Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GL-38-DYC
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Inainte
http://img527.imageshack.us/my.php?image=dsc00094uk9.jpg
http://img527.imageshack.us/my.php?image=dsc00095uu9.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=dsc00097tf0.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=dsc00098lr3.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?image=dsc00099am8.jpg
Asa arata, bineinteles cu faruri si stopuri si toata alea pe ea, cand am fost la identificare de a zis ala de la RAR ca imi ia ITP-ul. In rest motorul e sigilat de la mama si tata lui, avea cam 78.000 la cumparare acu bate spre 85.000.

In timpul operatiei
http://img147.imageshack.us/my.php?image=dsc00090bd9.jpg
http://img528.imageshack.us/my.php?image=dsc00094ba2.jpg
http://img88.imageshack.us/my.php?image=dsc00093ky6.jpg
Asa mi-am petrecut jumatate din concediu, la vopsit. Am vopsit-o singur si sunt destul de multumit, cu o singura exceptie, nu m-a ajutat pistolul cand am dac cu lac, se mucifica la iesire si nu s-a intins cum trebuie lacul peste vopsea.

Si in ziua de azi
http://img401.imageshack.us/my.php?image=img0092tv8.jpg
http://img132.imageshack.us/my.php?image=dsc00093tk0.jpg
http://img132.imageshack.us/my.php?image=img0095sc7.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?image=img0099pw5.jpg
http://img204.imageshack.us/my.php?image=img0096mj3.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?image=img0101yr9.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=img0105tl3.jpg
Iar asta e rezultatul eforturilor de pana acum. Vopsea alb 10, caucioace noi pe fata, sh-momentan pe spate Firestone-, audio de la Sony cd player 4*45w plus 2 seturi boxe 13cm cu varful de 150w. Urmeaza niste huse, home made , si piesele comandate la domnul Dan Alexandru si pe care le ridic maine cand ies de la munca. Maine sper sa postez si poze cu etrierul inculpat care nu vrea sa se desfaca.

O seara buna si astept niste comentarii, si rele si bune. Respect Am fost cu tine cand ai luat masina, si intradevar era intr-o stare destul de rea (exteriorul in mare parte).
Se vede ca ai depus mult suflet si multa munca. Felicitarile mele si tot respectul.


P.S : Maine ne ocupam de etrierul ala
Vicii a scris:... astept niste comentarii, si rele si bune.
Mereu este loc si de mai bine.
Atita timp cit TU esti multumit de felul cum a iesit si mai ales daca lucrarea ai facut-o pt prima data, e OK. Din "prima", nimeni nu poate cere perfectiunea. pentru un oltcit vopsit homemade arata foarte bine(sau e prea fotogenic si nu se vad eventualele defecte )
pune si tu un capac la boxele din usi
bafta la intretinut! Bre, daca a zis iulicuta ca arata bine, inseamna ca e de bine ete na si tu acum....mi-am spus si eu parerea...nu sunt eu cel mai in masura sa ascultati de mine...masina mea e ca peugeotul ala din reclama facut cu dalta...e toata numai lovituri...asta la exterior...ca la interior e mult mai bine Salut, eu sunt multumit si de masina, si de cum arata. Cred ca urmeaza o alta vopsire la vara. Fetel de boxe le voi pune dupa ce le aranjez putin, le tai , ca nu incap acolo, sunt cam mari.
si nu e vopsit "homemade", e vopsit intr-o hala la o intreprindere ca aveam mai mult loc de desfasurare si nu intra nimeni sa imi brambureasca piesele, dar nu era nimeni merserias pe vopsire asa ca m-am apucat eu singur.
Urmeaza poze si dupa spalare ca nu l-am mai spalat de cand l-am vopsit, ca a plouat si nu era nevoie.

Salutari. Se ia una bucata menghina buna + una bucata patent sanatos + niscaiva motorina . Se desface semietrierul, se unge aerisitorul cu un pic de motorina, se baga capul aerisitorului in patent, se strange patentul cu menghina si apoi se invarte semietrierul stanga-dreapta usor usor.
Succes GARANTAT>
Iulius_je a scris:... se baga capul aerisitorului in patent, se strange patentul cu menghina ...
De ce mai ai nevoie de piesa intermediara (patent) cind se poate stringe aerisitorul direct in menghina Aserisitorul, fiind mic si firav, nu intra calumea in menghina. in sensul ca , menghina nu il prinde bine si astfel il poti strica. Sau, daca menghina prezinta denivelari sau deteriorari, iarasi priza nu se face calumea.
De asta e f bine sa folosesti un patent (da sa nu fie de ala rusesc) cu care sa prinzi bine aerisitorul. Iar apoi, prinzi patentu in menghina, capul patentului fiind mai voluminos, se face priza calumea in menghina.

Pe aerisitorul lui Vicii am gasit urme de RUGINA...
Iulius_je a scris:Pe aerisitorul lui Vicii am gasit urme de RUGINA...
Pt exterior, exista remediu - vaselina; pt interior, doar demontatul sau slabirea aerisitorului cel putin o data pe an. Salut, referitor la aerisitorul cu probleme cred ca e stat de vreo 2 ani, de cand nu a mai umblat fostul proprietar la masina.
Acum o intrebare, poate fi capl de planetara motivul pentru care trage dreapta? Mentionez ca rotile sunt la fel de noi(noi - noute, sub 100 km rulati)ambele au presiunea facuta cum trebuie, la vulcanizare. Care poate fi cauza?
Merci. De obicei, cand trage in stanga sau dreapta, este de la elementele directiei. Daca ti le enumar, s-ar putea sa bag in lista si de pe la articulatii, asa ca ma abtin Stiu exact, doar de bieletele de directie. Capetele de bara se cer a fi schimbate? sau trebuie sa umblu la toata caseta de directie? In general de la bielete/capete de bara trage masina stanga/dreapta trebuie sa te uiti cam cate ture este infiletat capu de bara in bieleta si vazut daca este la fel pe ambele parti, daca nu trebuie mers si facut unghiu de fuga.
Andrei__Octavian a scris: daca nu trebuie mers si facut unghiu de fuga.


De convergenta, mey, unghiul ala de "fuga" e altceva.

Vicii, in principiu treaba sta asa:

- poate sa traga intr-o directie din cauza unghiului de convergenta necorespunzator, care se regleaza din bieletele de directie
- mai poate sa traga intr-o parte daca ai pneuri umflate diferit sau pneuri cu profil diferit (ai zis ca nu e cazul)
- ca sa se poata regla unghiul de convergenta a rotilor, tot sistemul de articulatii fata si sistemul de directie fata nu trebuie sa aiba jocuri (in pivoti, rotule superioare, bielete de directie atat la articulatia dinspre roata cat si cea dinspre caseta de directie). Cel mai bine este sa mergi la un service care face si diagnoza inainte de reglaj, e un pic mai scump, dar macar stii starea sistemului de directie. Poate sa mai traga intr-o parte si daca e infranata pe o parte. Salut, nu e infranata, abia am aerisit-o, rotile se misca toate usor la mana. Ramane varianta spusa de Cristi_s, dar pana atunci o sa pun sa-mi cumpar toate angaralele, pivoti, bucse si toate alea si sa-i fac reglarea. M agandeam ca e ceva ai usor care sa nu necesite asa multe fonduri si pe care sa le pot face cu mana mea. Dar daca e de dus la service pentru diagnosticare, mai are de asteptat putin.
Merci pentru informatii. Pai nu e nevoie sa cumperi nimic inca. Poti verifica daca ai probleme chiar si tu. Primele semne care indica probleme ar fi troncaniturile. Daca nu ai asa ceva, ai scapat de probleme mari. Dupa aia treci la verificat trenul de rulare, urmarind depistarea jocurilor in rulmenti, pivoti si bielete de directie. Se suspenda roata si se trage de ea cu mainile diametral opuse, atat pe verticala cat si pe orizontala. Daca ai joc doar pe verticala, e joc din pivoti, daca e joc pe ambele directii e din rulment. Jocul in bieletele de directie se depisteaza daca exista miscare relativa intre portfuzeta si bieleta. Spor la depistat. Salut, troncaneli, nu am, sau nu am prea multe. Am planetara dreapta, care cred ca din lipsa de vaselina se duce,s-a intepat burduful si a inceput sa faca urat, si mai am niste zgomote ciudate pe drum accidentat (piatra cubica), un troncanit pe care-l suspectez a fi de la bucsele de la amortizor ca sunt destul de duse(zgomotul e tot pe partea dreapta). In rest e ochei, pe drum normal nu scoate niciun zgomot aiurea.
pune si tu un capac la boxele din usi


asa ca iata si capacele la boxe
http://img156.imageshack.us/my.php?image=dsc00093ac7.jpg
http://img145.imageshack.us/my.php?image=dsc00094lq9.jpg
http://img166.imageshack.us/my.php?image=dsc00095ye7.jpg

Sunt "custom made", adica am taiat din rama ca sa se poata inchide usa. Se aude meserie, maximul e 34 pe afisaj, dar la 25 nu poti sa stai in masina si cu geamurile inchise. In mod normal ascult cam pe la 15-18 maxim 20. Playerul e un Sony GT212 de 4*45w, iar boxele sunt de 13cm cu varful maxim de 150w, cu con din polipropilena.

Urmatoarea miscare, huse, tot home made, sau mai bine zis mom made. Asta dupa ce iau masurile si imi gasesc material. Bibi stai linistit/a, dupa ce iau masurile le postez, inca nu am avut timp, dar cu prima ocazie masor scaunele fata si bancheta spate si pun masurile pe forum. Off topic
Bibi e b nup, nu e off topic. E chiar on topic ce cauta firul ala pe acolo? puteai sa-l tragi elegant prin usa
ce cauta firul ala pe acolo?

Pai cauta ca nu am putut sa dau gaura prin usa, adica "meseriasu" si-a rupt 2 burghie, asa ca momentan ramane asa, pana imi aduc eu bormasina acasa. Stiu ca e inestetic, dar asta e. Daca scoti boltul de limitare de deschidere a usii, obtii un unghi destul de acceptabil cat sa nu rupi burgiele dar atentie sa nu iti atingi aripa cu usa. eu am dat gauri in usa pentru a trece firele de la inchiderile centralizate care le-am montat cu un dorn de 8mm si lung de vreo 15...daca dai fata usii jos langa manerul de care deschizi usa din interior este o gaura triunghiulara,daca te uiti prin ea,cam la 2 cm mai jos de baza triungiului se vede o ranforsare in usa ,ranforsare care are date vreo 3 gauri...iti alegi una din ele si bagi dornu in ea (din interiorul usii,de asta e bine sa fie dornu mai lung) si lovesti cu ciocanu salut, am pocnit ceva si nu stiu ce. Dimineata, am pornit motorul, l-am lasat putin, apoi am bagat march-arrier, sa dau inapoi sa ies din parcare, dau putin si parca tinea ceva, ca si cum avea o piedica, o las mai bag odata mai incerc, dau incet inapoi la fel, ma dau jos verific sa nu nimerit vreo piatra mai mare peste care nu pot sa trec, nu era nimic, ma urc inapoi, bag march-arrier si pocneste ceva, dau inapoi, merge, apoi dau trapta 1, merge plec la munca si pe drum aud un zdranganit, ca si cum s-ar invartit ceva intr-o cutie de tabla, se aude central stanga in zona soferului, ce poate fi? unde sa ma uit? am zis ca a crapat cutia, dar merge in toate treptele. Am observat ca dupa ce plec de pe loc, cand dau sa schimb a-2-a si clac ambreiaju incepe sa se auda, in treapta 1 nu se aude rontaitul, numai cand schimb la treapta 2 si apoi si la 3 si 4. Ma duc acum sa vad daca ii dau de cap, dar nu am habar unde sa ma uit. Merci. Sa nu fie ceva de la frana de mana... vreun cablu care a pocnit?
Vicii a scris:Ma duc acum sa vad daca ii dau de cap, dar nu am habar unde sa ma uit.
De intrat, intra usor in viteza
Sa nu fie zgomot de colivie rulment de presiune. Cred ca ar trebui sa verifici prinderea discului de frana si a planetarei pe cutia de viteze si sa verifici si tripoda planetarei stanga. Salut, m-am uitat aseara prin ea, nu am observat nimic dubios la exterior, in continuare zgomotul se aude din parte centrala, cam in zona unde e casetofonul, deci zona cuitiei de viteze. am facut un mic experiment aseara, am ridicat masina pe cric, am pornit, am bagat a1a, si am lasat-o la relanti, am bagat capul sub capota si zgomotul venea din zona discurilor de frana, mai precis discul stanga. M-am gandit la vartinata cu prinderea in tripoda, dar ce poate sa fie acolo? ca doar nu am atins nimic, nu am lasat-o cu frana de mana trasa(nu obisnuiesc, am un loc de parcare cu niste denivelari care nu te lasa sa impingi masina de pe loc), m-am uitat la placutele de frana, si de pe discuri si de la frana de mana nimic suspect , le-am scos-pus la loc nu erau rupte sau altceva. De intra in viteza intra usor si ascendent si descendent, mai putin veche problema cu caraitul in a2a la retrogradare(da aia e de la crabotul de frana), intra a1a si fara sa fie oprita de tot masina, numai ca in momentul in care bag a1a si am putina viteza (5-10 km/h) se aude un zornait, in rest ok, pedala buna, nici tare, nici fara.
Cred ca ar trebui sa verifici prinderea discului de frana si a planetarei pe cutia de viteze si sa verifici si tripoda planetarei stanga.

Verificarea cum o fac? bag cheia si vad daca se invarte? sau e alta metoda? Am verificat si sa vad daca am joc in rulmenti si/sau pivoti, nimic, se misca roata lateral dar se misca cu tot cu bielete de directie, deci eu zic ca e in regula. Alte ideii? Nu vreau sa schimbi acum cutia Pai verifica daca sunt stranse bine piulitele care prind planetara de arborele de iesire din cutia de viteze. Iti trebuie o inelara cotita de 14 sau cheie tubulara cu clichet (desi iti recomand o cheie de forta, ca sa nu strici clichetul, daca nu e de firma). Tototdata afli si daca nu s-a rupt vreunul din prezoanele alea. Tripoda e mai cu schepsis de verificat, daca s-a spart vreun galet sau ceva prin interior, nu ai cum sa vezi decat daca dai jos planetara. De la cutie, nu are ce sa fie. Asa ca nu-ti face probleme de schimbat cutia. Salut, revin cu noutati, nu am avut timp sa ma ocup serios de masina, dar am verificat prinderea planetarei pe discurile de frana si pare in regula. Am observat insa ca in mers, zgomotul, pacanitul, troncanitul, nu stiu cum sa-i spun, isi schimba tonalitatea, astfel daca tin mana pe schimbator se aude mai infundat, daca iau mana de pe schimbator se aude mai ascutit, mai liber. Apoi mai este o chestie, cand bag a1a merg putin, apoi calc ambreiajul si pun frana, usor, trancaneste tare si se simte o trepidatie in pedala de frana. Dupa mine problema nu e din sistemul de prindere dintre planetara si discurile de frana, cred ,ci din alta parte. Da ca ma puteti ajuta... Mltumesc anticipat.
Vicii a scris:cand bag a1a merg putin, apoi calc ambreiajul si pun frana, usor, trancaneste tare si se simte o trepidatie in pedala de frana.
Demonteaza placutele de frina de pe fata si vezi starea lor; verifica prinderea etrierelor pe CV, nivelul de lichid si starea discurilor de frina. Sa fie problema din sistemul de franare? Adica sa fie joc in etrieri sau in placutele de frana? eu zic ca iti raman pistonasele etrierilor blocate Acum cobor sa ma uit la ea sa vad cum se prezinta, dar daca era din etrieri nu trebuia ca zgomotul sa se auda si cu motorul oprit, sau pe liber la vale?Eu cel putin asa gandesc, daca era problema de la discuri sau de la etrieri ar fi trebuit sa se auda zgomotul permanent, nu doar in sarcina sau la plecarea de pe loc. Oricum ma duc sa mai verific odata si prinderea planetarelor si o sa verific si sistemul de franare pe fata. Salut, bine v-am regasit, nu am mai intrat de mult, nu am mai avut timp de nimic. Nici de masina nu prea m-am mai ocupat. Inca nu am descoperit ce trancaneste, banuiesc rulmentul de presiune, cred ca e pe duca. In schimb am patit altceva, s-a rupt butucul din dreapta , deci nu mai am inchidere, asa ca Bestia a primit cadou un set complet alarma plus inchidere. Acum, ce instalez intai? Inchiderea sau alarma?

Merry Christmas, HO HO HO Io zic sa montezi inchiderea mai intai. Normal nu conteaza, dar cu inchiderea mi s-a parut mai greu putin mai ales cu trasu firelor ca actuatorul in usa il pui in 5 minute.
Rulmentu de presiune se aude numai cand folosesti pedala de ambreaj, in rest nu face sgomote. Salut, Craciun fericit la toti coforumistii si la toti cei dragi lor. Stiu ca pare sadic dar m-am hotarat, acum nu am nici timp si nici chef sa stau in frig ca sa vad ce problema are, asa ca la primavara o sa-i schimb cutia si atunci vad eu ce problema este. Pana atunci, sa auzim de bine si sa aveti parte de tot ce va doriti.

Craciun fericit. Salut, am tot citit prin forum despre jante in 3 si/sau 4 prezoane. Cert e ca jante in 3 prezoane, Dumnezeu cu mila, nu gasesc de nicio culoare. Asa ca ma reorientez catre 4 prezoane, de aici se ridica o intrebare: Cum e mai bine, mai sigur cu flansa sau cu gauri direct pe butuc? Chiar trebuie omologate? La ITP trebuie puse alea originale? pot sa pastrez cauciucurile de 145 pe jante in 4 prezoane, ca am vazut ca sunt mai late.
Merci mult. Dupa indelungi lupte seculare am reusit sa fac niste poze la husele mele. Sunt mom-made asa ca nu va asteptati sa fie ultimul racnet - mie imi plac, imi place si culoare, nu cea de acum ca sunt cam murdare - si astept sa gasesc si un material mai colorat pentru tetiere si cotiere. Vreau sa ii dau o pata de culoare ca sa nu fie prea terna. In continuare aveti poze.
Sper sa se inteleaga ceva, sunt facute cu telefonul.

[img=http://img147.imageshack.us/img147/9168/dsc00093le2.th.jpg]

[img=http://img239.imageshack.us/img239/16/dsc00094gb2.th.jpg]

[img=http://img148.imageshack.us/img148/1480/dsc00095nj6.th.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/6545/dsc00096us6.th.jpg]

[img=http://img148.imageshack.us/img148/7471/dsc00097pa1.th.jpg]

[img=http://img81.imageshack.us/img81/2584/dsc00098rh7.th.jpg]

[img=http://img239.imageshack.us/img239/4278/dsc00099uw1.th.jpg] Salut. Husele sunt foarte ok.
Arata mult mai bine live Salut, pun niste poze facute cand am schimbat capacele la colbutori. Ce parere aveti? In ce stare e motorul, luand in cosiderare ce se vede in poze?
[img=http://img99.imageshack.us/img99/8236/img0107jc8.th.jpg]

[img=http://img99.imageshack.us/img99/7060/img0108yv1.th.jpg]

[img=http://img57.imageshack.us/img57/9891/img0109kb6.th.jpg]

[img=http://img57.imageshack.us/img57/458/img0110pt4.th.jpg] Motorul este FR?? Salut, scuze ca nu am mentionat, da, motorul este franta, eu nu am umblat in el, asa l-am cumparat, are aproximativ 85.000 km, pana de curand a avut si cutie tot franta, dar a decedat, nu cunosc cauza, posibil din cauza mea, dar tot la fel de posibil e sa fi fost bolnava inca de dinainte de umparare, lipsa ulei, cand am cumparat-o la schimbul de ulei cutie am scos maxim 1l, mai bine zis 800 ml.
Deci ce parere aveti despre ,cum arata motorul? e bun, e rau? E murdar !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community