Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

PH 01 VMT
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Masina unui prieten de pe forum.4tuning.ro . Nu mai are timp sa posteze si aici si cu acordul lui l-am "ajutat" un pic...
Oltcit frantuzesc din 1983, motor 1129 cutie in 4 trepte frantuzeasca…
O restaurare model, zic eu! Sa lasam pozele sa vorbeasca!

Etrieri fata reconditionati :



Pedalier reconditionat:


Stopuri, faruri masca fata + buson rezervor:



Caseta de directie reconditionata:


Cutia de viteza (preferata mea) + planetare :


Puntea spate reconditionata:


Suspensia fata + scut fata, support faruri, masca…:


Si caroseria:


Are o intrebare, la motor nu vrea sa umble deoarece este cel original frantuzesc si nu are nici o problema dar vrea sa curege circuitul de ulei... El a zis ca vrea sa curete prin metoda urmatoare: scoate uleiul vechi, introduce motorina + gaz, invarte de cateva ori manual da motorina + gazul afara si introduce ulei, invarte de cateva ori manual, da afara. Introduce iarasi alt ulei, invarte manual de vreo, da afara si tot asa 2-3 ori. E buna metoda??? Nu sunt si alte metode mai bune fara a desface motorul?? Sunt riscuri la aceasta operatiune? poate cumpara motor flush din cora costa 20 lei cutia
se torna in motor peste uleiul vechi , apoi se porneste motorul si se lasa 3 minute sa mearg la relanti
se scoate uleiul si se pune alt ulei (cel mai ieftin ) si se porneste si se lasa 10-15 min apoise scoate si acel ulei
se cumpara ulei bun de data aceasta , se torne in motor , se schimb filtrul de uei , se poneste iar se lasa 5-10 min apoi se poate pleca cu masina

Da' a muncit ceva la masinuta asta... jos palaria! Joi s-a montat si partea unde vine bordul (de la o alta masina dar in stare buna) + curatat si grunduit contra aripile fata. La caroserie nu mai trebuie decat sudate aripile spate. deci foarte tare felicitari pentru munca depusa...totusi....asta nu o sa fie masina de iesit pe strada ca e pacat de ea...trebuie pusa intr-un muzeu ceva Ceva nu se leag Puntea spate e de Club R, RL, TRS,.... cu flanse de RM
Dumitru Cristian a scris:
Are o intrebare, la motor nu vrea sa umble deoarece este cel original frantuzesc si nu are nici o problema dar vrea sa curege circuitul de ulei... El a zis ca vrea sa curete prin metoda urmatoare: scoate uleiul vechi, introduce motorina + gaz, invarte de cateva ori manual da motorina + gazul afara si introduce ulei, invarte de cateva ori manual, da afara. Introduce iarasi alt ulei, invarte manual de vreo, da afara si tot asa 2-3 ori. E buna metoda??? Nu sunt si alte metode mai bune fara a desface motorul?? Sunt riscuri la aceasta operatiune?

In primu rand succes la restaurare,iar referitor la curatarea circuitului de ulei,desi nu cred ca e necesar,dar cel mai sanatos e sa cumpere 3 litri de ulei mineral w20,daca se mai gaseste,si sa mearga cu el aprox o ora. Da, corecct, mea culpa. Dac Vreau in primul rand sa salut initiativa lui DumitruCristian de a arata munca prietenului nostru aici pe oltcit.ro!La masina s-a muncit si atazi,compartimentul motor este aproape gata;usor usor frantuzoaica incepe sa se intrupeze ca o pasare Phoenix si presimt ca o sa rupa gura targului cand va fi gata!Succes si spor la treaba! [/url] Poze noi cu caroseria:






Andreimorocos si rumburak multumesc mult! Am sa-i comunic!! Cum de am uitat sa va multumesc????!!!!

Ramane valabila intrebarea pt motor!!!!
Proprietarului i-a fost recomandat un produs de curatare 2+2 special pt curatat sistemul de ungere al motorului. De asta stiti ceva?? felicitari dar...........sunt bani aruncati, o spun din experienta Produsul 2+2 l-am folosit eu asta vara , si sincer nu prea am fost multumit ! dupa aceea a inceput sa-mi curca ulei pe la simeringuri!
bogdanlascu a scris:felicitari dar...........sunt bani aruncati, o spun din experienta
Haide bre cum sa fie bani aruncati? E pasiune ptr ceva perisabil asta e.Eu sunt uimit de ce s-a lucrat pana acum la masina asta si sper sa se tina bine,astept sa o vad prin Ploiesti,promit sa ma dau la o parte cand vine tare Spor la lucru in continuare!!!
bogdanlascu a scris:felicitari dar...........sunt bani aruncati, o spun din experienta

Bogdane tin sa precizez ca asta este unul din putinele cazuri cand partea materiala ,oricat de semnificativa va fi ea la final,nuva reusi nici pe departe sa egaleze pasiunea si sufletul dedicate acestui proiect!Asa ca stati aproape si numai de bine pentru "omul" nostru! super tare pana acum debia astept sa vad si ce urmeaza Vad ca a avut ceva spatiu sa se desfasoare... mi-ar placea si mie sa am o mica hala la dispozitie pentru tot felul de operatiuni in genul asta. Undeva unde sa pot sa dau jos usile fara sa fie nevoie sa le pun la loc in aceeasi zi, unde sa las motorul langa masina si sa-l gasesc tot acolo, etc...

Intrebare: busonul asta ce provenienta are?

MadWolf a scris:...
Intrebare: busonul asta ce provenienta are?



Nu stiu, presupun ca e accesoriu universal... O sa-l intreb! capacul de rezervor nu e universal sau ceva de genul asta, este personalizat, si este luat de pe un rezervor de motocicleta yamaha (asa mi-a zis el), si are o gramada de modificari facute de el. mi-a zis ce i-a facut, si nu e usor ce i-a facut.

foarte tare! Poze noi:




Masina isi recapata piesele, dupa care va fi vopsita ... Pai bine bre mai intai o monteaza si dupa aia o vopseste??? Nu ne cam scarpinam invers?? Asa i-am spus si eu... dar zice ca trebuie sa "elibereze" hala in care se afla masina pana la sfarsitul lunii. Pe care dintre cele trei "gauri" pt prinderea cutiei de viteze vine cutia in 4 FR cu motor 1129 fr?? unde vine bine sa nu atinga in traversa la trepidatiile motorului! din cate stiu si 5 si 4 vin pe cel din mijloc! pe cel de sus mi se pare ca se prindea cutia de special! 5 ro, 5 fr, 4 fr - vin toate pe prinderea de mijloc - asa avea masina mea cand i-am scos cutia in 5 ro, si asa are tata cu 4 fr.
BANDITU a scris:unde vine bine sa nu atinga in traversa la trepidatiile motorului! din cate stiu si 5 si 4 vin pe cel din mijloc! pe cel de sus mi se pare ca se prindea cutia de special!


Si dupa montare sa mai ai spatiu destul intre etrieri si caseta de directie pentru schimbarea placutelor de frana ) Multumesc mult, asa i-am spus si eu aseara dar am vrut sa fim siguri!
Astazi o sa mai primim poze! Masina are acum tot ansamblul fata montat.
BANDITU a scris:unde vine bine sa nu atinga in traversa la trepidatiile motorului! din cate stiu si 5 si 4 vin pe cel din mijloc! pe cel de sus mi se pare ca se prindea cutia de special!


Si ca sa vezi faza dura, am dat jos o cutie 4tr fr de pe un club FULL FRANTUSEZC si ghiciti ce? Nu avea acea gaura la mijloc Avea doar doua seturi de gauri, sus si jos. Ca sa montam o cutie 4tr RO a trebuit sa dam gaura cu burghiul exact la mijloc si sa potrivim cutia, care acum se pare ca merge exemplar Am mai intalnit la un oltcit de nu avea gaura pe mijloc. Mi se pare ca i-au strambat traversa cu barosul, pana a intrat cutia Bre, noi ne-am chinuit o zi sa prindem cutia in alea de jos. Apoi am a doua zi, am bagat direct burghiul Pana la urma a intrat, dar si asa cu greu. Aveam emotii dupaia ca nu o sa intre tampoanele la motor...
Bine ca s-a rezolvat.. si cutia de gsa unde vine prinsa ?
la care din gauri ? eu am procedat in felul urmator, si mi s-a parut extrem de simplu:
Am pus cutia in compartimentul motor, am prins planetarele. Am urcat motorul, am prins motorul de cutie, am prins tampoanele motorului de caroserie. Dupa aia am vazut unde vine cutia la gaura in spate...si aia a fost. Pai in mod normal, asa se procedeaza cel mai corect, la remontarea motorului si cutiei. Iata si progresele:




...



Masina are franele reglate acum... intradevar multa pasiune ce mai conteaza banii ! e singura care o vad asa ...si am vazut multe pe rampa ! cv 4 franta, din fabrica vin montate la gaurile de sus ! fiindca sunt mai scurte ! cele ro sunt mai lungi si se monteaza la mijloc, idem cele 5ro-fr !caroseriile cu patru gauri (doua sus , doua jos ) au fost pentru oltcit special , daca ai avut pe oltcit cv4ro si vrei sa pui cv4fr, o montezi la gaurile de sus dar schimbi tija de legatura de legatura de la cv la maneta . Asadar cumperi cv4 fr...i-i ceri si tija ! Si acum se curata motorul...

Salut, nu e cam joasa de fata avand in vedere ca nici nu e pus motorul,amortz de fata sunt monroe, nu?
Asa am facut si eu la a mea tot cu amortz monroe si imi venea sa o arunc,parerea mea este sa se pastrezeze inaltimea standard a masinii cu amortz standard pe ulei, sau mai joasa dar cu amortz meseriase.

Bafta in continuare a iesit super!! Amortizoarele de fata sunt monroe dar de spate... nu stiu cat de lasata e deoarece nu am vazut-o niciodata Si un film cu motorul in actiune:

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=65972&page=5 Marfa Am auzit cumva vre-un pitic batand in vre-un culbutor in ciuda zgomotului facut de evacuare, sau mi se pare? frumos....

dar vitezele cine le schimba ?
Hofy a scris:Am auzit cumva vre-un pitic batand in vre-un culbutor in ciuda zgomotului facut de evacuare, sau mi se pare?


Da Hofy, una din axele cu came sau culbutorii (poate ambele) sunt duse Ce urechi antrenate am Daca tot se lucreaza asa frumos la masina, bataile alea nu le rezolvati? Sincer nu stiu! O sa intreb! din ce am auzit pe filmuletu respectiv mie unu nu prea mi sau parut batai de axe mai mult de ambielej... dar sa speram ca nu e cazul! daca era de ambielaj nu se auzea la o frecventa mai redusa? intreb si eu,ca nu ma pricep E axa cu came... cel putin asa zic cei din Ploiesti (mai multi au ascultat motorul ...) E bataie de axe cu came/culbutori. SIGUR.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community