Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

reglaj carburator super tare din nimereala si consum mic
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Highvoltage zice "Intre timp nu mai poate fi reglat ca pe site asa ca l-am lasat cum era inainte"(carburatorul),sunt curios ce vrea sa zica prin asta? Cum s-a stricat vremea s-a stricat si masina, drept urmare, astazi in jur de ora 4 nu a mai vrut nici in ruptul capului sa porneasca. Dupa 3-4 chei cu socul tras (benzina avea, scanteie dadea) am observat ca capsula de dezinecare ramasese "blocata" intr-un fel sau altul, si anume clapeta de la soc nu era inchisa de tot. S-a rezolvat repede cu un bobarnac peste capsula, si a pornit din prima.

Mai pe seara dau sa plec iar cu ea si porneste ca idioata in 2 pistoane, dabea dabea se târa, problema s-a rezolvat dupa 10-15 secunde, dupa ce si-a dat drumu complet si mergea rotund si normal.

De ce face asa? Pana acum nu a facut. Sa fie un amestec prea sarac? Trebuie sa refac reglajul la carburator? Revin cu noutati. Astazi de dimineata acelasi fenomen, porrneste balanganindu-se din toate suruburile, de la 300 rpm pana pe la1500 merge aiurea in 2-3 pistoane, apoi isi da drumu si merge normal. Ce pot sa fac sa imbogatesc amestecul la pornirea la rece? Mai dau de surubul de co? schimba bujiile
tonim a scris:schimba bujiile
Un sfat bun . Ma apuc sa caut niste Brisk-uri noi. multumesc. pentru a verifica cele care nu merg da-i o cheie si scoate pe rand cate o fisa.
atunci cand scoti o fisa de la o bujie care nu lucreaza nu se simte nici o schimbare in mersul masinii A nu se incerca cu fisele siliconice (alea albastre facute de Tesla). Riscul de a "praji" conductorul e destul de mare.
NeaGeorgel a scris:niste Brisk-uri noi..


uita de brisk
masina ta merita ceva mult mai bun sinterom merg si brisk-uri.
eu de alea am , dar le-am gaurit si nu am probleme De ce sa nu se incerce cu fisele TESLA ? pentru ca alea au un manson de cauciuc super beton, care se muleaza pe bujii de parca asa ar fi venit bujiile din fabrica. Pe langa asta, capatul metalic care se infige pe bujie e tot asa, mai tzapan si nu prea vrea sa iasa usor de pe bujie.
Atunci cand incerci sa tragi de fisha...mansonul ramane pe bujie, cablul fishei se smulge din partea metalica care e pe bujie, si in plus, e destul de greoi sa scoti fisha chiar si daca tii de mansonul de cauciuc.

ceva de genu` Unde gasesc si eu cablu la metru pentru fise bujii , Ma bate un gand.
valib a scris:Atunci cand incerci sa tragi de fisha...mansonul ramane pe bujie, cablul fishei se smulge din partea metalica care e pe bujie, si in plus, e destul de greoi sa scoti fisha chiar si daca tii de mansonul de cauciuc.
Eu am facut o corcire intre Tesla si Urziceni: am montat mansoanele de Urziceni pe fisele Tesla - mansonul aluneca usor pe fisa.
NeaGeorgel a scris:Ma apuc sa caut niste Brisk-uri noi. multumesc.

Salut,

Bujii?"Only" NGK BP 6 EF(V-line)!
Nimic mai mult!Nimic altceva!Prietenii stiu de ce.....


Stima Se pare ca nu de la bujii vine problema, ci din alta parte, dupa 3 chei de dimineata, in care nu a zis nici fass, la a 4-a cheie am inceput sa apas usor si pedaa de acceeratie (cu socu tras), si nesimtita a pornit, fara fum fara nimic, mergea rotund, a crescut in ture imediat. Nu stiu ce se intampla, iarna trecuta pornea la cheie si singurele chestii pe care le-am facut la carburator au fost schimbarea capsulei dezinecare, reglarea clapetei tr 1 (prima gaurica nu era acoperita de clapeta). I-am schimbat si aprinderea cu una electronica.

De unde sa fie buba Azi ma duc sa imi iau cablu de bujii, am gasit la magazinul de motociclete, cablu la metru + mufe
iuliu marinescu a scris:
Bujii?"Only" NGK BP 6 EF(V-line)!
Nimic mai mult!Nimic altceva!Prietenii stiu de ce.....


Stima

sa stii ca si bujiile ngk mai dau coltul inainte de termen,a patit-o cowboy-u
NeaGeorgel a scris:... singurele chestii pe care le-am facut la carburator au fost schimbarea capsulei dezinecare...
De unde sa fie buba
Regleaza din "U"-ul capsulei distanta de deschidere a clapetei de soc. Am verificat, are ~3.5 mm nu stiu buba... Am observat ca ramane cam blocata pe deschis, sa fie si asta?
NeaGeorgel a scris: Azi ma duc sa imi iau cablu de bujii, am gasit la magazinul de motociclete, cablu la metru + mufe

?...lamureste-ma ...eu am cablul....unde sertizez conectorii termimali??? (adresa,pct de reper)...multumesc
NeaGeorgel a scris:Am observat ca ramane cam blocata pe deschis, sa fie si asta?
Se poate. U-ul trebuie sa culiseze usor pe pirghia clapetei de shoc. "U" - ul culiseaza usor, ramane blocat in capsula, l-am uns putin sa vad ce se intampla. Oricum azi a pornit la cheie, si a fost destul de frig zic eu. Cred ca buba e ca nenorocita aia de capsula, dupa prima incercare de pornire ratata, ramane deschis, asa ca cheile 2, 3, 4 ... au amestec sarac, pentru ca clapeta nu mai este inchisa la maxim... mi s-a intamplat si acum vreo 2 saptamani cand nenorocita s-a blocat pe deschis si nu a vrut sa porneasca decat dupa ce am pus-o la loc . Ce pot sa ii fac ca sa nu se mai blocheze? Capsula este noua si a costat o groaza de bani.
Azi ma duc sa imi iau cablu de bujii, am gasit la magazinul de motociclete, cablu la metru + mufe


poti sa-mi spui , te rog , care este magazinul unde ai gasit cablu de bujii la metru ?

Multumesc ,
Scorpion Ieri am fost la magazinul moto si nu aveau, insa gasesti sigur la magazinul Louis de la Vitan la targ, insa trebuie stiuta rezistenta cablului pentru ca au in functie de rezistenta.

Uite aici vezi ce gasesti acolo:

http://www.louis.de/_309c300cde1caede2620e34df9cf792ef3/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=280&wgr=538&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=10032080 Taie capatul din electrovalva 1.2 mm la partea conica a cuiului dar nu taia drept , ci oblic la 45 grade . Iar pe viitor sa ai grija sa nu dai spritz la pornire din prima cheie ...solutie ce m-am pricopsit si cu ea dar eficace cand nu aveam de unde lua alta ... A mea nu a primit spritz la pornire niciodata de cand e la mine. Aveam probleme mari cu ea, mi se ineca iarna ca nebuna, am aflat dupa un an ca capsula de dezinecare era sparta si dupa 2 ani ca reglajul clapetei de tr 1 (la care tot eu am umblat) lasa descoperita prima gaurica. Rezultatul a fost un consum cu 2 litrii mai mare dar, recunosc ca atunci cand capsula de dezinecare era sparta masina pornea mereu la prima cheie. Problema ramane din aceeasi zona, daca nu porneste din prima, trebuie sa ma duc si sa resetez capsula .

Cat despre electrovalva, ce sa am bre cu ea sa o tai??!?! Mai e si noua
NeaGeorgel a scris:... dupa prima incercare de pornire ratata, ramane deschis...Ce pot sa ii fac ca sa nu se mai blocheze?
Daca se blocheaza pe ax, nu prea mai ai ce-i face. Membrana din interiorul capsulei sau ghidajul ei de plastic cred ca este problema.

Ar fi bine sa mergi sa-o schimbi la magazin. Incercarea ei se face facind vid cu gura - tija trebuie sa culiseze foarte usor atit la tragere (vid) cit si la revenire.

Cristip1970 a scris:Taie capatul din electrovalva 1.2 mm la partea conica a cuiului dar nu taia drept , ci oblic la 45 grade .
Asa ceva faci doar in momentul cind EV este defect (ars). Merge doar pina la remedierea defectiunii (inlocuirea EV) pt a avea ralenti.
nefunctionarea EV nu are ca efect nepornirea motorului. O sa incerc sa o schimb, cand ii fac vid cu gura la tragere se trage axul, dar ramane blocat acolo. Nu mai revine decat daca pun degetu pe ea. am incercat sa ung axul cu putin ulei dar rezultatul a fost acelasi.
NeaGeorgel a scris:...cand ii fac vid cu gura la tragere se trage axul, dar ramane blocat acolo.
Axul trebuie sa revina singur in pozitia initiala, fara nici un ajutor din exterior. E membrana capsulei fisurata sau imbatranita. Pai cum sa fie imbatranita bre ca doar e noua harzai-ar focu cu piesele lor de 2 lei !!!

Ramane blocat axul in buza aia de plastic prin care trece ...
NeaGeorgel a scris:Pai cum sa fie imbatranita bre ca doar e noua ...

Noua adica nefolosita. Ca cine stie din ce an e. Uite caz concret: discuri de frana luate din magazin saptamana trecuta, fabricate in 1997 Se vede ca sunt noi. Bine, la astea nu are ce sa se deterioreze in timp, daca sunt stocate corespunzator. Eu unu zic ca problema s-a rezolvat. Marea buba era amestecul mult prea sarac, dupa cum am vazut ieri la ITP, CO=0,4 % vol. Acum este undeva la 1,85 sper sa fie asta buba. Azi de dimineata a pornit la prima cheie, fara marr fara carr... Salutare. Hai sa va spun cat consuma TRS-ul meu din 93. Pai in Bucuresti cam 17 la suta, iar in afara mers la consum , fara sa bag piciorul imi ia cu indulgenta 12. E adevarat ca am cam 2 ani de cand am reglat carburatorul, la carbotest, insa nu am umblat la reglaje. Acum e adevarat ca motorul este cam dus. Bate in ultimul hal si pierde ulei pe la toate simeringurile. Ala nu e motor dus. Iar ceea ce bate sunt culbutorii care trebuiesc reglati ( si la mine e la fel, tacane in draci dar trage la fel ), iar treaba cu uleiul - la fel, se rezolva; trebuiesc inlocuite o-ringurile si simeringurile de volanta. Cu carburatorul - la fel; dus la Brasov pentru a fi reglat.
Astfel vei avea un motor ca nou, care sa consume putin, sa traga ca un nebun, si care nu va mai fi la ciclu.
Succes!!! te rog frumos sa nu mai dai sfaturi aiurea....
tine-le pentru tine...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community