Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Furia verde
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Nu merge linku'... ma arunca inapoi in index-ul imageshackului. nus ce are si filmul nu-l mai gasesc, asa ca tre sa fac altul zilele astea Am eu unul, daca ai nevoie as vrea sa fac unul mai nou sa se auda si la turatii mai mari Aaaa, pei asta e alt ceva! uite un filmulet cu toba facut azi
http://img532.imageshack.us/my.php?image=filmtobagu7.flv hmm.. dragut
iata cum se aude la mine. tot toba de la valib insa e single nu dubla. cred ca se aude ceva mai gros.
http://img532.imageshack.us/my.php?image=pict0976ua3.flv

p.s : tot condens si la mine... ma bucur ca va place toba...

a mea acum are iesire de 7,5cm diametru, si suna cam asa:
http://www.youtube.com/watch?v=DvFpzOVG6Ak
(ignorati fumul alb = condens, si faptul ca nu am turat-o mai sus de 3500rpm, caci motorul nu era cald) (daca aveti sugestii/propuneri/barfe referitoare la toba mea, va rog sa scrieti in topicul meu de la vanzari)



tonim...nu mai comanzi o toba de rezerva? nu inca . prioritar e acum motorul , dupa aia caroseria , si dupa evacuarea. cine stie ce-mi trazneste prin cap pana atunci ultimele achizitii



la 50 de lei amandoua se merita , nu , sa le ai de rezerva si asa arata bujiile mai nou . culmea , merge mai bine

Cum s-ar zice "Vive la France!". Sau "Allez les bleus!". azi am terminat de echipat chiuloasele , in asteptarea transplantului pe motor.
reglat culbutorii,tot , doar urmeaza sa le pun pe motor











Frumos Interesante supapele supape obisnuite , dar curatate cu simt de raspundere , pasuit ca la carte ,dar la urma , dupa pasta fina am mai executat o trecere cu pasta de slefuit caroseria pentru finete
nu vreau sa am surprize de genul lipsa de compresie din cauza mea daca tot am ajuns la dat jos motorul am pus si noul sistem de deschidere a capotei cu actuator




si bineinteles si sistemul de backup in caz de power failure
o poza mai buna

m-am apucat de montat motorul.
mi-a luat juma de zi ca sa pasuiesc cuzinetii ca la carte . cu munca si rabdare am ajuns la performanta de a calca ambielajul pe toata suprafata cuzinetilor uite si motorul aproape montat.





si un close cu semeringurile de axe cu came. am gasit frantuzesti la 15 lei bucata

Tonim vezi sa nu ai surprize cu simeringurile alea frantuzesti ,asa am gasit si eu pt delcou frantuzestii rosii ,la 5 lei bucata si am luat 3 buc. ca taranu ,sa am ,si am avut surpriza sa vomite toate de cum le-am pus unu cate unul, si am mai dat si la prieteni fara sa stiu de buba ca sa aibe ce sa ma injure , dupa aia am pus Fartec si nu mai vomita deloc! fartecul e 9 lei. problema e ca nu mai au si aduc abia saptamana viitoare .
daca-mi fac surprize le dau jos la 1500 cand shimb si uleiul . toni, vad cumva silicon rosu la simeringul de distributie si la galeria de admisie? zi-mi ca ma inseala privirea... nu , nu te inseala .
am cautat de mi-a venit rau loctite sau curil t ca se uita astia la mine ca la urs .
la galeria de admisie am pus ca nu =stiu in ce masura i-mi etanseaza tinand cont ca am luat din cilindri si am vrut sa fiu sigur ca nu-mi trage are fals pe acolo .
in rest azi l-am urcat pe masina ,si maine sa vad poate reusesc sa-mi fac suportii spate pentru cutia de gsa.
dupa trebuie sa ma duc sa-mi sudez tevile de evacuare intermediare ca sunt ca niste site pai bine bre Toni tu mai intai pui motoru pe masina si apoi te apuci de evacuari si cutie? pai cum altfel sa stiu cu cat sa lungesc prinderile alea?
iar evauarile e mai bine asa. se pot etansa mai bine.
in alta ordine de idei, am umblat si la volan. l-am dat jos , si cu bunavointa unui vecin l-am uns cu seu de oaie. alta viata.
inainte cu masina suspendata trageam cu 2 maini sa-l misc si acum il invart cu 1 deget toni, eu nu ziceam de carter... ala este poate cel mai grav loc in care ai putut folosi pasta de etansat siliconica. sincer, mai bine cu vopsea decat cu silicon. trebuia sa gasesti pe cineva din bucuresti(suntem atatia) si sa-l rogi sa iti cumpere un loctite pe masura.

la simeringul de distributie de ce ai pus din nou silicon? simeringul se monteaza inaintea asamblarii carterului, fara silicon, fara nimic.

si din nou, un loc tare nepotrivit de a folosi silicon... galeria de admisie. daca ai avut garnituri noi era de ajuns sa le ungi cu putina vaselina si sa strangi galeria la cuplul dat de carte. iti garantez ca pe acolo nu aveai nici o treaba cu aerul fals!!!!!

zi bre... nu e pacat de munca dinaintea asamblarii ca sa manjesti tot motorul cu silicon? siliconul se pune in cateva locuri si in cantitati infime astfel incat nici sa nu se vada... man, la semeringul de distributie nu e silicon , e vopsea rosie de la precedenta reparatie.
cine a umblat inaintea mea a manjit motorul din belsug cu vopsea rosie , si nu prea am reusit s-o sterg de peste tot . la semeringuri stiu si eu ca nu se pune ca nu are rost
carterul l-am asamblat cu solutie de blocat filete , aca rei poza o gasesti in prima pagina , are aceleasi propietati anaerobe ca si loctite . am pornit-o
nu mult ca era fara toba, de la fostul y incolo evacuarea e data jos ca e plina de gauri
am reusit performanta sa-mi scot toti vecinii pe strada, si un pusti simpatic foc i-mi zice: nenea nu o sa mai mearga niciodata msina nu-i asa ?
presiunea de ulei e beton la 1000 -1500 am 4-5 atmosfere cu motorul cald
acum am alta problema carbul nu merge de nici o culoare , nu tine relantiul si nici nu se acelereaza ca lumea
tonim a scris:acum am alta problema carbul nu merge de nici o culoare , nu tine relantiul si nici nu se acelereaza ca lumea
Sint recomandate doua bai, una in decarburol si una in motorina, o suflare ca lumea si un reglaj corect.
un pusti simpatic foc i-mi zice: nenea nu o sa mai mearga niciodata msina nu-i asa ?


Copii spun lucruri trăsnite, dar foarte orientative...
Sigur a auzit o discuție prin casă, de genul: "și ăla cu rabla lui care nu mai merg... o să i se strice și n-o mai poată face" etc. etc... durene-ar în cerul gurii lor de pe bubele de pe erecte... asta a spus-o dupa ce m-a vazut scotand tevile de la esapament.
si nu cred ca a auzit asa ceva prin casa,tatal lui e un tip jos palaria , car colac peste pupaza este si fan oltcit.
a avut unul in tinerete. acum are o hergelie de armasari de rasa, dar asta nu-l impiedica sa se dea in vorba cu mine ori de cate ori are ocazia am terminat de montat si cutia de gsa.
acum mai am de sudat si montat tevile intermediare si toba finala bine asa toni! vad ca esti pus pe treaba.
eu tot sunt suparat pe tine ca ai pus silicon la galeria de admisie... cand ai drum la bucuresti? iti fac cadou un tub de zmac special pentru admisie, daca imi promiti ca stergi siliconul de la galerii si ca ungi cu ce-ti dau eu. sarumana nenea pupa , da te rog ,zi-mi cum se cheama si-mi cumpar singur , numai sa gasesc aici si daca nu apelez la tine in ultina instanta pai ai 2 solutii... cea mai des intalnita este "pasta" de la ABRO, care este un butoias maroniu... nu scrie pe ea exact pentru ce e, dar aia este pasta rezistenta la benzina, cu uscare semi-permanenta... sau de la Loctite, seria 5972. azi am dat-o jos de pe capre .
mai am de pus la punct interiorul si cateva maruntisuri bre da' niste poze ceva? la cat de jegos am stat zilelel asta numai de poze nu-mi ardea.
abea daca puteam sa raspund la telefon cred ca saptamana asta intru la interioare. intai sa-i schimb alarma si un actuator si dupa sa-i fac geamuri electrice si totusi niste poze ? azi , poate fac am facut poze . sa le termin de incarcat si le si pun

le. gata si pozele



trasa pe dreapta





motorul. cam prafuit



prinderile la cutia de gsa





evacuarea dubla



actuator la deschiderea capotei



un telescop la capota nu strica , nu-i asa?



Tare masina, acum sa pui si micile detalii la punct si sa traiesti cel putin inca 100 de ani si sa mai folosesti si olteanca in timpul asta!!!
Si... daca ai mai pune o poza si cu spoileru spate..., m-ar mai ajuta :D pai uita-te la filmele alea de mai sus cu tobele asta poate fi spoilerul spate,
.. daca te ajuta
asta e
http://img532.imageshack.us/my.php?image=filmtobagu7.flv Jante de alea............. vreau și eu............ .....
si nu numai tu tre sa imi zici mie "mersi" pentru jantele alea ... eu le-am "procurat" pt GBC cand inca mai era la Bogdan. Si din cauza lor mi-am stricat un cauciuc la masina mea. (care e probabilitatea sa faci pana chiar a doua zi dupa ce dai cu imprumut roata de rezerva?) 120%
merci mult . nici nu stii cat de mult i-mi plac jantele
bogdan cand a vandut masina anul trecut zicea ca daca nu o da mai bine intra cu ea intr-un stalp decat sa ajuga o cazatura.
sper ca ceea ce am facut pana cum la ea e in asentimentul lui si ii place dat jos etrierii fata si curatati cu simt de raspundere , apoi suflati cu benzina
revin mai usor si nu mai raman blocate pistonasele dupa un tratament de asta




Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community