Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

probleme etrier spate, dreapta

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
edy99
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 18/Iun/2005
Mesaje: 1661
Locație: Constanta (CT) - Petrila (HD)

Mesaj: viewtopic.php?p=168570&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#168570Trimis: 07 Mar 2008, 21:28    Subiect: probleme etrier spate, dreapta Răspunde cu citat (quote)

am si eu o problema cu etrierul pe spate

nu stiu daca ati patit-o vre-o data dar mie mi s-a blocat de foarte multe ori aerisitorul franei in etrier

ca sa pot aerisi , ori desfaceam un pic suruburile alea 2 ce prind etrierul, ori dadeam jos partea de etrier cu aerisitor, strangeam aerisitorul in menghina si desfaceam aerisitorul, dupa care montam totul la loc fara probleme

de ceva vreme, fiindca am RM, mi s-a stricat frana de mana, si mi s-a rupt capul unui surub ax, al bratului franei

etrierul mergea bine, fara nici o problema

la un moment dat, am schimbat etrierul de pe fata, e de dacie, ca aveam probleme cu el, se blocase, si am zis sa fac o aerisire totala a sistemului de franare, deci fiecare roata in parte, desi pe spate imi mergea bine frana

pentru ca era blocat aerisitorul si intre timp cumparasem altul, si pentru ca era rupt un surub ax al bratului franei de mana, am zis sa desfac de tot etrierul, si si aerisitorul, si surubul rupt sa le prind pe rand in menghina si asa sa le desfac

desfac aerisitorul fara probleme, bag surubul ax al bratului franei de mana, si se reteaza chiar de la baza

deci nu mai pot face frana de mana, e ok, pentru ca nu despre asta e vorba

montez totul la loc, si mirare, imi curgea lichid de frana la imbinarea etrierului, adica bucata exterioara cu cea interioara

ma uit la garnitura, totul bine, strang la loc, curgea, fac eu alta garnitura, garnitura ce era pe etrier tot eu o facusem de mult si pana la momentul respectiv era ok, fac garnitura, montez la loc, curgea iarasi

si strang , si strang si strang surubul de jos, si se rupe, se rupe fix in gaura bratului suspensiei unde se prinde, am strans pentru ca tot curgea

las asa rezolv problema bucatii surubului rupt dupa cateva zile, alt surub nu mai aveam, desi nu mai pot pune altul ca nu mai e filetul bun dupa ce am scos bucata aia, si pun un prezon, adica pun un ax cu filet pe el de la un cap la altul, suficient de lung cat sa ii pun la un cap si la celalalt dupa montarea etrierului pe brat , doua piuluite la ambele capete, pentru protectie

prezonul nu e la fel de gros, pentru ca nu am asa de gros, si pentru ca am zis ca nu mai pot baga asa de gros ca e dus filetul, e cu o idee mai subtire, dar, e ok, etrierul se strange bine, nu stramb

pun prezonul, pun alta garnitura, iarasi curgea

iau o pastila de la un robinet de bucatarie, tai din ea, o fac fix cum trebuie, si o montez

minune, mergea perfect totul, nu mai curgea

nu mai stiu daca de atunci si pana acum de curand am mai schimbat garnitura

ma duc pana la deva, si cand ajung acolo, ma uit sub masina ca se aprinsese becul franei, si nu se vedea nimic, am zis sa aerisesc chestia aia ce e doar la RM, si anume repartitorul ala, poate revine frana
aerisesc, dau o tura prin deva, totul mergea bine, cand vin inapoi ma uit sub masina, si vad ca se stropise roata

dau roata jos, cand apasam pe pedala stropea lichid de frana pe la imbinare

desfac etrierul, si vad ca acolo daca tai din furtunul ce duce din spatele carburatorului in fata la soc daca tai o sectiune merge perfect

zis si facut, tai pun, montez, totul ok, dau o tura, totul perfect

pe drum iar se aprinde becul, completez, nu ma mai uit ca nu mai avea rost, ajung cum ajung acasa, si ajung chiar cu bine, ma uit in garaj sub masina si vad iarasi ca e lichid de frana pe roata

fac iarasi o garnitura montez totul la loc, curgea la greu, strang prezonul, il strang il strang si iar in strang, si il rup, pana sa il rup curgea in continuare

iau o garnitura originala, gasesc una undeva , o montez pun totul la loc, iarasi curgea

scot o saiba de pe noul prezon, montez totul la loc, minune, nu mai curgea

aerisesc iarasi toata frana totul fiecare roata si repartitorul din fata, totul ok

imi fac treburile cu ea prin oras frana merge, si merge chiar bine, nu am probleme

azi cand sa plec undeva ma uit sub masina, si surpriza, iar lichid pe roata

ma uit la pompa scazuse lichidul, dar nu prea mult in pompa si in cilindrul capac al lichidului de frana, scot cilindrul , bag la loc isi revine totusi la un nivel normal lichid in pompa scazut cred ca foarte foarte putin, completez, pun pistonasul pun tot, si plec, plec asa cu ea curgand, ca era ceva urgent, si dupa cum am zis, franele merg, de pierdut nu pierde mult, pierde ca si cum ai apasa nici prea incet, dar nici prea tare, pe o siringa , dar curge, si franele merg fara probleme

ce sa ii fac? ca nu mai stiu ce sa ii fac sa nu mai curga lichid, ca deja am epuizat toate resursele, mi-e ca daca schimb doar etrierul fiindca pun prezonul, o sa curga iar, dar dupa cum spuneam si surubul original tot din aceeasi cauza l-am rupt, ca si cu el pus, curgea

sa iau tot bratul ce sa fac? ca nu mai stiu cum sa ii dau de cap
100% adrenaline
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=168578&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#168578Trimis: 07 Mar 2008, 21:49    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

salut!
iti trimit eu un etrier spate de RM(sa imi zici care parte, si ma uit daca am), dar trebuie curatat, scos pistonasul, curatat sub garnituri


Probabil e ovalizat etrierul la partea unde se imbina, si totul e ok pana se 'lasa' garnitura.
Sau...ai putea sa demontezi tot etrierul, si sa vezi daca cei 2 semi-etrieri se imbina cum trebuie. Eu zic ca e ovalizat, si nu se ating perfect unul de celalalt, si de aici toate problemele tale
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Geo0066
tribun I (8)
tribun I (8)


Înscris: 08/Ian/2008
Mesaje: 273
Locație: bucuresti
Telefon: 0740771297

Mesaj: viewtopic.php?p=168581&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#168581Trimis: 07 Mar 2008, 22:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

interesant ca in STAN SI BRAN ! i-ti trebuie neaparat alt brat + etrier , garnituri intre etrier folosesti NUMAI originale ! dupa ce faci aerisirea , strangi aerisitorul atat cat trebuie (de aici a pornit totul ) il acoperi cu putina vaselina , daca nu ai capacel de protectie ! etrierii tai par sa fie deformati (oricum trebuie schimbati ptr ca ai un surub rupt la frana de mana ) suruburi la etrieri cauta originale ! altfel o iei de la capat .
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
edy99
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 18/Iun/2005
Mesaje: 1661
Locație: Constanta (CT) - Petrila (HD)

Mesaj: viewtopic.php?p=168599&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#168599Trimis: 07 Mar 2008, 22:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

partea dreapta, nu aia a soferului, cealalta

surub daca e ceva cred ca pot vb cu cineva sa faca la strung unu la dimensiuni, ma refer la grosime, si in capat sa ii pun piulita daca nu mai merge filetul
100% adrenaline
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
barutzu
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 14/Mar/2007
Mesaje: 1776
Locație: Petrosani
Telefon: 0745149953

Mesaj: viewtopic.php?p=168691&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#168691Trimis: 08 Mar 2008, 14:14    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

ti-am tot zis savii pe la mine , saptamana viitoare sunt schimbul 1
Visul baietilor e cosmarul barbatilor .
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=169442&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#169442Trimis: 12 Mar 2008, 20:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

salut!
ai reusit sa rezolvi problema?
da-mi un PM cu adresa ta, si luni iti pot trimite etrierul complet.
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
barutzu
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 14/Mar/2007
Mesaje: 1776
Locație: Petrosani
Telefon: 0745149953

Mesaj: viewtopic.php?p=170114&sid=b88abcc51659c93204ef1aee61e83025#170114Trimis: 16 Mar 2008, 17:07    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

am punte completa pt. rm petrosani nu e departe vii vezi daca iti place bine daca nu tot bine ce te costa 1l benzina si o ora pierduta
Visul baietilor e cosmarul barbatilor .
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community