Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cristip1970 a scris:Dar pe chiuloasa vrea sa-l puna ? N-am fost atent ca Pe racordurile de la ea zicea.
Legat in paralel cu cel original de pe motor nu se poate ? Eu as crede ca da . Daca s-ar face filet in carter unde intra radiatorul normal si se pun reductii de ulei care se conecteze si al doilea radiator ?

in paralel nu ,pierzi presiune,in serie da ,daca aveam un oltcit normal puneam cate unul pe fiecare chiulasa pt perioada de vara iar pt cei pretentiosi exista varianta modina+furtune +radiator la 200 e ,eu am ales metoda ieftina 20 e De ce se pierde presiune ? Pt ca este volum mai mare de ulei fiind 2 radiatoare ? Nu-s lamurit cu dezavantajul asta . Explici ? deci varianta mea nu e buna se pierde presiune .dar daca am face gauri in radiator si am pune reductii si un radiator paralel cu cel de pe masina. se pierde presiune pt ca tu vrei sa pui un t la la manocontact dupa care uleiul sa intre in radiator dupa care sa revina in motor prin capacul de la chiulasa ,tot circuitul de ungere fiind in presiune ,ambielaj ,chiulase daca undeva pe acest traseu uleiul curge liber presiunea scade in toata instalatia,cum zice barutzu este ok trebuiesc doua reductii de aluminiu sudate pe radiator (vazut unde permite ),furtune si gata treaba
varianta mea este cea mai simpla exact ce a spus si cristip mai sus,nu e bine!
mai este varianta sa scoti radiatorul din motor si sa-l pui in bataia aerului,atunci s-ar schimba putin situatia
barutzu a scris:deci varianta mea nu e buna se pierde presiune .dar daca am face gauri in radiator si am pune reductii si un radiator paralel cu cel de pe masina.

La varianta asta m-am gandit si eu si este ca si cum am avea un radiator mai mare de ulei . Presiunea nu ar fi aceeasi ? pai cam asa ceva numai ca nu-l scot pun altul in bataia aerului cuplat cu cel de pe masina am sa fac o schita .
barutzu a scris:pai cam asa ceva numai ca nu-l scot pun altul in bataia aerului cuplat cu cel de pe masina am sa fac o schita .

Da . Legat cu conducte de ulei de presiune . Deci se poate lega asa in paralel ? asa poate merge dar trebuie vazut cum si unde se pot suda doua reductii de aluminiu si inca un dar ,am incercat sa leg asa 2 calorifere acasa si unul se incalzea mai putin ,in serie este cel ma bine era vre-o problema ca unul se incalzea mai mult ? Nu cred ca era neaparat sa fie la temperaturi egale . Sigur era racire in plus caci asta era scopul . Si se putea adapta si un robinet ca sa fie unul din radiatoare inchis pe timp de iarna ... da,ar merge un robinet,dar trebuie unu mic,dar cum ziceam,e greu de umblat la motor pentru asa modificare,si nu cred ca e la indemana tuturor sa umble pe acolo...ai de dat multe jos Dat jos si facuta treaba . Asta este cel mai indicat . pai asta vreau sa spun ca eu ma pregatesc sa-mi fac motorul luna viitoare ca am concediu dar nu gasesc cuzineti noi ,cat despre furtune de presiune rezistente la produse petroliere nu-mi fac probleme la noi la mina lucram cu asa ceva si oringuri tot de la munca imi fac rost ca noi lucram cu instalatii sub presiune [150-300bari]. furtun de presiune rezistent la hidrocarburi in bricostore de multe dimensiuni( fi 6-8-10mm) la 4-5 lei metru parca,eu am asa ceva la gpl si de 25de mii de km n-am patit nimic trebuie sa constuiesc un bricostore si dupa aia
barutzu a scris:trebuie sa constuiesc un bricostore si dupa aia

ta privatizezi ? acum cativa ani cu piesele pe care le puteai fura de la mina puteai sa faci o afacere ,si altii chiar au facut dar acum .....stanga . reconditionare etrieri spate( schimbare garnituri ) , reconditionare etrieri fata si montare kit de reparatie la pompa de frana, as dorii un pret la manopera, eventual sa iti trimit cumva prin posta garniturile placute si tot tacamul ca nu prea am incredere in nimeni pe aici si la frane e nasol... si masina? oltcit bineinteles
Pete a scris:reconditionare etrieri spate( schimbare garnituri ) , reconditionare etrieri fata si montare kit de reparatie la pompa de frana, as dorii un pret la manopera, eventual sa iti trimit cumva prin posta garniturile placute si tot tacamul ca nu prea am incredere in nimeni pe aici si la frane e nasol...


eventual sa iti trimit cumva prin posta garniturile placute si tot tacamul ca nu prea am incredere in nimeni pe aici si la frane e nasol.

si masina?cum o trimiti? Bogdane, masina ramane pe loc pentru ca nu are frane, zicea omul sa dea jos si sa iti trimita etrierii sa ii reconditionezi si dupa aia sa ii trimiti inapoi. lascomobile service&tuning se inchide temporar pana gasec clientii carora le-am montat set motor uzat si le-am strambat bratele inferioare sau superioare cu barosul cand le-am schimbat pivotii, cei pagubitii sunt rugati sa scrie aici

ps nu am presa pt pivoti si nici nu o sa-mi cumpar
dar am alte chestii interesate
nu schimb palier axe came pe masina habar nu am cum Bre, te-am sunat pe la 20, sa vin sa-mi strambi si mie o chiulasa, dar n-ai raspuns. Vezi ca maine iti deschid fortat usile la garaj, cu niste beri, poate ii dai curbura care trebuie la ametita aia de chiulasa! eu cred ca la bogdan acum se intra doar cu barca Sau cu tancu, avand in vedere ca strada e acoperita cu nisip, inainte de asfaltare Bă tu ești prost, îți pui mintea cu toți labotrinstensii ultra plini de ei ? barca nu trebuie,dar tanc sigur,la ce cratere sunt la capetele strazii e jale,le-am maturat eu cu corbu aseara,sunt curios cate pietre am in scut Eu fiind in fata, cred ca am adunat mai multe decat tine nenea bogdan...in legatura cu radiatorul de ulei suplimentar lascu style...

Am montat o reductie pt ceasuri (presiune/temperatura), insurubata in locul sondei de oltcit, si in capul reductiei, sonda de oltcit + o 'iesire' pentru radiatorul de ulei.
Fara reductia pt radiator ulei...presiunea e intre 3-5bari
cu reductia pt radiator ulei...presiunea nu trece aproape niciodata de 2bari, motorul se supraincalzeste foarte repede:(

vre-o idee geniala? Vali , ma bag si eu poate aiurea , acolo cu reductia pusa se pierde presiune , deci este un diametru mai mare decat cel care este pe carter ...
Cand un lichid trece de la un diametru mai mic la unul mai mare se pierde debit , deci si presiune . Valabil si invers .
iulicuta2000 a scris:
eu am reductia pentru ceasul de presiune,dar se poate face o simpla reductie,fara gaura de ceas de presiune si asta pentru ca reductia sa vina peste conducta veche,iar intre reductie si manocontact sa vina conducta prin care se scoate ulei,iar in stutul de pe conducta,se da filet si se baga un jiclor de benzina de 100 pentru inceput,ca sa vezi daca mai presiune



serifu valib de ce nu citesti tot ce scrie
eu am facut asa si jicloru de 100 e prea mare,tot e prea multa presiune pierduta...trebuie ceva gen 0.5-0.7 dar atunci uleiul care trece e prea putin
vezi sa nu pui radiatorul in fata motorului,ca mai rau se incinge motorul din cauza lipsei de aer pentru racire... vali uleiul din radiatorul suplimentar nu trebuie sa curga liber ,la mine se opreste in turbina,la tine trebuia sa faci ceva de genul sonda presiune radiator si una din chiulase si de ce nu un radiator pt fiecare chiulasa deci circuitul sa fie in presiune am inteles....
merci
bogdanlascu a scris:...si de ce nu un radiator pt fiecare chiulasa deci circuitul sa fie in presiune



Alooo...atentie mare, presiunea la rece e de 6 bari din cate stiu, un radiator normal nu-ti rezista mai mult de 2, 2 si ceva..in modul asta risti sa spargi radiatorul/radiatoarele si sa pierzi uleiu.

Mai, s-a tot discutat pe tema asta - din punctul meu de vedere cea mai paguboasa solutie e sa iei ulei de langa sonda fara sa oferi in schimb nimic.

Ca treaba sa fie treaba trebe sa adopti una din variantele urmatoare:

1 - iei ulei direct din radiatorul care este montat pe masina - vezi solutia lui Liviu & Titus pentru incalzirea pulmonului la GPL.

2 - iei ulei de undeva de sub alternator - e descrisa solutia tot pe site la GPL (nu stiu daa afecteaza pe undeva acea pierdere de presiune.

3 - si din punctul meu de vedere pare cea mai plauzibila: iei intradevar ulei de la reductia aia ( de unde ai si acum luat ulei) dar ajuti presiunea cu o mica jmecherie descrisa pe forum. Se umbla la supapa de descarcare care e sub filtrul de ulei. cea mai buna metoda si cea mai scumpa este modina cu termostat dar merge si asta facuta de mine,
inca nu a cedat radiatorulul Pai la tine nu a cedat din cu totul alte motive: Radiatorul nu e sub presiune, e in curgere libera. Presiune exista intre reductie si turbina - atat, dar dupa uleiul curge fara restrictii. nu,radiatorul este intre reductie si turbina dupa care curge liber uleiul in chiulasa,deci in presiune Am inteles - nu stiu cum stai cu presiunea in momentul asta , da oricum ar fi , mie mi se pare riscant sa lasi radiatorul cu o presiune mai mare de 2 bari in el. cu toate ca nu schimb uleiul la motor,montez seturi uzate , stramb brate ............. sunt un mecanic de 2 lei ,tot la mine vine lumea ........ un mic up la topic, mecanica oltcit,logan,fiat ,alfa romeo ,opel ,MG, lada niva ,tinichigerie si vopsitorie de calitate medie,antifonari, dam si cu ceara elemente de caroserie (ceara este renault) Doctore pe unde stai cu " sediu " ? Nu de alta da vreau sa ti-l aduc si pe al meu... Nu porneste de ... 3 ani . Ti-l aduc in fata , il las acolo si cand ai timp te uiti si la el te rog ? Il faci cu pisele matale` si le platesc... sau imi spui ce are nevoie si luam de la baietzi de pe forum ... Lasa-mi un PM cu nr de tel sa te sun sa vorbim...
bogdanlascu a scris: mecanica fiat


Te bagi sa schimbi ambreaju la un fiat marea O fi in concediu ca nici eu nu am primit PM este numarul de telefon aici,e mai simplu asa,nu sta in fata pc-ului prea mult,si ultima oara cand am fost la el,saptamana trecuta nu avea net ca nu-i venea pe fir...desi vecinu lui care are tras din acelasi loc avea binemersi...
deci telefon people...
iulicuta2000 a scris:este numarul de telefon aici,



Unde? use the force it will be revealed....

sau ma rog exista functia search 0723xxxxxx
Sper ca si l-a notat. Ma gandeam ca daca si-a scos numarul de telefon de la detaliile personale are el un motiv sa nu-l mai faca public... Nu l-am notat DanH, te rog, suna-l si dai nr-ul meu care e postat in dreptul pozei..... ( dau o bere )
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 43, 44, 45  Următoare
Pagina 44 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community