Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BC-01-TTH & BC-81-TZU
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am observat ca atunci cand vreau sa plec mai tare de pe loc, masina se duce intr-o parte si se simte cum o roata vireaza.Am verificat si nu am niciun fel de joc.De la ce poate fi? 2 variante. 1. unghiuri aiurea; 2. joc in bratul inferior. Iar ma scoate din sarite.fluctueaza turometrul de mama mama.Am sa schimb fisele de la bujii.Altceva sper sa nu mai fie ca am schimbat si carburatorul de 3 ori si bobina si delcou. delcoul de care ai ...electronic? daca da ...mai vezi si modulul si conexiunile ... daca ai clasic ..platina ... din fise nu prea da fluctuatii in turometru ... dar nu strica sa le verifici ca sa nu le schimbi degeaba Da e TRS. atunci vezi modulul si cablajul de la delcou la modul ..asta daca nu le-ai schimbat .. incearca si acolo ...
bibi a scris:Da e TRS.

e din carburator ...
Cand aveam carburator de oltcit facea la fel .... si dupa ce am pus carbul de r5, zici ca am injectie ...asa de stabil e relanti-ul... Si-am ramas fara ulei... ...iar trebuie sa dau motorul jos,imi curge pe la retur ulei
bibi a scris:Si-am ramas fara ulei... ...iar trebuie sa dau motorul jos,imi curge pe la retur ulei


nu trebuie sa dai motorul jos ....tre sa iti faci un kit de reparatie pt treaba asta ....
da-mi un telefon sa vorbim.... Te sun pe la 12 cand intru in pauza Si nu-mi merge bujia nr 3....tare mi-e ca e de la supapa care mergea greu:( Daca ai verificat supapele, si etansa, nu scapa lichid, atunci problema nu e de acolo.

Inverseaza bujiile intre ele, sau chiar si fisele, sau alt capac delcou. Am sa schimb bujia respectiva desi ,nu cred sa fie ea de vina.Am scos fisa de la bujia nr.3 iar turatia motorului a ramas neschimbata.
Am sa schimb si fisa...capacul delco tocmai l-am schimbat cu unul ducellier Am schimbat si bujia si tot nimic.Iar dau motorul jos...fu............. eu as re-verifica reglajul culbutorilor, inainte sa ma apuc sa dau jos motorul. Si as verifica daca exista compresie sau nu pe pistonul respectiv. Si as mai verifica daca pe fisa de la bujia respectiva vine curent.
Asta nu pentru ca vreau sa fiu rau....dar ca sa nu lucrezi degeaba. Am refacut reglajul culbutorilor peste tot.Am pus silicon la retur si acele bucse minune de gsa(multam Adi).Astept sa se intareasca siliconul dupa care pornesc panarama.Sper sa nu mai curga ulei pe nicaieri.
Fisa este buna,bujia la fel.
Maine fac un test de compresie sa vad ce zice eu cred ca totul va fi ok.... Despre ce bucsi este vorba? dati si voi mai multe detalii... Ehe....dupa ce am montat bucsele Adi mi-am dat seama ca nu prea am ce sa pun sa tina apasat, asa ca am pus eu o tubulara dar degeaba...tot curge.
As icnerca fara garnitura de la baza,dar saptamana asta dau motorul jos iar si am sa bag atunci silicon cum trebuie si am sa montez si bucsele pentru orice eventualitate. Dupa ce am facut reglajul culbutorilor s-a schimbat radical sunetul motorului,felul in care trage.
Acum ma intreb daca nu cumva sunt prea strans reglati?Pe toti i-am reglat la 0,15.Acum se mai aude doar avansul care este putin cam mare , cred Varianta nemteasca de eliminat scurgerea de ulei pe la returul din chiulasa, fara a demonta chiulasa. : http://www.gs-gsa-ig.de/ si click pe "Abdichtung eines GS-Ölrücklaufrohres " Nu vad nicio poza pe acel site,dar banuiesc ca te referi la acele bucse(cilindri) conici cu cate 2 garnituri pe ele.
Asa ceva am montat si eu numai ca trebuie pus ceva sa tina apasat faorte foarte bine pentru a se intari acel silicon ,lucru care a fost imposibil la mine neavand ceva ce sa paote fi fixat intre bucsa si contraaripa. E plin de poze in josul paginii aleia.
Scroogie a scris:Despre ce bucsi este vorba? dati si voi mai multe detalii...


e vorba de kitul de reparatie tub retur ulei de la chevronics....

cristi_s a scris:Varianta nemteasca de eliminat scurgerea de ulei pe la returul din chiulasa, fara a demonta chiulasa. : http://www.gs-gsa-ig.de/ si click pe "Abdichtung eines GS-Ölrücklaufrohres "


wow ...e mai misto solutia lor ..... Acum vad si eu
Da...e super idea,dar Adi acelasi lucru poate fi facut si la astea ale noastre.Bagam o tija si la revedere nu mai trebuie tinut cu nimic apasat si sigur nu mai curge.
Maine fac tija daca imi da cineva dimensiunile tubului de retur
bibi a scris:Acum vad si eu
Da...e super idea,dar Adi acelasi lucru poate fi facut si la astea ale noastre.Bagam o tija si la revedere nu mai trebuie tinut cu nimic apasat si sigur nu mai curge.
Maine fac tija daca imi da cineva dimensiunile tubului de retur


eu ti-am zis ca tre sa ei ceva si sa le inpingi acolo si sa le lasi impinse ... (eu le-am tinut acolo inpinse si fixe cu cate o bucata de lemn care se rezemau in contraaripa... )
eu le-am lasat asa peste noapte si au fost ok... si de unde se poate procura asa ceva? Si eu le-am lasat peste noapte dar problema a fost temperatura de afara....s-a intarit foarte putin siliconul
Am bagat silicon Wurt ca VR nu am gasit,dar e bun
Imi da si mie cineva lungimea tubului retur?Parca-s Scufita Rosie....pe unde merg las urme (ulei) Gata...masina se vinde in starea in care este.Nu mai bag niciun ban in ea
Pret 2000 lei sau o duc la rabla. iar incepi ?

ce nu intelegi ...masina asta a fost facuta sa fie a ta ...

te pomenesti ca nu ai rezolvat cu scurgerile ...
saptamana viitoare te ajut eu ...daca vrei!! Adi nu e vorba de scurgeri....m-am saturat sa bag bani in ea degeaba....zi de zi miros a ulei,a benzina...) nu mai pot
Trebuie dat motorul jos,nu am timp,degeaba o tin bibi pai si cat dureaza sa dai motorul jos??? maxim o ora ... mai mult dureaza apoi reparatiile la el + inca o ora montatul daca iti pui mintea intr-o zi nu ai ce face ... sincer acum ...

sincer acuma cand aud si nu esti singurul ...cat va vaietati sa dati motorul jos imi vine sa mor ... Am verificat compresia pe cil 3 si indica 9.am inteles ca este foarte bine.acum ce p.... Mea mai are de nu nu se intampla nimic cand scot fisa de la bujie.am schimbat,bujiile,fisele,capacul delco,luleaua,reglat aprinderea,carburatorul verifica rezistenta interna a fisei, verifica daca inversand 2 fise(le inversezi si la bujii), ramane defect tot cilindrul respectiv.

sau, poate ti se pare tie ca nu merge.... Am incercat cu fise diferite,cu bujii cu 3 electrozi...tot degeaba eu propun sa o duci la un mecanic Nu merita,am bagat destui bani in ea...nu mai bag niciun chior.nici de vandut nu vreau sa o vand ca nu am chef de telefoane peste telefoane ca nu sh ce nu merge.la rabla si gata

uneori, prostia doare... Daca te doare poti incepe un tratament.abtine-te te rog Nu te supara, dar ti-am urmarit topicul.

1. Nu te pricepi la Oltcit. Nu le ai cu mecanica, sau cu depanatul. (nu ca ar fi problema)
2. Te incapatanezi sa iti lucrezi singur la masina (nu ca ar fi problema), desi habar nu ai de masini in general.
3. Nu asculti de altii, faci cum crezi tu mereu, desi ceri sfaturi pe forum
4. Daca nu iti iese treaba din prima, te saturi, te enervezi, si masina e de vina ca nu merge corect, si o scoti la vanzare.
5. Daca te incapatanezi sa incerci si a doua oara sa ii faci ceva, si tot nu iti iese, te enervezi, iar e masina de vina, si o scoti la vanzare.

Din pacate, sau din fericire, mecanica auto, si reparatul masinilor in general, nu e pentru toata lumea.

Ia de exemplu reglajul unghiurilor la roti. Cred ca l-ai facut si refacut de 5ori, schimband mereu ceva, dupa ce ai facut reglajele la unghiuri.
Sau cu scurgerile de ulei. Ti s-a spus ce sa faci, cum sa faci. Nu ai facut asa, si iar te-ai enervat ca iti curge ulei dupa aia. Oare de ce iti curge? De fraier ce e uleiul ala....
De reglajul culbutorilor ce sa mai spun? Crezi ca iti iese din prima, desi nu ai facut niciodata? Mare minune sa iasa perfect!
Ti s-a explicat cum sa faci pasuirea supapelor...si ai facut ce? cum? Ce tare! Abia la sfarsit ti-ai revenit.

Daca nu ai timp de ea, o duci frumos la un mecanic, care contra unei sume de bani, se ocupa de ea. Si daca nu merge...ii bagi lui de vina.
Tu bagi bani aiurea, incerci sa o repari desi habar nu ai, o strici mai tare pentru ca nu te pricepi si nu ai RABDARE, si incredibil...tot masina e de vina.


Poate nu iti convine ce ti-am scris, dar sper ca intr-o buna zi sa iti dai seama ca am dreptate. Poate atunci o sa reusesti sa iti faci masina singur. Poate atunci o sa ai rabdare sa faci totul cum trebuie. Poate atunci o sa ai chef si RABDARE sa refaci si de 10 ori o treaba, pana iese cum trebuie. E vorba de experienta in a face diverse operatiuni pana la urma, si asta nu o poti dobandi doar tastand pe forum, sau citind comentarii pe forum. Imi poluezi topicul...
Unghiul rotilor a fost prost reglat la service-urile la care am fost.
Pasuirea supapelor a fost prost facuta pentru ca nu aveam pasta de pasuit.
Reglajul cuilbutorilor nu a iesit din prima pentru ca a trebuit sa vad cum se comporta motorul cu reglaj la 0,25;0,20;0,15.
Vorbesti de aiurea.masina asta a fost la Lascu si nici el nu a rezolvat-o. Ai dreptate...
Daca nici Lascu nu a facut-o, la remat e locul ei.
Din fericire orice motor de oltcitse poate face.Problema este ca iti trebuie ceva pricepere si piese.Spre ex.,nu te apuci de pasuit supape daca nu ai cu ce si obligatoriu piese noi ce trebuiesc inlocuite,odata ce ai demontat pe cele vechi.In 90% dintre cazuri,odata ce ai desfacut supapele acestea trebuie inlocuite pentru ca se uzeaza(chiar daca nu se vede cu ochiul) coada.Nu mai vorbim de semeringuri....
Nu este o problema daca nu ai pasta de slefuit supape.
Mergi la un polizor ce are o piatra mai fina, asezi un carton sub piatra si polizeaza un fier.Aduni praful ramas, extragi pilitura cu un magnet, dupa care amesteci praful abraziv cu vaselina moale.Gata pasta !Au fost timpuri cand nu exista pasta pe piata.Crezi ca nu am facut supape ?
Nu incerci sa etansezi motorul cu inventii,daca nu ai garnituri si semeringuri noi,pentru ca o sa muncesti degeaba !Siliconul nu inlocuieste un inel copt/intarit !
Sunt anumite proceduri de reglaj ai culbutorilor.Un reglaj de 0,15 va face motorul sa se incalzeasca mai rau si sa consume inevitabil mai mult !
Motorul de 1300 este mai zgomotos la mecanismul de distributie.Nu va suna in veci ca unul de 1100 !
Lipsa scanteii la unul din cilindru(delcou "electronic") poate indica o defectiune la unul din plotii magnetici din interiorul delcoului.Asta numai daca totul este in regula(capac,fise,ruptor)
Unghiul de fuga la oltcit nu il poti face corect daca ai uzura in bucsile puntii de spate sau brate fata inferioare terminate !!! Atentie la calele de sub rotulele bratelor superioare fata.Daca nu le mai ai pe cele originale,adio cadere
Oltcitul este o masina foarte pacatoasa ,daca nu este respectata procedura de reparatie impusa de constructor. + ca mai e o singura o solutie ... pe langa cele enumerate ... un oltcit nu va fi niciodata un porsche ...sau un ferrari.. daca intelegi ce vreau sa spun ... poate masina merge bine dar tu vrei mult mai mult decat poate Am sa schimb astazi delcoul si sper sa scap de problema asta,desi scanteie da Delcoul trebuie sa dea 4 scantei la o rotire completa.
Daca cilindrul are compresie, scanteia este corecta,verifica galeria de admisie sa fi etansa pe chiuloasa.Posibil sa traga aer fals si de acolo ai impresia ca "nu lucreaza".Daca bujia este foarte curata fara depunere insemna ca are aer mai mult decat trebuie.
Relantiul cum este ?Stabil,fluctuant ? Am schimbat si delcoul,bobina,modulul,galeria e etansa,are silicon pe toate partile....
Relantiul tine din parti,parca a luat-o razna motorul.cu 5 litri am facut 30 km.bag p... in ea masina,mai multi nervi imi fac. e frig bre ... cat ai vrea sa consume .. .. si cu pornire cu motor rece bla bla ...

oricum imi pare rau sa aud ca ai numai belele ... dar daca inca lucrezi la ea ... ma bucura inseamna ca nu mai pleaca la rabla ... persevereaza .. cu nervi nu prea faci mare lucru ... daca nu iti iese azi ... maine o iei de la capat calm si linistit ...e cel mai bine ...iti spun din proprie experienta Vezi ca de aia ti-m spus cu relantiul ce a luat-o razna.Verifica admisia !!!!!! Am schimbat admisia pentru ca relantiul era instabil.Am pus garnituri noi de calitate,silicon cat incape si pe lateral ...nu are pe unde sa traga aer fals.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Următoare
Pagina 23 din 25
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community