Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

IS--55--AMR
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Nu stiam Cristi. Poate si asta ar dauna in functionare cu anumite tipuri de bujii .
Nu te tine abreiajul pana in vacanta ? Ca si eu tre sa vad ceva pe la placa de presiune la a mea si ne ocupam de amandoua la mine unde este soare din pacate nu....nu mai pleaca de pe loc aproape deloc.....asa pe la 4000 de ture cu putin noroc si multa rabdare mai pleaca ... plus ca de prin aglomeratie sau semafoare si mor de nervi....maine tre sa-mi vina kit-ul de ambreaj, motorul ii deja jos....dar stai linistit ca sigur mai apare ceva pana la vancata nu-mi fac eu griji ca nu :))
Asa cateva poze pt a va delecta privirea cu placa veche :P
Cam trage a mea dar tot la placa ma gandesc si eu . Oare ar arata in poze la fel ca a ta ?
Sa nu-i mai fac si eu . exista doar o singura modalitate de a afla....motoru' jos :P
AnduSan a scris:exista doar o singura modalitate de a afla....motoru' jos

Ca , comunismul Jos e cel mai sigur . ....de-ar fi asa usor de dat jos ca motorul de oltcit De dat dau jos usor dar de ridicat nu pot . Ma tine o vertebra cheama-l pe vecinu' sa te ajute asa arata piesele



si asa arata puse pe motor

Ce se mai aude de masina?mai merge? eee...nimic deosebit , i-am spart baia de ulei si indoit traversa dintre lonjeroane ... revin cu poze .. a dracu' sine de tramvai Andusan ,si cat ai dat pe toate jucariile ? mult da ce sa-i faci daca regia autonoma de drumuri nu-si face datoria sa scoata sinele de tramvai care nu mai is folosite? si pozele promise :



Cam asta se intampla cand treci peste o linie de tramvai cu garda la sol atat :


Vad o mica gaurica in baie si lonjeronul deschis ca o conserva Si scutu unde e? ala nu ii lonjeronul ii traversa aia dintre lonjeroane pe care se prind suportii motorului si da ii deschis ca o conserva iau gaurica aia ii cat 2 degete ... scutu' mi-a fost lene sa-l mai pun ultima data cand am umblat la motor ... am tot vrut sa-l pun da am amanat de pe o zi pe alta Cam praf si pulbere
Si eu umblu de un an fara scut . o poza face cat 1000 de cuvinte



mai multe detalii peste o saptamana

P.M. Mecanicul ii sub motor ... mai multe poze si cu el tot atunci Ce misto arata In cutie e o matza? Cred ca era mecanicul de care zicea ca e sub motor ,mecanicomatzozaurul "mecanicomatzozaurul" da ai ghicit el ii...defapt ii o ea.

Bun acum detaliile :

- Motor 1.1 ... in mare parte ii vechiul motor cu alt carter
- Set motor 1.3 frantuzesc comprimat


- portuit chiuloasele si la admisie si la evacuare (din pacate nu am poze decat cu galeria de admisie, trebuie sa gasesc si restul de poze)


- opritori simeringuri supape (nici la astea nu gasesc pozele)

- ulei, filtre, garnituri noi ... si in principiu cam atat

Produsul semi-finit:


Trademark-ul se poate vedea prin primele poze (cele cu setul motor)

si acum cu mecanicomatzozaurul :


Aici verifica distributia sa vada daca ii bine pusa la punct dupa ce, binenteles, a pus-o si a reglat si culbutorii (dupa cum se vede ii cu lerele in mana)



Aici punea tubul de avans vacumatic in carburator si mai facea mici reglaje la el.

Am sa revin cu poze cu motorul cu galeriile puse si montat pe masina, iar daca ne ajuta vremea poate si un filmulet cu pornirea lui.

Acum am si eu o intrebare : Cum reglez avansul la aprindere electronica fara stroboscop ?
AnduSan a scris:...comprimat ... reglez avansul la aprindere electronica fara stroboscop?


Comprimat fiind, oricum nu mai sunt bune valorile standard, din carte. Trebuie experienta, urechi bune si rabdare. Mai pe romaneste, la ureche. Setul a fost sh, nu? Setul ii de la micu ... da ii sh dar in stare destul de buna

Valorile stiu ca nu mai is cele din carte de aia am si intrebat...credeam ca ii ceva metoda prin care se poate regla cat de cat mai ok la scanteie nu merge? sau e tot aia? Cateva poze de pe parcurs...pistoane,inainte si dupa finisare:
http://img517.imageshack.us/i/dsc022433.jpg/
Operatiunea "Chiulasa":
http://img171.imageshack.us/i/dsc0260ud.jpg/
http://img32.imageshack.us/i/dsc0261hu.jpg/
Ce era cu negru de calamina a fost indepartat, acelasi tratament au primit si caracatitele si evacuarile;
http://img203.imageshack.us/f/dsc0267yl.jpg/ Ai cur Felicitari ptr motor, arata excelent. Sper sa si mearga pe cum arata

Cat despre curatirea mecanica a pistoanelor, sunt partial de acord cu Zeph. Adica, in printzip, nu se curata prin slefuire decat intr-o oarecare masura. Daca la sfarsit se si cantaresc pistoanele si se aduc la greutati identice, atunci nu e prea mare buba. Am vazut pistoane de Oltean curatate prin sablare foooarte fina(la cabinetu' de stomatologie) si cantarite la urma. Au iesit impecabile. merci marian de poze ... bine ca macar ai gasit cateva....erau mai multe poate le voi gasi intr-un final.

Cat despre slefuire ele au fost slefuiete cu un micromotor, nicidecum cu perie de sarma pe flex, si cu pasta de polish cu o perie foarte fina ... cat despre cat s-a luat din ele nu stiu pentru ca l-am luat gata comprimat...acum nu am cantar sa verific asa de precis ... tot ceea ce pot sa fac ii sa sper ca is cat de cat echilibrate. Ramane de vazut inca nu am iesit la o tura ca mi s-a ars instalatia electrica si am schimbat-o pe toata, mai is mici fire care nu stiu exact unde trebuie puse...am sa revin cu poze ca poate stie cineva si ma poate ajuta.

Va multumesc de aprecieri ... oricum tot meritul este a lui marian ca el a avut foarte multa rabdare cu el, eu nu am facut decat sa-l incurc :)) Nu revendic meritele pana nu-l vad in plina actiune
Despre pistoane, in poza cel din stanga e neprelucrat, asa arata sub calamina, l-am curatat cu apa calda+detergent+perie de paie manual.Vazand ca a mai fost prelucrat am zis sa-i mai iau din asperitati (zone fierbinti, unde se prinde calamina)l-am slefuit intai cu freze fine apoi le-am dat un polish sa nu-i las zgarieturile mai proeminente, in principiu nu am scos shpan din ele..sa zic maxim 0.1 grame...vom vedea in timp, la prima pornire functioneaza ok...
Chiar daca le sablam tot ramaneam cu zgarieturile alea...la cabinetul de Thenica Dentara Nu cred ca a zis cineva sa-l sablezi ci doar ce am vazut pe la altii
Oricum, spor in continuare cu lucrarea. Pacat totusi de pistoanele frantuzesti taiate la strung/freza, dar daca asa le-ati luat, aia e.
Pana la urma, un motor frantuzesc de 1.3 cmc, cu tot cu chiulasele originale ar fi fost o alegere mult mai potrivita. Dar, stiti voi mai bine Ar fi fost o alegere mai buna intr-adevar dar de unde? ... 2 sapt am tot cautat si nu am gasit nimic ... am trimis mp-uri la cativa useri de pe forum care stiam ca ar avea dar nu vindea nimeni ... aste e acum trebuie sa ne multumim si cu atat ... alegerea a fost intre setul asta si unul de 1.3 romanesc nou ...dar la ala era nevoie si de chiuloase de 1.3 si deja depasea bugetul alocat... asa 1.3 comprimat pe chiuloase de 1.1 a fost o alegere zic eu mai buna...
Urmeaza un motor de 1.3 franta care, binenteles l-am gasit dupa ce am terminat motorul dar momentan nu is fonduri pentru el Eh, un set motor 1.3 si 2 chiulase frantuzesti se gasesc oricand. Imi puteai da si mie un mesaj, ca am ceva fiare puse deoparte. Pana la urma, orice se gaseste, rabdare sa ai
Eu doar imi dau cu parerea ca fost proprietar de motor "comprimat"(plus destule motoare vazute pe la diversi useri). Nu-mi place prea mult varianta asta de motor pentru o masina care merge prin trafic. Se incinge, detoneaza etc. Si toate astea pentru ce? Cativa caluti in plus? Zau daca merita. Ah, daca mergi cu ea in weekend, sau seara cand nu e trafic, atunci da. Se simte ca e putin mai sprintena si nici nu iti faci nervi
Dar, sa dam Cezarului ce-i al Cezarului... Motorul arata de zile mari si sunt convins ca o sa mearga ceas A pornit bolidu' si am dat si o tura cu ea

http://www.youtube.com/watch?v=gCKs4LY7roU Se aude extrem de ciudat... parca si o chestie gen bataie.. dar poate asa sunt astea comprimate... Baraitul in principiu e de la evacuare, nu e prinsa foarte bine si nici etansata corect, ploua tare atunci si le-am prins acolo sa fie sa nu urle ca un hotrod Cum trage bolidu'? momentan nu trage cum ma asteptam ca trebuie sa isi faca segmentii uzura ... important ii ca merge forja bre...sa vezi ce repede se vor aseza eh...urmeaza si forja....pana atunci ce materiale pentru insonorizare recomandati? vreau sa imi izolez fonic oarecum compartimentul motor de habitaclu ca la 2000 de ture nu mai poti vorbi in masina ca nu te intelegi. Inainte aveam ceva pasla dar nu prea as folosi materialul asta ca mi ca tine umezeala
AnduSan a scris:eh...urmeaza si forja....pana atunci ce materiale pentru insonorizare recomandati? vreau sa imi izolez fonic oarecum compartimentul motor de habitaclu ca la 2000 de ture nu mai poti vorbi in masina ca nu te intelegi. Inainte aveam ceva pasla dar nu prea as folosi materialul asta ca mi ca tine umezeala

Vibroplast sau vezi in Baumaxx sau Practiker ceva material insonorizant. Alluband peste care lipesti pasla. Gasesti in HORNBACH pasla (e folosita pt protejarea camerei cand vopsesti, sa nu se murdareasca pe jos, ca sa sti unde o gasesti) si alluband la dedeman... ok merci am sa ma interesez si am sa va anunt ce o sa iasa Rog un moderator/administrator sa redenumeasca topicul din "IS--55--AMR" in "IS-55-AMR -> SJ-54-TAZ" dupa care sa il inchida caci masina a ajuns la casare pentru programul RABLA 2011.

Va Multumesc!


Inca un vis frumos s-a sfarsit...
http://www.youtube.com/watch?v=cRaqS0ZhFwc&feature=related iti dau un cutit sa-ti tai venele? creca o piesa mai potrivita ar fi : http://www.youtube.com/watch?v=MDBLhdSy5t4
nu stiu pentru cine a fost un vis masina asta ca pentru mine mai mult un cosmar a fost....cel putin in ultimul ei an
Horatiu a scris:iti dau un cutit sa-ti tai venele?

Foloseste-l tu daca ai vrei. Mie nu imi este de nici un folos. A! Poate doar cand imi curat cartofii pentru prajit si sa tai feliute rosiile si castravetii pentru salata. Pai la ce deprimare te-a cuprins ar fi cel mai indicat lucru...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community