Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Coaja mea !!
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Multumesc Vali.
Si daca pun amortizoare de spate pe fata, merge lasata doi dinti pe fata? chiar si 3

dar, la 2 dinti deja, trebuie sa te gandesti si la cauciucuri cu talon mai mic. (suspensia o sa fie mai rigida, si o sa iti faca 'joc' din cauciucuri, si ajungi iar la tzopait).

pe jantele normale...un 145/55 cred ca ar fi ok Sweet merci om.
p.s : am 145/70 asa am si eu pe fata deocamdata...cu talon de 70, si lasata vreo 3 dinti (garda la sol = 5-6cm de la traversa de sub cutia de viteze).
rezultat: tzopaie... La un moment dat daca lasi masina de spate prea jos o sa te cam chinui sa scoti roata, ca nu mai iti da voie aripa si butucu.
Pe fata o poti lasa pana nu o sa mai lucreze amortizoru si o sa ai o senzatie asa tare de zgaltait la fiecare denivelare .
Treaba cu dintii e discutabila ca masina poate sa fie mai inalta decat standard sau mai joasa si cei 1-2 dinti de care spune ValiB o se te cam induca in eroare . La mine e lasata 1 dinte pe fata. atat. si arata, asa:


ma gandeam sa o mai las 1 dinte pe spate si inca 1 pe fata (deci sa am 2 pe fata si 1 pe spate) Din poza aia mi se pare ca e ridicata un dinte pe spate. Avand in vedere ca la inaltimea nprmala, marginea aripii trebuie sa vina in dreptul marginii jantei. Ori la tine aripa vine mai sus. Bun. Deci, mai lasam, mai lasam Salutare lume !!
Foarte bune sfaturile legate de garda la sol.
Am si eu o intrebare : Ce trebuie sa fac cu un carburator care se infunda in 'draci' si plus de asta mai curge si benzina din el ? Ultima oara a fost desfacut si suflat cu pompa prin toate jigloarele alea idioate si nu avea nimic pana acum cateva zile.
Multumesc !! Poze noi mai incolo ca nu ma vrea Imageshack-ul. scoti vechile filtre de benzina (teoretic ai unul inainte de roata spate stanga), si iti pui in compartimentul motor, inainte de pompa de benzina 1 filtru decantor de sticla (sau 2 in serie), sau un filtru de dacia nova, sau orice alt filtru care sa nu fie de 2 lei si de unica folosinta.

personal recomand filtrul de sticla decantor, chiar daca e din plastic. Costa vreo 10lei Da, pai, problema e ca el n-are nici un filtru de benzina (in comp. motor, ca la roata nu ne-am uitat).
Plus ca din carb curge cateodata benzina (inca nu mi-am dat seama pe unde, dar e ca si cand ar fi montata antretoza aiurea).
Deci................. se cere demontat carbu`! Am inteles. O sa caut niste filtre si ma uit si la cel de la roata si il schimb. Sper sa nu mai am probleme dupa aceea.
Multumesc pt sfaturi oameni buni !! dau o
andr3it a scris:
!! dau o


Cand? la intalnirea nationala salut!
pai daca curge benzina din carburator...posibil sa iti ramana cuiul pontou blocat uneori (atunci ar trebui sa porneasca masina mai greoi) Cred ca asta ar fi problema, el spunea ca a mai umblat la cuiul poantou odata.................. Sal. Nu vreau sa iti stric cheful sincer dar.... interiorul ala cu argintiu pare a ceva tziganesc e prea " multa stralucire " tipic tziganesc , gentile sunt super si stiu ca e o nenorocire de chin sa le cureti de rugina, in rest e frumoasa . Bafta mai departe dar totusi ... e asa de greu sa dai bordul jos sa il imbraci in vinilin . Nu trebuie decat niste prenandez si max 3 m vinilin si 10 cm de smilgher . Si partea de jos daca imbraci partea de sus albastra potzi sa o vopsesti neagra sau alta culoare ... Sincer sa nu mi-o iei in nume de rau dar a fost decat o idee . La urma urmei e normal sa iti placa ca e munca ta dar depune mai mult daca iti place . Cat despre faza cu carburatorul curatal , fai nivelul si punei niste filtre pe furtunul spre pompa di spre carb . Atentie sa nu umbli la reglaje !!! Ca eu stau de 2 luni cu masina in fatza blocului din cauza reglajelor . Bafta valib,scuze de intarziere. Problema e asa : vechiul cui pontou am observat ca are camasha (deformata) unde este bila aceea. Efecte : puneam benzina de 30 ron si mergeam cam 40 km apoi iar mi se aprindea becu d benzen din bord. . In plus, curgea benzina la greu din carburator si se inneca motoru deci nu mai pornea deloc si trebuia sa astept 30 min ca sa o ia din nou. Ultima oara am mers cu ea pana nu mai aveam acceleratie .
Apoi Am schimbat cuiu pontou (12 ron) si nu mai avea nici pe draq iar de la o vreme vad ca imi curge benezn din carb cand are el chef. O sa vad ce-i fac saptamana viitoare , cand ii pun filtrele alea.
shoby4ever a scris:Sal. Nu vreau sa iti stric cheful sincer dar.... interiorul ala cu argintiu pare a ceva tziganesc e prea " multa stralucire " tipic tziganesc , gentile sunt super si stiu ca e o nenorocire de chin sa le cureti de rugina, in rest e frumoasa . Bafta mai departe dar totusi ... e asa de greu sa dai bordul jos sa il imbraci in vinilin . Nu trebuie decat niste prenandez si max 3 m vinilin si 10 cm de smilgher . Si partea de jos daca imbraci partea de sus albastra potzi sa o vopsesti neagra sau alta culoare ... Sincer sa nu mi-o iei in nume de rau dar a fost decat o idee . La urma urmei e normal sa iti placa ca e munca ta dar depune mai mult daca iti place . Cat despre faza cu carburatorul curatal , fai nivelul si punei niste filtre pe furtunul spre pompa di spre carb . Atentie sa nu umbli la reglaje !!! Ca eu stau de 2 luni cu masina in fatza blocului din cauza reglajelor . Bafta


Salut !! Chiar nu am de ce sa ma supar omule , chiar ma bucur ca primesc si critici. Ca sa glumesc un pic : as zice ca nu este un interior stralucitor ,ci mai degraba un interior SuperGlamy/kinki/pinky/winki si Glossy specific mai degraba unor "houseri" din aia obositi cu figuri in cap,care se duc prin cluburi de fite ..si eventual , acasa se "roaga" la fel de fel de "Colorati" a.k.a. manelari. Cat despre nuantele alese as zice ca is chiar f ok . Alta ar fi fost faza cu un "auriu" din ala specific personajelor de mai sus in combinatie cu un cacaniu din ala oribil ..sau mai stiu eu ce nuanta de albastru
In ceea ce priveste Bordul ....Mult mai simplu : am facut rost de un Bord Superior mult prea suspect de NEcrapat ...si pe deasupra si Franta
P.s. Interiorul se vede Demential Live atat ziua in soare ,cat si noaptea si este inspirat din cel de la Skoda ROOMSTER

Gata cu romanul pe ziua de azi. Bafta multa fratilor. Multumesc ! Chiar acum, cand mergea foarte bine masinuta mea..a inceput iar sa dea in bot si sa curga benzen din carb. Recunosc: nu i-am montat filtrele alea. Maine sper sa le pun sigur.
Ma gandeam : care e cea mai rapida metoda de a desfunda un carburici idiot infundat pe Relanti ? Metoda cu palma?desfacut si suflat cu pompa?
Sper ca in curand sa fac rost de un Solex
Dupa ce am dat o tura in "forja" (~4000 ture in a 5-a) cu tovarasul Iulius, a inceput sa se aprinda becu la ulei <desi pana acum la cat am mers cu ea prin oras nu am mai patit asta>.
Bafta fratilor !! raspuns: metoda cu palma, doar sa ai reglat avansul bine (sa nu iti dea rateuri in carburator, ca nu vrei sa te prajesti) Multam fain valib. Zilele astea o duc la un mecanic sa ii faca o diagnoza la motor plus un schimb de oloi : Mobil 10W40 : http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=109&Brand_ID=60&ID=305&pg=1
andr3it a scris:Chiar acum, cand mergea foarte bine masinuta mea..a inceput iar sa dea in bot si sa curga benzen din carb.
Inlocuieste cuiul poantou si/sau verifica plutitoarele - sa fie axate si sa nu atinga de peretii (interior si exterior) ai carburatorului. Gata,am notat. O sa iau si un cui poantou,verific si nivelul si plutitoarele .
Intrebare : de ce s-a deformat camasa cuiului poantou vechi? Si de ce ramane blocat uneori cuiul asta nou (are aprox 3 luni de cand l-am luat)?

Multumesc pentru sfaturi Laurentiu.
Respect .
andr3it a scris:1. de ce s-a deformat camasa cuiului poantou vechi?
2. de ce ramane blocat uneori cuiul asta nou (are aprox 3 luni de cand l-am luat)?
1. Gindeste-te la cite miscari verticale este supus in timpul functionarii motorului. In miscarea lui, intervine frecarea -> metalul se roade iar cuiul nu mai are "axialitatea" de lucru (se inclina putind ramine blocat si sa nu mai inchida traseul de admisie benzina in carburator).
2. Un defect de fabricatie, un shpan ramas in interior la prelucrare. Ok, am inteles. Sper sa nu mai am probleme pe viitor
Si ..ca tot promiteam o poza - asa arata la inceputuri coaja mea http://img138.imageshack.us/my.php?image=masinacubulbucirt5.jpg

Cheers
andr3it a scris:
Dupa ce am dat o tura in "forja" (~4000 ture in a 5-a) cu tovarasul Iulius, a inceput sa se aprinda becu la ulei <desi pana acum la cat am mers cu ea prin oras nu am mai patit asta>.
Bafta fratilor !!


Ti-am zis eu tie, de jegu` ala de ulei. Vezi cum faci sa-l schimbi mai repede! Uleiu asta Lubrifin parca e ulei din ala Prutul care face "bulbuci" de zici ca e Ariel Automat , nu ulei de gatit.
O poza cu 1 Janta :

In Curand ..o super sesiune foto megasecsi Bai baieti... de ce ma suparati ma voi pe mine?
Uite asa ar trebui sa arate:
1: 2: !!!
In prima poza, este masina lui Oake, pe care vor ajunge jantele. A doua poza. Pe fata la Oake, pe spate la mine Asa tre sa arate bre! Uite asa



Ce-mi place este ca noaptea se vad simai beton. Nu se vede negrul ala, ci doar gri-ul. DEMENTIAL!

P.S : Corbulus, te-a inspirat cumva Carrera RS? ( Are un model de jante foarte asemanatoare cu astea. adica aceeasi idee.)

P.S : Felicitari ca ai reusit sa le vinzi. In curand ..o sa le dau si pe ale mele (Jantele) cu lac . Sa vezi atunci ce concurenta ..care sunt mai misto : Corbu/Iulius/Je !?!?

Noutati : dupa ce a stat la colt vreo 4 zile din motivele mai sus mentionate..azi s-a incapatanat sa NU mai faca nici o fitza (desi nu am umblat la ea) : Nu tu carb infundat , nu tu Benzen scurs din carb. Mere brici Oake o sa aiba concurenta la jantele alea, cand o sa aveti si voi pe ale voastre cauciucuri mai late hehe, asta se rezolva Corbule ..niste gume pe 165 / 70 isi fac treaba superbine si, dupa Itp, lasata 1 dinte pe fata si vreo 2 pe spate .
Bafta multa !! 165/55 lasata inca un dinte pe fata si 2 pe spate
Can't wait!!!!! anyone of you 2 guys? lasa ma kinderii in pace bre cioara urata care esti. scrie si matale pe la topicul masinii tale mai bine. sunt convins ca ai povesti de spus, planuri de facut etc.

bafta andrei si julius. eu as fi facut jantele cu alte culori, macar din spirit pionieresc, da' arata bine si asa. Imediat bre, stai ca tre sa descarc niste poze de la sonda [ca acu 3 ore am ajuns
7thRaven a scris: anyone of you 2 guys?


Meh, uite care e treaba.... Nu-mi place sa umblu cu umflatul aripilor pe spate si apoi chit in draci si alte belele de astea M-am uitat ieri la un set 165/70 si am facut comparatie intre astea si 145-urile care le am acum. Diferenta ca de la cer la pamant, abia astept sa le pun dupa ce fac itp-ul. Daca ar fi mers mai mari de 165 fara sa modific, as pune, dar asa....... raman la 165


P.S : Pupi, eu le am alb cu negru din cauza asta :
Le voiam demult asa, doar ca nenea Corb mi-a luat-o inainte Eheee, ala e crom + negru.
Si de unde alb?
Ti-am luat-o inainte... cu vreo 1 an
Eu n-am umflat aripile pentru 175. Le-am cumparat umflate de noi [vorbesc la modul cel mai serios!] La mine e doar o tentativa.....


Arata-mi o poza cu Silverica, sa vad si eu cum e umflata. daca nu ai avut chit pe aripi,cand le umfli nu ar trebui sa ai mari probleme incat sa folosesti doua tone de chit Multam fain de urari Mr. Born to be Wild

Mi-am luat ceva de baut
http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?criteria=aral%20blue%20tronic&Cauta=%3E&ID=231&pg=1 Mai exact:
-dat jos plasticele din interior plus bord inf+superior
-dat jos mocheta
-dat rugina din interior (azi)
-dat jos motorul (azi)

Urmari: bagat multi Dmz in colierele alea afurisite de la evacuare, rupt un surub de la pedalier (pur si simplu intepenise acolo de ruginit ce era) si descoperit o gramada de ulei scurs pe la capace culbutori, distributie si , mai nou, pe la filtrul de ulei . Urmeaza o etansare de motor (sper sa am toate "piesele" necesare si sa fie bune ). iti intra apa pe la geamurile custode,cat mai e uscat afara ia un tub de silicon negru si baga de jur imprejuru chederului pe interior si n-o sa mai ai probleme(O vreme )
fiindca tot ai dat bordu jos curata bine ce mizerii se gasesc in gaura aerotermei(eventual pui alt burete!) ,la fel de bine poti curata si mizeria care se gaseste in spatele gaurilor laterale prin care intra aer rece de afara , iar pe ele le poti astupa,ca oricum vine iarna si mai mult ca sigur intra frig pe acolo
iulicuta2000 a scris:iti intra apa pe la geamurile custode,cat mai e uscat afara ia un tub de silicon negru si baga de jur imprejuru chederului pe interior si n-o sa mai ai probleme(O vreme )
fiindca tot ai dat bordu jos curata bine ce mizerii se gasesc in gaura aerotermei(eventual pui alt burete!) ,la fel de bine poti curata si mizeria care se gaseste in spatele gaurilor laterale prin care intra aer rece de afara , iar pe ele le poti astupa,ca oricum vine iarna si mai mult ca sigur intra frig pe acolo

Problema cu rugina din spate este de pe vremea cand cara cu ea diverse (full cu banchetele scoase) chestii ce se infiltrau in mocheta si apoi ...rugina. In rest se vede ca nu are rugina , cu exceptia locului de la sofer, unde eu am dat cu smirghel si n-am mai apucat sa dau si grund+vopsea..si deh..a ruginit de la ploaie+lichidul de frana din mocheta.
Geamuri custode? da' de unde nene ?? as vrea eu
De bord ma ocup la prima ploaie..o scot in puhoi si vad pe unde imi intra apa (deja stiu de cand aveam bordu pus). Problema e ca nu prea vreau sa dau jos izolatia aia neagra de pe tabla "bord-ului" si nici buretele ca nu prea mai pot sa le pun la loc. Sau se poate?
Uite si o poza cu locu' pe unde imi intra apa (gaura aceea din stanga) geamurile laterale spate sunt custode,ca nu sunt dinalea mobile...e alta poveste

nu-mi dau prea bine seama din poza,dar cred ca apa intra pe sub chederul parbrizului si se prelingea pana acolo...cam asa am patit si eu,am dat parbrizu jos,am bagat mastic intre el si tabla,intre geam si cheder...si acum n-am probleme poa sa toarne cu galeata!
nu trebuie sa dai jos nici o izolatie,eu am spus sa cureti compartimentul ala din spatele tablei,cel de sub grilaj De asta imi era frica: sa nu intre apa pe la Parbriz...Poza aceea este facuta undeva in stanga volanului cam in dreptul manetei pt deschidere capota,sub ea. Cat despre compartimentu acela il curat si pe el. Multam.

So..azi am fost la cumparaturi:
-cablu shoc 15 lei
-cablu km inferior 36 lei
-cablu km superior 36 lei
-grund la cutie 7 lei
-perie de sirma rotativa babana 10 lei
-cutter 3 lei - pt a taia resturile de mocheta de sub compartimentu franei de mana (nu am imbusuri adecvate pt a da jos scaunele) ..deh..daca nu ai scule calumea...greu tata, greu.
Urmeaza : demontat motoras stergator, aeroterma, scos rezervor si curatat, mesterit compartiment motor+capota ..
andr3it a scris:... (nu am imbusuri adecvate pt a da jos scaunele) ...
Un imbus de 5 mm te-ar ajuta atit la scaune cit si la minerele interioare ale portierelor. care il poti face dintr-un fier beton polizat , sau dintr-o bara de 6mm diametru sau cumperi o surubelnita dinaia penala cu capete interschimbabile,si un bit inbus de 5 O sa incerc si variantele propuse de voi pentru manerele interioare ushi am o surubelnita dreapta.intra perfect acolo Mi-e sa nu stric surubul de la scaune pt ca ne-am mai chinuit noi la niste imbusuri idioate (la tampoanele motor) si pana la urma au iesit cu niste imbusuri adevarate
P.s. Iulicuta: Pe care il poti face dintr-un fier beton...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community