Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
sylwer a scris:: nu fii asa de sigur
Am uitat sa va spun ca benzina de Co 95 nu se amesteca cu cea de 98
... sau poate ca am mai spus......
E chestie verificata ,nu imi arde de glume
Normal ca reglajele nu mai erau bune a doua zi ca motorul era rece si poate ca benzina se aseaza altfel in rezervor daca e frig
Eu de exemplu folosesc numai OMV de 95 fara Pb si am reglat avansul pentru acest tip de benzina
Daca pun alt tip de benzina merge ca naiba

Deci vad ca trebuie sa ma repet
Am avut benzina de 95 (mai aveam cativa litri, eram pe rezerva), a trebuit sa bag benzina, am bagat de 98 de 200.000. Am fost la Bogdan, curatat carburator, reglaje, bla-bla-bla=> la fel. S-a rezolvat dupa ce am schimbat acolo bujiile, am luat noi. Bun..am plecat acasa, pe drum teste , rezultatul OK. Ajuns acasa-stop, am parcat si a ramas acolo pana a doua zi cand a trebuit sa pelc pana la servici. Si cum am plecat a inceput sa faca figuri. Am mai mers pana s-a incalzit si eram deja cu socul bagat, si a inceput calvarul descris mai sus. S-a rezolva aparent...asa cum am spus.
Deci ce treaba are amestecul de benzina? Nu era amestec si atunci?? Cum vine chestia cu "se aseaza benzina altfel la frig/cald..." ??
Daca asta e adevarat, atunci il fac OZN cu siguranta
Gaby a scris:MA vezi ca vin la tine

Vrei sa dau cu flood in tine sa nu mai poti scrie ineptii la calculator si apoi sa te visitez?
Hai ca facem offtopic la greu si e pacat. Baieti sper sa nu va suparati ca am fost off topic da eu si cu TUPAC sintem colegi si am mai glumit si noi.

P.S. Nu are cu ce sa de-a flood in mine ca ii crapa HDD Ce nu intelegi??
Benzina de CO diferita NU se amesteca
ai facut reglajele pe benzina de 95
intre timp aia s a consumat si dimineata aveai benzina de 98
dar avansul tau era reglat pt benzina de 95 care arde altfel
Trebuia numai sa misti putin de delcou
Asta e tot Partea cu "ce nu intelegi?" ti-o intorc si eu acuma
Amestec de benzina era si cand s-a facut reglajul!!! Doh...am scris deja de 2 ori cred..
tupac a scris:Hai ca atat de habarnist nu sunt, ce naiba ... Am avut benzina de 95 (mai aveam cativa litri, eram pe rezerva)

Scuzele mele iti sint trimise prin acest mesaj. Din cele relatate de tine, nu aveam si nici nu am de unde sa stiu cit de "habarnist" esti DAR din aproape in aproape aflu ce este "boldat" in mesajul tau si-ti spun ca asta e cauza: carburatorul a tras mizerie de pe fund si este infundat.
Daca imi recitesti mesajul, vei vedea exact ceea ce am spus:
calitatea benzinei din rezervor


P.S. Astept confirmarea sau infirmarea celor spuse de mine.
tupac a scris:Amestec de benzina era si cand s-a facut reglajul!!!


lumineaza-ma. ce amestec??
ai cumva motor in 2 timpi si bagi benzina de amestec??
incearca sa fi mai explicit.

P.S. benzina nu este micsibila. daca ai CO 95 si bagi CO 98, atunci abia cand se termina benzina de CO 95 se va simti benzina de CO 98... mai pupa cineva a spus ca amestecul nu este bine reglat si el a raspuns ca atunci cind a plecat de la mine mergea ok deci asta e treaba cu amestecu....nu fii rau, singura chestie poate a tras vreun gunoi in carb si din cauza asta nu mergea si dupa a mers......... nu sunt rau! dar sa fie si omul mai explicit, ca daca citeste un incepator numai intelege nika! Dac Bun
danf a scris:
C Laurentiu stai linistit ca nu e nevoie de scuze ca nu m-am simtit ofensat cu nimic , a fost doar o exprimare ce s-a vrut hazlie In ce priveste parerea ta, nu stiu ce sa zic.. se poate teoretic sa se fi infundat carburatorul a doua zi (din diverse motive, fie ca a tras de pe fundul rezervorului sa zicem, fie orice alte gunoaie), dar practic..hmm...sunt convins 95% ca nu a asta e cauza problemelor mele Chiar si acum nu imi place cum merge, alta este problema la mine . Se poate insa sa fie de la schimbarea tipurilor de benzina asa cum ati spus pe aici, nu stiu, mecanica si de reparat chiar sunt habarnist , tocmai de aceea, astazi am bagat iarasi benzina de 95 de 150.000, sa vedem ce se intampla dupa ce se termina asta de 98 care a mai ramas...daca asta e cauza, atunci ar trebui sa inceapa iarasi sa dea in nas sau sa nu se mai tureze....nu stiu ce sa mai zic...au inceput sa ma exaspereze toate aceste probleme (mai mari sau mai mici)
In ce priveste faptul cu amestecul de benzina (95 si 98 ), nu stiu ce sa zic...dar imi vine greu sa cred ca daca reglezi "pt un anumit tip de benzina" sa zicem, atunci cand schimbi benzina se intampla lucruri atat de nasoale - nu se mai tureaza (si tineti cont ca la relanti nu se sesiseaza nici un fel de problema, masina se tureaza foarte bine si nu da sa moara sau alte chestii!) , da in nas la greu si "merge" execrabil...pot accepta ca va merge un pic mai naspa sa azicem, sau nu la fel de bine, dar nu pot crede ca diferentele in functionare sa fie atat de drastice...parca e prea mult
Doctore, ce are masinuta mea? Daca Lascu a reglat-o si a curatat-o si a bibilit-o si a mers bine, nu putea sa-ti regleze aiurea cu efect intarziat cat o fi el de doctor Lascu .
Sa iei un gunoi in carb e foarte posibil si la un minut dupa reglaj. Ideea e in ce stare e filtrul de benzina? Dar rezervorul?
Filtrul de aer... uita-te in cutia lui si vezi daca nu ai scame, praf, gunoaie, pe acolo poate intra la greu gunoi.
SEPARATORUL DE ULEI e o sursa generatoare de probeleme in carb, cum a constatat cu mandrie Maidanezu la Ruginica lui... Daca sitele sint varza intra rugina din ele direct in carb...
sylwer a scris:In timpul asta benzina de 98 sta frumos deasupra si isi asteapta randul sa fie plimbata

WOWW da cine o io am amestecat la benzine de 95 cu 98 cu 100+ si iar 95 cu aditiv si fara
si in afara de tzacanit mai mare sau mai mic nu e o diferenta majora in puterea motorului Bun A mea merge beton, 95, 98 ce o fi amestecata, io mai bag si alcool tehnic, si cate un octan booster din joi in paste, ea la fel merge... Rezervorul ala nu e gol ca o cutie de conserve
are in interior niste separatoare antival
Problemele pe care le am avut eu de la benzina cu Co diferita erau de la
reglajul avansului care era dus cu pluta
Cand am fost sa mi regleze avansul cu lampa stroboscopica
masina nu mergea bine decat cu benzina de 98
Daca alimentam cu benzina de 95 avea raspuns intarziat la demaraje
in loc de 27 grade era pe la 39
Normal nu?? [quote]Rezervorul ala nu e gol ca o cutie de conserve
are in interior niste separatoare antival[/quote]

Eu cred ca ar trebui sa aiba asa ceva. Cind am umblat la rezervor nu mi s-a parut sa aiba asa ceva. are mihule, are!
cand am spalat rezervorul am observat aceste separatoare si chiar ma intrebam la ce foloseste aceasta compartimentare.
intre timp am mai crescut si am aflat.
tupac a scris:Laurentiu ... se poate teoretic sa se fi infundat carburatorul a doua zi (din diverse motive, fie ca a tras de pe fundul rezervorului sa zicem, fie orice alte gunoaie), dar practic..hmm...sunt convins 95% ca nu a asta e cauza problemelor mele...

Pt cei 5%, fa-mi placerea si desfa capacul carburatorului, scoate jigloarele si EV si sufla toate gaurile pe care le vezi. Remonteaza si fa o proba. Prin lucrarea asta nu ai ce deregla daca nu umbli la suruburile "cheie" si nici timp mult nu ia.

P.S. Astept rezultatele. a inceput sa fie o problema chestia asta cu carbu la toata lumea ba merge ba nu merge................la anumite persoane este din carb,din aprindere sau din nici eu nu stiu ,acum am inceput si io ca maidanezu sa reglez carbu in fiecare zi cred ca m-am molipsit ,mi-se pare ca nu merge cum trebuie dar eu cred ca odata ce te-ai obisnuit cu mersul masini crezi ca nu mai merge bine,cred ca daca mergi o saptamina cu o masina de 150 hp dupa aia o sa spui :ba numai merge bine ,cred ca uni dintre noi vrem prea mult de la un oltcit +piesele care sint ..............
tupac a scris:Laurentiu stai linistit ca nu e nevoie de scuze ca nu m-am simtit ofensat cu nimic , a fost doar o exprimare ce s-a vrut hazlie In ce priveste parerea ta, nu stiu ce sa zic.. se poate teoretic sa se fi infundat carburatorul a doua zi (din diverse motive, fie ca a tras de pe fundul rezervorului sa zicem, fie orice alte gunoaie), dar practic..hmm...sunt convins 95% ca nu a asta e cauza problemelor mele Chiar si acum nu imi place cum merge, alta este problema la mine . Se poate insa sa fie de la schimbarea tipurilor de benzina asa cum ati spus pe aici, nu stiu, mecanica si de reparat chiar sunt habarnist , tocmai de aceea, astazi am bagat iarasi benzina de 95 de 150.000, sa vedem ce se intampla dupa ce se termina asta de 98 care a mai ramas...daca asta e cauza, atunci ar trebui sa inceapa iarasi sa dea in nas sau sa nu se mai tureze....nu stiu ce sa mai zic...au inceput sa ma exaspereze toate aceste probleme (mai mari sau mai mici)
In ce priveste faptul cu amestecul de benzina (95 si 98 ), nu stiu ce sa zic...dar imi vine greu sa cred ca daca reglezi "pt un anumit tip de benzina" sa zicem, atunci cand schimbi benzina se intampla lucruri atat de nasoale - nu se mai tureaza (si tineti cont ca la relanti nu se sesiseaza nici un fel de problema, masina se tureaza foarte bine si nu da sa moara sau alte chestii!) , da in nas la greu si "merge" execrabil...pot accepta ca va merge un pic mai naspa sa azicem, sau nu la fel de bine, dar nu pot crede ca diferentele in functionare sa fie atat de drastice...parca e prea mult
Doctore, ce are masinuta mea?

treci pe la mine sa verific carbu si aprinderea ce spune un baietas proprietar de dacie pe 4tuning la topicul oltcit versus dacia HolySoul
De-al Casei


Age: 21
Zodiac:
Joined: 18 Aug 2004
Posts: 304
Location: Vaslui
Usergroups:
[ Midnight Racers ]

Posted: Mon Jan 10, 2005 9:17 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

ma voi sunteti cu capu` ? de cand au olticiturile stockl discuri ventilate fatza ? si de unde discuri spate ??? eu stiam ca e pe ceaune in spate .. la fel ka la dacie .. iar discuri ventilate fatza ??
keep dreamin` Poate era mahmur.....se mai intampla... Chiar acum am fost cu lanterna sa ma mai uit o data daca nu mi au furat discurile ventilate intre timp
Erau la locul lor deci nu e vrajeala
Un meserias zicea o data ca numai masinile adevarate au discuri ventilate
iar discuri pe spate numai cele fooooarte adevarate
Cred ca daca prietenul nostru ar vedea cum arata un etrier fata cu tot ce are pe el ......si cum franeaza unui oltcit nu i ar venii sa creada
Un meserias zicea o data ca numai masinile adevarate au discuri ventilate
iar discuri pe spate numai cele fooooarte adevarate


Pai si nu are dreptate Io nam ventilator acolo bre... o avea ala dreptate
bogdanlascu a scris: baietas proprietar de dacie pe 4tuning
Usergroups: [ Midnight Racers ]


la miezul noptii nu se vad Baietasul ala se referea desigur la 11 rm care din cate stiu nu are discuri ventilate, si parca e ceva versiune cu tamburi pe spate, dar nu pot garanta. Deci nu era chiar nebun copilu , stia el ceva ,dar nu tot. Nu e nebun deloc chiar vorbeste serios si se refera la oltcitul standard
Ma rog .....in limbaj de cartier se spune"oltcit stock"

ma voi sunteti cu capu` ? de cand au olticiturile stockl discuri ventilate fatza ? si de unde discuri spate ??? eu stiam ca e pe ceaune in spate .. la fel ka la dacie .. iar discuri ventilate fatza ??
keep dreamin`
muntean_dragos a scris:Baietasul ala se referea desigur la 11 rm care din cate stiu nu are discuri ventilate, si parca e ceva versiune cu tamburi pe spate, dar nu pot garanta. Deci nu era chiar nebun copilu , stia el ceva ,dar nu tot.

11 rt are tamburi pe spate cu toate ca se vor supara posesorii de rm si rt aceste marci s-au fabricat doar in 89 cred si au fost o gresala iar in rest modelul clasic si trs avind acelasi sistem de frinare.....................oricum un lucru este sigur "masina mea e cea mai tare" fie ea oltcit trabant dacia sau subaru Am mai facut o vizita ieri pe la Doctor , cu ocazia asta am reglat si farurile. S-a mai umblat la amestec un pic, dar masina mergea oricum binisor...ma rog..eu sunt tot nemultumit de cum merge per ansamblu, dar mi-a explicat Bogdan diferitele cauze. + ca la mine un piston nu lucreaza la intreaga lui capacitate, mama lui de nenorocit ca ma pun cu ciocanul pe el, figurantul!
Sa vedem...mi-e ca scrie pe mine cat de curand motor dat jos + cumprimatus si evacuare, dar inseamna bani destui in masina bagati, asta nu ar fi mare problema, ci trebuie sa ma gandesc daca o sa schimb masina peste 1 an sa zicem => ca astia vor fi niste bani pierduti ca nu iau eu pa masina peste 1 an 1.300E de ex ...off...cred ca trebuie sa ma apuc de jefuit banci in tara asta Pe 4tuning se scriu aberatii mari - problema e ca prea multi indivizi care nu au habar isi dau cu parerea bogdanlascu:
cu toate ca se vor supara posesorii de rm si rt
Normal ca se supara ca nu au alceva (rl sau TRS)
daniel.opr a scris:Pe 4tuning se scriu aberatii mari - problema e ca prea multi indivizi care nu au habar isi dau cu parerea

da mai dane dar trebuie educati eu unu ma lupt cu ei ,va astept pe 4tuning sa-i omorim uraaaaaaaaaa
bogdanlascu a scris:..."masina mea e cea mai tare" ...
fie ea oltcit trabant dacia sau subaru



Respectele mele domnule doctor Bogdan...
Faza cu "mashina mea..."e super...
Dar ati facut o mica greseala : cred ca ati omis sau ati scris din viteza SAU in loc de SI:"oltcit sau subaru"...Cred ca ar fi mers mai bine OLTCIT SHI SUBARU...
ce naiba ca amandoua au motor BOXER...NU
Deci merita toate respectele noastre
Numai bine
P.S.:eu zic ca merita si un omagiu adus lor ok ok baietii cu dacia de pe 4tuning au venit cu fratele mai mare gordini si alpine asa ca am venit si io cu sora noastra mai mare visa
http://visavision.info/modelstext.htm sau
http://lperenon.chez.tiscali.fr/aauto.htm care are 200 hp
bogdanlascu a scris:nu mai puneti bujii sinterom pe masina ,este a enspea oara cind gasesc la oltcituri si din cauza asta nu merg ok la turatii mai mari de 3-4000 si desfund carbu ,reglez carbu ,reglez aprinderea si tot nu merg, pun bujii noi(cel putin brisk)si masina merge ok


Buna,

Eu am avut bujii sinterom. Mi-am luat fise si bujii noi, brisk. Zicea vanzatorul ca sunt la acelasi pret cu cel sinterom dar sunt din Cehia. Le-am pus. Trei zile la rand m-am chinut sa aflu de ce nu vrea sa mearga ca lumea. Am verificat fisele, am schimbat capacul delco, am verificat sigurantele, pana mi-a venit sa pun bujiile vechi de proba. Imediat s-a rezolvat problema. Sunt tot cu alea vechi si n-am probleme.

murmuc ok, eu am spus acest lucru dupa ce am gasit la citeva oltcituri aceasta problema numita sinterom Doctore pana la urma care sunt cele mai bune bujii ... ca yo acuma am unele parca bosh (cred) care le-am primit si le-am bagat imediat fara sa ma uit pe cutie ... si merg beton deci s-a simtit o diferenta la demaraj ... da mai trebe sa imi i-au fise noi .... Pai si eu am Bosch Super Plus si is foarte multumit de ele.De ce vrei sa le schimbi?Poti incerca NGK Iridium,Denso Iridium,Champion etc... CINE ARE UN STAS de bujii?
e bine de stiut ce inseamna si notatiile de pe ele...
Dl Livezeanu mi-a spus ca sunt bujii calde si bujii reci(habar nu am avut) si cica noi ar trebui sa folosim din alea calde...
sau poate ca cei care stu sa ne spuna si noua...

Eu am bujii bosch cu iridium sau asa ceva si dupa montare a mers mai rau masina si am gasit una care nu functiona..si dupa ce scrie pe ele cica sunt bujii reci...
maoo a scris:CINE ARE UN STAS de bujii?

Click pentru a vedea imaginea  Care e treaba cu tipu ala M- for racing ??? se pot monta si pe oltean ??? mai io am mers cu brisk au fost ok ,cu bosch ok cu nkg made in japan ok ,maidanezu are brisk cu 3 lamele si are 24 de mii de km si sint ok
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 3 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community