Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
radasous a scris:Bre, toata lumea stie ca ajuta, cu cat e mai usoara masina, cresc performantele. Partea nasola la usurarea ambielajului e ca se muta centrul de greutate al masinii mai sus, deci va avea tendinta sa fie instabila in curbe. Pentru echilibrare, este bine sa se inlocuiasca carburatorul cu un model mai nou, de raliu, fabricat din polistiren expandat.




Citeam asta si am gogonat niste ochi...credeam ca vorbesti serios dar cand am vazut polistirenul expandat nou de la lascomobile service &tuning reparatii la ligheane si solnite
ps sunt de 10 ori mai usor de reparat decit un oltcit Tradatorule! Te-ai dat cu concurenta!
Glumeam!
Iti urez succes!
bogdanlascu a scris:........solnite
sunt de 10 ori mai usor de reparat decit un oltcit
Ca sa schimbi un burduf de planetara interior, cel de linga CV, tot mai simplu este
Mie mi s-a parut mult mai dificil. Asa,asa Laurentiu!Sa pedepsim tradatorii! Si cu schimbatul placutelor de frana fata,cum e?La limuzinele noastre (cu mici exceptii,e drept,RT,RM)poti face figura in camasa alba si (daca era inainte) imaculata va ramane!(Cu chestia asta chiar n-am mai glumit!!!)
Succes Bogdane si in noua directie,ceruta de economia de piata!
Dar daca te vad la Pro Motor in Lighean sau Solnita,inchid televizorul!
bogdanlascu a scris:nou de la lascomobile service &tuning reparatii la ligheane si solnite
ps sunt de 10 ori mai usor de reparat decit un oltcit

Intai sa schimbi un ambreiaj si abia apoi iti voi ura succes va spun eu, toata chestia sta in elevator, ala e toata smecheria asa te chinui cu capre cu toate improvizatiile si ce-i asa de greu cu ambreaju la astea treaba sta invers ca trebuie sa dai cutia jos pe cand la oltcit dadeai motoru...mult succes bogdane!!! laurentiu ca sa schimbi buruful de la planetara cel de la cv este simplu dai planetara jos ,desfaci siguranta de la tripoda ......simplu ,un stift,o piulita la pivot si una la planetara.....

domnul burcea sa schimbi un ambreaj la dacie indiferent de care este dureaza max 1,30-2 h pt ca desfaci doar cv ,cu elevator si pistol ,la crichet sau fixe dureaza mai mult

oricum oltcit sau dacie toate se repara

ps oltcit o sa repar atata timp cat o sa am eu si cat or mai fi piese
bogdanlascu a scris:laurentiu ca sa schimbi buruful de la planetara cel de la cv este simplu dai planetara jos ,desfaci siguranta de la tripoda ......simplu ,un stift,o piulita la pivot si una la planetara.....
De rulmentul de la CV si de uleiul scurs din CV, nu ne spui nimic
Laurentiu a scris:
bogdanlascu a scris:laurentiu ca sa schimbi buruful de la planetara cel de la cv este simplu dai planetara jos ,desfaci siguranta de la tripoda ......simplu ,un stift,o piulita la pivot si una la planetara.....
De rulmentul de la CV si de uleiul scurs din CV, nu ne spui nimic
eeeeeeeeeee prea multe ........... trimite-mi te rog o cotatie ptr urmatoarele reparatii:
Schimbat bucsaraie+pivoti fata+rulmenti ace+gresare(schimbare bieleta directie daca este cazul) deci practic tot ce tine de fata.
Schimbare amortizoare spate+fata
schimbare ambreiaj+placa+rulment+cablu.
Daca ai si piese sh ce se preteaza la operatiile respectivve este ok.
In principiu doresc sa fac aceasta reparatie la sfarsitul lui oct sau in prima decada a lui noiembrie.
Astept mesaj. salut ma intereseaza si pe mina cam cat m-ar costa schimbare disc+placa ambreaj si schimbare planetara dreapta. va multumesc
M0jo a scris:salut ma intereseaza si pe mina cam cat m-ar costa schimbare disc+placa ambreaj si schimbare planetara dreapta. va multumesc
ai pm , oricum daca pretul este ok lucrare se face in limita timpului disponibil

dupa 2 luni de lucrat in service ......sa nu te duci decat daca ai un prieten care lucreaza acolo. asa te lauzi tu?
bogdanlascu a scris:
M0jo a scris:salut ma intereseaza si pe mina cam cat m-ar costa schimbare disc+placa ambreaj si schimbare planetara dreapta. va multumesc
ai pm , oricum daca pretul este ok lucrare se face in limita timpului disponibil

dupa 2 luni de lucrat in service ......sa nu te duci decat daca ai un prieten care lucreaza acolo.


iulicuta2000 a scris:asa te lauzi tu?


Cred ca lauda service-u. Chestia se refera in cazul oltcit sau la orice masina? in orice service cred ,in special unde lucrez eu ,cat despre oltcit nu poate fi vorba ,nici nu te primeste Indiferent ca masina arata stock super intretinuta? pacat, ca daca stau sa ma gandesc oricum platesti lucrarea, nu o fac gratis. sincer...cam asta era parerea mea despre service-uri...acum ca avem un "inside man" totul se poate confirma mult mai repede
in ceea ce priveste oltcitul...sa stii ca nu esti primit mai pe nicaieri...
zilele trecute a venit un baiat la mine in ultima instanta ca nu l-a primit nici un electrician auto...avea un scurt care ii ardea doua sigurante...cei din service nici n-au vrut sa se uite....s-a jmecherit lumea... au uitat de unde au plecat
iulicuta2000 a scris:zilele trecute a venit un baiat la mine in ultima instanta ca nu l-a primit nici un electrician auto...avea un scurt care ii ardea doua sigurante...cei din service nici n-au vrut sa se uite....s-a jmecherit lumea... au uitat de unde au plecat


La ora actuala, daca nu ai la masina mufa de diagnoza, masina e ireparabila. Cred ca baietii te taxeaza cu o diagnoza computerizata si daca e un bec de pozitie ars. ce pot sa spun....macar de-ar taxa cu diagnoxa computerizata...numa sa iti repare stricaciunile....se pare ca in lipsa de acea mufa electricienii noi sunt cam praf la capitolul diagnostic CRACIUN FERICIT
Lascomobile Service&Tuning asa sa fie si pentru lascomobile service Craciun Fericit si tie Lascone si anul care vine sa fie cat mai prosper
bogdanlascu a scris: dupa 2 luni de lucrat in service ......sa nu te duci decat daca ai un prieten care lucreaza acolo.

ca mare dreptate ai!! Acum 1 luna mi-a lovit o basculanta Skoda. Rezultat: aripa indoita si bara crapata si indoita. Ma duc la asigurari, iau ok-ul pt casco si apoi ma duc la service la programare. Ma programasera initial in februarie!!! Cu o interventie din partea unui cunoscut am reusit sa strecor masina in service in doar cateva zile. Au tinut-o acolo 3 saptamani. Dupa "n" telefoane date, nimeni nu stia nimic de situatia masinii, desi conform spuselor celor de la Avia Motors masina ar fi trebuit sa fie gata de cateva zile bune. In fine, intr-un final m-am dus neanuntat sa o iau. Era gata dar nu m-ar fi sunat nimeni sa-mi spuna (desi era ultima zi de lucru la ei pe acest an). Mi-au facut facturile si tot ce trebuie, si cand sa plec...stai sa vezi ca masina nu mai pornea...baterie moarta complet (baterie care are 1 an la fel ca si masina) Au pornit-o cu cablurile si dau si eu drumul la muzica. Pauza! Mufa care facea legatura intre fata CD playerului si unitate era rupta (baietii ascultasera muzica, motivul din care mi se dusese si bateria...). Nu au stiut sa mi-l repare asa ca m-am dus la baietii care mi l-au montat si l-au reparat ei. Bun...dau sa plec de acolo catre o vulcanizare pt ca mai nou aveam si pana. Cand sa scot antifurtul...ia-l de unde nu-i (ramasese la ei in atelier) M-am intors (cu un taxi , ca roata mea era pe janta). O rezolv si pe asta. Cand mai dau de una...nu mai mergeau geamurile electrice. Iar m-am intors si le-au reparat. Cand ajung acasa alte 2 surprize: 1. ramasese o bucata de scotch pe aripa iar ei au vopsit peste ea!!! si 2. nu mai mergea nici inchiderea centralizata!!Desi eu cand am dus masina la ei era in perfecta stare, era saraca doar lovita in spate. In fine nu mai comntez...cert e ca factura de reparatii a totalizat 60 mil lei vechi!!! (12 mil numai aripa, desi putea si intreptata nu neaparat schimbata), 4 mil bara, fiind combi masina odata cu aripa au schimbat si gemuletul ala triunghiular pt ca spun ei odata dat jos cel vechi nu mai putea fi lipit la loc, alte 2 mil, 20 mil manopera!!!, plus alte chestii pe factura gen carpe, lavete, folii, etc.
Facand apoi o analiza a lucrarii cu o cunostinta (vopsitor de meserie) ...omul zicea ca daca nu o faceam pe casco sau daca nu o faceam in service-ul de la Avia, m-ar fi costat cca 12-14 mil (pt ca aripa se putea indrepta, bara se putea indrepta si ea la cald pt ca nu era indoita rau, iar manopera ar fi costat 3 mil...)
Deci sa tot ai masini straine si sa le repari in service-urile de reprezentnta!!!
Concluzia e una singura: aveti grija fratilor cum circulati, mai bine circulati mai incet, lasati idiotii in pace chiar daca vi se baga in fata, chiar daca vor sa va depasasca, etc. decat sa aveti parte de evenimente ca nu va usuca numai de bani ci si de nervi!
Hai Sarbatori fericite !! lascomobile sevice &tuning
open 8-22
programari 0723255045 v gata Bogdane te-ai saturat de Solnite si Lighiane? 0.2 admisie
0.25 evacuare mi-am notat, tonime. Mul
euribiontuL a scris:v cred ca a vrut sa zica intre culbutor si cama/supapa.
jocul dintre culbutor si ax nu ai cum sa-l reglezi , se cheama uzura
tonim a scris:cred ca a vrut sa zica intre culbutor si cama/supapa.
Atunci merg pe varianta de 0.2 la ambele supape (adm. si evac.). am dorit s
Laurentiu a scris:
tonim a scris:cred ca a vrut sa zica intre culbutor si cama/supapa.
Atunci merg pe varianta de 0.2 la ambele supape (adm. si evac.).
bogdanlascule, nu de f mult timp am pus motorul pe pozi Nu ai procedatbine,din pacate.Vezi ca pe aici pe undeva s-apu chiar si o poza cu modul de montare al curelelor de distributie cit si modul de intindere. curelele se intind "automat". cu ele puse pe semne(ambielaj pe centru, arbore came pompa benzina semnul jos si arbore came delco semnul sus). eliberezi ambele role intinzatoare, dar fara sa intervii asupra lor. doar desfaci piulita si pe urma o strangi. pe urma, invarti arborele cotit cu 90 de grade in sensul de mers si slabesti piulita rolei stanga sa zicem. rotesti arborele cotit cu 360 de grade si slabesti si piulita rolei dreapta. cam atat. Ha dupa ce slabesti...rola se va aseza singura pe pozitie...apoi strangi...a omis pupa sa scrie asta...cred ca e prea dimineata pentru el Dupa ce ai rotit prima curea, strangi rola respectiva, invarti, strangi cealalta rola.
curelele fiind montate este f greu s da bre, pe urma le si strangi la loc... am omis, dar probabil se subintelegea, ca doar nu le lasi libere pe colo.
invartirea motorului o faci de la volanta, fie chiar cu mana(daca nu sunt bujiile montate), fie cu o surubelnita(dupa cate am inteles, motorul e dat jos) dupa ce montezi motorul pe masina, zic eu ca ar fi bine sa il pornesti la inceput fara tubulatura in care lucreaza elicea, si il tii turat pe la 2000 ture/minut. asa o sa observi cel mai bine daca si cat sunt intinse curelele. zic asta pentru ca s-ar putea sa le vezi cum se "falfaie" (scuze dar nu gasesc alt termen), caz in care mai trebuie putin intinse.
euribiontuL a scris:a Eurobiotule,cum din pacate in ultima vrema intru cam rar pe forum,vad ca ti-a raspuns exact Laurentiu. (p Hahaaaa... si daca nu te descurci apelezi cu incredere la baiatu mare grij nu ai cum sa furi nimic......la mine clientii stau la bar nu au voie langa masina
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Următoare
Pagina 41 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community