Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

supape
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
bine, merci, am sa apelez, daca am nevoie, multumesc mult !!! uitate la mp. am si eu o intrebare si ca sa nu mai deschid topic nou intreb aici
culbutorii au aceeasi duritate/rezistenta in toata materia lor, adica is un singur tip de material cu acelasi tratament peste tot?
daca au fost rectificati( nu stiu in ce mod sau la ce aparat)dar stiu ca inainte aveau sant in zona de contact iar dupa ce au fost rectificati(polizati ? ) nu mai aveau... prin incercarea de ai salva, au fost distrusi ?
nu au vre-un smalt sau vre-un tratament anume pe zona de contact? Nu ar trebui sa aiba strat protector. "Tratamentul" ar trebui teoretic sa-l faca uleiul.
Si eu am unii rectificati si in peste 30k km nu s-au uzat deloc. Deci sa trag concluzia ca stratul protector era mai prost ca materialul care trebuia sa-l protejeze? am si eu o intrebare in legatura cu niste supape, la magazinele cu piese auto de oltcit din tg-jiu nu se mai gasesc supape romanesti, au unele facute in italia gieffe daca nu ma insel...se merita sa iua din astea sunt bune? sau mai bine caut unele romanesti? pai...daca se potrivesc si sunt ok, eu zic ca sunt mult mai bune ca alea romanesti


pentru 1100 sau 1300? de potrivit se potrivesc...sunt si pt 1100 si pentru 1300. vroiam sa intreb, tu pentru ce motor ai nevoie:)
ca am eu supape noi de 1100... Salut, am eu supape noi de 1300 daca te intereseaza pana acum imi trebuie doar o supapa admisie de 1100, nu cred ca are rost sa ne complicam pentru o supapa, sa o trimiti tocmai de la salonta la tg-jiu, azi desfac si cealalta chiuloasa si in caz de nevoie te anunt. Sal dupa unele informatii supapele nu sunt romanesti .nu sau facut in romania .

ps dute in targ la Tg Jiu si gasesti acolo tot ce vrei si poti negocia pretul .. Cele de 1300 sunt mai scumpe ca cele de 1100 ? Este mai usor sa dau jos chiuloasa fara sa mai dau motorul jos ? este mai greu sa dai chiuloasa cu motorul pe masina pfuai, am vazut doar pe un bx data jos, dar cred ca mai bine l-as arunca decat sa ma chinui sa o dau jos asa, la cat loc e in compartimenul motor Poate identifica cineva supapele de mai jos?
http://www.fileshare.ro/62783733012.5
http://www.fileshare.ro/62783520399.7
Sunt de 1.1 sau 1.3? daca nu masori nu ai de unde sa iti dai seama ... uite datele pentru 1,1 ca le am la indemana ... cele de 1,3 trebuie sa le caut:

diametru taler
- admisie 39 mm
- evacuare 34 mm

diametru tija
- admisie - 8 mm cu tolerante intre -0,005 si -0,020
- evacuare - 8,5 mm cu toleranta intre - 0,021 si - 0,036

lungime
- admisie 97,4 mm
- evacuare 96,3 mm

latimea suprafetei de lucru
- admisie 1 - 1,4 mm
- evacuare 1,4 - 1,8 mm Alex,ai identificat supapele?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community