Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cat de "ecologice" sunt vehiculele electrice?
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
scorpione , ai rabdare ca am vorbit cu cineva sa-mi aduca aditiv din ala sa incerc faza pe o baterie aproape moarta .
dau sfoara in tara cand fac rost de el ( E 554 ) poate mai sunt doritori Eu sunt categoric doritor , am pus si vreo 3 baterii deoparte , asa ca acum urmeaza faza cu oxidul de aluminiu.
Toni , nu ma uita cand faci rost de E-554 !
scorpion a scris:Toni , nu ma uita cand faci rost de E-554 !


Cred ca am auzit de el, nu se foloseste si in unele alimente...?!? Acuma spunei de E554 dupa ce am dus la remat vre-o 5 bateri...

La bateriile care nu mai sunt bune nu cred ca doar acidul din ele este problema.. ci si oxidarea/corodarea armaturilor de Plumb si Zinc(nu stiu exact ce metale sunt pe acolo) din ele si asa mai departe...! Veste....buna,am masina pentru proiectul electric!Ford Courier 1994 dezavantaj greutate proprie 1050 kg,avantaj duba. Iti tin pumnii sa poti s-o omologhezi , nu de alta dar in curand ma omoara cheltuielile cu benzina Legat de transformarea unei masini pe benzina/diesel in una electrica am tot respectul pentru cel care incearca de ceva timp asa ceva, chiar pe un Oltcit de al nostru si vad ca progreseaza este la a 2-a sau a 3-a configuratie pe masina.
Bravo lui, felicitarile mele si tare as vrea sa vad unul facut "pentru liniute" dar si pentru strada de cineva care vrea sa "rupa gura" la multe masini de sute de cai putere si in care s-au bagat zeci de mii de Euro.
~ 0 zgomot, 0 consum carburant doar cuplu maxim constant de la 0 rpm (in functie de motorul electric folosit, de curent, de configuratia folosita, etc).
Pana apuci sa iei piciorul de pe ambreiaj la benzinar EV-ul iti face cu mana departe in fata

EV RULZZZ

PS: ar fi buna o astfel de modificare pe masina de raliu ar fi senzatie si cred ca ar fi si un magnet pentru sponsori (parerea mea)

Stima Am schimbat masina,Fiat Polski mult mai usoara si mai ieftina! Salut! Poate intereseaza pe cineva,
Vand kit conversie de 96V nou cumparat din China care cuprinde: motor curent continuu excitatie in serie 10kW/96V/130A/3000rpm, controller asamblat cu contactor/sigurante/conectori + pedala acceleratie, incarcator pt. baterii cu acid rezistent la apa de 96V/10A, convertor 96V-12V/30A rezistent la apa, pompa vacum de 12 V pentru servo-frana.
Pret 2200 Euro.
Mai am o Mazda 121 din 92 pentru care am luat kitu, are vre 800 kg si servo frana. Pret 500 Euro.
Daca sunt achizitionate impreuna (kit+masina) le dau cu 2500 Euro.
0740066775, ciogolia@yahoo.com Ai avut o initiativa frumoasa,Bogdan,de ce n-o duci la capat?Incontestabil,chinezii sunt avansati la acest capitol,dar convingerile mele personale imi blocheaza achizitionarea produselor lor,dar pot fi amatori,oricum pretul reprezinta realitatea,multa bafta(Mazda 323!)
Mai am o Mazda 121 din 92 pentru care am luat kitu, are vre 800 kg si servo frana. Pret 500 Euro.


Este inmatriculata ? Cati km are la bord si cateva detalii in plus despre masina , stare caroserie (rugina ?) , stare motor ... si poze, daca poti , te rog ! Merge...la primele probe,mai e de lucru!
http://img363.imageshack.us/g/82888244.jpg/ uitati un articol vazut astazi in ziar .

Trabant electric in Galati
http://cancan.ro/actualitate/intern/si-a-facut-trabant-electric-97974.html Dupa cum ne-a obisnuit ziarul respectiv, articolul e plin de detalii tehnice si poze ale solutiei tehnice adoptate. Zero barat, dupa mine. pai poate cei din galati il vaneaza pe batranelul cu trabantul si poate o sa vrea sa ofere mai multe detalii Am trecut de vro 3 ori pe lnga masina asta weekendul asta.....de fiecare data m-a amuzat Masinutza tare de tot, Nenea genial, ziar de rahat.

Cu "divais"-u ala nu ma mir ca incarca in 2 ore Sa vina cei de la Tesla Motors la lectii

PS: Daca e adevarata faza cu incarcat in 2h si autonomie de 160km... nenea asta e mai tare decat ne inchipuim la 7000euro bagati.... Foarte tare, bravo lui, merita toata stima.
Cam la 10000$ se ridica costul unei conversii electrice din ce am mai studiat macar aici cei de la Cancan nu mint. Baieti...spre surpriza mea tocmai am fost contactat telefonic de Domnul Mario, Parintele trabantului electric.
Pot spune ca pentru cateva clipe nu mi-a venit sa cred , ca un om care nu avea nici o treaba cu mine , m-a contactat sa-mi multumeasca pentru gestul facut , acela de a pune articolul despre masina sa aici.

Domnul Mario s-a inscris si pe forumul nostru , are userul mariogalati si inca asteapta validarea contului. si pe aceasta cale ne v-a oferii mai multe detalii si cum mi-a comunicat mie telefonic si suport tehnic daca avem nevoie .

Uitati un link cu un reportaj facut de cei de la TVR , despre trabantul electric, in video veti putea afla mai multe detalii tehnice

http://www.tvr.ro/articol.php?id=79699&c=131

Ii multumesc si eu parintelui trabantului electric pentru gestul facut si ii urez cat mai multa putere de lucru in continuare !
Si asteptam cat mai multe detalii Am o usoara nelamurire :
in reportajul de la TVR se spunea ca " autoritatile i-au acordat dreptul de a circula pe drumurile publice"
in : http://www.click.ro/actualitate/din_tara/Dacia-Ce-incarca-care-tare_0_829717127.html#
se spune ca :
Mașina a trecut toate testele de la RAR, dar nu a fost înmatriculată pentru că nu există legile în vigoare pentru a putea omologa o asemenea mașină.

Eu ce dracu sa mai inteleg din tara asta ?
Sa trag concluzia ca daca-n Bucuresti sunt cretini si "milogi" , in Galati s-a OMOLOGAT si CIRCULA LEGAL o masina electrica home-made ?
In cazul asta imi fac si eu una dupa care-o omologhez in Galati ! Eu unul n-as crede nimic din ce scrie ziarul Click. Ca sa o omologhezi la Galati, trebuie obligatoriu sa te muti la Galati. Dupa ultimele experiente cu RAR ul, nu sunt chiar asa de batuti in cap cum crede lumea. acum nu stiu nici cate de "LEGAL" ii acel "circula legal" ca eu cand l-am vazut era cu nimere rosi cu "probe" ... deci ma gandesc ca nu ii pe termen nelimitat sau 100 % omologata toata treaba de catre RAR Prieteni , iata-ma la o discutie , despre masini electrice ,pe acest site
referitor la NR PROBE , GL-106-PROBE { rosu} , e nr meu de carosier ,
pe care il primesc de la POLITIE , pt al pune pe toate caroseriile executate de societatea mea . e valabil 1 an , in toata tara [pt a merge cu el , e valabil pt masini de la .......pina la 30 tone.
Pt intrebari la masini electrice , va stau la dispozitie Trabantul cu numarul Probe este al tau ? L-am vazut circuland prin oras . domnule ,ai facut o treaba geniala ,eu sunt un fan al trabantului ,am crescut cu el in curte si am avut doua masini una imatriculata prin anii 90 si una adusa din Ungaria ,primul a fost modelul vechi pe 6v cu care am circulat multi km ,acum ca am iesit la pensie mar bate gandul sa incerc si eu metoda dumneavoastra ,de aceea vas ruga sa -mi dati mai multe detalii . Apropo d emasini electrice.. cica s-a facut chiar una pe platforma unui Logan dar nu la noi din pacate
http://www.wattgehtab.com/
Vmaax 120 km/h, distanta max 320 km, timp d eincarcare la 220 - 3 ore,
Pret de la 32950 usd la 37950 usd.. ma gandesc ca se poate implementa pe orce masina ,dar dupa parerea mea trabantul ar fi ideal ,e usor si sub capota e loc suficient pentru un motor electric . orice masina , se poate face electrica.
Treb rezolvata: 1} flansarea motor electric , cutie de viteza
2} montaj parte electronica de c-da motor
3} baterii LiY FPO4 ,funCtie de tensiune pe care vreti sa mergeti{ tensiune mare , implica curenti mai mici de c-da motor}
4} incarcator baterii , cu cit incarca AMPERI mai multi , cu atit timpul de incarcare e mai mic
5} omologare RAR - AICI VA SPRIJIN EU{ dar nu uitati , RAR e pe bani} omologeaza pe fiecare tip , marca ,de masina.
ex: eu a sunt pe TRABANT.
VITEZA PE CARE O PUTE-TI PRINDE ......DE LA 50......110KM/h ,
functie de baterii , si de electronica de c-da motor. Azi am fost sunat de Mario si am avut o mica discutie . Mica deoarece eram la servici si urmeaza sa merg la dansul sa vad mai multe si sa discutam multe .
O solutie de motor electric pt Oltcit cu tot ce trebuie legal cred ca este bine venita si poate dansul e un inceput foarte bun . Vom vedea prieteni , un reportaj cu mine, si masinile mele
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/trabant-ecologic-la-galati-bateriile-tin-150-de-kilometri.html felicitari!
intrebarea mea ar fi urmatoarea:
- ce motor electric folositi pe trabant? (caracteristici, detalii)
- s-a pastrat cutia de viteze de trabant? daca da...cum s-a facut adaptarea (am inteles ca fiind motor electric, nu mai e necesar ambreiajul), viteza maxima obtinandu-se in functie de treapta de viteza din care se porneste masina Imi fac timp si voi ajunge la domnul .
Am discutat cu cativa de prin jurul meu despre schimbarea motorului normal al masinilor cu unul electric . Toti , dar toti nu ar dori sa-si schimbe motorizarea . Oare de ce ?! Cred ca nu-i intereseaza ce este ecologic ...
Uite asa sunt destui in lume care nu-i intereseaza viitorul supravetuirii . am folosit 2 solutii tehnice:
1} volanta+ disc + placa presiune, aveam frecare mare si pierdere de turatie , se infierbinta zona flansari , motorul electric are moment f oarte mare la pornire
2}am eliminat ,volanta + discu+ placa , am cuplat direct.
vitezele se pot schimba si acum.
Saptamaina asta , aduc si programatorul si voi putea mari numarul de rotatii de la motor si viteza va creste.

PENTRU CEI INTERESATI , ADUC: KIT ELECTRIC , BATERII LiY FePO4,
VA EXECUT SI FLANSAREA PE CUTIE
si OMOLOGARE RAR
Cristip1970 a scris:Am discutat cu cativa de prin jurul meu despre schimbarea motorului normal al masinilor cu unul electric . Toti , dar toti nu ar dori sa-si schimbe motorizarea . Oare de ce ?! Cred ca nu-i intereseaza ce este ecologic ...
Uite asa sunt destui in lume care nu-i intereseaza viitorul supravetuirii .


Ar fi cateva motive:
- unu la mana, nu e deloc ieftin
- doi la mana, autonomia e mica
- trei la mana, inca mai avem petrol
- patru la mana, daca stam si ne uitam la titlul topicului si luam in considerare randamentul pentru varianta electrica, respectiv varianta pentru motoare cu ardere interna... iese prost. Ma refer la randamentul lantului de la putul de petrol, trecand prin cracare, transport la pompa si pana la roata masinii versus cu randamentul de la extragerea carbunelui, trecand prin termocentrala, transport, stocare in acumulatori si pana la roata masinii. Asta in ciuda faptului ca privit strict din punct de vedere al motorului, randamentul motorului electric este mult mai bun decat al motorului termic. Cand energia electrica o sa fie produsa doar din surse regenerabile si nepoluante... o sa fie altceva. Felicitari.....si as vrea o informatie(nu am ajuns inca la stadiul ala) cati lei costa 100 de km? M-am plimbat cu el,are un demaraj foarte bun,insa cu jafurile de baterii am mers doar 3 km,suspectez insa si motorul ca fiind mare consumator si probabil am sa-l schimb cu o noua achizitie.Va mai pun poze,si cu noul motor.
Poate ca si asta ar merge mai mult daca as baga 2000 lei in baterii de camion noi,deocamdata n-am dispozitie financiara pentru asa ceva,dar nu exclud posibilitatea
Cand am sa merg cu el zilnic va spun eu cati lei costa 100 km!
http://img22.imageshack.us/g/19150278.jpg/ si oltcitul poate ...

http://www.youtube.com/watch?v=0WPRLaPy_EQ&playnext_from=TL&videos=GGAF8OW4BVw Oricine poate,crede-ma insa la noi majoritatea prefera sa nu faca nimic,sub diverse forme,putini incearca din rasputeri iar ceilalti.......fura! Am schimbat motorul! Am pus un motor de strung CNC,Bosch-Indramat 170V 13A cu stator pe magneti permanenti,celalalt era un mare consumator. Desi nu este la fel de turat are o forta incredibila,la aprox.700 de ture urca borduri mari cu pornire de langa ele,schimb toate vitezele si cel mai important....nu consuma atata curent!
http://img171.imageshack.us/g/imag0144r.jpg/ În România sunt omologate și înmatriculate patru autoturisme cu propulsoare electrice și 750 cu sistem de motorizare hibrid, dintr-un total de 134 vehicule electrice și 756 cu acționare mixtă, potrivit datelor Registrului Auto Român (RAR), preluate de Mediafax.

Cele patru autoturisme electrice sunt câte un model Peugeot, Oltcit, Jeamean și Opel.

http://www.turnulsfatului.ro/4696/in-romania-circula-patru-autoturisme-electrice.html si curentul asta de unde vine oare? parca e o constructie mare ce scoate muuuult CO , CO2, si alte gaze nocive...... masinile electrice au viitor intr-o lume in care energia se fabrica si pe alte cai.....
Daca s-ar dubla consumul de enrgie in tara datorita unui numar mare de asemenea masini sa vedeti cum se repornesc vechile centrale pe carbuni si pacura...deci ce am facut? mai mult rau dupa mine.....
Plus mai este si problema acumulatorilor uzati.....
Iar la cum pica curentul prin zonele cu aglomerari urbane.asta ne mai trebuie sa raman pe intuneric ca si-a bagat vecinu masina in priza......offfffff La urma urmei sa fim de acord ca este un pas in fata ( Prin aceasta cale il felicit pe domnul Mariogalati ), asta avand in vedere ca sunt pe putin cateva miliarde de masini numai pe combustibil care merg zi de zi ....... NU cred ca curentul elecric este o problema ..... Niste panouri solare pe toata lungimea masinii ar face trucul si mai ok . Cel putin ar mai reduce din consumul curentului care il " suge " din priza . Asta reducand costurile de consum ....

Inca o data RESPECT pentru domnul Mariogalati si pt cei care incearca sa faca ceva si reusesc in romania ! Felicitari !

Ronin bafta la proiect . Cred ca au mai ramas decat bateriile pe care tre sa arunci mai multi bani in rest ..... sa te vedem pe strazi Felicitari si bafta inca o data ! http://www.dailymotion.com/video/xcfjsb_heuliez-mia_auto
shoby4ever a scris: NU cred ca curentul elecric este o problema ..... Niste panouri solare pe toata lungimea masinii ar face trucul si mai ok .

PAnourile solare nu ar ajuta deloc functionarea masinii,poate cele fotovoltaice
Panouri solare - termic
PAnouri fotovoltaice - electricitate
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community