Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Demontare etrier fata

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salut!Daca tot nu am lumini,ITP la masina m-am gandit sa-mi schimb si etrierii!Va rog frumos,daca se poate sa-mi spuna cineva toate procedeele pentru demontarea unui etrier fata!Am vazut ca sunt niste imagini cu explicatiile dar vreau sa nu stric ceva!Multumesc Pai cam ai ceva de munca.Ca sa ai poti demonta usor trebuie sa dar jos aeroterma,apoi trebuie scoase tuburile de plastic care evacueaza aerul cald in pasajele rotilor.Se scot cablurile de la actionare frinei de mina,asta in cazul in care ai etrierii pe cutie.Fii atent ca la capatul celor 2 cabluri ai niste sigutante care tin cablurile,sa nu le pierzi.Dupa ce ai scos cablurile de la frina de mina cu chei de 8 desfaci conducta principala care vine in etrierul stinga si o ridici in sus ca sa nu pierzi lichid de frina.Apoi cu aceeasi cheie desfaci la care etrier vrei conducta de legatura intre ele.Dopa asta cu o chei tubilara cu clichet desfaci prezoanele care tin etrierii fixati de cutie.Acum vor iesi.Inainte de asta asigurate ca ai toate piesele necesare a fi inlocuite.In special garniturile dintre semietrieri.Alea trebuie inlocuite in cazul in care s-a desfacut ertierul.Cea veche nu va mai etansa.
Pt a putea demonta mai usor cablurile de la frina de mina e bine sa ai o cheie de filtru de ulei care are un fel de pamblica de tabla si care prin stringerea surubului se stringae pe filtru.Aceea te ajuta foarte mult la operatia asta,mai ales in cazul in care lucrezi singur. ..............
scrisesem si eu, dar am postat imediat dupa DanH.

daca urmezi exact ce a spus DanH iti va fi foarte usor sa dai erierii jos.
ai grija pe unde pui acele mici sigurante (de la cablurile de frana si de la "cuiele" care tin placutele de frana). Multumesc mult!Ce ar trebui sa cumpar din oras ca sa schimb tot in regula!Am inteles ca sunt mai multe garnituri etc... pai ai asa :
-2 garnituri intr-un semietrier (in locul unde este pistonasul) , adica 4 garnituri intr-un erier, 2 mai subtiri si cu un sant mic pe mijlocul lor si 2 mai groase .
-1 garnitura care este pusa intre semietrieri ( in gaura pe unde tree lichidul de frana dintr-un semietrier in altul.
-1 garnitura care este pusa in locul unde intra conducta de frana.

ar fi bine sa verifici si cum stai cu aeresitoarele. daca se strica hexagolun cand le desfaci ar fi bine sa le inlocuiesti, ca sa le poti desfileta mai usor si fara chin si multa bataie de cap cand vei avea nevoie sa faci aerisirea
DanH a scris:Dopa asta cu o chei tubilara cu clichet desfaci prezoanele care tin etrierii fixati de cutie.
Inainte de aceasta operatie (desfacerea prezoanelor), e bine sa-ti gasesti un surub lung de 5 mm cu piulita. Dupa scoaterea placutelor de frina, in locul axului se monteaza surubul de 5mm si se stringe piulita. In felul acesta, etrierii nu se vor mai scoate-monta pe bucati (semietrieri) ci ca un tot unitar.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community