Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

coduri de curele de distributie.
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu stiu daca a mai existat un topic de acest gen dar eu nu l-am gasit. daca stie cineva ceva sa imi arate linkul. vreau sa schimb distributia la olteanul meu. as dori sa stiu ce cod au curelele de distributie deoarece vreau sa comand curele de gates. vreau neaparat gates si nu stiu codul. http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=1112 pagina 3 sus
cristi_s a scris: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=1112 pagina 3 sus
Adica aici: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=118828#118828 [quote="DJ-05-RSG"]nu stiu daca a mai existat un topic de acest gen dar eu nu l-am gasit. daca stie cineva ceva sa imi arate linkul. vreau sa schimb distributia la olteanul meu. as dori sa stiu ce cod au curelele de distributie deoarece vreau sa comand curele de gates. vreau neaparat gates si nu stiu codul.[/quote]

Salut,

Vrei tu neaparat Gates?Dayco cum ti se par?Nu de vreo doua ori mai bune(durabile)?

Bafta! uite ceva coduri pentru curele. nu sunt Gates, dar asta este tot ce am, poate iti vor folosi.





Dayco (Pirelli) -- 94174 (93 dinti)
Dayco (Pirelli) -- 94220 (105 dinti)
Continental -- CT653 (93 dinti)
Continental -- CT659 (105 dinti) curelele sunt aceleasi pentru toate modelele(RM,RTA..)?iar pentru kitul de distributie este bun SKF VKMA 03010? Curele de distributie sunt la fel pt toate motoarele de oltcit adica 1129 si 1299. cam cat ajung curelele si kitul ?
clasic a scris:cam cat ajung curelele si kitul ?

Pai depinde de fabricant. Kitul Bosch e undeva la 50RONi setul de curele, dar sunt si curele mai scumpe, de exemplu am gasit cureaua de 105 dinti la 80RONi si cea de 93 de dinti la 30RONi(nu mai imi aduc aminte fabricantul). Galetii intinzatori BRM sunt undeva la 30RONi bucata. din ce este mai exact format kitul? - 1 curea distributie 105 dinti
- 1 curea distributie 93 dinti
- 2 galeti intinzatori

Grija mare cand demontezi tabla de protectie sa nu pierzi saibele si distantierele de pe prezoanele de fixare a tablei, ca altfel asa de fain vor freca alea pe acolo si o sa te intrebi ce haraie. SKF VKMA 03010 in acest kit intra 2 curele si 2 galeti?
clasic a scris:SKF VKMA 03010 in acest kit intra 2 curele si 2 galeti?
Banuiesc ca nu. Galetii se vind separat.
clasic a scris:SKF VKMA 03010 in acest kit intra 2 curele si 2 galeti?


Timing belt kit
VKMA 03010
Component Quantity
Mounting instruction 1
Timing belt 1
Timing belt 1
Timing tensioner 2

Contine tot ce iti trebuie curele plus rulmenti intinzatori, chiar si instructiuni.
Este pt citroen axel deci si pt oltcit. deci iau kitul asta si nimic altceva?preferam dayco,dar daca asta e kit cu tot ce trebuie... Ce parere aveti de curelele Pirelli?Sunt bune ,cele mai bune sau dezastru total?.Am primit masina cu tot cu ele si nu stiu daca sa le schimb sau nu,e dificil procedeul sau e floare la ureche?Cum verific curelele care sunt deja pe masina daca trebuiesc schimbate sau nu?
bytzu1 a scris:1. Ce parere aveti de curelele Pirelli?
2. Cum verific curelele care sunt deja pe masina daca trebuiesc schimbate sau nu?

1. Curele sub denumirea Pirelli, nu se mai fabrica de mult timp. Si-au schimbat denumirea de citiva ani asa ca ai face bine sa le inlocuiesti.

2. Curelele care prezinta dinti uzati, urme masive de ulei si crapaturi, trebuiesc inlocuite. Deasemenea, o curea neutilizata dar cu o vechime mare, necesita inlocuire.

Inlocuirea curelelor e floare la ureche pt cine este documentat. Iti trebuie o cheie tubulara de 41(42) pt a demonta RACul si a scoate turbina dupa care se demonteaza toata fatza masinii pina se ajunge la curele. O data cu curelele, e indicat a se inlocui si rolele intinzatoare. Salut,

Timpul maxim agreat de producatori pentru garantia in timp a curelelor de distrbutie pastrate "in sertar",
(sau pe masina,dar despre cele tinute "in casa" vorbeam acum),este de 6 ani.La Oltcit,Pirelli erau cele mai bune(pe cand nu se numeau Dayco,precum in zilele noastre) si "tineau" 90 000 km, sau mai bine zis ar fi tinut 100 000 de km, asa ca se recomanda inlocuirea lor la 90 000 km.
Deci o curea de distributie fiind, in principal, de cauciuc trebuie sa fie si "proaspata" ca timp ca sa muncesti cat mai rar.

Stima E adevarat ca motoarele frantuzesti aveau curele un pic (un pic mic mic) mai mici ca cele romanesti?
highvoltage a scris:E adevarat ca motoarele frantuzesti aveau curele un pic (un pic mic mic) mai mici ca cele romanesti?
Cum adica mai mici? Cu mai putini dinti?
highvoltage a scris:E adevarat ca motoarele frantuzesti aveau curele un pic (un pic mic mic) mai mici ca cele romanesti?

Cureaua ce actioneaza alternatorul era mai mica (si fulia de la alternator..) curelele de alternator sint de 635mm (lungimea) x 9.5 sau 10mm inaltimea din ce am patit eu motoarele frantuzesti aveau fulia de la elice ceva mai mica decat la cele romanesti,si desigur cureaua alternatorului o idee mai mica decat la cele romanesti,am patit eu asa cu un motor si cu fulia frantuzeasca nu am gasit o curea suficient de mica incat sa se intinda bine,si a trebuit sa pun o alta fulie(romaneasca) pe care am prins elicea frantuzeasca mai mica e cureaua de alternator romaneasca

eu caut de ceva vrema buna curea de alternator pt motor frantza fara vreun succes La mine e mai mica cureaua pt motorul franta. Am facut ce a facut si iulicuta, am pus fulie romaneasca la elice.

Eu mai sus intrebam de curelele de distributie. Mi-a zis cineva ca ar avea acelasi numar de dinti, dar ar fi un pic mai scurte cele pentru motoarele frantuzesti. Daca aflu ceva dimensiuni o sa le postez. Curele de alternator gasiti Dayco (tot la Meteor). Nu conteaza numarul de dinti, ca voi n-aveti roti dintate la alternator. Va intereseaza lungimile, care din cite mi-amintesc sint 617 si 625 mm. Eu acum pe motor 1.1 franta cu alternator romanesc am cureaua de 617. uite cine tine minte cifrele
si cum tu ai motor franta ai nevoie de curea scurta,alternatoarele sunt la fel ca dimensiune a fuliei diferenta fiind la fulia ventilatorului
highvoltage a scris:Eu mai sus intrebam de curelele de distributie. Mi-a zis cineva ca ar avea acelasi numar de dinti, dar ar fi un pic mai scurte cele pentru motoarele frantuzesti.

doar daca difera pasul dintilor. teoretic,lungimea curelei este data de nr de dinti si pasul dintilor. daca este cureaua mai scurta, atunci pasul ar fi mai mic la acelasi nr de dinti Evident ca doar daca difera pasul dintilor poti sa ai o curea mai scurta si acelasi numar de dinti
Deci, a mai auzit cineva de asa ceva?

Si alternatorul franta are fulia un pic mai mica, dar nu suficient cat sa nu se poata puna curea romaneasca si fulie de elice romaneasca.
highvoltage a scris:Si alternatorul franta are fulia un pic mai mica, dar nu suficient cat sa nu se poata puna curea romaneasca si fulie de elice romaneasca.
Bineinteles ca se poate pune, dar este prea mare si fluiera/aluneca/angreneaza prost. Ca doar inainte am avut curea de 625. Si mai am una, care zace prin casa in eventualitatea folosirii intr-un viitor care se intrevede a fi foarte indepartat
highvoltage a scris:
Deci, a mai auzit cineva de asa ceva?


Dap, am mai auzit si eu de asa ceva. Oricum pasul dintilor nu conteaza, angrenarea nefiind pe dinti. Dan, pana la urma ce alternator ai si ce fulie la elice?
Eu acolo de unde ai citat am zis ca se poate pune fulie de elice model romanesc cu alternator frantuzesc, cu curea romanesca. Si sigur n-o sa fluiere

Cristi, ai auzit ca ar exista sau stii sigur ca exista?
highvoltage a scris:Cristi, ai auzit ca ar exista sau stii sigur ca exista?

Am auzit, la magazin cand m-a intrebat de care curea vreau, mai lunga sau mai scurta, ca nu are decat din aia scurta. Deci exista Misto.
O sa caut dimensiunile.
highvoltage a scris:Dan, pana la urma ce alternator ai si ce fulie la elice?
Elice FR, alternator RO, curea de 617, ca cu 625 fluiera.

Bineinteles ca se gaseste, doar am scris mai sus ce marca si la ce importator

Uite si cod: 10A0625C pentru aia de 625 si 10A0617C pentru aia de... 617
Dayco, americanesti Stiti cum se comporta curelele Power Grip? Am inteles ca sunt UK. Dar de curelele de distributie romanesti de la CATC Jilava ce parere aveti?Mi le-a dat cadou un oltcitist , impreuna cu o gramada de alte piese noi. Vechimea lor chiar daca nu au fost folosite este subtantiala prin imbatranirea materialului cauciucat ... De cand sunt fabricate ? Si te risti sa se rupa sub mia de km ... Sunt ambalate in cutie , si materialul pare ca si nou. Pare ... cauciucul imbatraneste in timp si nu mai are proprietatile de elasticitate ca si nou . Asigura-te mai intai . ..
Cristi-inraitul a scris:Dar de curelele de distributie romanesti de la CATC Jilava ce parere aveti?

Foarte proasta. Se rupeau in draci de noi, pe vremuri. Multi au patit-o (inclusiv un vecin de-al meu, la 45.000 de kilometri). Baieti , imi poate spune si mie cineva , facind o medie a timpului de fiabilitate a curelelor fabricate sub diverse marci , cam la citi Km ar trebui inlocuite ? Intreb asa deoarece nu stiu ce fel de curele am pe motor , le invirt de 4 ani , aproximativ 40.000 Km , iar cind am luat masina tipul mi-a spus ca erau noi... Imi era prieten si un meserias de mare clasa , el a facut motorul , si il cred ca au fost noi , dar nu stiu de cine sint fabricate ! Urmarindu-va dialogul am inceput sa-mi pun probleme ! MattrixTheft jos cu ele cat mai repede!!!!!
b28kft a scris:MattrixTheft jos cu ele cat mai repede!!!!!
Am inteles ! Ma asteptam , nu sunt aproape de mecanica auto , nu am avut nevoie , dar urmarind discutiile de pe forum , ma prind cam la ce ar trebui sa fac si eu pentru masina mea ! Prind foarte repede din zbor. Acum , te rog spune-mi daca vrei ce ar trebui sa NU cumpar ! Am vazut ca vorbiti si de curele prost fabricate , si nu as vrea ca , din nestiinta , sa ma aleg cu asa ceva... Si , multumesc ! Daca nu va citeam comentariile probabil ca ... urmau sa cada de la sine ! are idee cineva cat ajung curelele Dayco(pirelli) ??? 80-100lei ms valib Curelele de distributie se schimba si dupa vechime?
Eu am pus curele noi in 2004 si de atunci am mers vreo 5000 de km.Trebuie sa le schimb? 6 ani sau numar de km in functie de specificatiile producatorului.
mai mult mergi pe barba ta Uite-te la ele, daca vezi urme de crapaturi pe exterior sau uzura mai mare la dinti schimba-le...motorul meu a mers din '94 85000 de km cu acelasi set fara probleme, pana m-am decis ca e totusi prea riscant sa crape la drum lung
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community