Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Are oltcit loc de pus antigel?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Si o sa imi raspundeti sa il pun in portbagaj sau pe bancheta ...are butoias de ala ca la dacii in fata sau oltcitu-l nu serveste antigel,daca are unde e!? pai din moment ce motoru are doar racire pe aer, nu ai la ce folosi antigelul. Oltcitul nu are circuit de apa pentru racirea motorului

In butoiasul ala din fata, iti bagi apa pentru stergatorul fata, iar in spate la hayon, iti pui apa pentru stergatorul spate. Iarna obligatoriu solutie rezistenta la multe grade in minus.
bytzu1 a scris:Si o sa imi raspundeti sa il pun in portbagaj sau pe bancheta

Doar in cazul in care ai nevoie de balast in masina. depinde de motorizare...al tau de care e? Asta e o parte frumoasa a oltcitului, pregatiri de iarna minime .

Partea proasta e ca ieri am mers vreo doua ore bara la bara cu masina si cu ecranul calandru pus si mi s-a supraincalzit.

Cand am scapat de aglomeratie, daca acceleram se auzea o bataie foarte urata, de la motor, nu era de avans si nici de axe, venea chiar din motor ce sa fie?

Sunetul a disparut dupa vreo 200 metri si dupa ce am prins viteza, dupa ce s-a racit motoru. se cheama detonatii si in cazul tau au aparut din cauza supraincalzirii...
adrian-ar a scris:depinde de motorizare...al tau de care e?

la oltcit chiar nu ma pricep ,e de ala cu aspirator in fata ..turboventilatie sau cooler cum ii zice,e pe aer
NeaGeorgel a scris:Partea proasta e ca ieri am mers vreo doua ore bara la bara cu masina si cu ecranul calandru pus si mi s-a supraincalzit.

Cand am scapat de aglomeratie, daca acceleram se auzea o bataie foarte urata, de la motor, nu era de avans si nici de axe, venea chiar din motor ce sa fie?
Ulei ce nu mai asigura ungerea din cauza supraincalzirii. mutorul de oltcit este o varianta de la F14 ce rau sunt Salut.
Cauta pe forum pozele cu ybo....daca motorul tau arata la fel...atunci sigur ai nevoie de antigel! ...sa nu te superi pe unii dintre noi, au chef de tachinare...dar 95 % sint baieti buni si de toata isprava....acum au chef de glume...

Fi Tare..
.Daniel Hai să-mi fac eu milă să-ți răspund. Cei dinainte se țin de glume...
Antigelul se pune pe unde e pâlnia aia rotundă cum te uiți la motor în dreapta ta. Dar ca să fii sigur că ajunge unde trebuie scoți tubușorul ăla în unghi care pleacă din talpa carburatorului, asta va permite să coboare până unde trebuie. Pornești motorul fără șoc, având grijă să fie cât mai rece, și-l ții cam un minut jumătate la 4000 de ture - ca antigelul să circule peste tot...
Se pune cam 850-900 mili-litri de antigel.
Ca să fii sigur că ai făcut treabă bună mai pun puțin doo-trei picături prin joja de ulei și verifici dacă ai o spumă galbenă pe jojă. Dacă apare spuma, treaba e foarte bună și poți să circuli fără probleme.

Vara e recomandat s scoți elicea din față în așa fel ca curentul de aer care vine frontal spre mașină să intre mai bine spre motor (elicea îl va împiedica! )

Spor la treabă.
Nu ați da omului un răspuns... anormalilor ce sunteți... începând cu puștanul ăsta de Laurențiu...
DanH a scris:
bytzu1 a scris:Si o sa imi raspundeti sa il pun in portbagaj sau pe bancheta

Doar in cazul in care ai nevoie de balast in masina.

Precum am scris si mai in urma,asta in cazul in care ai nevoie de balast in masina sau spatiu excedentar si nu ai cu ce sa il ocupi.
Retine te rog:nu ai ce sa faci cu antigelul la Oltcit intrucit aceasta masina are motorul racit cu aer si nu cu lichid.In consecinta ar fi o cheltuiala inutila.
Zephirus a scris:Hai să-mi fac eu milă să-ți răspund. Cei dinainte se țin de glume...
Antigelul se pune pe unde e pâlnia aia rotundă cum te uiți la motor în dreapta ta. Dar ca să fii sigur că ajunge unde trebuie scoți tubușorul ăla în unghi care pleacă din talpa carburatorului, asta va permite să coboare până unde trebuie. Pornești motorul fără șoc, având grijă să fie cât mai rece, și-l ții cam un minut jumătate la 4000 de ture - ca antigelul să circule peste tot...
Se pune cam 850-900 mili-litri de antigel.
Ca să fii sigur că ai făcut treabă bună mai pun puțin doo-trei picături prin joja de ulei și verifici dacă ai o spumă galbenă pe jojă. Dacă apare spuma, treaba e foarte bună și poți să circuli fără probleme.

Vara e recomandat s scoți elicea din față în așa fel ca curentul de aer care vine frontal spre mașină să intre mai bine spre motor (elicea îl va împiedica! )

Spor la treabă.
Nu ați da omului un răspuns... anormalilor ce sunteți... începând cu puștanul ăsta de Laurențiu...


deci sa re-devenim seriosi...si totusi sa nu uitam ca e luna pacalelilor...
....la motorul de oltcit..ala cu aspirator..nu ai nevoie de antigel. Ce vremuri........... Ai făcut cum ți-am zis, sau te-ai luat după toată "turma" ? ca sa fiu untopic
al meu(si alte cateva)au loc de antigel
Zephirus a scris:toată "turma" ?
Precum sintem toti ........... "oile Domnului" (nu-i vorba de Becali ) .
Zephirus a scris:Ai făcut cum ți-am zis, sau te-ai luat după toată "turma" ?


In fine ,cineva care-l ajuta in mod serios pe baiat...
Da,asa e!Motoru' trebuie sa nu-nghete pe dinauntru asa ca antigelu' se baga direct in ulei, care mai rau se raceste cand porneste elicea aia asa ca ea se scoate iarna ca sa nu mai "aspire", si vara ca sa nu mai "impiedice"(curentu' de aer).A fost pusa acolo ca sa se mai "lase" ' motorul in timpul rodajului.
Dupa aceea ea trebuie scoasa.....
iuliu marinescu a scris:
Zephirus a scris:Ai făcut cum ți-am zis, sau te-ai luat după toată "turma" ?


In fine ,cineva care-l ajuta in mod serios pe baiat...
Da,asa e!Motoru' trebuie sa nu-nghete pe dinauntru asa ca antigelu' se baga direct in ulei, care mai rau se raceste cand porneste elicea aia asa ca ea se scoate iarna ca sa nu mai "aspire", si vara ca sa nu mai "impiedice"(curentu' de aer).A fost pusa acolo ca sa se mai "lase" ' motorul in timpul rodajului.
Dupa aceea ea trebuie scoasa.....


Ai incercat tu!? Ce ar fi sa ne spuneti(Zephirus si Iuliu Marinescu) cum se comporta motorul cu aceste modificari, imbunatatiri. Vezi că era unu' andrushyca care scosese tablele de carenaj. Și paremi-se și elicea elicea parca era acolo,dar motorul functiona,evident mergea doar noaptea
iulicuta2000 a scris:ca sa fiu untopic
al meu(si alte cateva)au loc de antigel


a trecut timpul,ne-am modernizat si noi.... "Modernizarea" ta se numește trădare, bre nici prin cap nu mi-a trecut asa ceva..io ma refeream la masinile care au fost modernizate cu turbo sau care au primit un alt motor.(oricum ai dreptate,tot un fel de tradare e si asta)

poate nu am fost inspirat cind am ales cuvintele mai sus..in loc de modernizare trebuia sa fii folosit "up-grade"...
Ai incercat tu!? Ce ar fi sa ne spuneti(Zephirus si Iuliu Marinescu) cum se comporta motorul cu aceste modificari, imbunatatiri.

Salut,

Se cam comporta.Destul de repede...Dar tre' sa ai baterie buna ca pe elice e un canal pe care calca cureaua de alternator si aia se elimina odata cu elicea.Asa ca se merge "pe baterie" dupa rodaj si se pun numai marci renumite,Varta, Bosch, Fulmen, pe gel, de preferinta ca sa tina macar doua-trei sute de kilometri.
Mersul pe timp de noapte este de evitat pentru ca , in acest din urma caz, autonomia va scadea drastic(din cauza consumatorilor suplimentari).Iar ziua se va circula numai in localitate si numai in afara drumurilor nationale pentru a nu fi obligati sa aprindem farurile,blestemat fie cel cu legea lui idioata cu farurile aprinse pe timpul zilei!!!

Multa bafta! Si nu se va circula pe vreme rece, cu aeroterma pornita. Asta duce la injumatatiea autonomiei autovehiculului, uneori scaderea acesteia cu 70-75%.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community