Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 42, 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am si eu nevoie de putin ajutor,am citit pe undeva despre intinderea curelelor de disrtibutie,daca se poate un link ceva.
adizoot a scris:. Oricum trec pe la tine pt o reglare de directie a volanului si o verificare a franelor, dar vroiam sa stiu daca aduc si ulei nou, si daca da, de ce este necesara schimbarea ?

?

programarea era pt ora 09.00 este ora 15.30 si nici macar nu ai dat un tel sa-mi spui ca nu mai ai chef sa treci pe la mine .............prostul sunt eu care astept dupa oameni ca tine dar promit ca nu se mai intampla
fchitez a scris:am citit pe undeva despre intinderea curelelor de disrtibutie,daca se poate un link ceva.
si te impiedica sa dai tu un telefon, am fost accidentat de un bmw si am stat 5 ore la politia sector 6 de la 12 noaptea pana mi-a venit randul sa depun declaratia cu invinovatul pe la 4, numai gandul la oltcitul ala de nu mai imi statea

iti trimit constatarea de la politie pe MP ca sa stai linistit ca mai sunt lucruri mai grave decit un client care nu vine la ora la care l-ai programat
adizoot a scris:sunt lucruri mai grave decit un client care nu vine la ora la care l-ai programat
Dar un simplu telefon, ai fi putut da indiferent de ce ti s-a intimplat. In fond, era problema ta; a lui Bogdan, era sa te astepte. multumiri laurentiu
adizoot a scris:si te impiedica sa dai tu un telefon, am fost accidentat de un bmw si am stat 5 ore la politia sector 6 de la 12 noaptea pana mi-a venit randul sa depun declaratia cu invinovatul pe la 4, numai gandul la oltcitul ala de nu mai imi statea

iti trimit constatarea de la politie pe MP ca sa stai linistit ca mai sunt lucruri mai grave decit un client care nu vine la ora la care l-ai programat

te rog sa ma ierti ca nu te-am sunat sa te intreb de ce nu mai vii............si te mai rog sa uiti nr meu de tel,
multumesc pt intelegere oricum nu mai am ce sa repar, oltcitul e facut praf avea viteza baiatu ala, oare la remat or primi epave ? De ce esti asa fericit ca e facut praf??? Fiindca s-a intamplat marti pe 13 cred ca rematul accepta si masini nefunctionale, distruse, aduse pe rampa, oricum consuma 14 % , dar a fost o masina simpatica nu dai nimic de pe el ??? am facut si eu azi 2 bucsi de volan din teflon pt vyp ,merge ok si pretul pt 2 buc a fost 30 ron,daca sunt doritori.......... n-ai vrut sa iei la gramada cand am facut eu cu 17 lei hai ma lascone exact bucsile iti lipseau de la volan? domnul doctor lascone nu mai are nimic nou? radiator suplimentar pt ulei, 2 reductii care copiaza blocul motor,teava....la mine am pus intre mano contact si turbina,dar se pot pune intre manocontact si chiulasa adica 2 radiatoare,asta pt la vara,pt cine o sa mai aibe oltcit pana la vara,pret.....reductiile 50,radiator ulei ...o bucata de cornier gaurita,
simplu si ieftin fata de un kit de racire ulei care ajunge la 800 lei
cam astea sunt noutatile
http://img225.imageshack.us/my.php?image=mare016rl2.jpg Cum am vazut in poza este pus in fata si este racit de elicea normala a motorului care aspira aerul prin radiator .
Cu cat scade temperatura uleiului vara in canicula ?
Dar iarna la drum intins se mai incalzeste uleiul la temperatura optima ? la mine pus pe circuit de ungere al turbinei a scazut temperatura cu 15 grade,la iarna nu stiu dar eu l-am facut pt perioada calda Ai facut sa fie intrerupt circuitul de ulei pe perioada de iarna ?
Este bun tare la scaderea temperaturii dupa cum ai zis . Lascomobile service&tuning va ureaza Craciun Fericit Urez deasemeni Craciun fericit! Unghi de fuga? Faci si asa ceva? In seara asta a facut doar niste beri fac si unghi de fuga ,convergenta.....orice dar nu montez ca tine sau cumpar rezervoare si conducte benzina vechi fie ele franta japonia etc
pt vali b











cota ext este ce se vede cat sa intre arcul de la supapa ,cota interioara copiaza chiulasa cu semeringul de supapa montata pe ghid focalizare perfecta
cat costa bre un opritor dintrasta de supapa? va salut, spune-ti si mie va rog unde este service-ul lui bogdan? in rahova,dar pe unde mai exact. multumesc frumos. "Service"?!? Da-i un mesaj personal, asa functioneaza. as vrea sa va intreb si eu ceva!nu pre am timp sa intru mereu pe forum dar cand pot o fac.oltcitul meu este un 11rt de 1129 din 93,merge brici,o tin la drum la 2200 de ture si merge cu 85-90. problema este ca in partea stanga jos a motorului(privit din fata)umezeste chiuloasa de jos,ce o fii baiu,tre sa o mai strang....alta problema,de vreo 2-3 luni am schimbat telescoapele fata+spate eee,cele de pe spate orig de oltcit cele din fata monroe,vreau sa zic ca nu lucreaza cum trebuie de ce?
vreau sa schimb uleiul in motor ce ulei ma sfatuiti sa pun,care ar fii cel mai bun? Posibile pierderi de ulei la capacul culbutorilor,la cel inferior sau la teava de retur ulei din chiuloasa.Incearca sa ei legatura cu Valib,e din Salonta,e aproape de tine.Nu se poate sa nu te ajute el.E un tip tare de treaba.Stiu sigur. Nu cred ca ai 11RT din ''93 ma sigur 11RL din ''93 11RM si 11RT s-au fabricat in ''88-89 . nu conteaza ce model de oltcit ai si din ce an,de ex eu am 1.3 gtt din 86 si pun ulei in functie de buget,ulei pune in functie de ce bani ai de la 10 ron l pana la 70 ron l,pe unde curge ulei trebuie sa verifici tu sau cineva care se pricepe,nu lucreaza amortizoarele? sau asa crezi ,poti sa faci un test de amortizoare la un stand itp avem aciulea la rugamintea lui bogdan reductiile pentru adaptarea unui radiator suplimentar pentru racirea uleiului la rablutele noastre(altul decat kitul de la racingnick care costa 8 bulioane cu totu)


pe masura ce fac suportii radiatorului,si conductaraia necesara o sa scriu tot aici,ca bogdan nu are de ce sa se supere,evident este patentul lui
o sa revin cu alte detalii cand o sa lucrez la suporti
apropo,ms lascone pt astea Pai bre iulica daca vrei sa ne facm si noi fa si matale ceva in autocad, un desen tehnic ceva cu dimensiunile, ca asa daca fac pe poza iese un mare fas.

Apropo, furtune de care/de unde luam? Putem sa folosim dalea de apa de la robinet? Sau macar dalea de gaze (care tin presiuni destul de mari). sau poti lua de la un magazin cu piese de tractoatre,raba...furtune rezistente la presiune speciale pentru ulei. Pai ca sa nu stai sa faci dupa poza, dai un telefon scurt lu lascone, ii zici "Bre, vreau d-alea cum i-ai facut lu Iulica" si gata problema, nu tu autocad, nu tu cautat de strung. Ideea e ca nu trebuie sa caut de strung , daia am cerut dimensiuni... pai bre,e simplu intr-o parte intra surubu care tine conducta de ulei in chiulasa,iar pe partea opusa e copiata gaura din blocul motor unde intra radiatorul+garnitura originala
furtun de hidrocarburi din bricostore,rezista si la ulei,si la ulei incins,si la presiune mare
iar stuturile mici sunt facute sa fie sudate(alamite) pe conducta de alimentare cu ulei a oltcitului,si intr-o parte sa intre furtunu care grosime e la latitudinea ta Hai ca eu sunt cam bou asa....de unde vine uleiul pentru radiatorul nou si unde se scurge? vino si matale diseara la academie ca si asa stai la o aruncatura de bat,si iti arat de unde vine uleiul si pe unde se duce,si daca ai subler il iei cu tine sa masori piesele astea ca acum tre sa plec in legatura cu montarea radiatorului suplimentar eu am urmatoarea varianta pe care as vrea sa o pun in aplicare cand imi fac motorul:pe conducta de ulei ce duce la axul cu came sa pun un ,,T'' cu posibilitatea de a pune dop filetat pe timp de iarna si racordarea la un radiator de motocicleta care furtune cu capete cu piulita cu cuplare conica si iesirea din radiator racordata la un stut montat pe capacul chiuloasei cu gura de ulei .

pareri pro/contra ? Pro Barutzu ... si chiar este foarte bun un radiator de ulei de la motocicleta . Un radiator de ulei foarte bun era la Moskwici 112 modelul de prin 70-74 . Era pozitionat intre grila-masca din fata si traversa frontala . Dar oare unde se mai gasesc jafuri de astea abandonate ? Undeva pe la tara doar . pro?bre sunteti nebuni,pai pierzi multa presiune pe chiulasa respectiva!
la bogdan fiindca are turbo,si eu pentru ca am gpl incalzit cu ulei,am pus inca o conducta de ulei si uleiul care iese din turbina la bogdan,si uleiul care iese din vaporizatorul de gpl,intra in radiator si se scurge in motor

la mine asa arata conducta prin care duc ulei la vaporizator



cine nu are ceva,trebuie sa faca o reductie

eu am reductia pentru ceasul de presiune,dar se poate face o simpla reductie,fara gaura de ceas de presiune si asta pentru ca reductia sa vina peste conducta veche,iar intre reductie si manocontact sa vina conducta prin care se scoate ulei,iar in stutul de pe conducta,se da filet si se baga un jiclor de benzina de 100 pentru inceput,ca sa vezi daca mai presiune Dar pe chiuloasa vrea sa-l puna ? N-am fost atent ca Pe racordurile de la ea zicea.
Legat in paralel cu cel original de pe motor nu se poate ? Eu as crede ca da . Daca s-ar face filet in carter unde intra radiatorul normal si se pun reductii de ulei care se conecteze si al doilea radiator ? probabil ca da,dar trebuie motorul dat jos,desfacut bucatele...asa solutia asta e fezabila,se poate monta demonta oricand,si in plus cu ocazia asta pe reductia de la manocontact se poate pune si ceas de presiune,care e folositor Eu as vrea sa fac pt AGU;
1 bucata radiator de oltcit pus in fata, cu un fel de modina sub filtru de ulei (daca nu ma insel asta e si circuitul radiatorului original), si un termostat din alea gen MOCAL imediat dupa "modina" facuta. Se poate face o modina simpla pe strung? modina aia are in ea termostatu,si se face prin turnare,si prelucare prin frezare,nu-i piesa simetrica din pacate...
asa mai bine strangi din fese,iei de la magazin o pui sub filtrul de ulei si e totu ok,furtune cu insertie si captusite metalic la exterior,ca sa fie ok,dar asta prezentata mai sus e varianta ieftina care da si rezultat
pentru cineva care iese rar cu oltcitul,sau iese doar noaptea pe racoare mai bine nu se complica cu asa ceva pentru restu insa... Exista modine si mai simple fara termostat.. stiu ca sunt turnate si frezate dar ceva simplu de tot nu se poate? Doar suntem romani
Daca e o sa pun modina cu termostat.. ca doar nu o mananca uleiul pana o-i puneo pe motorul de TRS....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 42, 43, 44, 45  Următoare
Pagina 43 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community