Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 41, 42, 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj

m Emiti si factura? consumatia este pe ron'i,cat despre factura........doar chitanta de mana
euribiontuL a scris:(p si sunt putini nu-i asa dane? m-ai convins. deci nu!
_____
v
iulicuta2000 a scris:si sunt putini nu-i asa dane?
Hai mai, ati vazut omul la "cotul Donului" si acum il luati la "roata" Haideti, domnule DanH ! Ce-i asta ?! Ne luati la misto? Ce insemna pentru un Oltcit. inclusiv ptr. al dvs., 130 Km ? Cel mult o ora, in regim normal de mers ! Zau, cautati un pretext mai bun ! Na c
neco a scris: Ce insemna pentru un Oltcit. inclusiv ptr. al dvs., 130 Km ?

Si o sumedenie de radare exact acolo unde te simti mai bine.Nu mai spun de sate.
Acuma la subiect.Mi se pare normal ca Bogdan Lascu sa nu lase clientul sa vada ce face el la masina,asa ramine fara clienti.
DanH a scris:
neco a scris: Ce insemna pentru un Oltcit. inclusiv ptr. al dvs., 130 Km ?

Si o sumedenie de radare exact acolo unde te simti mai bine.Nu mai spun de sate.
Acuma la subiect.Mi se pare normal ca Bogdan Lascu sa nu lase clientul sa vada ce face el la masina,asa ramine fara clienti.

corect

PS degeaba te uiti la cum iti face mecanicul la masina,daca n-ai habar deloc de mecanica, ca mai sunt unii care incearca ei singuri dupa aia (se intreaba de ce le merge masina si se apuca ei sa o strice ) )si raman dupa aia cu masina demontata.. nu mai stie sa le mai puna la loc )) sau o face varza cu carne
Una din doua
DanH a scris:Acuma la subiect.Mi se pare normal ca Bogdan Lascu sa nu lase clientul sa vada ce face el la masina,asa ramine fara clienti.

Ba cred ca mai repede nu vrea sa-l streseze vreun client cu intrebari, de ce faci aia si nu ailalta sau cu alte povesti, nu cred ca-si face griji ca i-ar fura cineva meseria. Plus ca daca se mai baga si clientul poate il incurca, iar unii pot avea pretentia poate sa plateasca mai putin ca de, au ajutat si ei .
Madalin Zolti a scris: ...Una din doua

Madaline ca pe mine, tu la care te
EEK! a scris:
DanH a scris:Acuma la subiect.Mi se pare normal ca Bogdan Lascu sa nu lase clientul sa vada ce face el la masina,asa ramine fara clienti.

Ba cred ca mai repede nu vrea sa-l streseze vreun client cu intrebari, de ce faci aia si nu ailalta sau cu alte povesti, nu cred ca-si face griji ca i-ar fura cineva meseria. Plus ca daca se mai baga si clientul poate il incurca, iar unii pot avea pretentia poate sa plateasca mai putin ca de, au ajutat si ei .

foarte tare explicatia ))
hai sa nu mai facem offtopic pe topicul omului

Cu stima,
Madalin Zolti Intrebari adresate Doctorului Lascu, avand experienta in domeniu:

Dupa RK, schimbat set (cilindri, pistioane, segmenti, simeringuri supape(teflon)) toate noi.

1. E normal sa scoata fum? (albastru, cu consum de ulei)
2. Daca da, aproximativ cati kilometri?
3. Ai intalnit cilindri romanesti honuiti atat de prost incat sa fumege sute de kilometri?
4. Dupa RK, motorul fumega si situatia nu se amelioreaza, ce anume suspectezi?

Bujiile par a fi toate "scuipate" cu ulei... care mai mult, care mai putin, dar toate prezinta urme de consum ulei. Deci nu e o problema de un segment rupt sau un simering supapa sarit...

Merci anticipat.

PS: nu e vorba de vre-un motor refacut de mine... dar niciodata nu-i tarziu Trebuie sa refac un astfel de motor si poate o patesc si eu nu este normal sa scoata fum albastru
se mai intampla in special la set de 1100 ,am patit-o ,a mers cu fum mai mult de 5000km,la 1300 nu am patit
camasile sunt din ce in ce mai prost facute dar poate au sarit semeringurile de supape sau setul are seg polonezi sau ro................. Multumesc, o sa tin cont de astea cand ajunge pe masa de operatie. In concluzie, atentie la segmenti si semeringuri de supape.

PS: e de 1.3

LE: Am aflat ca are segmenti polonezi La mine scotea fum la greu mai ales cand era rece motorul sau turam mult ... Am pus masina din greseala ca sa zic asa pe o parte in parcare fiind urcata pe bordura lateral . Nu mai scotea fum la rece . Asa am umblat numai la o chiuloasa sa schimb semeringurile la supape . Cel putin stiam ca sunt diferite intre ele , cele de admisie si cele de evacuare .
Oricum multa munca numai ca sa schimb niste semeringuri ...se merita pe urma ) Cine ma poate ajuta cu un garaj cu rampa? Am de schimbat un nenorocit de semering tub-retur... Stiu sa umblu in motor, am scule, imi lipseste doar spatiul...
Cine se ofera? Platesc deranjul... trebuie motor jos ! poate ai noroc si nu curge pe acolo dr lascu ... te bagi la montat un turbo? ma intereseaza pret, componente de adus si ce mai este nevoie? montajul da ,piesele le procuri tu da-mi un cost de montaj si ma uit pe forum sa vad liste de piese sau daca ai o lista de piese ar fi OK sa pot face un calcul uita-te mai sus in acest topic...parca a pus bogdan un cost estimativ al pieselor...si pretul nu cred ca s-a modifcat asa mult intr-un an
Geo0066 a scris:trebuie motor jos ! poate ai noroc si nu curge pe acolo

Stiu bre ca trebuie motoru' jos, doar am facut cateva zeci de motoare M036... Da' n-am unde, n-am garaj si in strada nu-l desfac, ca n-am tampit!
Plus ca-s sigur ca pe la retur curge. Capacele culbutoarelor sunt uscate, oringurile din capetele axelor culbutoarelor sunt uscate. Si, cand deschid caldura, pute a ulei ars. Si-mi lasa pata sub masina exact sub decupajul din scut. Ce ramane deci?
So: cine m-ajuta cu un garaj, o curte, ceva? Platesc deranju', nu-s de la tzara! uite lista de piese
turbina (sa fie pt motoare de max 1.6 si obligat cu racire pe apa ) rk -1225
carburator si regulator benzina renault gt turbo- 700 sh
pompa electrica benzina- 250 noua
intercooler (cit mai mare tinind cont de unde poti sa-l montezi) -350 sh
radiator apa (pt racirea apei ,se poate folosi cel de oltcit special de ulei sau cel de dacie pt caldura tip cn)-125 nou
pompa apa electrica -450 noua
teava pt evacuare de 45-50 mm -?
furtune,coliere -100
blow off valve - 350
flanse+ reductii-150
banda pt izolarea traseului de evacuare -130 noua
ceasuri+alte acareturi......
bani sa fie am inceput sa caut piese ...

ce posibilitate este sa montam 2 carburi montate perpendicular pe motor, nu paralele (1 carb pentru pistoanele 2-4 si unul pentru 1-3) si turbo (bineinteles)?
ar cam trebui modificata caracatita

daca exista si cea mai mica sansa sa fie montate asa o sa caut (oricum caut 2 carburi de renault gt)

alt tip de carb nu merge?
marian_me a scris:am inceput sa caut piese ...

ce posibilitate este sa montam 2 carburi montate perpendicular pe motor, nu paralele (1 carb pentru pistoanele 2-4 si unul pentru 1-3) si turbo (bineinteles)?
ar cam trebui modificata caracatita

daca exista si cea mai mica sansa sa fie montate asa o sa caut (oricum caut 2 carburi de renault gt)

alt tip de carb nu merge?


Merg transformate in twin orice carburatoare, cu conditia sa le faci tija de sincronizare si sa le poti regla astfel incat sa nu-ti inece motoru' la pornire. Studiaza tennologia folosita la motociclete - BMW si japoneze - . Da' o sa consume o galagie de benzina si nu prea merita...
Io am pus 2 carburi de Dacia pe un Citroen ZX si consumaaaaaaaaaaaa ....
marian_me a scris:am inceput sa caut piese ...

ce posibilitate este sa montam 2 carburi montate perpendicular pe motor, nu paralele (1 carb pentru pistoanele 2-4 si unul pentru 1-3) si turbo (bineinteles)?
ar cam trebui modificata caracatita

daca exista si cea mai mica sansa sa fie montate asa o sa caut (oricum caut 2 carburi de renault gt)

alt tip de carb nu merge?

nu stiu daca merg puse ,oricum un carb de r 5 gtt +o turbina este mai mult de cit suficient pt un oltcit salut bogdan, ai mp nu uitati lascomobile service &tuning va ofera reparatii mecanica de cea mai buna calitate,antifonari si vopsitorie de calitate medie
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=7433&start=0 Bre Lascone, scuze, eu stiam preturile vechi...
Pretul nou:
Pentru 1.1 Turbo: 216/an
108/6 luni
Pret promotional pentru turbati Salut Bogdan,

Stau in militari langa gorjului,am un oltcit cu 40.000 de km reali, azi i-am luat baterie noua caranda 55 A cu o putere la pornire de 510 A .

Am curatat masina , am umflat rotile, am pus 15 litri de benzina cu canistra, am schimbat un filtru de benzina din dreptul carburatorului am verificat bujiile si cam asta stiu sa fac, dar am niste probleme, nu porneste motorul, din 10 chei doar o data parea ca porneste dar nu a facut nimic.

Faci vizite la domiciliu contra cost pe 25.04.2008 sau sapt viitoare ? salut Bogdan,

ce modificari noi ai mai facut pe la oltcitul tau turbo?
bogdanlascu a scris:nu uitati lascomobile service &tuning va ofera reparatii mecanica de cea mai buna calitate,antifonari si vopsitorie de calitate medie

si probabil deschis non-stop , ca orice service respectabil Nu chiar non-stop ca e si el om, nu drac, dar nu-ti face griji ca daca esti in galeata te ajuta. aproape non stop la preturi modice nu chiar pt preturi modice incercati in alta parte
bogdanlascu a scris:nu chiar pt preturi modice incercati in alta parte

Bogdane??
am si eu o intrebare...
se poate schimba un semering de supape ..cu motoru pe masina??
ca , cred ca mi-a sarit unul...(am auzit de la un mecanic ca s-ar pune ceva adeziv pe semering sa stea la locul lui)...daca nu...banuesc ca trebe demontate chiuloasene ...nu?

acuma hai sa iti zic exact simtomele :
cate o data ...doar cate o data la pornire (din 5 porniri 1-na),(fie ca e la rece fie la cald .. )scoate fum alb-albastrui (cate odata fumega 2-3 secunde , si cate o data cam cate un minut sau poate chiar mai mult...)
de turat eu nu prea o turez ca e inca in rodaj ... are doar 2700km
ulei e 10w40 mobil.. modice raportate la calitatea lucrarilor , bogdane
Acc3l3ratoR a scris:Bogdane??
am si eu o intrebare...
se poate schimba un semering de supape ..cu motoru pe masina??
ca , cred ca mi-a sarit unul...(am auzit de la un mecanic ca s-ar pune ceva adeziv pe semering sa stea la locul lui)...daca nu...banuesc ca trebe demontate chiuloasene ...nu?

..


nu merge ,daca nu ai opritori pt semeringurile de supape pui ceva lipici de calitate
bogdanlascu a scris:daca nu ai opritori pt semeringurile de supape pui ceva lipici de calitate


Ai testat metoda? Daca da, ce lipici ne recomanzi? pt cine nu are bani de opritoare folosesc loctite metal lichid merci inca odata bogdane pentru sfaturi si ajutor Intrebare la Bogdan, ulei aral schimbat la inspectia itp din dec 2007, nu a mai mers masina de atunci mai mult de 500 de km, acum vreau sa refolosesc masina . Oricum trec pe la tine pt o reglare de directie a volanului si o verificare a franelor, dar vroiam sa stiu daca aduc si ulei nou, si daca da, de ce este necesara schimbarea ?

Daca mai am 3 litri intr-un recipient original din dec 2007 mai poate fi folosit sau nu ?

Ce ulei sa bag ? Tot 15w40 ? MAMA LUI DE LIPICI.... la revizie zice asa: se schimba uleiul la x km sau 1 an deci mai merge
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 41, 42, 43, 44, 45  Următoare
Pagina 42 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community