Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

IS--55--AMR
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Frumoase se vede ca e intretinuta bravo multumesc. Cum si cu ce ai vopsit jantele ?????? jantele au fost noi toate ,si cel care a avut inaintea mea masina le-a vopsit cu pistolul de vopsit cu vopsea metalizata si inainte de a le vopsi le-a frecta foarte bine cu smirgher foarte fin. Salutare!!! tin sa anunt ca vechiul IS-55-AMR s-a transformat in SJ-54-TAZ . Masina a fost si este intr-o strae f buna, recent am avut un drum la brasov si am fost surprins ca a consumat 40 de litri la aprox 650-700 de km cu toate ca are un consum in oras destul de mare. Multe modificari nu a suferit decat un set nou de amortizoare monroe, schimb de bucshe pe fatza si ceva garnituri pe ici colo care scapau ulei...in rest...modificari ale caroseriei: aripa stanga fatza a rupt o bara de remorca de tir numa aripa a avut de suferit in urma accidentului, capota contra-aripa si farul de stanga is intacte. Aripa a fost reparata urmeaza sa fie si vopsita.
Ma bucur sa fiu printre mandrii posesori de oltcituri.
O sa revin cu poze recente ale masinii. Felicitari pt. achizitia facuta! Ai o masina foarte ingrijita.
Tu ai mai inca un Oltcit?
Asteptam pozele . Am mai avut inca un oltcit pe care din pacate l-am achizitionat intr-o perioada in care stateam f prost cu banii si avea nevoie de ceva investitii pe care nu mi le-am permis. Am fost nevoit sa o vand (da macar i-am dat-o unui coleg de ap si o pot vedea in fiecare zi). Un oltcit verde metalizat din '94 pt export, numa cu piese frantzuzesti pe el. Asta e oricum is foarte multumit de asta pe care il am pt ca merge impecabil si arata mai bine decat merge. Voi posta poze cand ii voi schimba si filtru de aer cu unul sport pipercross (sper sa gasesc cat mai curand ceva tub flexibil de cauciuc care sa fie pe gustul meu ca numai chestii urate am gasit). Si ca sa nu uitam de existenta ei, un mic update dupa prima ei baie:

ehehe!! .. alea-s jantele de la Juniorul nu? Alea-s Superba asa Bun asha.
Sa te tina 20de vieti ms .... ii suficient una si buna Si pt ca m-ati batut atat la cap cu filtru ala de aer l-am si montat multumita lu mariankzd care nu a avut atceva mai bun de facut la ora 3 jumate noaptea )
http://www.youtube.com/watch?v=qZrQhP2BsqU Misto dar cel mai tare si mai gros se aude la blana,si daca ai avea teava mai scurta s-ar auzi si mai periculos,eu am pus direct filtrul sport pe gura carburatorului ,si pentru ca nimic nu mai obstructioneaza intrarea aerului,si nici nu dureaza mai mult sa il traga, se aude criminal,acum e la naftalina ca e frig afara. Conducta nu e chiar ceea ce avea el de fapt in minte dar isi face treaba...iddea de a pune in spatele farului filtrul a fost sa nu traga aer cald de la radiatorul de ulei Salut
e super cu jante, arata inca super bine olteanul mai ca as da o tura cu el. salut....poate cine stie in viitorul apropiat o sa ai ocazia ca se cam preconizeaza un drum pana la iasi....momentan nu stiu cand si cum si in ce fel da oricum tinem legatura. A primit masina un mic cadou asa inainte de itp (multumita lui valib) ....macar odata la doi ani sa primeasca si ea ceva

Update:

-Distributie (Power Grip) + rulmenti (BRM)
-Bujii (NGK Iridium) + Fise (Urziceni)
-simering distributie (deala rosu)
-lichid de frana (OMV DOT 5.1) + Placute de frana (ETF) + Discuri de frana + Garnituri etrieri
-Burdufe planetara ...

Am facut rovinieta pe inca un an ca sa se mai acopere din gropile din buzunarele smecherilor.

Am mers la ITP si mi-a facut rechemare, culmea nu au iesit franele , oricum se chinuia sa-mi gaseasca ceva la masina si nu prea a avut ce zice (tin sa mentionez ca am mers cu flansele in 4 prezoane si cu rotile de 185 si nu a zis nimic, nici nu stiu daca si-a dat seama) ... eh asta e 90 de lei verificarea + 32 revenirea de maine si o fi bine (oricum 122 de lei per total mi se pare f bine ).
Nu stiu cum nu poate sa iasa franele cand ieri ma laudam ca am pus o frana de am dat cu nasu de volan oricum....bine ca a iesit tot in regula bucshi, pivoti, directie, amortizoare si cel mai important noxele. poate nu ai aerisit bine franele, poate un disc nu e degresat, si probabil nu iti prind egal... poate cine stie ... dar acolo a iesit forta egala pe ambele roti in fata si in spate (aprox 2850 kg pe roata in fatza si 890 kg pe spate....la frana de mana nu stiu ca nu prea mi-a pasat...da de tinut frana de mana tine...cel putin nu preaca masina la vale de nebuna) ... oricum se rezolva maine...mie mi-a fost frica sa nu trebuiasca sa dau jos planetarele si fuzetele pt roti....da a fost ok asa ca nu si-a dat seama. Gata...masina poate circula in conditii de siguranta pana in 2012...s-a rezolvat si itp-ul...binenteles ca au iesit franele fara nici o problema...cel mai probabil ca a "manarit" el prima data sa nu iasa....da ii bine ca a trecut fara sa mai schimb rotile nu are el ce sa manareasca,calculatorul decide tot
AnduSan a scris:.recent am avut un drum la brasov si am fost surprins ca a consumat 40 de litri la aprox 650-700 de km cu toate ca are un consum in oras destul de mare.


Ce spui tu acolo e consum de masina noua, din clasa mica-medie 5.7-6.1 la suta, sincer nu cred, cel putin nu la oltcit. Ca sa nu mai spun ca probabil numai in Brasov consumul instant "s-a dus" undeva spre 12, la cat e de intortochiat orasul si de circulat. .....iar apoi satele alea de secui/maghiari unul langa altul cu "militieni" la tot pasul si cetateni care au prostul obicei sa vanda cartofi, kalacs, paine pe marginea soselelor
iulicuta2000 a scris:nu are el ce sa manareasca,calculatorul decide tot


Pai teoretic nu ar trebui sa aiba ceva dispozitiv care sa zica forta de la roata in fct de cat de tare apesi pe pedala?...caci oltcitul nu are servofrana...deaia nu prea imi explic faptul ca prima data a iesit forta de franare de vreo 2800 kgf la roata pe fata si a doua oara undeva la 1900 .... si a doua oara a iesit undeva la 80% testul si prima data numai 49%. oricum daca pot bloca gume de iarna de 185 latime nu prea consider ca nu ii suficient de buna frana (cel putin sa nu iasa pt itp).

lord_wader a scris: sincer nu cred, cel putin nu la oltcit.


Iti zic sigur.....cu uleiul proaspat schimbat, in regim de mers cu o medie intre 2500-3500 de rot/min si viteza undeva la 80-90 km/h asta ii consumul ... plus ca sincer nu-mi aduc aminte sa vad sate cu vanzatori de cartofi si toate cele pe E60 (DN1) ... acum cu rotile de iarna pe masina de 185 ii scot un consum de 6.5 in extern Eu initial am avut impresia ca ai venit dinspre Tg Secuiesc, vazand IS la titlu.
De asta am pomenit de vanzatori ambulanti. Oricum mie imi vine mai greu a crede, tu stii cel mai bine ce si cum, daca ne minti pe noi te minti si pe tine daca nu felicitari ai o masina care consuma putin nu mint pe nimeni ca nu am nici un interes...nu am o masina care consuma putin....consuma exagerat de mult in oras (am avut si 18% asta iarna) ... atat ca ia f putin in extern...la un mers constant...
AnduSan a scris:
iulicuta2000 a scris:nu are el ce sa manareasca,calculatorul decide tot

Pai teoretic nu ar trebui sa aiba ceva dispozitiv care sa zica forta de la roata in fct de cat de tare apesi pe pedala?...
Dispozitivul se numeste PEDOMETRU si cu el se poate minari calculatorul daca nu esti atent . asa...stiam eu ceva da nu eram sigur si deaia am scris ceva dispozitiv....ideea ii ca daca se poate manari in favoarea ta se poate manari si impotriva ta is sigur de asta....oricum nu a fost decat 23 de lei revenirea ... ii bine si asa tinand ca peste tot unde am fost 150 de lei era numai verificarea daca face itp la oldshit sau orice alta masina fara servofrana trebuie sa apara in fisa de verificare a franelor forta de apasare a pedalei,forta masurata de pedometru cum spune si laurentiu,daca nu apare acea forta Rar-ul din buc anuleaza verificarea
mie mi-au refacut testul de franare,fiindca prima oara a fost facut cu protectii de pedale neomologate(pedale de aluminiu typeR) iar a doua oara am avut protectiile de cauciuc originale,in ambele dati a fost sunat inginerul de cei de la RAR bucuresti pai asa mi se pare normal numai ca la mine nu a pus nici un pedometru nimic...deaia zic ca a manarit el ceva...ca nu s-a blocat nici softu nici nimic...toate au decurs cum au trebuit. acum ce apare exact in fisa nu iti pot zice ca nu m-am uitat foarte detaliat pe ea....vroiam sa plec cat mai repede sa nu deschida vre-un subiect de roti
AnduSan a scris:... la mine nu a pus nici un pedometru nimic...
Nu l-au pus pe pedala; pedometrul a fost tinut (actionat) in mina de un mecanic de pe margine.
Sint patit. Asa au vrut sa ma frece si pe mine anul trecut la ITP ( odata cu frina si o data cu noxele) dar nu le-a prea mers si le-am luat din prima. in cazul asta eu as fi sunat la rar sa trimita "echipa mobila" in statia itp sa-ti faca ei verificarea tehnica,sau macar sa verifice corectitudinea cu care se face acest lucru nu cred ca ai fi sunat la rar cu echipa mobila daca aveai flase in 4 prezoane pe roata si cauciucuri de 185 in loc de cele de 145 Cred ca zicea de patania lui Laurentiu. eh....da....nu mi-am dat seama apai andusan,tu te duci cu oaia jupuita in gura lupului si tot tu te plangi ca vrea sa te fure la frane? pai....nu-i vb de asta .... chestia ii ca is cam paranoic cand vine vb de frane ....ca deasta mi-am schimbat si discuri si placute si lichid si garnituri....ca nu prea aveam incredere in cele vechi ... am mai zis ca nu ma deranjeaza revenirea ca as fi dat si de 2 ori mai mult numai sa nu mai schimb flansele si tot....numai ca....se uita la masina si vroia sa-mi gasesca ceva si nu stia ce...evident ca de zicea ceva de flanse sau de roti, numa sa deschida subiectu, incercam sa rezolv ceva....m-a deranjat ca putea sa zica ba iti facem revenire ca: asa, nu sa faci ca nu-mi tin franele si ma lasi sa ma duc asa pe strada asta dupa ce mi-a facut teste pt orice exista (amortizoare bucsi, noxe rugina si tot).... Noul Oltcit Duster cu optiunea furata de la skoda "Drumuri Grele"
acum nu mai trebuie sa-ti faci griji nici de autostrazile din romania si nici de soferii de tir care se uitau odinioara de sus la tine Eventual poate sa-si faca griji doar in ceea ce priveste stabilitatea in viraje... era o gluma. defapt motorul ii in spate deaia ii asa inalta de fata... urmeaza un schimb de ambreaj cum merge cu NGK iridium? ma...merge...dar sincer nu-i nici o diferenta intre iridium si ngk normal.....atat ca sta putin mai rotund relantiul si se incalzeste mai repede motorul .... in rest nimic...nici consum mai mic nici crestere in turatii mai rapida (cum se zice in reclame), nimic special... sincer nu prea recomand ... o fi poate de la fise ca poate nu-s de cea mai buna calitate (ma tot documentez de altele dar momentan nimic special), dar si cu cele tesla si cu cele urziceni ii la fel. pai daca se incalzeste mai repede motorul, ai evident consum mai scazut (pt ca motorul consuma cat o vaca pana se incalzeste la temperatura optima)

pentru fise din pacate, singura optiune ar fi sa iti cumperi la metru cabluri de fise (mi-a facut cineva o oferta mai demult de la o firma mare din SUA dar nu am bagat-o in seama), si sa iti mufezi tu fisele dupa cum vrei.

ca altele in afara de tesla/urziceni/bosch...nu mai gasesti momentan partea cu consumul o fi asa ca daca se incalzeste consumul ii mai mic da la 1600 de km facut pana acu cu ea pana acum (vreo 400 numai in oras) consumul nu a fost mai mic decat inainte....bine poate a fost da oricum neinsemnat ... acum mai intra faza si ca s-a mai scumpit benzina si poate de aia da oricum nu ma pot pronunta pt ele
Cat despre fise am gasit de la ngk tot asa la metru cum ai spus undeva la 1 euro pe metru sau un euro si ceva....numai ca nu cred sa fie difenrenta f mare ca tot de 7 mm era....in viitor voi vedea si chestia asta momentan is altele mai importante Dar fisele astea TESLA siliconice nu mergeau bine daca luai ? pai sincer sa fiu diferenta intre tesla si urziceni nu ii (atat ca parca cu alea tesla nu is fluctuatii asa mari la relanti...o fi si de la benzina de "calitate" de la noi).....vreau sa incerc si altceva pt curiozitatea mea....dar momentan nu dispun de fonduri ca trebuie schimbat ambreajul si puntile de la alternator...in viitorul apropriat voi incerca si cu altele....poate si o bobina ceva nu stiu ... om trai si om vedea :) De curiozitate, faceti o masuratoare a rezistentei interne a fiselor cele mai lungi, Tesla si Urziceni. O sa ramaneti surprinsi de rezultat. Rezistenta interna mare are o influenta negativa asupra curentului electric care trece prin fise, deci implicit asupra energiei disponibile pentru scanteie. Iar fisele Tesla sunt destul de slabe la capitolul asta, mai slabe decat cele de Urziceni.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community