Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Lascomobile Service&Tuning
Pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
pe vechiul topic erau multe scrise, acum .........de la 0
bogdanlascu a scris:pe vechiul topic erau multe scrise, acum .........de la 0

Ce sa facem, asta e...Mereu trebuie sa o luam de la capat. Un lucru facut a doua oara iese mai bine Doctore, să ne spui ce-ai pățit la bolid. Evident după ce-l desfaci. Din ce am auzit eu miroase a piston spart din cauză de bătaie de avans. doctore vreau si io o programare ..
am de schimbat uleiu,filtru ulei,...
si diverse nimicuri....cand sa vin?
am auzit ca ti-au sarit pistoanele...presupun ca pana o repari pe a ta nu primesti clienti...da sa ma pui si pe mine pe lista de asteptare ....merci. As fi si eu curios cat imi iei manopera si materialele (in afara de piese) pentru schimbat praguri, aripi spate si aripi fata. As vrea ca cel tarziu in primavara, daca poti si daca vrei, sa ne ocupam un pic de asta Bogdane, am aflat si eu ca ai avut probleme pe drumul de intoarcere. Sint curios ce anume ai patit si cum s-a manifestat motorul inainte de a se pune cu "botul pe labe". Stiu ca nu e usor sa povestesti mai ales cind e un lucru la care tii si ti-a jucat feste.
Eu cred ca e o problema de supape.
Asteptam vesti de la tine.
Cyclops a scris:As fi si eu curios cat imi iei manopera si materialele (in afara de piese) pentru schimbat praguri, aripi spate si aripi fata. As vrea ca cel tarziu in primavara, daca poti si daca vrei, sa ne ocupam un pic de asta

treci cu masina pe la mine si vb daca pot sa fac o fac eu daca nu mergem la tinichigiu As dori si eu un pret estimativ pt:

lasat olteanu mai jos + gresat bara torsiune spate

comprimat motor 1100...

multumesc salutare ,dupa cum stiti lascomobilul a decedat ,cum s-a intimplat ,veneam de la giurgiu sosea buna si dai ....pina la 150 km/h mergea ok dupa incepea sa bata avansul,baiat destept fiind am zis ca nu o las pina nu ajunge la cei 170 care ajungea asta vara si dai si dai pina la un moment in care parca computerul de bord a oprit alimentarea ......am lasat-o un pic si si-a revenit si dai iar 150 ....pina cind m-am uitat in oglinda si nor de fum albastru la relanti nu mai sta,ulei in filtru la greu....etc
azi am demontat motorul pistoanele 234 ok asa cum le-am pus aproape noi si au vreo 15 mii km si mers tare,pistonul 1 muci camasa varza pistonul la fel ,segmentii lipiti pe piston acum mai ramine sa vad de ce s-a intimplat asta ori biela s-a infundat si nu a mai avut ulei si binenteles s-a supra incalzit si s-a facut zob sau nu stiu, treaba cu biela verific maine dupa ce demontez ambielajul dupa bloc,si ulei bun schimbat la timp etc
SpeedeR a scris:As dori si eu un pret estimativ pt:

lasat olteanu mai jos + gresat bara torsiune spate

comprimat motor 1100...

multumesc

da un tel si vorbim,estimativ 4 mil motorul +bani pt strungar etc si citeva sute pt lasat olteanu si gresat puntea spate dar degeaba o gresezi pe spate se schimba bucsile din teflon Bogdane, piston facut muci e simptom clar de deteriorare datorita detonatiilor (bataii avansului). Nu-l arunca, vreau să-l văd și eu, eventual facem poze pentru posteritate. Nasoala situatzie Bogdan - cu setul ce faci acum ? treci pe altul sau pui un piston /cilindru de 1.3 ?
bogdanlascu a scris: ...pistonul 1 muci camasa varza pistonul la fel ,segmentii lipiti pe piston ...


Razvan a scris:e simptom clar de deteriorare datorita detonatiilor (bataii avansului).


Ma gindesc ca daca ar fi fost de la bataile de avans, ar fi trebuit sa aibe "sechele" si celelalte pistoane. Tare cred ca vina mare o poarta segmentul de ungere care nu si-a facut treaba. bogdane sa-ti traieste famelia....merci de schimbul de ulei si reglajele de la carburator...
baiat bun bogdan mai ....a scos masina lui din garaj sa intre a mea....a lasat balta motoru lui...ma servit cu cafea...am stat in casa la televizor cu telecomanda'n mana...pai asa service mai rar......
oricum la scurt timop dupa ce-am plecat motorul a inceput sa mearga extraordinar de bine...nu's ce ia facut da rupe asfaltu'....o fi din carburator..o fi din ulei...nu stiu oricum rupeee....
am alimentat de 2ori pana acasa...da e neimportant pe langa senzatia de catifelare...oricum au disparut si zgomotele si bataile care sa mai auzeau de la motor....bogdane ai pus ceva vre-un aditiv in ulei?...
oricum merge super...si cea mai tare faza nu mi-a luat nici un ban...cica a fost placerea lui....de ce nu stiu....da nici nu ma intereseaza... aditiv in ulei...
sigur ti-a pus nisip si de aia nu se mai aude nimic. in curand nu o sa se mai auda nici motorul(deloc)... si acu cu lascomobilul,ambielaj ok biela de la pistonu 1 ok de ce draq s-a dus pistonu nu stiu suspectez pompa de ulei dar de ce doar pistonu 1 ..................,pacat de cele 3 ramase ca sint ca noi
Razvan a scris:Bogdane, piston facut muci e simptom clar de deteriorare datorita detonatiilor (bataii avansului). Nu-l arunca, vreau să-l văd și eu, eventual facem poze pentru posteritate.

il pastrez ,seg de foc si cel raclor erau lipiti pistonu sgiriat cilindrul la fel +aluminiu lipit pe cilindru ,iar seg de ungere era ok.........de ce oare??
sminty a scris:bogdane sa-ti traieste famelia....merci de schimbul de ulei si reglajele de la carburator...
baiat bun bogdan mai ....a scos masina lui din garaj sa intre a mea....a lasat balta motoru lui...ma servit cu cafea...am stat in casa la televizor cu telecomanda'n mana...pai asa service mai rar......
oricum la scurt timop dupa ce-am plecat motorul a inceput sa mearga extraordinar de bine...nu's ce ia facut da rupe asfaltu'....o fi din carburator..o fi din ulei...nu stiu oricum rupeee....
am alimentat de 2ori pana acasa...da e neimportant pe langa senzatia de catifelare...oricum au disparut si zgomotele si bataile care sa mai auzeau de la motor....bogdane ai pus ceva vre-un aditiv in ulei?...
oricum merge super...si cea mai tare faza nu mi-a luat nici un ban...cica a fost placerea lui....de ce nu stiu....da nici nu ma intereseaza...

mai draga bani nu ti-am luat pt ca oricum acel aditiv este nisip fin si o sa revii pt rk motor,rupe asfaltul? da pt ca are zahar in rezervor tu de ce crezi ca te-am trimis in casa la tv si la cafea
bogdanlascu a scris:il pastrez ,seg de foc si cel raclor erau lipiti pistonu sgiriat cilindrul la fel +aluminiu lipit pe cilindru ,iar seg de ungere era ok.........de ce oare??
De ce? Pentru că a avut ulei După cum ziceam, detonațiile încălzesc puternic camera de ardere și pistonul, capul acestuia s-a încins, uleiul care era deasupra segmentului de ungere a suferit un fenomen de cracare în urma căruia și-a pierdut calitățile de lubrefiere, cei 2 segmenți au lucrat cam pe uscat, degajare de căldură mai mare, frecări și mai mari, și a rezultat gripare.
Nu e obligatoriu să crape toate pistoanele odată, de fapt cazurile cănd crapă toate odată sunt rare. Credeți-mă că am văzut zeci de motoare cu un piston fisurat sau spart (din alte cauze e drept) și doar puține din ele mai aveu urme pe celelalte pistoane. Lasco faci tu si mai bengoasa bre... nici o grija Am un piston de mobra nou noutz... daca crezi ca te ajuta...
Am si unul (cred) de camion - motor de 6000 cmc

In alta ordine de idei.. sunt convins ca vei face altu mai tare (motor)
Iti dai seama ca asteptam cu totii noua "inovatie" Mi-a venit o idee... daca faci rost de patru pistoane, sa zicem cu un diametru mai mare? Si honuiesti camasile? Nu stiu ce s-ar potrivi, poate de Nova 1600? Oare merge? Gabii eu cred ca nu ar fi bine. Vor mai avea rezistentza necesara? Nu se vor incalzi mai tare? Cam cat sa mai iei din ele?

Nu stiu sigur, poate nu am dreptate. Astept o lamurire ... Pistoanele de nova au capul plat. Ar avea raport de compresie 7-8 cu așa ceva. M-am gândit și eu la faze d-astea.
Apropos, cât este diametrul cilindrului în zona de fixare în carter? De acolo putem deduce cât putem aleza din el. Am impresia că nu prea mult oricum. Va rog intrati la "Motor" la "Ajutati-ma" si spuneti-mi si mie ce sa fac,va rog mult si ca pe o ultima speranta Deci ...am un oltcit din 92 si arata impecabil,e prima mea masina,dar merge extrem de prost,nu se accelereaza de loc ,la semoafoare e vai de capul meu ,socul nu merge,nu stiu de ce,dimineata trebuie sa ii pun pereu benzina in carburator..am fost ca ii curge ulei....cica l-au facut acei "maestri"dar acum tot curge..am revenit la ei si nu mau mai ajutat..probabil mai vroiau inca 3 mil pt 2 garnituri ca atat mi-au pus...becul la ulei se aprinde mereu chiar si cand o pornesc...desi am ulei..Rugamintea mea catre voi...va spun cu rusine asta,cu rusine in suflet dar...daca se gaseste cineva care are suflet mare si poate sa ma ajute si pe mine sa o refac..macar sa ii dam jos motorul si sa vedem..eu nu am bani momentan..sunt student si nu mai am nici un ban..Imi cer mii de scuze daca vam deranjat..cu soeranta ca ma puteti ajuta ,va multumesc din suflet Faza cu pistoanele: trebuie sa te gandesti si la priderea de ambielaj, trebuie sa fie identica.
Alexutz a scris: ...merge extrem de prost,nu se accelereaza de loc ,la semoafoare e vai de capul meu ,socul nu merge,nu stiu de ce,dimineata trebuie sa ii pun pereu benzina in carburator ... probabil mai vroiau inca 3 mil pt 2 garnituri ca atat mi-au pus...becul la ulei se aprinde mereu chiar si cand o pornesc...desi am ulei..

Alex, nu te impacienta. Trebuiesc lucrurile luate usor si pe rind.
"Nu se accelereaza" - problema de carburatie;
"Socul..." - se regleaza astfel incit la tragerea butonului din bord, clapeta sa se inchida perfect; la impingerea butonului, clapeta de soc trebuie sa ramina la sfirsitul cursei, in pozitie verticala. Verifica si starea arculetului "supapei" de pe clapeta de soc;
"benzina in carburator" - verifica stare de prindere a furtunelor instalatiei de alimentare. Neetanseitatea circuitului tur-retur poate duce la dezamorsarea pompei de benzina;
"2 garnituri" - pt cele doua garnituri de intrare a uleiului in baie, trebuie dat motorul jos de pe masina;
"becul de ulei..." - se aprinde din cauza uleiului de calitate inferioara, lipsa de presiune in instalatie (pompa ulei - nu cred ca e defecta); filtrul de ulei fara supapa in interior; pierderi mari de ulei din instalatia de ungere; diluarea uleiului cu benzina din cauza mersului timp indelungat cu clapeta de soc in pozitie oblica; degeaba ai ulei in baie daca acesta are proprietatile apei.

Verifica si regleaza aprinderea, distanta intre electrozii bujiilor, distanta la platina (inlocuieste platina daca prezinta cratere); verifica starea de prindere a conectorilor (papucilor) elecxtrici; fisele de bujii nu trebuie sa scape scintei la masa masinii.

Ai surse de documentare: site "www.oltcit.ro"; cartea lui T.Canta si manualul de uzina in format electronic. Documenteaza-te si usor, usor, problemele se vor rezolva. Daca nu intelegi ceva, intreaba si la citi oameni de buna credinta sint pe forum, e imposibil sa nu primesti raspuns sau ajutor. Inceputul e mai greu .

Bafta multa iti doresc!!! alexut, pentru sfaturi, intalniri de privit si analizat iti stau intotdeauna la dispozitie.
mai putin cu datul jos al motorului...
acolo nu m-as baga nici la al meu, daramite la al tau!! l ascomobilul incepe sa renasca ieri am fost la cumparaturi,set1300:),oringuri tur retur,oringuri ax culbutori ,disc ambreaj,rulment presiune,semerig volanta+distributie+supape cu numai 8 250 000+800 000 modificat pistoane(strung si freza) dupa ce am cautat azi toata ziua pe cineva sa le faca ,toti meseriasi nu aveau treaba si totusi nimeni nu avea nevoie de bani dar asa este in romania,
in legatura cu pistoane de dacia nova nu are nici un rost ,sint la fel in diametru cu cele de 1222 cm care am avut eu ,mai mari de 79mm care le are trs -ul nu merg puse ,deja la trs camasa in partea inferioara este fff subtire sa zic ca ar mai merge luat 1mm deci piston de 81 mm dar de unde il iei???
alex ,laurentiu ti-a spus ce trebuie facut dar daca te pot ajuta,cu placere
razvane ,sper ca ce ai spus sa fie cauza ca daca fac praf inca un set............1100 scrie pe lascomobil saptamina asta printre picaturi am reglat 3 carburatoare dupa cei din militari(750 000 lei) ,deci mare atentie ori in pantelimon ,ori singuri ori la mine sau la cineva care stie
bogdanlascu, in inconstienta lui a scris: daca fac praf inca un set............1100 scrie pe lascomobil


Aha si poate te mai si credem ca stai tu necomprimat zau asa... ce spuneai de cei din militari ??? Sunt buni ?? Unde le relgezi ?? Stau in militari si vreau sa imi reglez carbu sa ii fac cica carbotest ca imi consuma mai mult si un prieten a fost in pantelimon si acu ii consuma 9 in oras .... Bogdan zicea sa NU mergi in Militari! Sincer, si eu am o experienta neplacuta cu ei, cind mi-am luat oltcitul. Nu imi tinea relantiul si am fost la ei. Mi l-au "regralat" ei, am dat aproape 500.000 si pina acasa nu mai tinea. Mi l-a reglat apoi cineva in fata blocului in aprox. 2 minute, fara scule, fara nimic, doar cu surubelnita si de atunci nu am mai avut probleme.

Uita de cei din Militari. In Pantelimon, sau la dom' doctor (Bogdan Lascu) e cel mai bine.

Numai bine,
Adrian Bogdane, o sa merg cu pistonul tău la unu' care a văzut multe motoare bubuite de alergat la curse. Sper să ne dea el un diagnostic. cei din militari sunt tot aia de la turbomecanica, torboelectrica sau asa ceva? Bogdane, pe vechiul forum era scris ceva de o solutie/pasta de etansare a tevilor de evacuare. Mai stii cum se numeste si unde pot sa o gasesc/cumpar? pasta de etansat evacuari am luat din cora. gaby zicea ca se gaseste si in selgros.
pretul ei este cca 60.000. se mai gaseste pe piata si alt fel de pasta, care e 300k, dar face acelasi lucru(am luat de amandoua in decursul timpului).
ultima oara, am luat 2 flacoane la 60k, ca sa fiu sigur ca ajunge si am etansat toate colierele, punand zmac la greu...
acuma vezi si tu cum te orientezi. Merci pentru raspunsul promt. revenind la faza cu reglajele din miltari (turbomecanica)...uitatzi de asa ceva.... un prieten de-al meu a fost unul din cele din cele 3 cazuri de care zicea bogdan...nu stiu ce se face in pantelimon, dar de cand am vazut ce poa' sa faca "doctoru'" nu mai mai duc nicaieri in afara de el... ASTA NU E RECLAMA...

stima Nu am mai gasit la Cora chestie daia. Am luat un mastic BISON care e pentru etansat seminee care tine pana la 1000 grade Celsius. mihule, eu acum mai putin de 1 luna am luat din CORA zmac de evacuari. daca acum nu mai au, asta e.
puteai incerca si in selgros.
acum vezi cum se comporta masticul ala si zi-ne si noua, ca poate pe viitor trecem pe el.
intrebare: cat a costat tubul??
intrebare 2: cat de mare e? tubul asta e cat tubul de silicon sanitar? Bai Raveboy vad ca ti-a intrat "iarba"in creier. salutareeeeee am masina .....merge de rupeeeeeee,il fac pe tipu de la ecarisaj muci dar dupa ce fac rodajul,in legatura cu pistonul cred ca a fost lipsa de ulei ,am schimbat cuzineti si pinioanelede la pompa de ulei si la la 4-500 de ture cu motorul cald nu se aprinde becul la ulei doar cel de la baterie ,opresc motorul se aprinde becul de la baterie si dupa 1-2 secunde si cel de la ulei ,inainte cu motorul f cald se aprindea la 8-900 deci io zic ca a fost de la presiunea uleiului
pasta care o folosesc pt etansat galerii de evacuare este wurth io o iau de la un service unde reparam cielo de la firma unde lucram ,e la unirea cum vii dispre budapesta pe dreapta pai, cum ai rezolvat-o pana la urma?? ce pistoane ai acum?? in prima faza am vrut sa renunt si am cumparat un set de 1100,dupa care m-am gindit si am spus ca nu se poate cu 1100 si am mai cumparat un set de trs si acu e de trs-us comprimatus
Bai Raveboy vad ca ti-a intrat "iarba"in creier.

CEEEE???? Vrei si tu ,,frate" 500.000 black widow da vezi sa nu ti se urce si ti
GLUMESC daca ai glumit si tu ... daca a fost un reprosi sau o tentativa nereusita de misto .... Pupa tubul ala care l-am luat e cam cit un tub de pasta de dinti. Am dat 120k lei. Am vazut si pasta Wurth(era ambalata intr-o cutie ca o conserva) dar era mai scumpa 200 si ceva de mii.
Pana acum se comporta super bine etansarea. Am acoperit si vreo patru gauri la Y, folosind si fasii de fibra de sticla. Atit pasta Wurth cit si tubu asta Bison le-am gasit la magazinele de pe pantelimon la prima statie de la Delfinului.
Cam cit costa un set de TRS? am dat 3 900 000 pe set de trs si 4 040 000 pe cel de 1100 asa ca mi-a ramas cel de 1100 daca sint doritori sa ma anunte ,fac discount mare
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 1 din 45
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community