Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Am reglat carburatorul si am nevoie de o opinie

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am reglat carburatorul dupa www.oltcit.ro ,mai ales suruburile micrometrice.Am bagat furtun la vacuum am suflat si am reglat tr1 dupa "fasait",pe urma am facut testul sa vad daca se opreste motorul dupa ce scot furtunul de pe capsula de dezanecare si s-a oprit(inainte sa reglez micrometricele crestea turatia nu se oprea)pe urma am reglat co si aer si ralantiu sta in jur de + - 1000.Am facut toate testele care sunt pe site si mi-au iesit bine,dar inainte de reglajul asta, ralantiul era 800-950.Era mai bine inainte cu ralanti mic? (imi consuma mult),sau acum cu ralanti si mai mare va consuma mai mult ?!Multumesc
bytzu1 a scris:inainte de reglajul asta, ralantiul era 800-950....acum cu ralanti si mai mare va consuma mai mult ?
Un mers mai accelerat al motorului, provoaca si consum. Redu din surubul de aer (cel de pe capac pt 1100 cmc) turatia la 900-950 rpm.
Cind depistezi un consum mare de combustibil, nu este de vina intotdeuna carburatorul. Pe linga pierderile de benzina, o contributie la consum mai au: instalatia de frinare, aprinderea si ..........soferul.
Laurentiu a scris:
bytzu1 a scris:inainte de reglajul asta, ralantiul era 800-950....acum cu ralanti si mai mare va consuma mai mult ?
Un mers mai accelerat al motorului, provoaca si consum. Redu din surubul de aer (cel de pe capac pt 1100 cmc) turatia la 900-950 rpm.
Cind depistezi un consum mare de combustibil, nu este de vina intotdeuna carburatorul. Pe linga pierderile de benzina, o contributie la consum mai au: instalatia de frinare, aprinderea si ..........soferul.
Pai tocmai asta e ca am reglat CO si Aer la limita ,cred ca reducand aer moare motorul,sau cel putin va avea un ralanti defect (nu va fi constant,ducand inspre oprire)
bytzu1 a scris:cred ca reducand aer moare motorul...
Incearca.
Laurentiu a scris:
bytzu1 a scris:cred ca reducand aer moare motorul...
Incearca.

Salut!Am incercat azi sa dau aer mai mic dar nu reactioneaza in nici un fel,daca invart CO se simte dar aer deloc,care ar fi cauza?(am repetat testele cu supapa electromagnetica=se opreste si capsula dezanecare la fel se opreste),pana aici ar fi bine nu?
bytzu1 a scris:Am incercat azi sa dau aer mai mic dar nu reactioneaza in nici un fel,daca invart CO se simte dar aer deloc,care ar fi cauza?
De veneai azi la intilnire, te puteam lamuri pe viu cu anumite detalii. Adu duminica viitoare masina sau carburatorul. Consumul (in diferite conditii de circulatie) poate fi o ''opinie'' reala despre carburator. cine poate sa ajuta cu un desen sau descriere dspre carburator olcit 1100 nu pot sa reglez inapoi carburatorul sunt la distant,mare de casa si aici nam unde sa maduc as mult,umi tare mult http://www.oltcit.ro/descriere/aerbenzina/aerbenzina.htm ai tot ce vrei acolo
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community