Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Pornire greoaie dimineata si consum enorm
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
raffy si eu stiam de pe ce am citit pe forum aceleasi preturi ca si iuliu... mi se pare exagerat de mult 40ron pe o bujie 18ron -sinterom 38 ron boss cu un singur pct de masa 8ron bucata ngk ambalate separat in cutii 12ron brisc bucata 36ron aorilia dar facute in polonia luat marti NGK BP6EFS-38ron setul si pana acum sunt net superioare chiar si celor DENSO!! Salut,consumul de benzina realizat de mine cu OLTENA 12 TRS in perioada 21 01-03.02:efectuat plinul,parcurs in Bucuresti 140 km.(14km pe zi dus/intors servici)parcurs Bucuresti-Pantelimon-Ploiesti 70km.Am efectuat plinul azi in Ploiesti si mi-a intrat 19 litri.Rezulta un consum de 10% in Bucuresti si 7,15% in afara (mentionez ca am prelungit ecranul de calandru cu 25 cm.si temperatura motorului ieri la plecare era de +2 grade,iar media pe parcurs a fost de 75 grade.Azi la venire temperatura motorului a fost de 85 grade ,iar in Bucuresti a ajuns pana la 95 grade.Bujiile pe care le folosesc sunt ISKRA-FE65 PS,sunt mai calde decat NGK-BPR6ES pe care le-am pus in noiembrie si le-am scos dupa o zi.Temperatura o urmaresc pe un termometru electronic. [quote="clasic"]luat marti NGK BP6EFS-38ron setul si pana acum sunt net superioare chiar si celor DENSO!![/quote]

Salut,

Subscriu!
NGK par a fi cel mai bine adaptate bujii pentru oltic.Pornirile sunt spectaculoase,fiabilitate,intrare exceptionala in "ture multe",raspuns egal si viguros pe zona de turatii tranzitorii,etc.
Plus ca este unul dintre cele mai tari brand-uri de pe Glob(daca nu cumva cel mai tare).
Sunt bune si BP 6 EFS dar sunt usor inferioare lui BPR 6 EF,care sunt V-line(au electrodul de masa de constructie speciala).Pentru 4 RON/set e pacat sa nu beneficiezi de maximumul tehnologiei lor recomandata la motorul de oltic(GSA-1220 cmc,sic!),la nivelul asta de pret.
Insa la mers, sa fiu cinstit,nu cred ca se cunoaste substantial,mai ales cand sunt noi.
Domnul Valentin,ce probleme ati avut "dupa o zi", cu bujiile pe care spuneti ca le-ati dat jos(BPR 6 ES)?

Pace! Consider ca NGK-BPR6ES sunt mai reci decat ISKRA-FE65PS.Eu folosesc masina in oras (merg la servici) si motorul se incalzeste mai usor cu FE65ES.Intimp ce NGK sunt albe,specific amestecului sarac,ISKRA sunt caramizii.La vara o sa pun din nou NGK sa vad cum se comporta. [quote="Mester Valentin"]Consider ca NGK-BPR6ES sunt mai reci decat ISKRA-FE65PS.Eu folosesc masina in oras (merg la servici) si motorul se incalzeste mai usor cu FE65ES.Intimp ce NGK sunt albe,specific amestecului sarac,ISKRA sunt caramizii.La vara o sa pun din nou NGK sa vad cum se comporta.[/quote]

Salut,

Bujiile se albesc daca sunt prea calde si se innegresc neautocuratandu-se suficient,daca sunt prea reci(cu amestec teoretic ideal).Asa ca ati constatat ca bujiile NGK BPR 6 ES sunt prea calde pentru modul de "a face amestecul", al masinii Dvs.(mai exact,al carburatorului).
Dupa parerea mea,amestecul Dvs. este prea sarac si bujiile n-au nici o vina.Dar daca ISKRA merg,le puteti lasa,cele doua efecte(amestec mai sarac si bujii mai reci),compensandu-se.

Stima A trecut cuiva prin cap sa faca cu cele modele de bujii in acelasi timp puse pe motor ? Pe pistoane in diagonala puse 2 de acelasi tip si pe cealalta diagonala celelalte 2 . Adica exact ca aprinderea 1-3-2-4 ...
Teste atat la rece cat si la cald cat si in sarcina cu un motor abia incalzit cat si incalzit normal .
Cristip1970 a scris: exact ca aprinderea 1-3-2-4 ...
Aprinderea este: 1-4-3-2. hahaha de mine rad . Ma refer la 2 bujii diferite pe 1-3 si 2 diferite pe 2-4 . My Fault am si eu o problema, si nu stiu exact de la ce este: aprindere sau carburatie. mai exact, daca urc usor pana in jurul valorii de 2000 ture, motorul tremura destul de tare, iar daca urc in continuare mege bine mersi. alte detalii: carb reglat ca pe site(daca scot furtunul de la capsula se tureaza putin si se opreste in 3-4 secunde, dar ce am observat este ca daca ii scot capacul de la celalalt stut din spate, merge bine mersi in continuare mult mai mult pana se opreste); bujiile au o culoare caramizie, cu toate ca uneori simt cum nu lucreaza una(dar daca le verific toate au aceeasi culoare); in accelerare smuceste putin, dar deranjant. sincer, daca as reusi sa fac pacatosenia asta de carb sa pastreze niste reglaje si sa consume decent, as inghiti si troncanelile de la bratul stang, si cloncanitul planetarei stangi, si Y-ul care sta cum vrea el
Overdeath a scris:Stie cineva un service/mecanic bun la reglat carburatoare in apropiere de Tg-jiu?


Cauta pe strada Petresti, dupa intersectia cu strada ce iese din cartierul primaverii, un tip Dajulescu Gigi, avea 0721225100 este super bun in olticuri, la inceputuri mergeam si eu la el. Poate te mai ajut cu cate ceva, dar stau foarte prost cu timpul liber. O problema cu pornirea am si eu,dar numai daca nu merg cu olticu 2-3 zile,porneste extrem de greu,daca merg zilnic cu ea n-am treaba porneste,aseara am incercat sa-l pornesc nefiind pornit de vreo 3-4 zile,am descarcat bacteria si degeaba,nu vrea,am pus bateria la incarcat si o sa mai incerc si azi sa vad,si mai am inca o baterie bunicica,sper ca pana omor ambele baterii reusesc sa il pornesc buhaa incearca sa-i pui putina benzina in cnc sa vezi cum o ia @Dumitru Cristian,ms pt pont,o sa incerc diseara cand ajung acasa,ca acum sunt la munca.. Si daca porneste, atunci problema e in alimentare. Fie ai o conducta fisurata, furtun, etc, fie ceva porbleme la pompa de benzina sau cuiul poantou.
buhaa a scris:...aseara am incercat sa-l pornesc nefiind pornit de vreo 3-4 zile,am descarcat bacteria...
Trebuia sa scoti imediat bujiile si sa vezi in ce stare se afla (umede sau uscate).
Raffy a scris:eu merg cu sinterom si mi-a scazut consumul fata de bosch si merge la fel de bine ca inainte

Lol! Am pus Sinterom, am mers Bucuresti-Rasnov-Bucuresti, iar a 2-a zi mi-a pornit in 2 cilindrii. Am pus imediat NGK ... Problema cu, consumu am si eu...m-a disperat sub 20% in oras nu-mi ia am fo' la carbotest, am suflat returu de vreo 2 zile zile si tot nu da semne ca ar scade consumu aveti vreo idee de la ce ar putea fii...? nici nu trage decat cu picioru la podea si peste 2000 rpm in a 2-a si a 3-a. apari si tu pe la academie sa mearga si altcineva cu masina ta sa-si dea o parere... Momentan sa o rezolv cu itp-u...a zis nenea KFT ca-mi pune o pila apoi o sa apar
asta cu puterea ca nu prea trage deja m-am obisnuit...da consumu tot ala e si anume 25% daca am noroc poate 20

Se poate sa fie motoru pe duca si sa piarda compresie? deocamdata nu scoate fum, merge destul de ok doar ca, consuma si nu trage are de toate,si pierderi de compresie,si segmenti sparti,sau nimic
in stele nu citeste nimeni,poate tu ai talpa grea
de unde stii care e consumu daca nu ai itp?in cati km ai facut consumu? pai, am mers cu el fara itp
in aprox 40-50km am facut consumu...mai mult nu mi-am permis sa merg cu un asemenea consum

am mai incercat si cu motoru direct cald, pe distanta scurta. becu de la benzina palpaia (mai aveam aprox 6 litri) am bagat de 400 mii benzina de 98' (8,3 litri) si am reusit sa merg 30 km Am si eu o intrebare.Dimineata la temperaturi intre 4 si 9 ,fac un drum de 5 km ,mai pun calandrul ca la intoarcere dupamasa sa il scot pentru ca sunt vreo 19 grade? da, dimineata il pui, cand te intorci il dai jos Pana acum nu-l puneam,dar mergea bine ,consuma cam mult,dar in 5 km nu cred ca se simte nu?
bytzu1 a scris:Am si eu o intrebare.Dimineata la temperaturi intre 4 si 9 ,fac un drum de 5 km ,mai pun calandrul ca la intoarcere dupamasa sa il scot pentru ca sunt vreo 19 grade?

Cam aceeasi distanta parcurg si eu . Am calandrul mai mare si abia de am motorul cald cand ajung acasa ziua iar dimineata nici vorba sa fie cald motorul cand ajung la servici . Intrebare: cand plec de pe loc cu motoru rece, cum e indicat sa fac? sa plec cu socu putin tras ca sa nu-mi dea in nas sau cu socu bagat si sa ma chinui putin pana se incalzeste motoru? Stai pe loc pana poti sa pleci cu socu bagat.
Sau pleci cu socul tras si-l bagi pe parcurs.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community