Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Protejare caroserie si anexelor

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cum e cel mai bine sa protejam o caroserie si anelexe (usi, aripi fata, capota, haion): grund, antifon, vopsea,... Cate straturi de grund, antifon?? Vopseaua este necesara dupa aplicarea antifonului?


dupa ce aceasta operatiune a fost efectuata, in spatiile precum lonjeroane, praguri, traverse,... cum e mai bine sa procedam?:
1. Cu ulei (de transmisie sau de praguri)
2. Cu vaselina (cu ajutorul unei pompe de vaselina sa se introduca vaselina pana la umplerea completa a spatiilor si dupa aceea capacelele de plastic puse cu silicon ca vaselina sa nu curga la temperaturi mari iar spre deosebire de ulei, umplerea completa a spatiului interior este posibila)
3. Alte variante??

Multumesc! Pentru o protejare cit mai buna se curata portiunile cu rugina,evetual se se inlocuiesc,se da cu grund in 2 straturi apoi antifon.
In praguri si alte locuri in care nu ai cum sa dai cu grund si antifon bagi ulei de transmisie.
DanH a scris:... bagi ulei de transmisie.
......amestecat cu vaselina incalzita - un fel de VALVOLINA. cea mai buna protectie ..sa nu circuli pe timp de iarna si un garaj incalzit tot timpul. in praguri ulei?
si atunci iti iese ulei prin plasticul din spate, pe la buzunar, unde are aerisirile eu am bagat valvolina la greu am avut de unde si am pozitionato cu fata pe o panta cu inclinare mare si cea fost in plus sa scurs
barutzu a scris:eu am bagat valvolina la greu ...
Daca dupa un timp, n-ai scurs valvolina si sa desfunzi gaurile de scurgere a apei, risti ca pragurile sa fie atacate de rugina mai sus de "plinul" facut - apa va sta deasupra valvolinei. Unde e cel mai indicat sa bagam ulei, vaselina.. etc si in ce centitati?
suirammarius a scris:Unde e cel mai indicat sa bagam ulei, vaselina.. etc si in ce centitati?
Cantitate de ulei nu e fixa. Poate baga omul si cit incape si cit are (fiecare dupa posibilitati).
Ulei se poate baga in praguri, lonjeroane, prin portbagaj in contraaripile spate (sa ajunga pina la triple) si in portiere dupa ce au fost astupate gaurile de scurgere. Cu vaselina, se poate da pe fetele interioare ale portierei.

Regula de baza a "protectiei" este ca, dupa ce uleiul a fost introdus unde trebuie, masina sa fie "purtata" pe niste rampe-pante abrupte pt ca uleiul sa se impinzeasca pe unde nu se poate ajunge cu mina sau cu "seringa".
Dupa 2-3 saptamini, se vor scote dopurile si se vor degaja gaurile de scurgere a apei. Uite un topic cu informatii total noi (cel putin pt mine) si FOARTE folositoare, avand in vedere ca majoritatea ne plangem de rugina!
Multumesc Laurentiu!



PS Sa inteleg ca-i mai ok daca se da cu ulei in loc sa se dea cu vaselina. nu?
suirammarius a scris:1. Uite un topic cu informatii total noi (cel putin pt mine)...
2. Sa inteleg ca-i mai ok daca se da cu ulei in loc sa se dea cu vaselina. nu?
1. Nu este un topic nou. S-a mai discutat prin 2004 de asa ceva http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=4001&highlight=ulei++praguri#4001

2. Cu ulei se dau portiunile orizontale iar cu vaselina, cele verticale. nu cred ca aramas portiuni neunse la cat [**amestec**] am bagat plus ca am avut toata plasticaraia data jos a fost demontat surub cu surb practic l-am facut din nou
suirammarius a scris:Unde e cel mai indicat sa bagam ulei, vaselina.. etc si in ce centitati?


vaselina e buna si pe sub chederele de la geamurile fixe si usi+balamale.
ulei la motor si CV Incarca cu ulei de IN amestecat cu cel de transmisie . Pentru ca uleiul de in se usuca greu iar uleiul de transmisie este mai gros si poate fi retzinut acolo . Poti incerca ulei de in cu vaselina . Dar inainte de toate curata-i aerisirile pent ru ca nu cred ca vrei sa te murdaresti de ulei de fiecare data cand te urci in masina:) La compartimentul motor am vazut ca vopseaua e pur si simplu coapta si s-a cojit(in mare parte pe unde vin galeriile de evacuare):



Deci la o caroserie care inca nu are rugina acolo, cum procedam? Dam cu grund, dupa care cu vopsea termorezistenta sau dam doar cu vopsea termorezistenta? Grund si vopsea.Curata pe unde e inceput de rugina si tot asa:grund si vopsea. Protectie interior portiere, praguri, capota etc.
Unde gasim asa ceva, Laurentiu? Am informatia asta de la cineva din Bucuresti. Incercati pe la chimicale sau la magazinele cu cosmetice auto. Cele mai ieftine produse pe care le-am gasit ptr. protectie cavitati auto ,in speta ceara(la 1000 ml /tub )=in jur de 40 lei, la Carsystem Bucuresti,str.B-dul Iuliu Maniu nr.6.Am folosit ptr.capota si hayon.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community