Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Bogdane, o sa merg cu pistonul t cei din militari sunt tot aia de la turbomecanica, torboelectrica sau asa ceva? Bogdane, pe vechiul forum era scris ceva de o solutie/pasta de etansare a tevilor de evacuare. Mai stii cum se numeste si unde pot sa o gasesc/cumpar? pasta de etansat evacuari am luat din cora. gaby zicea ca se gaseste si in selgros.
pretul ei este cca 60.000. se mai gaseste pe piata si alt fel de pasta, care e 300k, dar face acelasi lucru(am luat de amandoua in decursul timpului).
ultima oara, am luat 2 flacoane la 60k, ca sa fiu sigur ca ajunge si am etansat toate colierele, punand zmac la greu...
acuma vezi si tu cum te orientezi. Merci pentru raspunsul promt. revenind la faza cu reglajele din miltari (turbomecanica)...uitatzi de asa ceva.... un prieten de-al meu a fost unul din cele din cele 3 cazuri de care zicea bogdan...nu stiu ce se face in pantelimon, dar de cand am vazut ce poa' sa faca "doctoru'" nu mai mai duc nicaieri in afara de el... ASTA NU E RECLAMA...

stima Nu am mai gasit la Cora chestie daia. Am luat un mastic BISON care e pentru etansat seminee care tine pana la 1000 grade Celsius. mihule, eu acum mai putin de 1 luna am luat din CORA zmac de evacuari. daca acum nu mai au, asta e.
puteai incerca si in selgros.
acum vezi cum se comporta masticul ala si zi-ne si noua, ca poate pe viitor trecem pe el.
intrebare: cat a costat tubul??
intrebare 2: cat de mare e? tubul asta e cat tubul de silicon sanitar? Bai Raveboy vad ca ti-a intrat "iarba"in creier. salutareeeeee am masina .....merge de rupeeeeeee,il fac pe tipu de la ecarisaj muci dar dupa ce fac rodajul,in legatura cu pistonul cred ca a fost lipsa de ulei ,am schimbat cuzineti si pinioanelede la pompa de ulei si la la 4-500 de ture cu motorul cald nu se aprinde becul la ulei doar cel de la baterie ,opresc motorul se aprinde becul de la baterie si dupa 1-2 secunde si cel de la ulei ,inainte cu motorul f cald se aprindea la 8-900 deci io zic ca a fost de la presiunea uleiului
pasta care o folosesc pt etansat galerii de evacuare este wurth io o iau de la un service unde reparam cielo de la firma unde lucram ,e la unirea cum vii dispre budapesta pe dreapta pai, cum ai rezolvat-o pana la urma?? ce pistoane ai acum?? in prima faza am vrut sa renunt si am cumparat un set de 1100,dupa care m-am gindit si am spus ca nu se poate cu 1100 si am mai cumparat un set de trs si acu e de trs-us comprimatus
Bai Raveboy vad ca ti-a intrat "iarba"in creier.

CEEEE???? Vrei si tu ,,frate" 500.000 black widow da vezi sa nu ti se urce si ti
GLUMESC daca ai glumit si tu ... daca a fost un reprosi sau o tentativa nereusita de misto .... Pupa tubul ala care l-am luat e cam cit un tub de pasta de dinti. Am dat 120k lei. Am vazut si pasta Wurth(era ambalata intr-o cutie ca o conserva) dar era mai scumpa 200 si ceva de mii.
Pana acum se comporta super bine etansarea. Am acoperit si vreo patru gauri la Y, folosind si fasii de fibra de sticla. Atit pasta Wurth cit si tubu asta Bison le-am gasit la magazinele de pe pantelimon la prima statie de la Delfinului.
Cam cit costa un set de TRS? am dat 3 900 000 pe set de trs si 4 040 000 pe cel de 1100 asa ca mi-a ramas cel de 1100 daca sint doritori sa ma anunte ,fac discount mare
Razvan a scris:Bogdane, o sa merg cu pistonul t Click pentru a vedea imaginea 
ei ce ziceti? Arata SUPERB. Daca as putea sa-mi fac oltcitul asa......... Si un motor de minim 150 cai ...... . Dar sa nu visam prea mult . Nu serios acum, chiar ai vazut asa ceva in realitate? E virtual
E pe forum pe undeva la subiectul http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=186&highlight=
[/url] Oricum arata FF bine Salut Bogdan!
Cand crezi ca poti sa ma primesti si pe mine? Am o mica problema:
Dimineata TeReSa porneste f greu! mai ales daca sta o zi - doua. Nu-i din aprindere pt ca porneste la cheie!? numai ca se opreste imediat. Tb sa astept, sa dau sprituri si in final dupa 4-5 chei porneste! Tu imi sti masina, ai mai schimbat una alta la ea(delcoul, reglaj carburator etc), chiar mai ajutat si ai tractat-o in iarna trecuta din acelasi motiv. Cred ca pompa de benzina ii buba, banui ca se scurge toata benzina in rezervor.
Bun, cand crezi ca ma poti ajuta? Oricum am sa te si sun!

offtopic: de ce nu se pun mesajele anterioare?! sau sters si conturile... offf
mihaim a scris:Salut Bogdan!
Cand crezi ca poti sa ma primesti si pe mine? Am o mica problema:
Dimineata TeReSa porneste f greu! mai ales daca sta o zi - doua. Nu-i din aprindere pt ca porneste la cheie!? numai ca se opreste imediat. Tb sa astept, sa dau sprituri si in final dupa 4-5 chei porneste! Tu imi sti masina, ai mai schimbat una alta la ea(delcoul, reglaj carburator etc), chiar mai ajutat si ai tractat-o in iarna trecuta din acelasi motiv. Cred ca pompa de benzina ii buba, banui ca se scurge toata benzina in rezervor.
Bun, cand crezi ca ma poti ajuta? Oricum am sa te si sun!

offtopic: de ce nu se pun mesajele anterioare?! sau sters si conturile... offf

ok da-mi un tel
mihaicifu a scris:Nu serios acum, chiar ai vazut asa ceva in realitate?

normal ca am vazut de la mine din garaj a inceput sa iasa asa ceva l-am rugat pe maidanez sa io fac asa si nu a vrut cica vrea clasic
glumesc de cind am patit faza cu motorul am zis ca trebuiesc ceasuri suplimentare pt ulei ,presiune(265 000 lei),temperatura(265 000 lei)+ sonda presiune ulei 380 000 si sonda temperatura ulei 160 000 + un T-eu facut la strungar care nu stiu inca cit costa ,ca sa le montez in locul manocontactului ,in caz ca vreti sa puneti asa ceva De cine sunt facute sondele, ceasurile? Electroprecizia?
Pe unde se gasesc?
mihu a scris:Pe unde se gasesc?
Gasesti la magazinele cu piese de Dacie atit sonde cit si aparate.

bogdanlascu a scris:+ un T-eu facut la strungar
Nu trebuie T-u ci un "i" Mare ca sa incapa toate cele 3 sonde (manocontact, presiune si temperatura).

Click pentru a vedea imaginea 
mihu a scris:De cine sunt facute sondele, ceasurile? Electroprecizia?
Pe unde se gasesc?

le gasesti la mag de piese dacia sint facute de electroprecizia sacele ,si sint de 2 tipuri adica poti sa le cumperi separat adica 2 ceasuri (temp si presiune)sau unul linga altul prinse intr-un suport Scuze pt "prelucrarea" pozei dar, sint la primele incercari de acest gen. Poti scrie adresa ta (bogdanlascu), eventual o garta mica? Ai mei au avut citeva surprize cu masina in service, din fericire s-a defectat doar de putine ori mai grav. la semnatura mea este nr meu de tel,suna-ma ,interesanta poza din avatar bogdaneeee... nu ai voie bre!!
uiti de "piulitze" ???? ....aaa..... trebuie cumva sa spun ca nu io sint tipa aia ???
ca la Sminty nu m-ati crezut... sper ca Sminty nu s-a transformat in sora lui Dexter OFF topic:

Motane - e stilul tau - poti sa te dai de doua ori peste cap ca eu unul nu te cred
daniel.opr a scris:...eu unul nu te cred

Subscriu . Bun
Sunt sigur (eram si inainte) ca
nu te cred
e pe buzele/degetele multora de aici Pentru bogdanlascu:

Pentru o verificare asa in mare, generala, cam care este tariful? As veni dupa sarbatori, nu ca ar avea masina probleme, doar pentru orice eventualitate, nu s-a mai uitat nimeni cred ca de vreun an la ea. sarbatori fericite, un an nou fericit, plin de (daca zic impliniri suna cam...ciudat) BANI, si sa-ti dea dumnezeu o masina bengoasa pe afara dar cu motor de oltic (bineinteles ca comprimat) ca sa-i SPARGI pe astia pe la semafoare...si in rest TOT CE-TI DORESTI...
LA MULTI ANI!!!

PS...dau acu mesaju asta ca plec, si nu o sa am internet la indemana...

Cu al mai al dreak respect,
SHUMI merci la fel shumi,pt dee deee, o verificare pt tine daca vii cu 2 codite exact ca in avatar .....gratis, daca e motanu il termin carb de oltcit scrie pe el
bogdanlascu a scris:de cind am patit faza cu motorul am zis ca trebuiesc ceasuri suplimentare pt ulei ,presiune(265 000 lei),temperatura(265 000 lei)+ sonda presiune ulei 380 000 si sonda temperatura ulei 160 000 + un T-eu facut la strungar care nu stiu inca cit costa ,ca sa le montez in locul manocontactului ,in caz ca vreti sa puneti asa ceva

ieri am terminat operatiune ceasuri suplimentare dar multa munca si multi bani presiunea la ulei este cu motorul cald si ulei romanesc la 5-700 ture 2 la 2000 peste 3 si pe la 5000 are 5 io zic ca e bine,la temperatura nu este bine cu motorul super cald acul sta intre 50-80 de grade dar din cuza ca senzorul nu este pus intr-un loc unde uleiul circula ,acolo in locul unde este mano contactul uleiul intra si se opreste si presupun ca nu se incalzeste la fel ,oricum nu stiu ce spun daca a meritat sau nu investitia . Sonda de temperatura cred ca ar fi fost mai bine si mai corect sa fie pusa in baia de ulei pe linga busonul de scurgere. Io am pus un termistor inauntru sondei de temperatura de la trs.
bogdanlascu a scris:temperatura nu este bine cu motorul super cald acul sta intre 50-80 de grade dar din cuza ca senzorul nu este pus intr-un loc unde uleiul circula ,acolo in locul unde este mano contactul uleiul intra si se opreste si presupun ca nu se incalzeste la fel...

Daca montajul l-ai facut ca in poza facuta de mine, e imposibil sa nu indice corect. Am testat temperatura cind am facut ITP-ul de-a lungul anilor. Este aceeasi indicata cu cel al testerului. [quote="bogdanlascu"]
bogdanlascu a scris: cu motorul super cald acul sta intre 50-80 de grade dar din cauza ca senzorul nu este pus intr-un loc unde uleiul circula ,acolo in locul unde este mano contactul uleiul intra si se opreste si presupun ca nu se incalzeste la fel .


Salut Doctore Sarbatori fericite

Eu am montat sonda de ulei sub alternator acolo unde se vede un dop filetat (e din constructie si prin locul ala urca uleiul de la pompa)
Cred ca e cea mai buna pozitionare
Problema e ca e cam putin loc pentru sonda acolo sub alternator
Dopul ala se desface al dracu de greu CRACIUN FERICIT OLTCITARI si sa va aduca mosu tot ce va doriti Util mi s-ar parea un "gilgometro". Este un aparat care masoara depresiunea in galeria de admisie. Aparatul este montat pe moskvich (sau cum s-o scrie) si este montat pentru a-ti arata consumul. bogdanlascu repet intrebarea lui dee dee ... cat ar costa un control al oltcitului ... + un bucata reglat carburator Am si eu o intrebare : Cat m-ar costa setul motor de 1100 pe care am inteles ca l-ai luat si nu l-ai pus pe masina si cu tot cu montaj (in afara de alte garnituri care mai pica la montaj - oringuri tub retur, semeringuri supape, oringuri axe culbutori).
raveboy a scris:bogdanlascu repet intrebarea lui dee dee ... cat ar costa un control al oltcitului ... + un bucata reglat carburator

da-mi un tel si vb ,in principiu un control este gratis
moshulik a scris:Am si eu o intrebare : Cat m-ar costa setul motor de 1100 pe care am inteles ca l-ai luat si nu l-ai pus pe masina si cu tot cu montaj (in afara de alte garnituri care mai pica la montaj - oringuri tub retur, semeringuri supape, oringuri axe culbutori).

la setul motor(seg goetze) fac reducere fata de pretul din mag cu 500 000 cu montajul la mine ,rk la motor 4 mil deci cu set 7540 000 + oringuri tur retur 400 ,oringuri ax culbutori 500 ,semeringuri de supape 100,semering axa cu came 2x 65000,semering distributie +volanta 520 000 etc etc
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 1 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community