Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Razvan a scris:Bogdane, o sa merg cu pistonul t Click pentru a vedea imaginea 
ei ce ziceti? Arata SUPERB. Daca as putea sa-mi fac oltcitul asa......... Si un motor de minim 150 cai ...... . Dar sa nu visam prea mult . Nu serios acum, chiar ai vazut asa ceva in realitate? E virtual
E pe forum pe undeva la subiectul http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=186&highlight=
[/url] Oricum arata FF bine Salut Bogdan!
Cand crezi ca poti sa ma primesti si pe mine? Am o mica problema:
Dimineata TeReSa porneste f greu! mai ales daca sta o zi - doua. Nu-i din aprindere pt ca porneste la cheie!? numai ca se opreste imediat. Tb sa astept, sa dau sprituri si in final dupa 4-5 chei porneste! Tu imi sti masina, ai mai schimbat una alta la ea(delcoul, reglaj carburator etc), chiar mai ajutat si ai tractat-o in iarna trecuta din acelasi motiv. Cred ca pompa de benzina ii buba, banui ca se scurge toata benzina in rezervor.
Bun, cand crezi ca ma poti ajuta? Oricum am sa te si sun!

offtopic: de ce nu se pun mesajele anterioare?! sau sters si conturile... offf
mihaim a scris:Salut Bogdan!
Cand crezi ca poti sa ma primesti si pe mine? Am o mica problema:
Dimineata TeReSa porneste f greu! mai ales daca sta o zi - doua. Nu-i din aprindere pt ca porneste la cheie!? numai ca se opreste imediat. Tb sa astept, sa dau sprituri si in final dupa 4-5 chei porneste! Tu imi sti masina, ai mai schimbat una alta la ea(delcoul, reglaj carburator etc), chiar mai ajutat si ai tractat-o in iarna trecuta din acelasi motiv. Cred ca pompa de benzina ii buba, banui ca se scurge toata benzina in rezervor.
Bun, cand crezi ca ma poti ajuta? Oricum am sa te si sun!

offtopic: de ce nu se pun mesajele anterioare?! sau sters si conturile... offf

ok da-mi un tel
mihaicifu a scris:Nu serios acum, chiar ai vazut asa ceva in realitate?

normal ca am vazut de la mine din garaj a inceput sa iasa asa ceva l-am rugat pe maidanez sa io fac asa si nu a vrut cica vrea clasic
glumesc de cind am patit faza cu motorul am zis ca trebuiesc ceasuri suplimentare pt ulei ,presiune(265 000 lei),temperatura(265 000 lei)+ sonda presiune ulei 380 000 si sonda temperatura ulei 160 000 + un T-eu facut la strungar care nu stiu inca cit costa ,ca sa le montez in locul manocontactului ,in caz ca vreti sa puneti asa ceva De cine sunt facute sondele, ceasurile? Electroprecizia?
Pe unde se gasesc?
mihu a scris:Pe unde se gasesc?
Gasesti la magazinele cu piese de Dacie atit sonde cit si aparate.

bogdanlascu a scris:+ un T-eu facut la strungar
Nu trebuie T-u ci un "i" Mare ca sa incapa toate cele 3 sonde (manocontact, presiune si temperatura).

Click pentru a vedea imaginea 
mihu a scris:De cine sunt facute sondele, ceasurile? Electroprecizia?
Pe unde se gasesc?

le gasesti la mag de piese dacia sint facute de electroprecizia sacele ,si sint de 2 tipuri adica poti sa le cumperi separat adica 2 ceasuri (temp si presiune)sau unul linga altul prinse intr-un suport Scuze pt "prelucrarea" pozei dar, sint la primele incercari de acest gen. Poti scrie adresa ta (bogdanlascu), eventual o garta mica? Ai mei au avut citeva surprize cu masina in service, din fericire s-a defectat doar de putine ori mai grav. la semnatura mea este nr meu de tel,suna-ma ,interesanta poza din avatar bogdaneeee... nu ai voie bre!!
uiti de "piulitze" ???? ....aaa..... trebuie cumva sa spun ca nu io sint tipa aia ???
ca la Sminty nu m-ati crezut... sper ca Sminty nu s-a transformat in sora lui Dexter OFF topic:

Motane - e stilul tau - poti sa te dai de doua ori peste cap ca eu unul nu te cred
daniel.opr a scris:...eu unul nu te cred

Subscriu . Bun
Sunt sigur (eram si inainte) ca
nu te cred
e pe buzele/degetele multora de aici Pentru bogdanlascu:

Pentru o verificare asa in mare, generala, cam care este tariful? As veni dupa sarbatori, nu ca ar avea masina probleme, doar pentru orice eventualitate, nu s-a mai uitat nimeni cred ca de vreun an la ea. sarbatori fericite, un an nou fericit, plin de (daca zic impliniri suna cam...ciudat) BANI, si sa-ti dea dumnezeu o masina bengoasa pe afara dar cu motor de oltic (bineinteles ca comprimat) ca sa-i SPARGI pe astia pe la semafoare...si in rest TOT CE-TI DORESTI...
LA MULTI ANI!!!

PS...dau acu mesaju asta ca plec, si nu o sa am internet la indemana...

Cu al mai al dreak respect,
SHUMI merci la fel shumi,pt dee deee, o verificare pt tine daca vii cu 2 codite exact ca in avatar .....gratis, daca e motanu il termin carb de oltcit scrie pe el
bogdanlascu a scris:de cind am patit faza cu motorul am zis ca trebuiesc ceasuri suplimentare pt ulei ,presiune(265 000 lei),temperatura(265 000 lei)+ sonda presiune ulei 380 000 si sonda temperatura ulei 160 000 + un T-eu facut la strungar care nu stiu inca cit costa ,ca sa le montez in locul manocontactului ,in caz ca vreti sa puneti asa ceva

ieri am terminat operatiune ceasuri suplimentare dar multa munca si multi bani presiunea la ulei este cu motorul cald si ulei romanesc la 5-700 ture 2 la 2000 peste 3 si pe la 5000 are 5 io zic ca e bine,la temperatura nu este bine cu motorul super cald acul sta intre 50-80 de grade dar din cuza ca senzorul nu este pus intr-un loc unde uleiul circula ,acolo in locul unde este mano contactul uleiul intra si se opreste si presupun ca nu se incalzeste la fel ,oricum nu stiu ce spun daca a meritat sau nu investitia . Sonda de temperatura cred ca ar fi fost mai bine si mai corect sa fie pusa in baia de ulei pe linga busonul de scurgere. Io am pus un termistor inauntru sondei de temperatura de la trs.
bogdanlascu a scris:temperatura nu este bine cu motorul super cald acul sta intre 50-80 de grade dar din cuza ca senzorul nu este pus intr-un loc unde uleiul circula ,acolo in locul unde este mano contactul uleiul intra si se opreste si presupun ca nu se incalzeste la fel...

Daca montajul l-ai facut ca in poza facuta de mine, e imposibil sa nu indice corect. Am testat temperatura cind am facut ITP-ul de-a lungul anilor. Este aceeasi indicata cu cel al testerului. [quote="bogdanlascu"]
bogdanlascu a scris: cu motorul super cald acul sta intre 50-80 de grade dar din cauza ca senzorul nu este pus intr-un loc unde uleiul circula ,acolo in locul unde este mano contactul uleiul intra si se opreste si presupun ca nu se incalzeste la fel .


Salut Doctore Sarbatori fericite

Eu am montat sonda de ulei sub alternator acolo unde se vede un dop filetat (e din constructie si prin locul ala urca uleiul de la pompa)
Cred ca e cea mai buna pozitionare
Problema e ca e cam putin loc pentru sonda acolo sub alternator
Dopul ala se desface al dracu de greu CRACIUN FERICIT OLTCITARI si sa va aduca mosu tot ce va doriti Util mi s-ar parea un "gilgometro". Este un aparat care masoara depresiunea in galeria de admisie. Aparatul este montat pe moskvich (sau cum s-o scrie) si este montat pentru a-ti arata consumul. bogdanlascu repet intrebarea lui dee dee ... cat ar costa un control al oltcitului ... + un bucata reglat carburator Am si eu o intrebare : Cat m-ar costa setul motor de 1100 pe care am inteles ca l-ai luat si nu l-ai pus pe masina si cu tot cu montaj (in afara de alte garnituri care mai pica la montaj - oringuri tub retur, semeringuri supape, oringuri axe culbutori).
raveboy a scris:bogdanlascu repet intrebarea lui dee dee ... cat ar costa un control al oltcitului ... + un bucata reglat carburator

da-mi un tel si vb ,in principiu un control este gratis
moshulik a scris:Am si eu o intrebare : Cat m-ar costa setul motor de 1100 pe care am inteles ca l-ai luat si nu l-ai pus pe masina si cu tot cu montaj (in afara de alte garnituri care mai pica la montaj - oringuri tub retur, semeringuri supape, oringuri axe culbutori).

la setul motor(seg goetze) fac reducere fata de pretul din mag cu 500 000 cu montajul la mine ,rk la motor 4 mil deci cu set 7540 000 + oringuri tur retur 400 ,oringuri ax culbutori 500 ,semeringuri de supape 100,semering axa cu came 2x 65000,semering distributie +volanta 520 000 etc etc azi am cam forjat un pic masina (cerculetze cu spatele) ... s-a auzit un poc de la motor dar a mers in continoare dar parca mai puturoasa ... cineva spunea ca cica un piston .... cum depistez (sper sa nu fie ala ca am pus-o)
raveboy a scris:azi am cam forjat un pic masina (cerculetze cu spatele) ... s-a auzit un poc de la motor dar a mers in continoare dar parca mai puturoasa ... cineva spunea ca cica un piston .... cum depistez (sper sa nu fie ala ca am pus-o)

cind treci pe la mine o sa vad ,de explicat cum sa vezi tu este mai greu,pistonul are o anumita bataie ,ambielajul alta si asa mai departe dar cind fortezi motorul pistonul cedeaza primul LA MULTI ANI si anul noul an sa va aduca ceva de genul asta http://www.citroentuning.de/he_gs.htm A fost 2004 sa vedem cum o sa fie 2005


Poze de la competitie...
Viraj:

Pregatirea de start:

Finalul... Dacia e aia de departe...

(admin) nu mai puneti bujii sinterom pe masina ,este a enspea oara cind gasesc la oltcituri si din cauza asta nu merg ok la turatii mai mari de 3-4000 si desfund carbu ,reglez carbu ,reglez aprinderea si tot nu merg, pun bujii noi(cel putin brisk)si masina merge ok
bogdanlascu a scris:nu mai puneti bujii sinterom pe masina ,este a enspea oara cind gasesc la oltcituri si din cauza asta nu merg ok la turatii mai mari de 3-4000 si desfund carbu ,reglez carbu ,reglez aprinderea si tot nu merg, pun bujii noi(cel putin brisk)si masina merge ok


hmm...scrie pe bujii de care is?ca sa ma uit si eu:)ca nu stiu de care sunt in 'mertzan'...:)da banuies ca taica'meu n'o bagat ceva de marca:) scrie, normal ca scrie!!
pupa a scris:scrie, normal ca scrie!!


ok..
tre' sa le inspectez:)
bogdanlascu a scris:nu mai puneti bujii sinterom pe masina ,este a enspea oara cind gasesc la oltcituri si din cauza asta nu merg ok la turatii mai mari de 3-4000 si desfund carbu ,reglez carbu ,reglez aprinderea si tot nu merg, pun bujii noi(cel putin brisk)si masina merge ok

Doctore, thx de reglari, dar sa stii ca a doua zi a fost jale - a mers si mai rau! Dadea in nas imediat ce porneam dupa loc, daca nu o turam mult - murea. Ca sa nu mai spun ca de accelerat dupa ce pleca dupa loc ma rugam de ea sa urce in ture "Problema" (daca asta o fi fost?!, ca acum merge "bine" in sensul ca se tureaza, cam ca atunci dupa ce am plecat de la tine, dar ah...tot nu merge cum ar trebui, stii ca am vorbit noi..) s-a rezolvat dupa ce a mai umblat taica-miu la carburator la aer
Colac peste pupaza ieri am spart si geamul de la far ca am intrat intr-un fomist cu Dacie , "operatiune" ce m-a usurat de 300.000 lei lu' fomistu care nu avea nimic decat o zgaraietura de cativa cm pe bara din spate si care cauta sa ii platesc eu toata rabla lui daca s-ar fi putut (ce i-as bate pe fomistii astia cu rablele lor, pe mine cand m-a lovit unul nu i-am luat nici un ban desi si acum portiera e infundata si zgariata - treaba de 1.5 ani de zile...) si + inca 320.000 capac de far + lipici
Numai motive de bucurie imi aduce masinuta in ultimul timp.
In alta ordine de idei incerc din rasputeri sa fac upgrade la masina (pe care de altfel o iubesc la nebunie, e masinuta mea de suflet ), si ma rog la D-zeu sa nu fiu nevoit sa "upgradez" catre Solnita sau Logan.. - tind spre Astra Classic II 1.4i 16V 90CP motor Twinport Euro4 , mai greu cu banii de avans insa - so, cei ce doriti sa cumparati un Oltcit s-ar putea sa aveti ceva noroc in viitor
Destul offtopic, Doctore oricum multumesc si daca voi mai avea nevoie (in caz ca nu ma decid sa schimb masina), cu siguranta ma vei avea de client pt comprimare+evacuare, asa cum am vorbit . Bogdan e super-baietes, nu am mai intalnit pana acum pe cineva care sa imi zica "Daca nu iti rezolv problema nu tre sa imi dai nimic" - toata stima pt tine man!
tupac a scris: Dadea in nas imediat ce porneam dupa loc, daca nu o turam mult - murea. Ca sa nu mai spun ca de accelerat dupa ce pleca dupa loc ma rugam de ea sa urce in ture ...
Cu motorul rece si socul impins in bord, asa se intimpla iar faza de cum merge fata de cum a mers, mai conteaza si de calitatea benzinei din rezervor. Hai ca atat de habarnist nu sunt, ce naiba
Deci completare sa nu mai fie dubii: aceeasi benzina (deci nu am mai pus nimic) ca si in ziua dinainte cand am fost la Bogdan, motor cald, soc bagat, aceleasi buji, etc..aceleasi conditii ce mai.
Si btw, in rezervor era si benzina de 98 mai mult de jumate din cantitate...idem, ca si in ziua cu lucrarea...so...nu astea sunt cauzele. USER EROR : nu fii asa de sigur
Am uitat sa va spun ca benzina de Co 95 nu se amesteca cu cea de 98
... sau poate ca am mai spus......
E chestie verificata ,nu imi arde de glume
Normal ca reglajele nu mai erau bune a doua zi ca motorul era rece si poate ca benzina se aseaza altfel in rezervor daca e frig
Eu de exemplu folosesc numai OMV de 95 fara Pb si am reglat avansul pentru acest tip de benzina
Daca pun alt tip de benzina merge ca naiba
Gaby a scris:USER EROR

Taci mah si tu!
Mesajul pt tine ti l-am transmis personal . L-ai priceput nu? MA vezi ca vin la tine
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 2 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community