Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

IS--55--AMR
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Masina este din anul 1990,motor de 1100 si cutie in 4 trepte romania si initial a avut culoarea alba,ulterior a suferit o serie de schimbari:

-vopsire totala in cuptor in culoarea:bleo bizance
-motorul avea 50000 km si a fost refacut total
-piese noi:pompa benzina,carburator,bord veglia,bucse,rulmenti ,telescoape,cauciucuri,jante,aproape tot inlocuit,
-imbunatatiri:alarma,inchidere,geamuri electrice,praguri,scaune retapitate,bord imbracat in piele sintetica,schimbat tablou sigurante


si pozele:
http://img518.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect104bf3.jpg
http://img179.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect105nl5.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect106ap3.jpg
http://img239.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect107op6.jpg
http://img166.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect108dx1.jpg
http://img395.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect109nm3.jpg
http://img253.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect110oc0.jpg
http://img148.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect111vc0.jpg
http://img245.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect112lv4.jpg
http://img525.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect113vt5.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect114xs0.jpg
http://img175.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect115wv8.jpg
http://img138.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect116og2.jpg
http://img152.imageshack.us/my.php?image=pozelicentaproiect117vp2.jpg arata misto, poza se vede mica , nu se mareste

sa o stapanesti sanatos ! as vrea sa stiu daca se coboara fata cu un dinte cam cu cat se mai coboara botu? ar trebui sa calculezi unghiul si lungimea de la dinte pana la roata cam asa ai putea afla
Tanasele Ioan a scris:as vrea sa stiu daca se coboara fata cu un dinte cam cu cat se mai coboara botu?


pai daca umbli la bara in spate(lama flexiune)4cm si in fata (rulmenti ace)8 cm e greu de lasat un dinte?
trebuie sa dau bara de torsiune din fata jos de tot sau se poate si pe masina?am nevoie de o cheie speciala, ceva? imbus si de desfacut tot de la roata, in afara de bratul de sus ridici masina pe cric,desfaci surubul cu cheie de 10 de pe bratul inferior(cel care fixeaza bara de torsiune in bratu inferior) apoi desfaci cele doua suruburi cu cheie de 19 sau 22 care din bara de torsiune prinsa de lama de flexiune(asta o faci daca ai o tubulara,cu o prelungitor ceva mai lung si tragi tare) dupa ce ai scos surburile ai mare grija cum scoti bara de torsiune din bratu inferior sa o pui cu un dinte decalat(pentru asta inainte sa o dai jos faci o linie dreapta care sa inceapa de pe bratu inferior si sa se termine pe bara de torsiune si in functie de ea te ghidezi cum sa pui sa fie decalaj un dinte)
simplu nu?
Tanasele Ioan a scris:e greu de lasat un dinte?

Scoti portfuzeta din pivotul inferior, desfaci durubul de 6mm din "teaca" bratului inferior, impingi bratul inferior spre fata masinii, ridici bratul cu un dinte si-l reintroduci inapoi. Faci operatiile in sens invers si ai masina lasata cu un dinte pe partea pe care lucrezi.
Acelasi lucru faci si pe partea opusa. in concluzie,ma scuzati daca nu am priceput bine:
decompresez bratul de la bara de torsiune din pivotul inferior,dupa care desfac si surubul din spate cu cheile de 19 si 22,dupa care desfac cele 2 sau un surub de 6 de pe brat si reduc distanta cu un dinte,dupa care pun totul la loc.
si inca o intrebare?dintele ala din fata se duce in spate? ce am spus eu e de ajuns ca sa lasi masina de un dinte pe fiecare parte,scoti doar bara de torsiune si atat! nu depresezi nimic...toata treaba nu dureaza mai mult de 10 minute (la ambele parti! ) si nu e nevoie sa dai roata jos
Tanasele Ioan a scris:1. nu am priceput bine
2. dintele ala din fata se duce in spate?

1.
a. demontezi roata;
b. scoti portfuzeta din pivotul inferior;
c. desfaci surubul de 6mm din "teaca" bratului inferior (este un surub cu cap de 10mm spre lama de flexiune);
d. impingi bratul inferior spre fata masinii scotindu-l din caneluri;
e. ridici bratul cu un dinte si-l reintroduci inapoi;
f. pt montaj, faci operatiile in sens invers si ai masina lasata cu un dinte pe partea pe care lucrezi.
Acelasi lucru faci si pe partea opusa.


2. NU. "Dintii" (canelurile) de pe brat, se rotesc pt a putea intra in canelurile barei de torsiune. laurentiu e mai simplu sa scoata doar bara de torsiune din brat decat sa desfaca articulatia fata nu crezi? bara de torsiune e prinsa cu doua surburi de lama de flexiune...si cu un surub mic in bratu inferior...si atat...ori ca sa te apuci sa desfaci articulatia....
iulicuta2000 a scris:laurentiu e mai simplu sa scoata doar bara de torsiune din brat decat sa desfaca articulatia fata nu crezi?
Se poate si asa. Eu am facut operatia cind am schimbat rulmentii cu ace asa ca am impuscat 2 iepuri dintr-un foc.
Varianta ta, nu am incercat-o pina acum asa ca, nu pot da sfaturi la ceea ce n-am facut . de luni pun in practica toate astea,si sper sa fac treaba buna,am sa va anunt ce am facut si daca a reusit operatia varianta mea e cea mai simpla,lipsita de prea multa bataie de ciocan(care afecteaza sigur rulmentii cu ace,pivotii etc...) si daca esti atent nici nu te murdaresti pe maini... multumesc pentru sfat ,sper sa reusesc sa il pun in aplicare vreau pareri de la cei care si-au coborat masina mai jos cu un dinte fata de pozitia standard.
Mie imi place cum sta masina acum,dar observ ca a deveni mai rigida si se sint mai usor denivelarile,si imi e frica de ce s-ar putea intampla cu telescoape,bucse ,pivoti ,etc
Astept pareri daca ti-e frica ridic-o la loc Mie nu mi s-a parut ca ar fi aparut uzuri premature la componentele suspensiei... Rinichii protesteaza uneori si am luat cateva borduri in bot(blindaj/carlige) dar dupa vre-o 10.000km incep sa ma obisnuiesc sa nu mai bag botu' peste borduri Cam astea sunt dezavantajele. cred ca incep si eu sa ma obisnuiesc,imi place f mult asa cum este acum ,dar ce-i drept plamanii mei cam simt toate denivelarile dupa 2 saptamani de mers prin iasi si prin afara lui am constatat ca nu pot merge cu masina coborata ,mai jos cu un dinte de fata,la denivelari imi sare botul in sus prea tare si ma simt inconforabil la condus,in chimb imi placea asa cum era distanta dintre aripa si roata,dadea bine,daca as putea face ceva sa se comporte ca o masina ridicata normal dar sa fie lasata mai jos,idei?
Tanasele Ioan a scris:la denivelari imi sare botul in sus prea tare


Probabil nu ti-a mai ramas din cursa amortizorului si tzopaie pe tampoanele de cauciuc(de capat de cursa). Poti monta amortizoare de spate pe fata care nu vor fi la capat de cursa asa lasata jos. daca ma apas pe botul masinii aceasta mai poate fi apasata in jos,dar cum zici tu ceva de genul :ca si cum telescoapele nu au cursa completa, telescoapele de pe spate is mai mici decat cele de pe fata? Mai mici si cursa mai lunga! si cateva poze mai recente,dar fara mp3 si boxe:
















intre timp am pus pe el mp3 si boxe sony explode,si as vrea sa ii dau un strat de antifon iinsonorizant pe dedesubt
ce credeti,merita? pot sa te intreb la ce iti foloseste "galma" aia din dreapta capotei da buna intrebare,acolo a fost putin lovita masina si a fost reparata si nu am revopsit la culoare,adica asta e singurul defect,nu trebuia sa aiba si din astea.
Cred ca am sa revopsesc la loc dar nu am timp acum vreau sa fie refacut perfect


aaaaa!!!! da aerisirea de pe capota te referi?
masina a avut injectie si a suferit cateva modificari printre care si aceasta"galma" pai daca a avut...de ce nu mai are? cand am cumparat masina nu m-am inteles la pret cerea mult pe ea cu tot cu injectie si am renuntat la ea,in plus trebuia data jos pentru ca nu puteam face itp cu ea pentru ca nu se omologeaza,era injectie de renault clio monopunct va rog sa imi spuneti daca imi pot monta cutie in 5 fara nici o modificare in locul unei cutii in 4 tr la un motor de 1100 toate fiind de fabricatie romaneasca. da, sa nu fie rm ca si la rm se poate dar trebe schimbate planetarele. daca ai franele la cutie da , fara probleme. De unde ai pomenit tu RM cu 5 trepte (cele din fabrica)?? scuze pentru ca nu am specificat este RL ,multumesc pentru ajutor promt la fel cum poate fi club 11r romanesc cu motor 1,1 Ro si cutie in 4 ro cu discuri la cutie
daca e asa se poate monta cutia fara probleme!
tanasele ioan a scris:va rog sa imi spuneti daca imi pot monta cutie in 5 fara nici o modificare in locul unei cutii in 4 tr la un motor de 1100 toate fiind de fabricatie romaneasca.

da se poate pune!
in acest caz nu trebuie nici o modificare am o rugaminte,daca puteti sa imi spuneti cum imi pot face un ax de volan sport.mi-am cumparat un volan cu tot cu butuc si vreau sa mi-l montez.
Va multumesc
lascone a scris:dupa ce masori si vezi cat de lung trebuie sa fie axul (combinatia intrea axul de dacie si cel de oltcit)se taie cel de oltcit acolo unde este ax plin ,se gaureste la strung cam 20 mm ,gaura sa fie jumate din cat este axul de gros,dupa care se taie cel de dacie cu 18 mm mai lung si se srtunjesc acei 18 mm la cota gaurii din axul de oltcit dar atentie trebuie sa fie cota de rulment adica sa intre presat dupa care se sudeaza pt siguranta,asa o sa fie si solid si centrat

asta e varianta cea mai sigura si destul de neamatoriceasca
cam asa trebuie sa arate bucatile de ax inainte de a fi strunjite(sa intre cea mica in cea mare!)


sper ca ai inteles multumesc mult.
am inteles,sambata la prima ora ma apuc. Salutare , cam greu de manevrat chestia cu axu ( volanu sport ) si mie i-mi trebe dar inca nu stiu pe ce sa pun mana .
O mica atentie la tine Tanase , eu zic sa i-ti dai jos ornamentele de plastic de pe margine si sa tragi un strat de vopsea ce ai pe restu masini , sau cum am eu pe amea nu pot sa cred ca in baia mare nu gasesti un strungar!te duci la o fabrica si vorbesti cu portarul(da,cu el,de obicei cunoaste pe toata lumea )
Bezicu a scris:Salutare , cam greu de manevrat chestia cu axu ( volanu sport ) si mie i-mi trebe dar inca nu stiu pe ce sa pun mana .
O mica atentie la tine Tanase , eu zic sa i-ti dai jos ornamentele de plastic de pe margine si sa tragi un strat de vopsea ce ai pe restu masini , sau cum am eu pe amea


ai dreptate chiar as vrea sa le dau jos,daca le dau raman gauri in portiere peste tot si asta implica sa le chituiesc si sa revopsesc masina unde este dat cu chit.Iar vopseaua este f scumpa si ar implica uin cost f mare.
Dar nu imi fac griji deoarece este foarte bine pregatita portiera sub bandouri si sper sa nu imi apara urme de rugina mai am inca o intrebare.
Voi cat de lung v-ati lasat axul sport,ca lungine are?
Eu astazi am incercat sa imi fac si l-am facut cam lung si trebuie sa il refac. Prea mult nu -l poti scurta, ca o sa lovesti cu degetele de la maini in butoanele bordului.Atentie mare!Volanul trebuie pus la aceeasi inaltime cu precedentul, poate putin mai aproape dar nu mult. astazi mi-am montat volanul sport am sa pun poze cu el montat.
Sunt cam confuz cu volanul sport,parca e prea micut si mi se pare ca se invarte mai greu da...se invarte 'ceva' mai greu, caci e mai mic off-topic (da acu am obsv semnatura lui vali) : raspunde dracu la telefonul ala!!!!! Am o rugaminte,cine ma poate ajuta cu cateva idei puse in practica despre cum sa imi fac flanse pentru oltean,si daca sunt cateva dimensiuni,poze(ex cum era despre volan sport),numai sa fie ceva foarte sigur.
Va multumesc cateva poze mai recente cu masina:









Tanasele Ioan a scris:Am o rugaminte,cine ma poate ajuta cu cateva idei puse in practica despre cum sa imi fac flanse pentru oltean,si daca sunt cateva dimensiuni,poze(ex cum era despre volan sport),numai sa fie ceva foarte sigur.
Va multumesc


daca ai sa cauti pe forum ai sca gasesti poze cu butuci modificati pentru 4 prezoane. a pus si iulica si lascu ....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community