Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Furia verde
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
De cand am luat masina de la bogdan nu am reusit sa-i fac mare lucru . i-am schimbat tobele finale si am pus una custom made de la valib de care sunt f.f.f multumit . pana acum am spalat , cumparat si pregatit piesele pt operatia pe cord deschis.
adica
schimb de cutie 5 ro cu una 5 gsa
axe came noi
pinioane pompa noi
ambielaj
set motor bun [ cu segmentii pe el am 0.4 intre capete]
segmenti noi
semeringuri supape teflon
cuzineti
semeringuri
lustruit galeriile si cutia de aer de sub carb

apropo cati stiti de unde am amortizoarele asta mici , mici de tot

http://www.dropshots.com/tonim#date/2007-10-19 Misto, bafta cu masina si cu "operatia". merci .acum am treaba ca la pasti. sunt incurcat mai ceva ca o pisica intr-un ghem de sfoara. asa ca , atunci cand am timp mai curat o piesa , mai inventariez cei mai trebe si cand ma apuc in 2-3 zile vreau sa schimb tot ce e de schimbat si sa ii dau cheie Piesele alea noi sunt RO sau FR? Stai linistit, ca planul nu o sa-ti iasa in veci. Asa zisesem si eu, 3 zile pentru schimbat tot pe fata... plus, pus alta cutie si alt motor... a durat vreo 5. pai nu ar avea de ce sa nu-mi iasa , ca nu as avea prea multe de facut , daca-mi pregatesc piesele din timp. mai mult o sa-mi ia spalatul si curatatul carterului si a ce mai e cazul.
piesele sunt in mare la origine ro. dar sper ca daca voi lucra temeinic sa nu fie cazul sa mai umblu asa de curand la ea

e un sport de care vreau sa ma las ; ridicatul capotei la oltean

si mai am o promisiune de carb frantuzesc la bani putini apropo , cum se pun pozele ca thumbnail in mesaj ?
ca eu unul sunt pe langa cu asta le cuploadezi in imageshack si o sa ai acolo in dreptul pozei mai multe linkuri , si la unul din ele scrie thumbnail for forums! dai copy paste la link1 aha. merci . o sa incerc sa vad ce iese si asa a ajuns motorul de la far , far-away la focsani.

azi l-am desfacut. setul e de belea. nu are nici o urma de uzura , cu segmenti noi englezesti ( silver ring la 41 de lei si era ultimul set ) are fanta de 0.15
aia vechi erau muci , sa tot fi avut 2 mm fanta )
una bucata supapa evacuare sparta.
cam toti culbutorii au semne de gripaj , ungerea la chiuloasa dreapta era aproape inexistenta , si plina de mazga
axele cu came obosite , nu-i bai ca oricum pun de 1.1
cine s-a ocupat de el innainte i-a fost lene sa schimbe si semeringurile de la axele cu came, erau rascoapte ssi dadea si pe la delcou . in schimb volanta/ distributie ok .
pompa de ulei are joc acceptabil.
maine sau poimaine desfac si restul si va zic cum e ambielajul.
deocamdata cam asta e povestea motorului . una peste alta m-am ales cu un set de juri ca-i nou , si chiuloase de 1.3 ca sa ma pot apuca de transformare din 1.1 in 1.3 si sa-l comprim putin asa arata chiuloasele dupa 2 zile de spalat




si pe partea cealalta


Cu ce le-ai spalat? AI incercat cu solutie din aia de curatat aragazul (nu mai stiu cum ii zice, dar are trecut kosson in topicul lui cu marghita)? Din ce zicea kosson face minuni, mai ales la depunerile de calamina. atentie cu solutia de spalat aragazul . e alcalina, adica pentru cei ce nu stiu ataca aluminiu , si iese alta nazbatie. in loc sa cureti te trezesti curatat de tot

se ia una bucata oala 10 litri, se pune pe foc impreuna cu detergent de vase , detergent manual si automat , si se fierb frecand viguros cu pensula de 25 mm taiata sa aiba parul scurt . in rest rabdare, si pentru cei ce fumeaza tutun Aha, deci supa de chiulasa infoiata. Au iesit super bine, dar din pacate nu prea o sa ramana asa in timpul functionarii. Insa e bine ca ai scapat de depunerile de calamina si gome. AI verificat canalizatiile de ungere din chiulasa? Ar fi indicat sa le sufli cu aer comprimat pe toate citez pe comnean
reparatie la motor fara verificare de circuit de ungere frizeaza diletantismul Solutia aia parca se numea Triumf... si venea cu propria ei pensula

Cat despre chiulase... tot respectul Tonim Just checking. Ca am vazut suruburile alea de la conducta de ungere si ma intrebam daca dupa "fierbere" ai verificat canalizatiile.
Semicarterele ma intreb in ce o sa le vari ca sa le fierbi. cum am facut si cu tablele de la motor, da se cam crizeaza nevasta-mea :

le-am bagat in cada cu apa fierbinte cu "solutie" poate gasim totusi pe careva sa doneze unc cazan de tuica cutia de aer curatata .
iwa nu accept cazanul decat daca e plin cu zeama de prune





ambielajul

logic...

Doar nu creadeai ca stricam continutul pe piese.... bem zeama si apoi mai visam ce facem in alta ordine de idei
axele cu scame de 1.1




pompa de ulei




demarorul

Arata super chiuloasele. Ingenioas sistemul de curatare setul motor de 1.1 care nu va mai ajunge pe motor.




discul de ambreiaj




si placa de presiune


[/URL]

si sa vad cum montez amortizoarele astea

ah, da uitam cutia

Tonim daca vrei rezultate peste asteptari mai ai destul de mult de lucru la cutia de amestec...



P.S Daca nu slefuiesti si galeria de admisie aproape degeaba te-ai chinuit la cutia de amestec...
tonim a scris:in alta ordine de idei
axele cu scame de 1.1





Nu stiu de ce am io impresia ca doar aia de jos e de 1,1 si aia de sus e de 1,3.
Felicitari pt chiulase, arata ca noi. Sa sti ca ai dreptate!!! In manualul frantuzesc scrie exact ca daca pe axele cu came exact in locul ala din mijloc unde sunt la tine cele 2 canale sunt de TRS.
nici n-am bagat de seama
in alta ordine de idei. galeriile erau si ele slefuite, dar cum m-am sucit acum trebuie sa o iau de la capat si sa le slefuiesc pe cele de 1.3 Merge si asa, o sa ai turatia de 1,1 [adica pana in 6000] si cuplu de 1,3 [adica de jos] Glumesc, evident. Fa in asa fel incat sa le pui pe amandoua de 1,1. Vei avea un 1,3 cu plaja de turatii a unui 1,1
De mers, merge si cu axe diferite, dar nu stiu sa-ti spun cum se va comporta... le-am masurat dimineata
concluzie : cea de sus adica aia cu santuri are profilul la axe cu 0.5 mm mai mare
care e de 1.1 si care de 1.3 ?
bineinteles ca o sa le pun la fel . acum sa vad de unde . poate fac un schimb cu cineva Pai cum a zis Dumitru, aia cu 2 canale pe mijloc e de 1,3. Si eu am avut la fel cand am desfacut motorul de trs, sa-l refac. Doar ca la mine si culbutorii erau vraiste. 2 de 1,3 si 2 de 1,1, macar erau pusi admis cu evac si nu amestecati. Asta la ambele chiuloase. Si omul se laudase ca era proaspat refacut motorul... Sa ai grija cand montezi culbutorii, sa pui corect axul culbutor, ca sa n-ai probleme cu ungerea lor.
mihu a scris:
tonim a scris:in alta ordine de idei
axele cu scame de 1.1





Nu stiu de ce am io impresia ca doar aia de jos e de 1,1 si aia de sus e de 1,3.
Felicitari pt chiulase, arata ca noi.


Pai de fapt impresia mea s-a transformat in fapt, deci aia cu dungulite e de 1,3 si cealalta de 1,1. deci, deschiderea la supape e mai mare la 1.3 decat la 1.1?
eu parca sitam ca e invers Din cate vad eu in poza in care apare cutia de viteze, pare sa fie de GSA, si vezi ca trebuie sa-i schimbi priza si prinderea de la o cutie de 4 Franta si ai grija la prinderea din spate, ca din ce vad eu este o adaptare flexibila si nu cred ca este prea bine, eu la a mea am schimbat si i-am pus de 5 franta capac-ul cutiei.

Bafta in tot ceea ce faci. merci de urari
e o poza mai veche. deja e schimbat capacul si priza de la o cutie 4 franta ultimele achizitii



si pus pe set




si uite si o supapa de evacuare bolnava




La supapa aia ai avut joc termic mai mic de 0,20mm? Ca asta e o cauza frecventa din cauza careia se ard supapele. Multa lume face greseala ca, pentru ca sa scoata tzacanitul ala cauzat de uzura sau ungere proasta, micsoreaza jocul termic al supapelor sub limita de o,20mm. Cand se incalzeste si se dilata supapa de evacuare, ea sta intredeschisa si flacara trece dincolo de taler, arzand suprafata. De aia eu prefer sa am joc de 0,25mm la evacuare, chiar daca tzacane un pic, desi daca sunt culbutori noi, came ok si ulei ca lumea nu ar trebui sa tzacane nici cu 0,25mm. habar n-am.
motorul e cel luat de la iwa { cel de la far , oltcitul cabrio}
si stai linistic ca ma feresc de asta, las jocurile cum zice fabricantul, nu cum zice unul sau altul
tonim a scris:habar n-am.
motorul e cel luat de la iwa { cel de la far , oltcitul cabrio}
si stai linistic ca ma feresc de asta, las jocurile cum zice fabricantul, nu cum zice unul sau altul

pai si pe FAR (oltcitul cabrio) ce motor mai are? Si ca sa zic asa motorul era cel de pe GCL acum mult timp.

FAR-ul are un motor cu reactie.
Moro stie farul e decedat , saracul .
http://www.oltcit.eu/viewtopic.php?f=33&t=123
apropo iwa i-ti place setul ? azi l-am dat la strungar pentru ajustari, adica sa-mi ia din el doar 0.7 pt a comprima putin motorul uite si cilindrii de trs proaspat sositi de la strungar.


cum pe aici se zice intre 0.5 si 0.8 eu am ales calea de mijloc si am luat din ei 0.7 Suuper, arata bestial!!! Sunt noi?? nu sunt recuperati de la far. dar la fel de bine puteau sa fie noi la cat de bine arata
tonim a scris:cum am facut si cu tablele de la motor, da se cam crizeaza nevasta-mea :

le-am bagat in cada cu apa fierbinte cu "solutie"


felicitari pentru muncq depusa
te rog sa imi explici si mie cum ai reusit minunea sa convigi sotia sa te lase sa le bagi in cada
daca ai solutia magica pentru asta mai descchidem un topic pt berile care trebuiesc date
o solutie ca asta trbuie brevetata la OSIM si ai face f multi bani e simplu. trebuie ca si sotia sa fie la fel de pasionata de oltcit , si sa nu fie acasa cand incepi operatia
si sa nu fie acasa cand incepi operatia


asta e cel mai important! pai una e sa argumentezi ce ai facut , si alta e sa te rogi sa-ti dea voie Uite si niste poze cu toba finala, cu toate ca majoritatea o stiu, da l-am facut curios pe bogdan si lipseste din topic















si cam cum se aude pusa pe masina

http://img532.imageshack.us/my.php?image=img1504gp9.flv
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community