Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BC-01-TTH & BC-81-TZU
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Scoti tripla,scoti placuta,tai firele,lasi o rezerva,lipesti firele inapoi.si cauti reglete de cleme care se folosesc la instalatii electrice.Le pui in loc de mufele alea ale ei.Regletele alea au 2 surubele.In lelul asta scapi de alte probleme. Eu acum am niste mufe mama tata cu 6 picioruse!Firele care ies din acea mufa sunt lipite pe placuta cu becuri!Nu am inteles ce sa cumpar exact!Mersi Se poate o poza cu asa ceva?Sa vad cum are lumea! Ce sa fac?Problema cu exploziile din carburator o aveam si cu carburatorul celalalt!E posibil sa fie de la aprindere?Fisele nu le-am schimbat de multi ani!Ce sa schimb ca sa mearga bine masina asta ca m-am saturat!
Daca curat bujiile masina merge ceva mai bine adica exploziile sunt mai rare,dar nu stiu pentru cat timp! Salut si LA MULTI ANI!
Spuneti-mi si mie cum se numeste tubul din poza!Imi cer scuze dar nu am gasit alta poza!Sper sa nu se supere proprietarul masinii!
http://img62.imageshack.us/my.php?image=img1581fm6na1.jpg Furtun recirculare gaze carter.Face legatura intre reniflard-separator ulei. Si e posibil ca din cauza acestui tub,care la mine este de 1100 iar eu am 1300,sa mearga masina atat de rau?Da in nas etc.. cred ca pana o vand ii dau foc! daca nu ma insel este tubul care intra in separatorul de gaze...si din cate am vazut eu sta cam in pozitii diferite la 11 fata de 13...si cum am vazut un caz...se poate sa bage ulei in filtru de aer...care se condenseaza acolo si intra si pe la carburator...dar nu ma pricep cine stie ce la faza asta asa ca las pe altii sa raspunda mai corect... Pai sunt diferite intradevar!Cel putin al meu este de 1100 si este mai scurt si nu sta mereu in filtrul de aer sau acolo unde intra el! Salut!Am scos in seara asta placuta cu becurile de pe partea drerapta ca toate firele s-au despins si nu mai avem niciun fel de lumina!Credeti ca mai am ce face cu palcuta asta?
Click pentru a vedea imaginea  Recomandabil alta noua la care lipesti firele.Sau se poate folosi si asta,in schimb te cam vei chinui sa lipesti firele. Eu am o gaura sub stop daca m-am exprimat bine!SI intra noroi la becuri pe placuta si de asta arata in halul asta!Noi sunt foarte foarte proaste!Pot fi adaptate si de la alta masina? [quote="bibi"]Eu am o gaura sub stop daca m-am exprimat bine!SI intra noroi la becuri pe placuta si de asta arata in halul asta!Noi sunt foarte foarte proaste!Pot fi adaptate si de la alta masina?[/quote]

iti trimit eu un set de reglete,daca te intereseaza da-mi PM.

am si cu soclul pt bec metalic (sunt frantuzesti SEIMA)
cu soclul pt bec de plastic (sunt romanesti) Din moment ce spui tu ca alea noi sun proaste,inseamna ca asa o fi ca prea ai spui cu foc. Eu in 2 luni am schimbat 3!Ba s-a rupt plasticul care tine becurile ba nu facea contact bine!Din care am observat eu sunt mai subtiri decat cele originale!Cele Franta am inteles de la Cosmin ca suportul in care intra becurile este din metal!Asa este?Sunt bune?Ca mi-a zis ca are el 2 bucati si vreu sa cumpar!Multumesc Nu la toate Seima(franta) sunt din metal ! unele sunt cu plastic altele sunt de metal eu am avut ambele si au fost OK! momentan am metalice si sunt foarte multumit! La cele din plastic romanesti lamele de contact nu sunt elastice asa cum ar trebui sa fie sise deformeaza. ca rezultat nu mai fac contact cu becul si a doua problema cu cele romanesti din magazin este ca circuitul imprimat este fff subtire si se topeste mai ales cele pt pozitii si frana fiind cele mai des folosite!asa ca mergi pe cele de la cosmin daca sunt metalice si functionale! Mersi de sfat!
In seara asta cand am ajuns acasa am parcat masina si inainte sa opresc motorul am bagat marsarier dupa care am scos cheia din contact!Motorul inca mergea!Noroc ca nu am luat piciorul de la ambreiaj ca il pocneam pe cel din spate!De la ce mai e si asta???? nu avea si un zgomot gen clonk-clonk plus zgaltaieli? cat a mai mers asa? Cateva secunde vreo 5!Nu am auzit nicun sunet pentru ca am y-ul care nu sta bine si parca am toba sparta! Voi aveti firele lipite pe reglete? Stie careva de la ce este problema mea cu motorul pornit chiar si atunci cand scot cheia din contact!Asta se intampla numai atunci cand este in marsarier,dar nu am incercat sa vad daca face la fel si daca este in alta viteza!
bibi a scris:Stie careva de la ce este problema mea cu motorul pornit chiar si atunci cand scot cheia din contact!Asta se intampla numai atunci cand este in marsarier,dar nu am incercat sa vad daca face la fel si daca este in alta viteza!

cred ca fenomenul care se intampla la tine se numeste autoaprindere Asta inseamna ca este de la aprindere?
Daca am o portiera de un gri metalizat mai deschis decat restul masinii conteaza la ITP?
Dar daca pragurile sunt ruginite si am o gaura in cel din dreapta?
Daca pun praguri din plastic are ceva?
Daca atunci cand o turez brusc si e motorul rece chiar si cu socul tras, motorul moare instantaneu, inseamna ca se ineaca?
bibi a scris:Asta inseamna ca este de la aprindere?


Nu, cred ca asta este de la bujiile cu calamina. In principiu calamina ramane incandescenta si dupa ce ai scos cheia din contact, drept pentru care nu mai e nevoie sa dea scanteie ca sa mearga motorul. Schimba bujiile sau curata-le.

bibi a scris:Daca am o portiera de un gri metalizat mai deschis decat restul masinii conteaza la ITP?


Depinde cat de mare-i diferenta de culoare si de unghiul din care se face poza...

bibi a scris:Dar daca pragurile sunt ruginite si am o gaura in cel din dreapta?


La mine nu s-a uitat cat de ruginita-i pe dedesub... dar oricum se vedea de la distanta ca era proaspat refacuta tablaria si vopsita.

bibi a scris:Daca pun praguri din plastic are ceva?


Are un aspect de finisat in partea de jos. Atat. Nu-i problema la ITP.

bibi a scris:Daca atunci cand o turez brusc si e motorul rece chiar si cu socul tras, motorul moare instantaneu, inseamna ca se ineaca?


Nu. Inseamna ca se comporta aproape normal. Las-o sa se incalzeasca. Si-a cumparat cineva un carburator NOU din magazin?Il rog sa intre pe yahoo messenger pe id-ul al3xisos ca sa vorbesc ceva cu el!
Carburator NOU sau carbotest la cel vechi? Depinde de carbuartor, daca e Solex 100% ca da. Carburator Carfil!Este nou nout si costa in jur de 600 lei!Am pus intrebarea pentru ca eu am cumparat acum cateva luni un set de jigloare originale Carfil numai ca in pungulita erau si de 1100 si de 1300!Am schimbat de 2 ori pungile la magazin dar toate sunt asa cica pentru ca am sunat si la distribuitor!Nu vreau sa cumpar un carburator nou si sa ma trezesc ca am jigloare de 1100 si de 1300!
Daca si-a vopsit cineva masina de curand as dori sa-mi spuna si mie niste preturi!Vreau sa o vopsesc numai ca nu stiu care sunt preturile(Vopsire+tinichgerie,puntina rugina pe la chedere,portiere,portbagaj,probabil sub bandouri)!Multumesc! Nu merita sa iti iei carburator nou, costa prea mult.
Cel mai bine e daca gasesti unu solex, nu conteaza ca e nou sau nu. Am Solex! Si daca primesti de 11 si de 13 ce daca? Daca le combini iese ceva strasnic Numa ca tre sa stii cum sa le imbini (era vorba de jiglere) Pai daca le-am combinat nu mai este carburator de 1300! Are careva idee daca vreau sa vopsesc masina bleu stelar trebuie data vopseaua gri-metalizata jos de pe masina?Daca se da peste o sa fie o combinatie intre culori?Ma costa mai mult daca vreau sa fie data jos toata vopseaua veche si apoi vopsita?Ce sa fac mai intai?Sa dau vopseaua jos de tot de pe masina,sa fac tinichigeria si apoi sa o vopsesc sau intai tinichigeria,vopseaua jos si vopsitul?
Sper ca luna viitoare daca imi ajung banii sa o vopsesc si sa fac tinichigeria dupa acre interiorul!
Intentionez sa achizitionez urmatorul produs!Spuneti-mi daca isi merita banii ca nu vreau sa-i dau degeaba!Multumesc!
http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=1585
bibi a scris:Pai daca le-am combinat nu mai este carburator de 1300!


Asta s-o crezi tu. Diferenta intre un carb de 13 si unu de 11 nu sta doar in jicloare. Imi raspunde si mie cineva la intrebare!?
bibi a scris:1. Ce sa fac mai intai?Sa dau vopseaua jos de tot de pe masina,sa fac tinichigeria si apoi sa o vopsesc sau intai tinichigeria,vopseaua jos si vopsitul?
2. Pai daca le-am combinat nu mai este carburator de 1300!

1. Tinichigerie (sudura, chit etc), matuirea vopselei vechi ca de dat jos complet nu ai sanse si apoi vopsitoria + uscare in cuptor.

2. Combinarea jigloarelor intr-un carburator, are ca efect o alta functionare a motorului (in bine sau rau) dar aceasta, nu schimba configuratia lui interioara (canalizatiile). Diferenta intre un carburator de 1100 si unul de 1300, este amplasarea si dimensiunile canalizatiilor interioare. Mersi mult Laurentiu!
Acolo unde am intrebat eu in legatura cu pragurile(ce sa fac cu ele ca sunt ruginite) mi s-a spus sa cumpar praguri de tabla de la magazin si apoi sa le sudeze el!Este bine asa, sau trebuie sa fie si astea(pragurile masinii) reparate si apoi puse alte praguri(cele de tabla)?Mi-a cerut 100 lei manopera pentru montarea unui prag!Pentru vopsire+tinichigerie mi-a cerut 500-600 lei iar daca vreau sa fie la cuptor inca 200 lei!
Masina,cat trebuie tinuta in cuptor?Eu am inteles ca trebuie lasata cam 2 saptamani poate mai mult!Stau si ma intreb,daca vreau sa fie la cuptor cei de acolo o sa-mi tina masina atat timp in cuptor sau mie-mi spune ca da iar masina sta afara o saptamana?? la cuptor sta masina 2-4ore doar.
nici vorba de saptamani...nici macar o zi 2-4 ore ????Sta atat pentru ca asa este normal sau atat o lasa cei de acolo?Atunci de ce as mai da 200 lei pentru cuptor? atat trebuie lasata (depinde de temperatura din cuptor).

Daca masina o lasi in cuptor, vopseaua se 'coace', se fixeaza mai bine, si avantajul e ca dupa ce iese de la cuptor vopseaua e uscata 100%.

Daca nu o bagi la cuptor, vopseaua se usuca in 2-3 zile, si ramane 'fragila' inca 1-2 saptamani Si spune-mi ce sa fac acum!Sa o vopsesc sau nu?Eu vreau luna viitoare sa o duc la vopsit!Merita sau sa astept vara? pai cati bani ai?
cat timp vrei sa te tina masina? nu stiu cati bani am!Vreo 2000 lei pentru vopsit+tinichigerie!Macar 5 ani! atunci bag-o la cuptor.
de vopsit o vopsesti cand vrei tu...doar sa nu fie inghet
bibi a scris:Masina,cat trebuie tinuta in cuptor?
Maxim 24 ore pt o coacere buna. ce ma sfatuiti sa fac in legatura cu pragurile?
dar alarma? Merita banii?se poate monta pe Oltcit?
http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=1585
dar astea se potrivesc la oltcit fara nicio modificare?
http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=1549 alarma se poate monta pe oltcit
orice alarma merge pusa

iar halogenele merg puse pe masina ca doar sunt h4
bibi a scris:ce ma sfatuiti sa fac in legatura cu pragurile?
Daca sint duse complet, trebuiesc schimbate. Daca merg cirpite, poti s-o faci si apoi pui praguri false din fibra pt estetica. nu mai tin minte exact care dintre praguri are o gaura, ca i-am tras un sut si a intrat putin piciorul in el!!in cazul asta trebuie sa pun altele sau pe deasupra (din tabla)?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Următoare
Pagina 2 din 25
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community