Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)

Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ialomita

Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cluburi Oltcit
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
In cadrul acestui topic sunt rugati sa scrie doar cei din judetul Ialomita. Bine am revenit! Unde sunt baietii mei din Ialomita? Sper sa va autentificati cat mai repede! nu inteleg de ce a fost nevoie sa incepem de la inceput....este masina ta in poza ?pt.ca arata bine.banuiesc ca esti student si esti plecat mjoritatea timpului ,nu avem timp sa ne vedem masinile prin oras,A mea este alba cu nr.LXF Paul, ce sa zic, masina este a mea, sunt student, dar sunt in Slobozia in fiecare weekend (dragoste mare, nu de masina, ci de fata). Daca te vad vreodata, te abordez, stai linistit. Faptul ca stiu nr-ul de la masina ta... simplifica partial lucrurile, sa recunoastem, Slobozia nu e f. mare ! A, si ince ceva, vinerea, si sambata seara, sunt sanse foarte mari sa ma gasesti pe Bulevardul Chimei! De altfel acolo este facuta poza! nu are nimeni o planetara fr de vanzare?
aha...bine v-am gasit si eu sunt tot din ialomita ...dar vad ca nu prea zice nimeni nimic p-acilea Mai, ce e linistea asta aici, hai sa populam zona asta, si poate trantim si noi o intalnire judeteana . salut baietii din ialomita! Sunt un nou proprietar de OLTCIT si ma bucur ca exista si prin slobozia oameni incantati de aceste masini. Pt. inceput m-as bucura sa particip si eu la o intalnire judeteana daca sunt bine venit printre voi... 8) Felicitari pentru achizitie, si sa il conduci cu grija. Mai multe detalii despre masinuta? salut din nou!
noua mea masina era si pe forumul vechi..... cea cu tapiterie pe bord, inchidere centralizata, alarma, lumini bord si podea albastre, cass de wv, scaune de mazda.....etc....si este crem