Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Piese 85' noi=probleme?
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutari!
As vrea sa cumpar un set motor de TRS printre care si cilindri de TRS dar sunt un pic ruginiti pe interior si mai rau pe exterior. Afecteaza la ceva dupa curatarea ruginei pe interior??
Multumesc!
http://img406.imageshack.us/my.php?image=55503uz0.jpg mai bine lasa
aia - s degeaba Piesele sunt FR nefolosite din 85. cilindrii de oltcit au suprafata de lucru realizata prin depunere elecrochimica. inrtrucat pe alocuri s-a dus nu vei face altceva decat sa uzezi rapid segmentii si sa soarba ulei pe la petele alea de rugina. asa ca mai bine lasa. Cilindrul din imaginea de mai sus e compromis. E bun de fier vechi... pacat @Dumitru Cristian,din pacate cum a scris si Hofy acel cilindru este compromis.Rugina a patruns in profunzime.
@Tonim,doar cilindrii de la Special au acel strat de nikasil,cei de Club nu au asa ceva. inseamna ca i-am confundat.
oricum nu sunt buni de nimic . pacat , la cat costa vasilina , sa nu-i fi protejat Tonim,se mai intimpla.
Daca cel care i-a avut iar fi dat cu ulei pe interior ar fi fost si mai vine.Vaselina se indeparteaza mai greu. de unde, putin gaz face minuni As mai avea cateva intrebari:
De pistoni astia ce ziceti, acelasi an:
http://img137.imageshack.us/my.php?image=570c3ke1.jpg

Dar de supapele + arcuri?
http://img158.imageshack.us/my.php?image=58bc3uj9.jpg

Pompa de ulei?
http://img267.imageshack.us/my.php?image=5fc13jj1.jpg
Stiu, cureaua de langa + alte curele pe care le vinde sunt bune de aruncat, fiind din 85.

Si pistoanele + cilindri + supape + arcuri:
http://img252.imageshack.us/my.php?image=628a3ec8.jpg

Si alte piese:
http://img411.imageshack.us/my.php?image=8f793ds3.jpg

Ce ziceti, in ce stare sunt???
Multumesc muuult de ajutor! Pistoanele sunt ok, segmentii sunt compromisi, inutilizabili.

Supapele si arcurile arata ok cel putin cat se vede din ele (daca toata suprafata supapei arata precum coada care se vede in imagine, sunt ok )

Pompa de ulei la fel, daca si interiorul arata la fel de bine ca si suprafetele vizibile in imagine, e ok.

Calitatile curelelor din '85 sunt mancate de timp. Chiar daca ochiometric probabil ca arata impecabil. curelele de distributie se schimba dupa 60.000 km sau 6 ani. dupa cauciucul imbatraneste , devine friabil Dar garniturile?? alea sunt imbibate de fractiile volatile de la ulei Compusii volatili, asa cum le zice si numele, se evapora.Aromaticele sunt cele care gonfleaza cauciucurile. stiam eu ceva , ceva
comnean a scris:Compusii volatili, asa cum le zice si numele, se evapora.Aromaticele sunt cele care gonfleaza cauciucurile.


Deci, nu mai sunt bune?? Vezi ca mai ai acolo o piesa care are un mic stut si care ca prindere seamana cu pompa de alimentare,e aia lunga,nu iti va folosi la nimica.Aia e buna doar in cazul in care ai Citroen GS,GSA.Supapele par noi,celputin la o prima vedere.Oricum daca vrei sa le montezi pe chiloasa trebuie obligatoriu pasuite dupa scaune. Stiu de piesa care zici tu, e o pompa hydraulica... pe care, daca iau piesele, o vand..
Ce trebuie sa fac la supape?? Pai in momentul in care le vei monta,chiar si pe chiuloasa noua nu ai etansare perfecta.Asta inseamna ca va pierde compresie.Mai intai le pasuiesti,exista in magazinele de profil asa ceva sub denumirea de pasta de slefuit supape,le montezi pe chiuloasa fara a monta si semeringurile de supape,se verifica etansarea si in cazul in care e buna se pot monta apoi si semeringurile.Atentie la dimensiunea suprafetei de etansare.Aceasta trebuie sa fie:pt admisie:1-1,4 mmiar la evacuare 1,4-1,8 mm.Operatia e cam migaloasa dar se merita facuta.
DanH a scris:Pai in momentul in care le vei monta,chiar si pe chiuloasa noua nu ai etansare perfecta.Asta inseamna ca va pierde compresie...


Din cauza ca sunt supapele din 85 sau ca asa se intampla mereu?? Nu are importanta anul fabricatiei.La orice tip de masina e valabil asa ceva. garniturile alea 4 ce au pe margini cercuri iar in mijloc ca un trinughi la ce vin?
edy99 a scris:garniturile alea 4 ce au pe margini cercuri iar in mijloc ca un trinughi la ce vin?


La galeria de admisie, intre cutia de amestec si tevile care ajung la chiulase. Deci pana la urma?? O concluzie, ceva? Merita piesele, sunt bune??
Multumesc! eu zic ca da
unele din ele da Tot ce e pisa metalica e buna.Pt cele de cauciuc in cazul in care le are mai de mult nu sunt bune.Garniturile de la palieri,admisie,evacuare si de la cutia de amestec pot fi folosite fara probleme oricind. OK, ms muuuult de tot, daca mai stiti ceva, spuneti-mi!! Ambreiajul are "dezavantaje" ca e mai batran, merita mai bine sa iau un set nou VALEO?? ambreiaju daca nu e folosit nu inbatraneste
nu prea are ce sa imbatraneasca! nu are elemente de cauciuc!
astea Valeo care se gasesc in magazine sunt de calitate slaba .se duc repede mai ales placa de presiune care are lamelel discului solar destul de moi! Pei daca e sa iau set abreiaj nou VALEO, il iau din Franta , ca astea de la noi sunt turcesti. Am iarasi nevoie de ajutor... Piesele alea le-am luat si le astept sa vina...
Acum vreau sa iau alt ceva si nu stiu sigur daca se potriveste la TRS:

Este o axa de culbutor. Se potriveste si la TRS????
Cod piesa: 1 GY 95 581 526
Vend pièce d'époque et d'origine pour Citroen ds, cx, gs ????
Da bineinteles ca se potriveste si la TRS.Diferenta acolo e ca axele cu came si culbutorii sunt diferiti.Bineinteles ca sunt diferente si la chiloase. Deci se potriveste la TRS fara nici o problema, da?? Vreau sa fiu sigur. Da stimabile.Stai fara grija.Se potriveste. Am din nou nevoie de un ajutor din partea voastra:
Axa asta de culbutori este si de Citroen Axel / Oltcit deoarece proprietarul nu stie:
Lungime totala: 170 mm
Diametru : 17 mm
un sant se gaseste pe lungimea axei de 4mm. (santul de pe mijloc..,)
8 gauri de dimensiuni diferite.

Poze:
Inteleg.Si ai o nelamurire ce e cu santul ala de pe mijloc?
Ei bine la montarea pe chiuloasa prin acel sant va trece prezonul care va iesi prin mijocul capacului de la culbutori si pa care vine o piulita care tine fixat capacul pe pozitie.Acuma sper sa nu ma insel dar acel ax ori il pui pe admisie stinga sau evacuare dreapta.Sper ca nu m-am inselat.aian cazul in care am gresit va rog sa ma corectati. Stiu ce face santul si toate cele pe acolo, DAR problema mea mare e ca vanzatorul nu stie sigur pentru ce model de masina e. El a scris in anunt: piece d'origine Citroen ds, cx, gs ???? si a recunoscut ca nu stie pentru ce e.
Cred ca este pentru admisie, dar asta nu ma intereseaza foarte mult pana nu le gasesc si pe restul.
Multumesc enorm de mult pt ajutorul acordat! La ora asta nu am cum sa verific cotele axului respectiv.Maine dupa amiaza pot sa iti dau raspunsul in cazul in care te intereseaza. Daca ai putea ar fii suuuuuuper bine pt mine!! Am nevoie pana duminica la ora 1.
Multumesc fooooooarte mult!!!
PS. asta se cheama un adevarat club care se ajuta unii pe ceilalti la nevoie. Ghinionul tau.Are 17 mm grosime.Deci il poti folosi fara problme. OK, ms fooooaarte mult pt ajutorul acordat!!! Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor.Si alta data cu placere. In sfarsit, dupa lungi asteptari au ajuns si piesele...
Acum am cateva intrebari:
Pompa de ulei, are o membrana care e folosita pt GSA/GS uri, la pompa hydraulica, poate fi scoasa. Asa e la toate, o sa am probleme??
Membrana asta, din fata:



Asa arata desfacuta:



Si asa arata fara, membrana e in spate:



O sa mai pun poze (m-a lasat aparatul foto, nu mai are baterie si acum e la incarcat ) ca mai am intrebari despre aceste piese... Sper sa ma ajutati!
Multumesc Tot angrenajul e in ordine.Nu are rost sa folosesti piesa aia in forma de biela.Aia poti sa nu o mai montezi intrucit nu te ajuta la nimica. Aha, deci daca nu mai montez aia, e la fel ca o pompa romaneasca perfect.
Inca o data Dane, mii de multumiri Cu placere. Mai sunt si o gramada de simeringuri. Alea pot sa le folosesc?? Sunt tot din 85. Am dat axele de pistoni, pistonii si supapele cu un strat fin de ulei de mecanisme fine, dupa care le-am bagat in plastic din ala cu bule de aer pana ma apuc de motor, ca sa nu se corodeze, e bine???
De simeringuri ce zice-ti, sunt bune? daca sunt simeringurile de cauciuc de la axe ,volant, distributie etc , nu sunt bune .cauciucul imbatraneste ! daca este vorba de simeringurile de teflon de la supape alea sunt ok!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community