Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

motor alfa 33

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
vreau sa-mi pun motor de alfa 33. am mare nevoie de ajutor in sfaturi...
multumesc
inca nu am motorul dar pot sa il iau repede.
stiu ca trebuie facute modificari...sunt constient ca e greu da vrea...
m-am saturat sa-i vad pe smecherii astia cu masini noi motoare cu 16v sa faca pe smecherii cu ai lor o suta si putini cai...
stiu de asemenea de variantele de upgrade la motor(comprimare...turbo...carburatoare...) dar nu ma mai intereseaza ia-ti motorul si pune-ti apoi intrebarile Multa bafta. Daca nu ai la indemana un meserias in prelucrari mecanice (strungar, frezor, etc.) care s aposede si ceva masini unelte mai bune, sfatul meu e sa te lasi pagubas. O sa iti trebuiasca multe adaptari, flanshe. sunt convins ca trebuie....dar nu vreau sa ma gandesc cat de greu e...cum ziceam motorul e usor de facut rost...
de asemenea exista vre-o 3 variante de motorizari boxer...iar cea mai mare are 1.7 16v parca...
aici nu stiu prea bine care sa alerg...ma gandesc la varianta de mijloc 1.5 dar daca motoarele au aceleasi dimensiune cred ca m-as baga la varianta maxima ... Pai daca nu vrei sa te gandesti cat de greu e, cam te arunci cu capul inainte. Adica anumite treburi trebuie pregatite cam dinainte. Adica nu stiu cat de interesant o sa fie cand o sa te trezesti ca iti trebuie facuta cine stie ce flansa si nu ai unde sa o faci. A propos, cum te-ai gandit sa faci, pastrezi cutia de Oltcit sau pui cea de Alfa? (inca mi-e neclar scopul pentru care faci chestia asta, dar, ma rog.... )
cristi_s a scris:Pai daca nu vrei sa te gandesti cat de greu e, cam te arunci cu capul inainte. Adica anumite treburi trebuie pregatite cam dinainte. Adica nu stiu cat de interesant o sa fie cand o sa te trezesti ca iti trebuie facuta cine stie ce flansa si nu ai unde sa o faci. A propos, cum te-ai gandit sa faci, pastrezi cutia de Oltcit sau pui cea de Alfa? (inca mi-e neclar scopul pentru care faci chestia asta, dar, ma rog.... )

vreau s-o pastrez pe asta de oltcit ca sa nu ma bag in mare inginerie(sa trebuiasca sa schimb puntea fata)
stiu ca ma arunc cu capul in fata...dar am si ceva sprijin de la baieti care si au modificat masinile(au pus alte motoare pe ele)...
cam asta e masina mea acum

e un rl care si a luat motor 1300 si cutie in 5
motorul este pe moarte si asta mi-a ajuns la os... E superba..daca ar arata si a mea asa..
Cred ca sunt modificari mai mari daca pastrezi cutia de oltcit.
De asemenea rezultatele sunt mai slabe, probabil..
Eliade George a scris:E superba..daca ar arata si a mea asa..
Cred ca sunt modificari mai mari daca pastrezi cutia de oltcit.
De asemenea rezultatele sunt mai slabe, probabil..

din ce am citit cutia de oltcit are rapoarte mai bune (scurte) decat cea de alfa. problema cutiei tine cel mai mult de cea a franelor iar personal sunt incantat de marimea dicurilor ventilate care le mai gasesti pe bmw sau orice model gt s de masina. Ai dreptate...uitasem de frane...mea culpa.
Stai, ca ma fura peisaju' rau de tot...totusi vad ca ai roti de dacia, deci..ai frane in roti, care-i problema?
Eliade George a scris:Ai dreptate...uitasem de frane...mea culpa.
Stai, ca ma fura peisaju' rau de tot...totusi vad ca ai roti de dacia, deci..ai frane in roti, care-i problema?

Stiu ca asa arata dar din dorinta de ai putea pune niste jante de aliaj care sa nu coste cat toata masina, am pus flanse de RM si pe fata si pe spate...
daca o sa gasesc butuci in 4 prezoane o sa fac schimbul cu mare placere...
jantele urmau mai tarziu... Aha...acu inteleg...atunci merita pastrata cutia.
Trebuie flansa, trebuie masurat, centrat... vazut daca incape ambreiajul, trebuie sa ai un mecanic super...Bafta, sa stii ca este greu, costa o caruta de bani, probabil ca iti iei linistit doua-trei motoare de oltcit bune cu banii aia, dar...e altceva... mi ar fi placut sa mai gasesc inca cativa insi interesati si asa poate lucrul asta o sa se dovedeasca mai usor de facut pentru noi...
intradevar e vorba de o flansa adaptare la cutia asta de viteza si ar mai fi vb. de suportii de motor si trebuie gasit si un loc pentru radiatorul de apa...
vedem noi cine vine la 4tunning day in bucuresti? eu am sa merg si sper sa vad oltcituri! florentine daca te pui frumusel in fata la calculator si vei rasforii acest capitol ... Caracteristici, Performante, Tuning.... si pe cel de la motor...sunt sigur ca vei obtine peste 85-90% din informatia de care ai nevoie...despre toate adaptarile...bafta!
adrian-ar a scris:florentine daca te pui frumusel in fata la calculator si vei rasforii acest capitol ... Caracteristici, Performante, Tuning.... si pe cel de la motor...sunt sigur ca vei obtine peste 85-90% din informatia de care ai nevoie...despre toate adaptarile...bafta!

merci pentru sfat... salut!
- daca iei motorul, ia-l cu suporti cu tot daca e posibil (adica tai din masina, si iei toti suportii), sau macar sa iti faci niste schite ale suportilor originali (iti vor fi foarte folositori)
- radiatorul de apa e usor de montat, dupa ce ai motorul pe masina asta e o informatie foarte utila...de asa ceva am nevoie
multumesc mai intreaba si tu ce nu stii...ca nu imi vin in minte toate ideile...
valib a scris:mai intreaba si tu ce nu stii...ca nu imi vin in minte toate ideile...


chiar tu aveai alfa aia 33 1,7 )))))))))
ce ai facut cu motorul?
cand il montezi si tu pe olteanul tau rosu serios??? ia spune mai multe...de ce nu l ai pus? nu l-am pus pentru ca am ITP-ul in curand, si ar fi enorm de munca degeaba. ..si asa,dupa itp ..il pui? si ce rezovi? o data la 2 ani faci munca voluntara?

exact.
sau stii tu alta varianta mai buna, care sa includa cai muuulti?

si cu turbo...tot acolo esti. Pentru 1 zi trebuie sa il faci stock eu stiu..dar...vezi semnatura nu iesi tot acolo cu turbo...modificarile sunt minime la turbo...costul putin mai mare,dar se castiga mult cuplu,sunt deja destule de unde te poti inspira... sa mai astept un pic ca sa iti pui tu motorul ? apuca-te singur de treaba mai bine... dca tot iti plac motoarele boxer de ce nu ei o alfa 33 ???? e mai faina de cit oltcitu...4 portiere... interior frumos..... are dreptate si dog...
dog72cat a scris:dca tot iti plac motoarele boxer de ce nu ei o alfa 33 ???? e mai faina de cit oltcitu...4 portiere... interior frumos.....

pai si unde mai e placerea de a tuna un oltcit?
din cate stiam, exista deja un oltcit cu motor de alfa33, in craiova cred mi-e nu-mi plac motoarele boxer si nici nu ma omor dupa confortul masinilor mai "bune" ci vreau doar sa pot face din oltcit...racheta.(fara sa-i dau foc) Exista intr-adevar in Ghost Racing un Oltcit echipat cu 1.7 8v daca nu ma insel (daca e pe carburatoare are 105 CP, daca e injectie scoate 112CP, cuplul nu-l stiu). Dupa cum spuneai, mai sunt 2 motoare de 1.7 care au echipat variantele Q4 si QV , 1.7 16v, 132cp catalizat si 137cp necatalizat. a fost..... . si era de vanzare motorul cu cutia de alfa.... pe la vre 1000 de iepuroi asa. Sa inteleg ca nu mai exista oltcitu FCW ...poze pentru cine nu-l cunoaste

mai erste unul din turda cu motor de alfa el, de culoare bordo (parca) cu o capota ciudata. a aparut in revista 4tuning la pagina pe invers ba exista masina. nu mai are jantele si oglinzile. motor plus cutie si adaptari se vinde la 25 mil iar toata masina cu 33 cu motor si cutie ded oltcit, masina nu mai are ITP Oglinzile sunt de Matiz???
claudiu_c a scris:mai erste unul din turda cu motor de alfa el, de culoare bordo (parca) cu o capota ciudata. a aparut in revista 4tuning la pagina pe invers


asta? eu citisem ca ar fii avut de vw1.6

Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community