Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme Dacia

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie, Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Fiti atenti mi-am luat o dacie si care e problema de nu imi dau seama de la ce e motoru porneste fara probleme dar cand mergi face masina de parca ai fi cu barca pe mare face cand mergi asa stanga dreapta parca se rupe si cand o accelerezi si ii dai mai tare o ia si mai rau de la ce poate fi ?? tamburii de prindere pe caroserie, aia de cauciuc
didmarco a scris:...cand mergi face masina de parca ai fi cu barca pe mare face cand mergi asa stanga dreapta parca se rupe si cand o accelerezi si ii dai mai tare o ia si mai rau de la ce poate fi ??
Vezi existenta barei anti-ruliu. sa nu ai bascula de la puntea spate rupta sau cu surubul sarit daca direrectia e ok ,vezi telescoapele/arcurile si lonjeroanele.
didmarco a scris:Fiti atenti mi-am luat o dacie si care e problema de nu imi dau seama de la ce e motoru porneste fara probleme dar cand mergi face masina de parca ai fi cu barca pe mare face cand mergi asa stanga dreapta parca se rupe si cand o accelerezi si ii dai mai tare o ia si mai rau de la ce poate fi ??


Vezi ce au scris baietii mai sus si la verificare folosesti cricul pentru ridicat si o capra sa ai asigurare dubla .
-Tragi de roata stg-dr si vezi ce simti de regula jocuri la bucsi basc inf sup ,tiranti .
Ex ai bucsele de la tiranti (o bara de metal turtita la un cap cu o gaura in ea care intra pe surubul de la pivotul sup ,capatul opus filetat ,piulita contra piulita,saiba, bucsa ,ureche ca 2 L spate in spate sudate de lonjeron,bucsa,saiba piul contra piul .bucsile de la tiranti au in interior un cilindru de metal .garantat in timpul vietii gaura din acel dublu L este ovalizata poti sa ii pui bucse noi de tirant si ele se vor deplasa .Corecteaza gaura la un atelier de tinichigerie .
Trebuie sa intelegi ca majoritatea efortului la frinare si pornire de pe loc il preia tirantul
Ex bucsi cu joc mare la roata stg la tirant
Acc masina incepe sa traga dr frinezi usor va trage stg rezulta un mers serpuit .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie, Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community