Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Relanti Instabil
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Laurentiu a scris:
Acc3l3ratoR a scris:abele carburi fac la fel... seamana totusi cu "o intrerupere in sarcina" sau ceva de genu...
Ai incercat sa schimbi luleaua (distribuitorul) si/sau capacul delco ?
am sa incerc si asta...

bujiile de pe motor sunt NGK V-line ... merg de 9500 km... poate da sa moara vreo una pana acum ai scos bujiile?ca stiu pe cineva la care una bucata bujie vline a mers doar vreo doua zile DA.. le-am scos acu 1000 de km si erau caramizii .... curios si acum 1000km aveai problemele astea? da... o parere mai conservatoare...
incearca cu bujii NGK normale...

pe la clienti care au folosit diverse bujii super bujii, vline xline, 3 craci, 2 craci, 4 draci...se manifesta o instabilitate mica de ralanti, desi bujiile erau caramizii, iar masina pornea la sfert de cheie.
valib a scris:
incearca cu bujii NGK normale...

pe la clientii care au folosit diverse bujii, super bujii, v-line x-line, 3 craci, 2 craci, 4 draci...se manifesta o instabilitate mica de ralanti


Bujii NGK V-line BP 6 EF am avut eu , pana sa pun Denso-urile.Sunt cvasinormale.Au un singur electrod de masa , care , insa, are "sapat" spre cel central un sant in forma de V, probabil ca sa sara mai bine scanteia spre marginile ascutite.
Nu cred sa dea instabilitate aceste bujii la relanti.Stiu ca e irelevant, dar am facut peste 33 000 km cu ele si nu am avut , din pricina lor, nici cea mai mica problema ,iar acul turometrului statea la relanti ca "vopsit" pe cadran.Le-am dat jos caramizii si curate si le tin in masina , "just in case"....
Deci....
Mai "scarma" si tu la aprinderea aia(fise, lulea, etc etc.).

Asfalt sub roti! Buuun...am mai eliminat ceva .....
Capacul de la delco... (l-am schimbat in timp ce fetele rezolvau cu rochia de mireasa in Piatra Neamt) face la fel la faza cu balbaitul la mers cu turatie si viteza constanta...

Mai avem de verificat asa:
rotor, bujii si fise

PS: Am mai cerut parerea unora , altora si majoritatea zic de bujii pai scoate-le nene si pune niste sinteroame,sau macar scoate-le toate si verifica-le sa aiba 0.7 distanta,sa nu fie afumate ude etc...
pai scoate-le nene si pune niste sinteroame,sau macar scoate-le toate si verifica-le sa aiba 0.7 distanta,sa nu fie afumate ude etc...


Bujiile sunt cele care vin primele in minte cand e vorba de asa ceva dar defectul poate fi la fel de bine si "pe drum" pana la ele.
Insa , nu-mi vine sa cred!Poate ma insel!Tu nu le-ai scos pe toate pana acum sa le ai in fata si sa te convingi ca sunt ABSOLUT TOATE caramizii , curate , etc. etc.?!?!Parca nu-mi vine a crede...
N-ai pe nimeni prin preajma cu cateva bujii echivalente care au mers bine si pe care le tine de schimb,sau de urgenta la drum,sa incerci totusi si cu ele, pentru a elimina definitiv, cauza asta prezumtiva?

Bafta! bujiile ...am spus mai sus ca sunt caramizii... dar n-ai spus ,le-ai scos ieri azi?sau acum 1000 de km?
Acc3l3ratoR a scris:DA.. le-am scos acu 1000 de km si erau caramizii .... curios



io zic ca e irelevant...daca e caramiziu la ochi...
o fluctuatie mica la ralanti nu inseamna ca bujii va fi neagra...
si nici faptul ca fluctueaza ralantiul nu inseamna ca bujia nu lucreaza...ci ca nu lucreaza mereu la capacitatea la care trebuie
pentru ca probabil in restul timpului (la turatie) functioneaza cum trebuie...


ai mai putea spre exemplu sa masori rezistenta fishelor... are mare dreptate vali
ai putea sa incerci sa scoti fiecare fisa pe rand sa observi cat de mult afecteaza comportamentul relantiului @Acc3l3ratoR, ia vezi ce s-a scris pe la: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=249598#249598
Rezultatul: nici o variatie de relanti ...
Laurentiu a scris:@Acc3l3ratoR, ia vezi ce s-a scris pe la: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=249598#249598
Rezultatul: nici o variatie de relanti ...


Da Laure ,dar la mine nu e problema de carburator (ambele au fost reglate la carfil, si slolexu si carfilul)...dovada facand faptul ca dupa ce am schimbat modulul , nu mai oscileaza relantiul, ramand doar problema balbaitului la viteza/turatie constanta
dupa ce am schimbat modulul , nu mai oscileaza relantiul, ramand doar problema balbaitului la viteza/turatie constanta


Fishele alea le-ai verificat, masurat , observat noaptea, etc.?
Dar rotorul?

Bafta! de facut nu face artificii noaptea
...dar asa sa vad ca am primit de pa Pupa niste ngk-uri si astept sa treaca vremea rea sa le montez...

Am sa masor si fisele ...

ps: care rotor?? vorbesti de lulea ... asta nu am verificat-o inca ...tre sa iau de la magazin unu nou...
care rotor?? vorbesti de lulea


Da, de lulea.Pune-o pe cea nou-nouta si "arunca-i" NGK-urile pe care zici ca le-ai primit de la Pupa.
Mai raman fisele.Eu le examinez, de obicei,luandu-le in casa ,degresandu-le cu ceva Fairy, Pur, etc. pentru a vedea exact ce-i cu izolatiile(eventuale crapaturi extrem de fine),verificandu-le prinderile clemelor din capete,masurandu-le impedanta,s.a.m.d.
E posibil sa "scapi" dupa toate chestiile astea.

Bafta! stiti de ce dureaza asa mult?
...pt ca vreau sa testez cate o chestie odata ...
ca sa vedem exact cine/ce e vinovatul ...

Daca schimb mai multe o data ..nu mai elucidez povestea... nu??
Daca schimb mai multe o data ..nu mai elucidez povestea... nu??


Ba da, asa e.Credeam ca vrei sa scapi, pur si simplu.
Asta-i , intr-adevar, metoda de a localiza defectul. mie mi-a facut asa atunci cand nu aveam compresie pe un piston de la supapa de admisie care nu inchidea cum trebuie... adica balbait la viteza constanta... am schimbat bujiile... pot sa spun ca parca nu mai face ...
dar ... am gasit o fisa cu un conector un pic deteriorat ... asa ca ...una din doua!!!


Ps: bujiile ngk sunt toate caramizii...

le: Uita-se-m saprecizez ca bujiile noi sunt BERU La cat ziceti voi ca e relantiul asta?Relantiul e stabil doar ca am schimbat pozitita din care am facut poza ,am dilema asta si cand sunt in mers ,sa ma aplec sa fie relantiul mai sus sau sa bag surubelnita sa-l ridic,sau relantiul e bun doar ca ma uit eu mai chioras la el si nu-l vad bine


are cineva idee de ce masina mea sta cateodata la relanti perfect cand se incinge iar cand o apuca fie se opreste intre schimbarea treptelor de viteza ori daca nu face asa scade relantiul din ce in ce mai mult cam timp de 30-40 de secunde pana se opreste? Jigloarele le-am verificat si curatat, aprinderea e ok singurul lucru care nu am verificat este returul. Dar daca stau bine sa ma gandesc acest lucru mi-l face de cand am bagat benzina de la lukoil, este posibil asa ceva?
La cat ziceti voi ca e relantiul asta?


Cred ca 750 rpm.Daca-i TRS e bine.Daca e 1,1 ,cred ca-l mai poti "ridica" un pic. Tu ai mirosit benzina aia de la lukoil? Zici ca e gazolina. Pune mana si baga din alta parte si vezi daca mai face. Mie si la masinile de servici mi-e mila sa bag de la Lukoil, chit ca-i mai eftina putin eu bag numai luk si merge bine , cateodata miroase dar in general sunt multumit de luk ,acuma depinde de zona sar putea sa fie un pic ,,inbunatatita ''in unele statii ,am carb 1300 pus nou pe masina neumblat la reglaje . are cineva idee de ce masina nu reactioneaza de nici un fel atunci cand umblii la surubul din talpa, indiferent cum il invart nu se modifica nici macar un pic mersul motorului
Pete a scris:...de ce masina nu reactioneaza de nici un fel atunci cand umblii la surubul din talpa...
Iesirea din canal e infundata.
Laurentiu a scris:
Pete a scris:...de ce masina nu reactioneaza de nici un fel atunci cand umblii la surubul din talpa...
Iesirea din canal e infundata.


si cum ajung acolo sa il desfund, mai nou a si ramas surubul blocat pe inchis , dar totusi e bine, deoarece am facuto de asa natura incat daca scot furtunul de la capsula de opreste in cateva secunde, inainte mi se oprea instant era amestecul sarac rau de tot... reglajele le-am facut doar din surubul de aer si surubul de la treapta intai.
Pete a scris: reglajele le-am facut doar din surubul de aer si surubul de la treapta intai.


la carbul de 1.1 nu se umbla la surubul asta a fost singura posibilitate sa o fac sa isi tina relantiul si sa obtin un amestec ok, avand in vedere ca surubul meu din talpa e blocat pe inchis am impresia, oricum momentan masina si-a revenit numai face nici o figura trage ok relantiul il tine la 900, amestecul este ok, dar nu pot sa stau linistit cu surubul ala din talpa chiar daca totul e ok...
Pete a scris:si cum ajung acolo sa il desfund, mai nou a si ramas surubul blocat pe inchis
Si-a trait traiul. Alt carburator daca spui ca si surubul a ramas blocat. Azi am observat alta chestie, daca ii dau blana in a 2 din 2000 de ture la 4000 se plafoneaza, oricum numai umblu in carburator pana nu schimb benzina ca a ramas tot aia de la lukoil..., dar totusi plafonarea asta de unde poate venii daca nu e de vina benzina, din cate stiu eu surubul din talpa si cu cel de aer are legatura doar pe partea de relanti. Cineva mi-a zis sa verific si pompa de benzina, dar nu cred ca are legatura, deoarece daca ma duc cu a 1 pana in 5500-6000 dupaia in a 2 trage f ok. fa rost de un carburator bun, regleaza-l...si dupa aia stam de vorba.

Daca un surub de reglaj nu mai e in pozitia in care ar trebui sa fie (pt ca e semi-infundata gaura)...nu mai potriveste nimic.
Degeaba il aduci la realitate umbland la toate suruburile, degeaba se comporta relativ bine la anumite turatii...pentru ca odata si odata el o sa aibe nevoie de ceea ce stie sa faca gaura surubului de reglaj intepenit. Am dat jos carburatorul, am reusit sa deblochez surubul din talpa, am urmat toate procedurile de pe site, inclusiv lasat o noapte in decarburol de la policolor si clatit apoi cu benzina dupa care am suflat la el si la capacul carburatorului cam o ora cu compresorul prin toate gaurelele, bineinteles fara nici un jiglor. Dupa aceea am facut reglajul "micrometic" al surubului de treapta unu la care era umblat de un destept inaintea mea, bineinteles tot ca pe site. Singurul lucru care nu l-am respectat a fost in legatura cu amestecul, deoarece nu prea eram eu multumit de cum trage daca murea imediat cand scoteam furtunelul si l-am reglat de asa natura incat sa mearga balbait rau de tot. Ce am mai constatat:
- membrana aia vacumatica de dezinecare sau cum ii zice era sparta si am inlocuito
- tragea aer fals pe la antretroza, dar acum am 2 garniturele pe fiecare parte din carton cu vasilina
- la surubul din talpa era garnitura aia crapata, dar oricum am inlocuit surubul
- am inlocuit supapa electromagnetica, deoarece avea stutul acela scos, acum cu cea noua de la acsa , cand scot papucelul se opreste motorul.
- si ca sa fie treaba treaba am marit un pic avansul
- aaa si uitasem am facut distanta la plutitori de 18mm


Partea buna a lucrurilor e ca masina trage liniar, fara intreruperi, relantiul sta in 900, plus ca are un cuplu in ture joase ce n-a avut ea in viata ei pana acum. Faza tare, deoarece nu prea ma pricep stateam cu laptopul pe roata de rezerva si ma mai uitam pe site unde nu stiam mai aruncam un ochi cand deodata ma pomenesc cu un vecin cam pe la 17 ani, "ce ii faci ma ii schimbi softu'", dar omul era foarte foarte serios, la care eu am izbucnit in ras si el se uita la mine cu o fata de...

Sper sa numai am probleme cu carburatorul si nu in ultimul rand multumesc oltcit.ro pentru informatiile foarte folositoare.
Acc3l3ratoR a scris:am schimbat bujiile... pot sa spun ca parca nu mai face ...
dar ... am gasit o fisa cu un conector un pic deteriorat ... asa ca ...una din doua!!!


Ps: bujiile ngk sunt toate caramizii...

le: Uita-se-m saprecizez ca bujiile noi sunt BERU



acceiasi problema si la mine exact cam intre 2000-2200 de ture, sa manifestat exact din momentul in care am umblat la fise sa vad daca lucreaza corect toate pistoanele. Le-am pus la loc am mai umblat pe la ele sa vad daca sunt bine bagate in capac sau pe capatul bujiei, dar nimic tot asa face si e destul de enervant daca tin constant face daca accelerez putin numai face, zilele astea o sa schimb fisele ca ma dispera intreruptul asta la mers constant.

Le: bujiile sunt ngk bp6efs si au cam 200 de km decand le-am montat eu am scapat de treaba asta dupa ce am schimbat fisele...aveam fise urziceni cu o rezistenta impresionant de mare. eu banuiesc si progresiunea, dar nu cred ca a facut asta decand am umblat la fise si oricum imi face mici intreruperi si la relanti ca si cum nu ar da o scanteie cum trebuie sau ar avea pierderi maine incerc sa le schimb si scriu pe forum ce si cum. Cumparat azi fise tesla de la acsa, 34 lei setul si am rezolvat problema, numai intrerupe absolut deloc. Pentru cei care si-au cumparat furtune panzate de la guttman sau din alta parte, cum sunt acestea panzate, pe exteriorul furtunului? Am luat si eu astazi niste furtune, dar e panzat pe exterior si e cam subtire in carne, ale voastre cum sunt? apropos de fenomen.... iar a aparut se pare ca este epidemie de non-relanti in lumea oltcitista.
nici la mine nu sta la relanti. ca sa stea la relanti, trebuie sa trag putin socul ca sa stea la relanti la 1500 rpm; Sunt aproape sigur ca e dereglat carburatorul. In acest caz nu stiu daca sa umblu mai intai la surubul de CO(surubul de progresiune) sau la surubul de aer(surubul de turatie).
Voi, ce parere aveti!? Voi, ce credeti!?
Va multumesc anticipat!!!
gyorgyoda a scris:... nu stiu daca sa umblu mai intai la surubul de CO(surubul de progresiune) sau la surubul de aer(surubul de turatie).
Ce va mai place sa va jucati cu surubelele .

De ce sa bagi surubelnita in ele atit timp cit a mers bine ? Cauta cauza in alta parte (electroventil de exemplu, jigler ralanti etc). Abia cind toate celelalte cauze au fost inlaturate te apuci si de reglaje celor 2 suruburi. A mers bine celalalt, l-am schimbat cu altul reconditionat de mine; acesta nu a mers bine de la inceput. De aceea intreb. Legat mai mult sau mai putin direct de problemele mentionate: eu am scapat de problema infundarii carburatorului foarte ieftin, folosind filtru de benzina de tico montat undeva in zona motorului, intre pompa de benzina si carburator. Nu e infundat Cosmine! Pe acesta reconditionat de mine, l-am curatat-spalat, i-am desfundat toate jicloarele, i-am inlocuit piesele defecte cu altele bune. Deci, este aproape ca nou. In schimb, nu am umblat deloc la reglaje. Pe de alta parte, l-am luat ca vai de el, cu reglajele facute de fostul proprietar. Eu dupa toate aceste operatii de reconditionare, l-am montat pe motor. l-ai spalat cu suruburile din talpa si progresiune pe el, cu ce l-ai spalat ? nu ajunge doar sa sufli jiglerele, ci trebuie sa bagi presiune in toate gaurile din carburator (pompa de umflat roti spre exemplu)

si te astepti sa mearga bine...cu reglaje pe care nu stii cum sunt facute?
Daca tot l-ai facut bucati, de ce nu te-ai pus sa il reglezi?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community