Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme aprindere sau carburator :(

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare , am si eu o mare mica problema
de ceva timp dimineata cand porneam ,masina imi dadea rateuri in carburator pacaneli.. si eram nevoit sa merg destul de mult cu socu tras , am zis ca e de la benzina sau ca e aeru rece , am trecut peste, dar in urma cu o saptamana problemele sau inmultit rateuri destul de mari gaze nearse pe toba iar la un moment dat s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca , am scos bujiile care erau super negre si le-am inlocuit cu altele noi a pornit am mers vreo 300 de km ziua aceea apoi a doua zi iar nu a mai vrut sa porneasca am umblat iar la bujii care deasemena ca precedentele erau super negre ..
am luat-o pe rand am schimbat bobina , la fel nu porneste , am schimbat delcou si am curatat bujiile a pornit un pic dar tot rateuri in carburator , am verificat fisele , scanteia totu pare ok la aprindere...
benzina in Carb pare sa bage ok , azi am incercat iar sa o pornesc si ...sufletu am dat la manivela , am pus benzina cu sticla tot degeaba nu vrea in ruptu' capului sa porneasca Maine cred ca voi incerca si cu un alt carburator desi ma indoiesc sa fie el de vina
aseara cand am reusit sa o pornesc in moment tu cad o turam mai mult carb parea sa se inece sa traga aer mai mult
daca cineva are vreo idee ??? pliz help

ah si daca am postat la sectiunea gresita rog un mod sa imi mute threadu la Motor daca e cazu , multumesc anticipat Salut
Cam aceeasi problema am avut-o si eu. In primu' rand vezi daca ai returu' infundat; daca nu, incearca sa pui un alt carburator dar de care sa fii mai mult decat sigur ca e bun. La mine problema era din carburator si mi-am dat seama foarte tarziu pt ca l-am schimbat cu unu' tot prost. Vezi sa-ti dea scanteie toate bujiile! Si eu am avut aceeasi problema...am scapat de ea cu niste bujii noi/curatate si cu o refacere a nivelului CNC din carburator

Vezi ca nivelul trebuie sa fie de la capacul de carb pana la mijlocul plutiturului de 18mm+/-1mm.

Masina este innecata si o sa o ia mai greu

trebuie sa o lasi un pic sa-si dea drumu eventual dai o cheie/doua cu bujiile scoase.

Cred ca un carbotest ar rezolva problema mai mult ca sigur... eu am alta problema. Pe la 2700 de ture intrerupe, da in nas, se simte ca nu are forta. Daca o calc un pic mai tare, accelereaza bine. Pana in 2700 ture, iarasi e bine. Am observat ca daca trag putin socul merge bine. Aveti idee ce poate fi?

Eu ma gandesc ca poate fi din carb....... SAU cablu de acceleratie are vreoun nod sau ceva de genu, si nu se trage liniar. In mom cand trag socul si relantiul creste, numai am nevoie sa apas atat de mult pe acceleratie sa ajung la turatia dorita pt a schimba treapta de viteza, si deci numai e nevoie de atat de acceasi lungime de calbu de acceleratie. A..si mai e ceva, <later edit> Uneori se "inteapa" calbu de acceleratie si imi tine pedala pe la 1100-1200 rpm. daca ating un pic pedala, isi da drumu, si revine la turatia de 900-1000 cat am acum.
Poate aberez, habar nu am, astept raspuns
Cu stima
Iulius_je a scris:eu am alta problema. Pe la 2700 de ture intrerupe, da in nas, se simte ca nu are forta. Daca o calc un pic mai tare, accelereaza bine. Pana in 2700 ture, iarasi e bine. Am observat ca daca trag putin socul merge bine. Aveti idee ce poate fi?

Eu ma gandesc ca poate fi din carb....... SAU cablu de acceleratie are vreoun nod sau ceva de genu, si nu se trage liniar. In mom cand trag socul si relantiul creste, numai am nevoie sa apas atat de mult pe acceleratie sa ajung la turatia dorita pt a schimba treapta de viteza, si deci numai e nevoie de atat de acceasi lungime de calbu de acceleratie. A..si mai e ceva, <later edit> Uneori se "inteapa" calbu de acceleratie si imi tine pedala pe la 1100-1200 rpm. daca ating un pic pedala, isi da drumu, si revine la turatia de 900-1000 cat am acum.
Poate aberez, habar nu am, astept raspuns
Cu stima


parerea mea e ca ai un jiglor infundat dai jos capacu carburatorulu si suflale pe rand , cred ca asta ar rezolva problema

cat despre problema mea , acum suflai jigloarele , scosai toata benzina din carburator si gunoaiele (erau destule) curatai iar bujiile (cu gandu ca o inecai iar) si degeaba tot nu o ia nici macar vreo speranta nimica
returu nu e infundat ,
iar un carbotest nu am unde sa fac
maine sper sa am celalalt carburator sa il pun sa vedem daca o ia Nu cred ca e din carb, pentru ca la fel facea si cu carbu de trs vechi. Acum am carb de nova...

Cat despre problema ta, aceeasi intrebare : cum stai cu aprinderea? Si vezi ca rateurile nu sunt neaparat din carb, pot fi si din avans.
Iulius_je a scris:Nu cred ca e din carb, pentru ca la fel facea si cu carbu de trs vechi. Acum am carb de nova...

Cat despre problema ta, aceeasi intrebare : cum stai cu aprinderea? Si vezi ca rateurile nu sunt neaparat din carb, pot fi si din avans.

poi problema cu rateurile nu mai e in actualitate pt ca acu nu mai porneste deloc, aprinderea cum am spus mai sus 90% zic ca e buna
bobina schimbata de 2 ori scanteia e buna , delcou schimbat de 2 ori(adica am mai probat inca 2 delcouri) la ultimu delcou a pornit un pic da cu rateuri si dupaia a murit iar
maine sper ca pun carb sa vedem poate poate o merge Salut!Aceeasi problema o am si eu!Ai remediat problema?Carburatorul este curat,returul nu este infundat,bobina este ok,nivelui este perfect!Poate fi de la alternator?
bibi a scris:Salut!Aceeasi problema o am si eu!Ai remediat problema?Carburatorul este curat,returul nu este infundat,bobina este ok,nivelui este perfect!Poate fi de la alternator?


nu are treaba alternatoru cu asta , el incarca bateria alte qestii , sper ca maine rez prob revin cu detalii
bibi a scris:Salut!Aceeasi problema o am si eu!Ai remediat problema?Carburatorul este curat,returul nu este infundat,bobina este ok,nivelui este perfect!Poate fi de la alternator?



Bujiile cum sunt? Incearca cu niste bujii noi sau cu cele vechi uscate pe aragaz ...vezi capacul de la delcou sa nu fie fisurat si sa dea scantei aiurea. s-ar putea să fie greu de crezut, dar poate este de la aprindere.
curlele or fi scăpat de la punctul fix, întinzătoarele poate sunt slăbite. merită verificate acestea până să te apuci să schimbi carburatorul, să-l sufli, să schimbi bobina&etc.

și la mine când merg cu șocul tras se umple bujiile de funingine neagră atât de mult încăt dacă se oprește accidental motorul, nici că mai pornește.
eu încerc să evit șocul tras. pe loc, cât să se încălzească motorul, atât. poate sa fie de la carburator ,aprindere sau motor sau ca sa nu incepi sa schimbi toata masina apelezi la un mecanic omul potrivit la momentul potrivit
dar cu programarile cum stăm, lascule? Capac delcou nou nout,nefisurat!bobina este ok!Ma intereseaza cum reglez aprinderea electronica sau avansul!Nu am stroboscop si nici la mecanic nu am unde sa ma duc pentru ca toti m-au refuzat!Vreau sa incerc eu sa fac si daca ma puteti ajuta cu niste explicatii ca la prosti ar fi super ok!Multumesc
bibi a scris:...daca ma puteti ajuta cu niste explicatii ca la prosti ar fi super ok!Multumesc


chiar mă bucur că am rezistat tentației de a schimba aprinderea cu una electronică. pe cea cu platină știu f bine cum s-o pun la punct, pot închide capota convins că e OK. ăsta ar fi un avantaj major.
bibi a scris:Capac delcou nou nout,nefisurat!bobina este ok!Ma intereseaza cum reglez aprinderea electronica sau avansul!Nu am stroboscop


Fara stroboscop doar dupa ureche merge reglata aprinderea electronica. Vorbesc din propria experienta, nu din mai multe!
1. Vezi ca pe delcou ai un semn (e ca un fel de liniuta in relief);
2. Unde vine delcoul prin de "motor" e un "umar" ca sa zic asa;
Semnu' ala de pe delcou daca e in dreptu' "umarului" de care-ti ziceam inseamna ca ai avansu' maxim; nu-l lasa la max, da-l un pic mai spre tine (tu fiind in partea stanga a masinii, cu capu' sub capota si uitandu-te la delcou).
Daca nu porneste nici asa (in prealabil verifici bujii, fise, nivel benzina... etc) inseamna ca-i din carburator (la mine asta a fost)!
Daca vrei pot sa intreb la Carfil daca mai lucreaza aia si te pot ajuta (adica trimiti carb la BV si eu ti-l duc la "doctor" dupa care ti-l trimit inapoi cu sigiliile Carfil). Eu la ei am fost si mi l-au facut "brici"! te rog frumos si daca ai cum sa afli si cat costa tot meniul!Transport+manopera+...!Mersi mult Manopera (cu tot ce schimba in el) costa intre 50 si 70 RON. Nu poate sa fie un pret fix pt ca depinde cat de multe piese schimba aia in el. Mie mi-au luat 60 RON; alta treaba, nu mi-au dat bon asa ca nici eu n-am cum sa-ti trimit; daca ai incredere ca nu te pacalesc...
Cat despre transport... daca n-ai nici o posibilitate de a trimite prin cineva iti alegi o firma de curierat si suni la ei si intrebi cat costa!

PS Cand te hotarasti sa-mi zici ca sa intreb inainte daca mai au standu' ala pe care se regleaza pt ca ziceau ca se desfiinteaza si se muta in alta parte sau ceva de genu. Deci tre' sa intreb inainte de toate! Se poate da si bon daca ceri, din cate stiu eu. Cu stampila si tot tacamul. Pai atunci o sa cer! Sa nu creada omu' ca-l "intep". Da' pretu' nu o sa fie mai piperat in cazu' asta? Zic si eu, pt ca n-am cerut cand l-am facut pe-al meu.
Oricum, daca vrea bon si se poate atunci va avea!! am incredere nu e asta problema!M-ar ajuta un bon pentru ca masina este pe CMI si deconteaza! !Sper ca peste o saptamana sa fac rost de 100 lei si sa il trimit!Te anunt eu cand am banii!Mersi
bibi a scris:Capac delcou nou nout,nefisurat!bobina este ok!Ma intereseaza cum reglez aprinderea electronica sau avansul!Nu am stroboscop si nici la mecanic nu am unde sa ma duc pentru ca toti m-au refuzat!Vreau sa incerc eu sa fac si daca ma puteti ajuta cu niste explicatii ca la prosti ar fi super ok!Multumesc



La aprinderea electronica, avansul se regleaza deobicei la punct. Adica la jumatatea cursei care o are el acolo. Pune-l asa si asculta bine daca nu tzacane. SI daca bate, misti stanga dreapta incetisor pana cand nu se mai aud zgomote. Dar daca il pui la punct va fi ok. Eu nu mi-am reglat niciodata avansul cu becul sau stroboscopul, nici nu stiu ce-s alea, si cu toate astea merge perfect. Asa ca poti sa-l reglezi si dupa ureche fara probleme. (la aprinderea electronica)
Iulius_je a scris:..... Eu nu mi-am reglat niciodata avansul cu becul.... Asa ca poti sa-l reglezi si dupa ureche fara probleme. (la aprinderea electronica)


Cum reglezi tu aprinderea electronica cu becu' ???? cred ca vroia sa zica ca o incearca nu o regleaza

cat despre problema mea , cred ca i-am dat de cap ciocu de papgal ala era infundat de tot , l-am schimbat am pus alte bujii sia cum vad ca a luat-o ..urmeaza proba un drum de vreo 40 de km daca ma intorc cu ea inseamna ca e OK daca nu....


later edit:
am facut un drum Craiova Filiasi ...ce sa zic merge bine numai ca pe la 120 ciricai cam rau asta cred ca e din avans ...sa speram ca s-a rezolvat


si mai later edit:
azi de dim la ora 7 am vrut sa ma conving daca merge a pornit de la prima cheie dar iar apar probleme ...merge cam in 3 am sa incerc sa schimb toate fisele sa vedem , iar cand trag socu da sa se inece
23-11-2007 :
urmeaza arderea pe rug ...masina merge in 3 se ineaca cand trag socu moare da rateuri pfff cred ca o arunc in jiu Salutare , am si eu o problema asemanatoare... doar ca :
-am schimbat carburatorul cu altul suflat, curatat , puse jigloarele ca la carte
-am schimbat delcoul electronic cu alt delcou electronic
-am schimbat capacul de delcou
-am schimbat fisele , am 3 seturi , cu toate la fel , le-am masurat si le-am pus pe cele cu rezistenta mai mica , degeaba
-am schimbat luleaua
-am schimbat modulele la aprindere
-filtru decantor curatat
-reglaje la carburator ca la carte
-buji noi ngk

La prima pornire , cand e rece , merge bine , porneste repede , cand sa plec cu ea da sa moara , da rateu in carburator , dupa ce se incalzeste nu mai da .
In timpul mersului daca o accelerez mai tare , nu deschid tr II , vine in "nas" si daca iau piciorul dupa acceleratie si abia o pisc urca ,dar foarte greu . Daca apas acceleratia mai mult ,pana sa deschid tr II si trece de 2800 o ia din loc dupa aceea turatie .
Nu stiu ce sa ii mai schimb si sa ii fac desfa capacul la carb si sub jiglerul ala mare (lung) din stanga se afla jiglerul principal de tr1 scoate-l cu mina de pix, il suflii, si suflii canalul de sub el, iarasi, sa ai nivelul reglat bine. nu e de acolo , am incercat Par a fi simptome de amestec sarac. Cam asa ceva am patit si eu azi la Eva cu singura deosebire ca nu dadea rateuri. Am umblat la avans si la amestec si rezultatul se vede in video. inainte am avut carburator de 1.3 pe motor de 1.1 si la fel mergea , era amestecul bogat si tot tacamul consuma de rupea ,
nivelul e reglat la 20 mm o fi o cauza ?
AwM a scris:In timpul mersului daca o accelerez mai tare , nu deschid tr II , vine in "nas" si daca iau piciorul dupa acceleratie si abia o pisc urca ,dar foarte greu .
Simptomele sint de circuit in sarcina infundat sau imbogatitorul nu functioneaza.
Adu nivelul de benzina in CNC la 18 mm. Membrana aceea patrata am inlocuit-o si eu, evident cu una noua. Alaturi de reglajele la aprindere si amestec acum merge altfel motorul. Este si silentios dar si trage.
gyorgyoda a scris:Membrana aceea patrata...
Membrana aia e de la pompa de shpritz. Cea triunghiulara e de a imbogatire.
AwM a scris:am si eu o problema asemanatoare...La prima pornire , cand e rece , merge bine , porneste repede , cand sa plec cu ea da sa moara , da rateu in carburator , dupa ce se incalzeste nu mai da .

Amestec sarac,nivel plutitor scazut.Ai rezolvat problema? am modificat nivelul , la fel ...
am reglat din nou surubul din talpa ,nici un rezultat
trebuie sa il dau jos si sa il las o saptamana in decarburol , dupa sa il suflu , oricum nu mai merg cu masina ca nu mai am asigurare Sa-l desfaci bucati.Membranele de cauciuc si garnitura de hartie sa le pui deoparte! Filtru de benzina infundat, sorb infundat, ceva furtun crapat pe unde trage aer fals (verifica mai ales portiunea de deasiupra rezervorului). Ah si ar mai putea fi o cauza: furtunul de la capsula de dezinecare fisurat. Sau unul din stuturile din talpa care ar trebui sa fie obturat nu mai este. filtru de benzina in spate , nu am , am doar decantor ,care e langa baterie , am desfacut la litrometru si am curatat sita , am conducta de cupru pana la rezervor si doar o bucata mica de furtun care face legatura.
era fisurat furtunul de la capsula si am taiat partea care era batrana si nimic
stuturi sunt doar 2 , ala de la avansul vacumati si capsula dezinecare (carb 1100) Verifica si capsula daca functioneaza sau are membrana sparta. Poti incerca sa obturezi stutul capsulei si sa vezi daca tot asa face. Mai verifica si "pompa de spritz", mai exact daca nu cumva o-ringul pompei de spritz nu etanseaza si benzina curge pe langa ciocul ala, in loc sa curga prin cioc. multumesc de sfaturi .
mai am o intrebare : de ce nu sta ,cu socul , sub 2000 de ture ? daca trag socul de tot pornesete , se duce ca nebuna pana la 3000+ si dupa il imping progresiv , dupa vreo 4-5 min , plec dupa loc si cand ajung la prima intersectie o las pe liber cade la 1500 si in nici o secunda da sa moara si ii dau sprit si urca si mai trag putin socul .... care sa fie cauza de nu sta cu socul ? Nu e reglata capsula de dezinecare cum trebuie.
AwM a scris:am desfacut la litrometru si am curatat sita
Nu e deajuns daca nu sufli si teava litrometrului in sens invers trecerii benzinei. problema nu sa rezolvat , la fel merge , cand dau sa accelerez nu conteaza cate ture am , "pocneste" , "zumzaie" in evacuare si in loc sa urce in ture cand apas acc progresiv ,incetineste ,ma enerveaza la culme nici eu nu am scapat de nenorocirea cu aprinderea dar ma duc acu sa pun una clasica pe platina ducellier
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community