Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Coaja mea !!
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare lume !! aveti in fata un proaspat posesor de Oltcit si ,cred eu, un pasionat de aceasta masinuta .
Sa incepem cu niste date despre dansa :Oltena Club 12 TRS , Ro Made in '94,cutie 5 trepte Ro (cred) , aproximativ 70 k la bord ,al doilea proprietar (practic doar):fosta masina a familiei in curs de tunnare sa'i zicem .
Dar..gata cu vorba ..uitati si niscaiva poze. astept sfaturi/critici in legatura cu [b]ea[/b]. bafta multa !
http://img517.imageshack.us/my.php?image=s6300346rb9.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=s6300337ul7.jpg
http://img260.imageshack.us/my.php?image=s6300205cqf8.jpg

P.s. Imi cer scuze pentru ca am mai deschis un topic asemanator,dar pe primu nu'l pot accesa datorita unei erori de forum . Rog pe cei raspunzatori sa'l stearga . Multumesc ! Mai d salut ! Motoru a avut putin de suferit de pe urma unui incendiu (taicamiu "spala" motoru in soare la 40 grade si nu stiu ce a facut pe acolo si a uitat sa puna un furtun la locu lui ,a dat cheie si s-a trezit cu focu').Astfel se explica acele pete de rugina de pe capota .Am in plan o spalare de motor (pe exterior) plus aranjat compartimentu motor (grunduit si vopsit) ,dar asta cand o sa dau motorul jos cel mai probabil. Cat despre arcul de la acceleratie..sta de ani buni in "halul" ala si nu am avut probleme .O sa vad ce-i pot face ,totusi
Multumesc pentru sfaturi !

Astept in continuare sfaturile voastre !
Bafta multa si Respect !

P.s: urmeaza poze cu vopsitu caroseriei (cu Sprey) si cu interiorul Vazut masina azi, si mers cu ea (merci ca m-ai adus acasa andrei )
Arata beton, ingrijita. Bravos!
Multa bafta in continuare. Anytime omule ! cum am promis iata cateva poze cu Vopseaua cea noua (vopsea Multona Albastru sorento -21.5 ron). Cateva detalii : spalat foarte bine suprafata cu Dero Automat cu o periutza de rufe apoi curatat bine cu benzina si aplicat vopseaua de sus in jos (la 45 grade) cu miscare constanta (la umbra) de la o distanta de 25-30 cm,dat in 2 straturi cu timp de uscare intre ele de 20-30 min. Precizez ca vopseaua e pentru 1-1,5 (lipsa de bani) ani si pentru ca trebuie sa-i fac inspectia in vara.In viitor vor fi date cele 2 straturi jos (pana ajung la vopseaua originala) si vopsita profesional.
Eu sunt foarte multumit de rezultat
Astept pareri
Respect !
Inainte
http://img90.imageshack.us/my.php?image=s6300347sc6.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?image=s6300349lj0.jpg
Pe jumate
http://img180.imageshack.us/my.php?image=s6300353ej4.jpg
http://img153.imageshack.us/my.php?image=s6300354qd3.jpg
Dupa
http://img159.imageshack.us/my.php?image=s6300358go8.jpg
http://img337.imageshack.us/my.php?image=s6300360rs6.jpg
http://img244.imageshack.us/my.php?image=s6300361do6.jpg
Spreiurile: http://img186.imageshack.us/my.php?image=s6300362rm9.jpg
andr3it a scris:Anytime omule ! cum am promis iata cateva poze cu Vopseaua cea noua (vopsea Multona Albastru sorento -21.5 ron). Cateva detalii : spalat foarte bine suprafata cu Dero Automat cu o periutza de rufe apoi curatat bine cu benzina si aplicat vopseaua de sus in jos (la 45 grade) cu miscare constanta (la umbra) de la o distanta de 25-30 cm,dat in 2 straturi cu timp de uscare intre ele de 20-30 min. Precizez ca vopseaua e pentru 1-1,5 (lipsa de bani) ani si pentru ca trebuie sa-i fac inspectia in vara.In viitor vor fi date cele 2 straturi jos (pana ajung la vopseaua originala) si vopsita profesional.
Eu sunt foarte multumit de rezultat
Astept pareri
Respect !
Inainte
http://img90.imageshack.us/my.php?image=s6300347sc6.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?image=s6300349lj0.jpg
Pe jumate
http://img180.imageshack.us/my.php?image=s6300353ej4.jpg
http://img153.imageshack.us/my.php?image=s6300354qd3.jpg
Dupa
http://img159.imageshack.us/my.php?image=s6300358go8.jpg
http://img337.imageshack.us/my.php?image=s6300360rs6.jpg
http://img244.imageshack.us/my.php?image=s6300361do6.jpg
Spreiurile: http://img186.imageshack.us/my.php?image=s6300362rm9.jpg

ha ha ha )
ce bine a iesit bv sa o vezi pe a mea am incercat si eu sa acopar niste urme si am facut pete acuma ...oricum felicitarile mele
un prim sfat incearca sa o cobori 5-6 cm
si prindeti arcul de la acceleratie cum trebuie ca e aiurea
multa bafta Urmeaza Interiorul acum : la origine Gri-Albastru (bord superior gri ,bord inferior si manere usi albastre) si restu' gri. Interior foarte murdar , panza plafon atarna de ziceai ca e corabie plus afumata de la tigari, la scaune s-a copt tot de se vede minunatia de burete iar de covorase nici gand (mizerie pe jos la greu).
In Vara lui 2007 m-am apucat de reimprospatat interiorul : dat jos tot plasticul din interior si spalat bine bine cu Ariel automat si degresat cu benzina apoi vopsite cu sprei la 17 ron (de jenti), dat rugina din spate (de la picioare), aspirat si spalat mocheta,cumparat covorase,cumparat Plafon nou (90 ron), plafoniera noua si montat totu la loc .De mentionat ca nu am demontat Bordul (lenea) ci l-am vopsit direct si nu am gasit nici urma de rugina prin portbagaj/aripi/praguri/la locurile din fata/plafon.
Si acum va las sa analizati pozele !!
http://img172.imageshack.us/img172/5027/s6300075fy1.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/401/s6300078ar3.jpg
http://img411.imageshack.us/img411/6793/s6300079xi7.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/2904/s6300077dji0.jpg
http://img107.imageshack.us/img107/7686/s6300080dun8.jpg

p.s. ca interiorul de 2025 sa fie complet urmeaza sa schimb bordul superior,husele cu unele home-made si sper eu si mocheta.
p.p.s. Foarte multumit de cum a iesit interiorul si cum se luceste soarele prin el . Astept Parerile voastre . Respect si Bafta ! ar fi fost mai frumos daca ai fi demontat si bordul!Panoul interior usa nu stiu cat o sa reziste asa,dar.....a iesit frumusel!Bafta in continuare Multumesc pentru aprecieri Bogdani Sincer sa fiu si mie mi-au dat ceva batai de cap niste pete mult prea lucioase fata de restul suprafetei plus ca atunci cand mai aveam cam 1/3 din tub a inceput sa-mi stropeasca vopseaua . Dar am rezolvat-o pana la urma stergand cu o cirpa cu benzina suprafata
si apoi am dat din nou. Trebuie ceva rabdare la faza asta Nu e nimic ..cu cat exersezi mai mult cu atat iti iese mai bine .
Sunt disperat sa o las jos dar mi-e sa nu comenteze taica-miu (o mai foloseste si el cand mai are de carat cate ceva ). O sa caut si mecanismul ala care lipseste la Arcul de acceleratie .

Bafta si Rabdare Multa
bibi a scris:ar fi fost mai frumos daca ai fi demontat si bordul!Panoul interior usa nu stiu cat o sa reziste asa,dar.....a iesit frumusel!Bafta in continuare

Salut !! Bordul o sa-l desfac in curand pentru ca trebuie sa umblu pe la cablul de kilometraj care e sarit/rupt si in plus de asta o sa fac ceva curatenie pe dupa bord (imi ploua in masina-se infundasera gurile de scurgere+chedereu parbriz nu statea etans). Cat despre panouri usi vad ca se pastreaza chiar foarte bine (nu s-a luat/crapat vopseaua). Poze cu interiorul o sa mai pun in curand
Multumesc !! Bafta si tie in continuare

p.s.Momentan ma ocup de Jentile cele ruginii Felicitari, a iesit f frumos interiorul.

Ce fel de vopsea ai folosit, cea la tub de cora / carrefour ? ai dat si lac peste ? Salut !! Multumesc pentru aprecieri . Vopseaua e la tub luata din practiker: vopsea de jenti argintie si Negru Mat (17 ron) si tot ce am facut a fost sa curat foarte bine inainte suprafata . Nu am dat cu plastofix sau lac (din motive financiare). Totusi am avut o problema prima data pentru ca luasem o vopsea negru mat la tub (aerosoul..ceva) si am dat doar pe fetele superioare de la usi si am vazut ca se lua/lipea orice de ea (cred ca era acrilica) si apoi am curatat cu greu cu f multa benzina si am luat spreiu ala cu 50 % extra tot negru mat si am dat bordu si fetele de usi.
Poze cu spreiurile incriminate plus jentile la care lucrez momentan :
http://img155.imageshack.us/img155/3212/s6300385yw2.jpg

Jentile (3 straturi de grund)
http://img248.imageshack.us/img248/2101/s6300374zt2.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=s6300380se0.jpg
Bafta Multa !! f frumos.

spor la treaba... BELEA!!!! Bravo Andrei frumos..dar tot nu inteleg de ce nu ai demontat ce puteai demonta din plansa inferiora de bord? panoul de caldura,scrumiera,lampa harta Multumesc pentru Incurajari Iulius ..abia astept sa fie gata interiorul si sa mearga cam toate prin bord .
Adrian ..a fost cam pe fuga vopsitul bordului inferior si nu am pus decat hartie de acoperire (venea seara si nu mai vedeam nimic) ..asta e daca il aveam dat jos de tot era alta treaba . Oricum mai am cate ceva de vopsit prin interior (husa de "piele" a schimbatorului) un prag,doua plus masca de boxe lipsa de pe dreapta. Acele mici imperfectiuni de care zici le scot eu cu ceva benzina si apoi le vopsesc cu neagru si pe ele .
Respect Voua ! nu-i problema a ca nu le scoti,dar nu e pacat de munca in plus?
adrian-ar a scris:nu-i problema a ca nu le scoti,dar nu e pacat de munca in plus?

..parerea mea e ca nu pentru ca oricum trebuie scoase si vopsite si ele cum trebuie (asa e si cu bara spate care e un pic albastruie..o sa fie neagra dupa ce termin de vopsit coaja) hello ! Back cu niste poze la jenti :
http://img291.imageshack.us/img291/1402/s6300386ul7.jpg
http://img170.imageshack.us/img170/5307/s6300388qe1.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/3407/s6300389du3.jpg

Ideea (vopsea in 2 culori) mi-a venit de la capacele acelea late de oltena pe care le aveam la inceput plus consultand forumul . Foarte frumos

P.s. Iulius, grundul luat din 17 de la moldoveni : Rost Grund 1 kg ~ 7 Ron (avea si pe Gri). Au iesit super tare
Felicitari!! Felicitari pentru munca depusa! Desi esti nou venit pe forum vad ca esti destul de pasionat si ca pui destul suflet in ceea ce faci asta ca sa nu mai vorbesc si de munca depusa. Imi place cum ti-a iesi bordul, dar pacat ca ai dat nitel si pe ce nu trebuia . Jantele au iesit deasemeni si ele foarte bine iar sprayul acela l-am folosit si eu candva demult si am fost foarte multumit. Am observat ca ai cauciucuri ca ale mele (FULDA GRAVITO). Eu le-am luat in iarna si am fost foarte multumit de ele (se echilibreaza impecabil chiar daca sunt de iarna). RESPECT pentru ceea ce faci!
andr3it a scris:plus consultand forumul . Foarte frumos

Ma, pe ce topicuri te-ai uitat tu? Nu de alta, dar sunt cam aceleasi culori ca ale mele, doar ca difera janta... Pai chiar vorbeam......ca la topicul tau s-a uitat salutare . Multumesc pentru Aprecieri thegantza666 . Dap..este mult de munca la masina ..dar inca putin si dau gata si exteriorul ..si o sa urmeze pe la motor cate ceva si sper eu la suspensii, o inchidere centralizata..mai vedem. Bordul e terminat in proportie de 90 % deci o sa rezolv si micile defecte de pe urma vopsirii. Cat despre Fulda Gravito (Negre.Late.Puternice) imi plac si mie f mult si sper sa imi iau un set complet.
Corbule observ o oarecare retoricitate in intrebarea ta oricum pun si linkul cu pricina:) http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=7739. Modelul jentilor mi se pare supermarfa Felicitari pt realizare si munca depusa !!
In viitorul apropiat o sa mai operez niste cheltuieli : Baterie noua (ceva recomandari?), si niste huse Home-made (nu stiu ce material sa iau si de unde) poate ma ajuta cineva
Respect si Multa Bafta Tuturor !!
p.s. Corbule, pe cat erau gumele (din imaginile cu jentile tale) de pe fata? Respect !! Pe fata, Champiro 185/60 R13 si pe spate Dunplop 175/60 R13 [N-am gasit 4 bucati la fel, dar in vreo 1-2 luni sper sa imi iau inca un set de 185-uri. Eu tocmai m-am apucat miercuri sa refac jantele pe spate, deoarece crapase vopseaua si le luase rugina grav. Trebuia sa folosesti un grund la spray, pentru a elimina dungile lasate de pensula.
Pentru 4 jante, iti ajungeau asa:
1 Spray Grund Primer
1 Spray Negru Mat
1 Spray Gri Metalizat
1 Spray Lac Lucios
4x18 lei=72 de lei / 4 jante.
Si cu putin noroc, era suficienta o perie de sarma pentru bormasina.
Spray-urile sunt d-alea mari, de 600 parca.
Spor la treaba in continuare. Merge 185 fara sa umfli aripile spate?
Iulius_je a scris:Merge 185 fara sa umfli aripile spate?

dar in certificat nu e trecut 145 ? este voie sa pui fara sa modifici!?eu am 155(sau 165nu mai retin) spate si 145 fata up! Cu 185 pe spate, mai ramaneau 3-4 mm intre cauciuc si buza aripii, dar am pus 175-urile, de frica sa nu atinga pe curbe. Cu 175-urile, ramane aproape 1 cm.
N-ai voie cu dimensiuni care n-apar in talon sau nu sunt omologate. Sunt constient de faptul ca e un risc, atunci cand ma opreste pulitia, dar pentru comportament, prefer sa risc.
7thRaven a scris:Cu 185 pe spate, mai ramaneau 3-4 mm intre cauciuc si buza aripii, dar am pus 175-urile, de frica sa nu atinga pe curbe. Cu 175-urile, ramane aproape 1 cm.
N-ai voie cu dimensiuni care n-apar in talon sau nu sunt omologate. Sunt constient de faptul ca e un risc, atunci cand ma opreste pulitia, dar pentru comportament, prefer sa risc.

Eu atata am atata pun.Inca ,cand am cumparat-o avea 3 165 si 1 145 ,rezerva 145 si am facut cum am zis mai sus.Si cum,cine,omologheaza?! Costa omologarea cat sa nu se merite [cred, nu stiu exact]
Dar maxim, poti cat s-a pus si pe Axel, adica 165.
Aici ma refer in mod normal, nu in Craiova... Corbule am cautat in disperare Grund din ala sub forma de spray.Chiar gasisem intr-o perioada dar nu aveam finante . Asta e. Oricum in mers se vad f f misto !!
Aaahh vreau si eu caucioace LATE si sa o las fata/spate (poate dupa insp tehnic)
Toata treaba cu jentile (6 jenti) :
Spray Argintiu + Negru Mat (ca in pozele de mai sus) 34 ron
Grund 1 kg 7 ron
Smirghel (rola babana luata din Pracktiker) 25 ron
Perii de sirma rotative pentru Bormasina (pracktiker) 7 ron
Bormasina Bosch cu Percutie si cam 4 h de lucru la o janta,3 straturi grund+2 vopsea.
Daca o sa o las 1 dinte de fata si 2 de spate e bine? (zic la inspectia tehnica ceva de faza asta? ). Care e cea mai buna varianta pentru Stabilitate si cam cat m-ar ajunge ? (in afara de cea a domnului Pupa )

Multumesc pentru raspunsuri si Spor la treaba Corbu Respect ! In seara asta termin si a2a janta [adica Moro o termina].
Eu am cautat feruginol 2 saptamani si pana la urma am luat Tyruginol
Pe spate nu stiu sa-ti spun cat sa o lasi, pentru ca eu ma tot chinui de 1 an juma sa-mi fac timp sa o cobor...
De fata, daca o lasi, tre sa schimbi si amortizoarele! Supermeserie treaba cu janta cred ca ti-e greu si tie ..cu multe pauze se rezolva
By the way : si eu am cautat Feruginol pe aci da nici urma de el:cica nu se mai fabrica . Tu unde ai gasit tyruginolu si cat ai dat pe el?
Am inteles ca pot sa pun pe fata amortiozarele de pe spate. E buna ideea?
Spor la treaba in continuare

Mai nou am facut Asigurare la coaja : 219 Ron pe 1 an la Astra
P.s. Astept variante de lasat coaja fratilor
Bafta Frati Olcitari !! Tyruginol - 3,8 Lei
Nu e grea treaba cu janta, doar ca nici eu nici Moro nu prea am avut timp
Amortizoarele de pe spate, le pui pe fata, dar schimbi bucsa. Ar fi ideal daca ar fi si intarite... Multam fain pentru promptitudine Corbule O sa schimb si Bucsa si le-as si intari ..dar nu stiu cum
P.s. Comenteaza ceva la Ispectia Tehnica daca e lasata ?
Bafta si respect !! Eu am lasat-o de bot dupa ITP. Acum in august o sa-l am iar. Ce ar putea sa comenteze? Ca ating cu ea de borduri? Problema mea. Daca ma intreaba de ce e lasata, spun ca-i motorul greu Sau cum a spus Pupa, e lasata asa, pentru ca avea niste roti de oltean in portbagaj Alea atarnau greu nu aveam niste roti de oltean... aveam jantele de aliaj + cauciucurile de 185. si era pus toate claie peste gramada in spatele scaunelor. si normal ca le-am zis de masina ca e lasata din cauza rotilor pe care le car. pe urma n-au mai comentat nimic. daca era ceva asa grav, mai mult ca sigur ca faceau scandal. pupa, chiar ai f salutare lume !! am si eu o intrebare : cum fac sa vad daca imi merge pompa de spalat parbrizul ? pompa e Franta !! Trebuie Amorsata intai ? Cum Leg cei doi papuci la pompa (sau Nu conteaza + si - ) ? Pui un furtun in rezervor, unu mai lung in capatul celalalt. Pe ala mai lung, tragi pana ajunge lichid pe el [automat se amorseaza pompa] si pui dejtu pe gaurica, sa nu se duca la loc lichidul. Dupa, ii dai la buton. Daca nu se intampla nimic, conectezi invers papucii si ar trebui sa mearga. Acum ma duc si eu la masa.
P.S.: Incearca sa-ti cumperi o supapa uni-sens care sa o pui pe traseu. Problema e ca la el, nici macar nu se aude sunetul acela specific de pompa care functoneaza.... si am pus papucii si asa si invers, si nimic. nu se aude ca ar functiona pompa de apa. Alta.
Incearca un klaxcar d-ala rosu. Se gasesc la magazinele de piese de Dracie. Am sa o incerc maine si la masina mea (pompa) daca merge e de la el, daca nu merge, e de la pompa si gata dap..intr'adevar nu se aude nimic ..am incercat'o si eu acasa . vedem maine ce si cum
Ms Corbu Feruginol se mai gaseste la cei de la policolor.
La ITP eu am fost cu masina lasata de bot si cu spatele la inltimea standard a masinii si nu au comentat nimica.
Pe spate pentru a cobora masina trebuie sa ii scoti ambele roti spate, si dupa pe fiecare parte ai cate o piulita care se desface cu cheie de 13 si cu o scandura care sa intre si cu un ciocan iei la batut acel "prezon" sa-i zic asa pana iese bara de torsiunde din brat, asa se face si pe stanga si pe dreapta - metoda asta o aplic eu, alti poate au alta metoda.
Si bineinteles ca trbuie sa iti iei o ruleta sa masori inaltimea, eu nu ma iau dupa "dinti".
Pe fata se lasa relativ usor, numa ca trebuie sa te bagi sub ea pe la jumatate unde are lama de flexiune si are pe fiecare parte prinsta bara de torsiunde prinsa in 2 suruburi cu cap de 19, se desfac, mai exista un surub cu cap de 10 care este pe brat adica acolo unde intra bara de torsiunde chiar in dreptul aparatorilor de noroi, se desface si acesta si dupa ce trage bratu afara, asta dupa ce in prealabil ai ridicat masina pe cric pe partea stanga/dreapta si ridici de roata si introduci bara de torsiune inapoi in brat si trangi tot la loc, lasi masina de pe cric si vezi cum sta.
Cam astea ar fi . e o iformatie utila pt multi Cat de mult poti lasa masina (ma refer in dinti) daca pastrezi amortizoarele originale. Ideea e sa nu fortezi prea mult amortizoarele. Doi dinti merge? 1 dinte pe fata..2deja e mult (o sa tzopaie, deci ai nevoie de alte amortizoare). Desi, deja la 1 dinte lasata de fata, o sa ai usoare tzopaieli din cauciucuri
pe spate...merge lasata enorm de mult (3-4-5dinti)
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community