Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BC-01-TTH & BC-81-TZU
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
NU SE PUNE SILICON LA ADMISIE!
de ce? pentru ca intra in contact cu benzina
si? si se dizolva siliconul
si? trage aer fals dupa aia
si? o sa mearga motorul aiurea
si? o sa iti faci nervi cu el Si sa las daor garnitura?Am sa incerc si asa dar nu cred sa se schimbe ceva. Din cate am inteles de foarte mare succes sunt garniturile unse cu.... miere de albine. Tu vorbesti serios? Cred ca am vazut un comentariu pe aici pe undeva sau Barutu mi-a spus. Nu mai stiu.
Plumber a scris:Din cate am inteles de foarte mare succes sunt garniturile unse cu.... miere de albine.

Doar cele dintre galeria de admisie si talpa carburatorului. Am vrut sa dau jos astazi caleria de admisie pentru a curata siliconul de acolo si am observat ca tevile sunt crapate.De la ce se crapa?Cand le-am montat erau perfecte.Si cea veche era tot crapata dar pe cealalta parte care teava e crapata? aia mica din mijloc? alea crapa pentru ca sunt din tabla subtire si ruginesc repede

garniturile de admisie/evacuare, le cureti bine, sa fii atent sa fie plane (fara denivelari), le ungi cu VASELINA pe ambele parti, dupa care...le montezi. Exista solutii rezistente la benzina ,daca nu sunt garnituri noi !Elring,VictorReinz,etc....
Garniturile se pot imbiba pentru o etansare suprema in ....lac de mobila !Nu este atacat de benzina ! Si cea din mijloc si cea dinspre cil 3 Nu am vazut pana acum teava de admisie crapata sau gaurita. (alea din mijloc de la pata calda am vazut gaurite la aproape toate oltciturile) De 3 zile am inceput sa am explozii in carburator si la evacuare, desi nu am umblat la niciun reglaj benzina proasta, fise puse aiurea, distributia slabita (a sarit un dinte), capac delcou defect, etc
bibi a scris:De 3 zile am inceput sa am explozii in carburator si la evacuare...
N-o fi jocul lasat prea mic la culbutori ??? numai el stie ce face pe acolo....

dupa ce a reglat culbutorii, zicea ca motorul e mai silentios, si merge ok.
dupa aia ca nu ii merge rotund



(totusi, cred ca exploziile in carburator/evacuare, ti se par ca ar veni din carburator, dar de fapt se aud zgomotele facute de tevile de admisie crapate/sparte. Asta pentru ca, daca una din tevile de la pata calda e sparta...se aude in ultimul hal motorul, cu pocnituri si rateuri) Dupa ce am reglat culbutorii 2-3 zile nu au fost probleme....
adrian_paul a scris:(totusi, cred ca exploziile in carburator/evacuare, ti se par ca ar veni din carburator, dar de fapt se aud zgomotele facute de tevile de admisie crapate/sparte. Asta pentru ca, daca una din tevile de la pata calda e sparta...se aude in ultimul hal motorul, cu pocnituri si rateuri)




inlocuieste admisia ca la carte, fara silicon si alte improvizatii, si vezi dupa aia ce se intampla. @bibi: verifica daca iti vine benzina cat trebuie, poate a inghetat apa in traseul de alimentare. vine benzina vine da are draci Bun, asta e explicatia religioasa, si cea inginereasca? O chestie din asta brusca si de la stat ma gandesc eu ca nu poate fi decat din carburator sau capacul de la distribuitor ("delco"). Am patit o chestie asemanatoare cand s-a strapuns capacul de la distribuitor de pe o zi pe alta si asa de fain dadea scanteie in clema de fixare in loc sa o dea pe fisa. De la delco nu este ca am schimbat si capacul cu unul nou si la fel se comporta Fisele sunt corect puse?sa nu ai 2 fise inversate...sau culbutori stransi prea tare... sunt bine puse,daca lasam culbutorii mai slab tacanea daca a mers bine 3 zile dupa ce a reglat culbutorii, nu are cum sa se stranga culbutorii. Ce naiba....

Monteaza admisie buna, si cum trebuie. acum se comporta ca si cum nu ar avea putere,parca e gatuit motorul Te sfatuiesc sa pui mana pe carburatoul solex lui angel ca il vinde,eu cand cautam nu gaseam ,am dat de altu carfl tot sigilat si e meserie cu el,daca mai era si solex pornea doar cand ii facema cu vrei si tu sa ii pui o admisie buna, necrapata/sparta, fara sa folosesti silicon?
sau ne rugam de tine 3 zile, si tinem teorii 2 saptamani despre posibilele cauze? Am sa pun astazi alta galerie,sper sa gasesc la garaj Am schimbat galeria si am curatat siliconul.....tot trage aer fals pe undeva dar cand scot fisa de la cil 3 se vede diferenta.Mama lui de silicon.Multumesc frumos pentru ajutor si de unde stii ca trage aer fals? Pentru ca fluctueaza turatia carburatorul cum a fost montat pe masina? Intre carburator si admisie ce ai pus?
Verifica furtunul de la capsula de dezinecare sa nu fie crapat
adrian_paul a scris:Verifica furtunul de la capsula de dezinecare sa nu fie crapat
Daca e carburator de 1.3L ar trebui sa aibe astupata o teava din spate.

Antretoaza, in ce parte IN MONTAJ are gaura de 6 mm ??? E montat bine carburatorul ce naiba....urrmeaza sa intrebati cum am pus bornele la baterie...
Nu stiu gaura de 6 mm de care spui,,,,,coltul de la antretoaza e la pompa de sprit.
Nu e crapat niciun furtunas,ca m-am uitat,are astupat tot Daca carburatorul este de 1300 ,gaura nu mai conteaza.
Prin gaura respectiva carburatorul de 1100 trage aer de la surubul din capac.Carburatorul de 1300 nu mai are acelasi circuit !!
Totusi gaura respectiva trabuie asezata catre partea dreapta a masinii.Spre axul cu came ce antreneaza pompa de benzina !
bibi a scris:urrmeaza sa intrebati cum am pus bornele la baterie...

Scuze de intrebare.

P.S. Nu voi mai interveni. De multe ori defectele vin de la chestii simple. Nu la tine ma refeream Laurentiu...am uitat sa specific

Dar daca nici carburatorul nu stiam sa-l montez duceam masina de mult la rabla,eventual dadeam si bani sa o accepte Nu e vorba ca nu stii sa-l montezi, dar si expertii mai gresesc din neatentie. mai ales folosind silicon peste tot

Pai daca e montat totul corect si totul e ok, atunci problema e din reglajul carburatorului.
Cum e reglat? Ce se intampla daca scoti furtunul capsulei de dezinecare? Am incercat ambele teste pentru verificarea reglarii corecte a carburatorului.daca lasam reglat ca pe site nu functiona cum trebuie.de cand am scos siliconul nu am mai incercat vreun reglaj pentru ca nu am mai folosit tzu-ul.poate in weekrnd daca am timp mai bijuteresc la ea.
Acum daca scot furtunasul de la capsula de dezinecare se tureaza dupa care moare.am mai strans co2 dar nu se putea circula cu masina Din pacate, trebuie sa refaci reglajele carburatorului, daca inainte l-ai reglat cu admisia buclucasa.

Totodata, daca respecti strict ce scrie pe site despre reglajul carburatorului, ai sa obtii un reglaj satisfacator.
Si ca o rugaminte, atunci cand reglezi carburatorului, sa ai RABDARE sa se intample ceva cand invarti de suruburile de reglaj. Ai rabdare, asculta motorul, asculta turatia, sa nu te vad doar ca invarti nebuneste de suruburi cum crezi tu Reglajele intotdeauna le-am facut cu 2 turometre aditionale conectate.la celalalt oltcit aveam consum foarte bun.am sa vad ce iese cu asta.am un solex de 1300 care sper sa functioneze foarte bine http://www.drapertools.com/b2c/B2CITMDSP.pgm?task=showbigpic&PP_skmno=52616
am mai cumparat o jucarica...daca dau masina o scot la vanzare stroboscop ..nice ... lasa nu te mai gandi sa dai masina ... acum ca tot i-ai luat jucarioare ...pune-o la punct
adrian_paul a scris:... cand reglezi carburatorului, sa ai RABDARE sa se intample ceva cand invarti de suruburile de reglaj.
Dupa fiecare rotire de surub de reglaj, motorul se tureaza "in sprit" pina la 3000 rpm dupa care se va observa functionarea lui in ralanti pe turometru. Asa am facut Laurentiu...sambata ma ocup iar de ea.Sper sa scap de probleme.As face si un drum la Bv dar este prea costisitor.De trimis doar carburatorul nu o mai fac ca ultima data aveam consum de 20 % dupa carbotest bibi ...s-a mai spus sa nu va asteptati la mari minuni dupa carbotest ...decat daca poate ai vreun motor nou nout cu absolut toate piesele noi ... la carbotest se regleaza carburatorul in niste conditii optime ..si reglajele facute pentru motoare noi ... la montarea pe o masina cu motorul uzat trebuie refacute reglajele in functie de cerintele motorului uite ca la mine ambele carburatoare au fost super ok ambele de 1300 sin care ultimul a fost un solex...si consumau ok....

ambele ou fost reglate la brasov ...cu bunavointa lui CristiS..

de umblat nu am mai umblat la ele ...exceptand la reglajul relanti-ului...


PS: ia zii mai currge ulei pe acolo??? Curge Adi,nu mai am deloc ulei.Nu am avut cand sa ma mai ocup.Vin in seara asta sa iti inapoiez "pesa".Am dat-o la un strungar dar a auzit in gura...mi-a facut una singura de aluminiu
la montarea pe o masina cu motorul uzat trebuie refacute reglajele in functie de cerintele motorului

Asa e ! Carbotestul e frectie pentru un motor folosit !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Următoare
Pagina 24 din 25
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community