Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Citroen AXEL ... AKA THE GRIMM
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
ceva de genu.... faza misto e ca i-au iesit gazele ...
mi-a dat revenire cica nu e reglata frana de mana ....


Oricum ...ii scosese-m acutatorul de la wastegate ca sa nu faca boost... acuma sa nu imi zici ca ti-au facut gazele fara sa salti capota ca nu te cred
Normal ca am saltat si capota ... seriile sunt toate ok ...

Domnul inginer ...zicea ca pe el nu il intereseaza ce carburator am ... atat timp cat ii ies gazele si nu ii murdaresc hala de ulei ... cele mai importante chestii sunt directia si franele .

Sa zicem ca am avut noroc de un om bun ...in adevaratul sens al cuvantului...

ps: de exemplu in UK nu conteaza ce ti-ai facut la motor atata timp cat esti cu gazele in limite ...asa ar trebui sa fie si la noi ... și s bine cum ziceti voi dar din cate stiu odata cu seria se fotografiaza si compartimentul motor .. pozele se trimit la rar... + ca nu stiu ce zice rar-ul daca aveai nesansa sa iti opreasca masina pe stand la verificare ... asta in mod normal ... in mod anormal ..se trece verificarea si cu o vb buna din partea unei cunostiinte ... ceva in plus pe langa taxa ... + ca dupa ora 16.00 rar-ul nu mai opreste nici o masina pe stand... asa ca se trece la viteza .. si fara noxe si fara frane dar obligatoriu cu poze poze se fac doar la masina in exterior ... (o poza de ansamblu ...)
seriile doar se verifica ...nu se fotografiaza ... (cand am facut verificarea la civic s-a facut poza doar la exterior .... si a trebuit sa ii schimb parbrizul ... pt ca era crapat si se vedea la poza )

Motorul si seriile se fotografiaza doar la identificarea pe care o faci la rar ....

Gazele se fac la relanti pt ca masina e non-euro si tre sa fie pana in 2.5% (co)... (la carbu de r5 se regleaza uluitor de usor gazele .... ) cred ca faptul ca furtunul de la epuratorul de gaze nu e conectat la admisie ajuta ...

Masina oricum arata ca un oltcit obisnuit ... are jante si cauciucuri ca in certificat ...nu are toba sport ...asa ca ...
Dar asta e ce a fost greu a trecut ....

Bun... sa schimbam si subiectul ....
Azi mi-a sosit si priza de aer pt capota ....
poze o sa fac cand termin capota.... Azi am taiat ... capota poze cu capota ... in chinurile facerii
Bun...
Enumeram :

1.avem bord nou nout Veglia ...


2: avem plafon imbracat in piele rosie ... vor urma si restul finitiilor din masina incepand cu bordul...


3. avem evacuare invelita in banda termoizolanta ca sa nu ma mai bata taicamiu la cap ca: " am sa iau foc !"


4. avem capota cu priza de aer pentru intercooler... (vopsita la spray si care a iesit cam tiganeala ... ) sper sa mai corecteze asta unpolish...




5. avem garnitura pt carburator (sper sa nu mai scape asa multa presiune pe acolo si poate aud si eu un fsss in sfarsit din bov ) si insert la bov ....


...da si vor urma niste discuri noi de frana perforate pe fata (le-am avut pe gocartul de la tara ...dar am renuntat momentan la idee... )...(oare se oit monta fara sa umblu la etrieri ...??? desigur umbland doar la scoatere placutelor de frana ... ) nu prea merg fara sa umblii la etrieri ... oricum daca nu ai chef sa desfaci si sa cureti etrierii inainte de demontare dupa ce scotii placutele aplici metoda cu surubul ...pentru a nu se dezlipii semietrierii ..si ii desfaci de pe cutie ... schimbi discul si ii pui la loc Super tare Azi am schimbat oloiu....
am pus 3.7 l de OEST 10w40 ...pana imi trimete Pupa oloiu ala super .... Uleiul ala super e Motul?
b28kft a scris:Uleiul ala super e Motul?


da cica motul 15w50 ...dar vad ca nu mi-a dat ica dfe veste ...o fi si onu plecat in concediu... acu avem si frane pe masura ..
Ce-ai facut Adi,ai gaurit discurile?
bibi a scris:Ce-ai facut Adi,ai gaurit discurile?

ceva de genu ...dar nu eu ... si rezultatul ? asa ca fapt divers franeaza mai bine sau doar fite? sau e doar impresia ...

sincer chiar nu prea vad rostul gaurilor ... la cele de racing adevarate e altceva ... e vorba de temperaturi de functionare, de materialul din care sunt facute, de tipul de ferodou pentru placheti folosit ... si astea toate se aleg in functie de cat de des e folosita frana ... + ca o frana racing nu va da niciodata randament la mersul in oras ..oricat de agesiv se va merge ...din contra poate sa devina ineficienta datorita faptului ca nu ajunge la temperatura optima de functionare

acuma sa revenim la oltcit ... gaurile alea in mod normal ar trebui sa ajute la racirea suplimentara a discului de frana ... intrebarea e .. iti trebuie racire suplimentara? Eu unul nu am avut probleme cu franele originale bine puse la punct oricat de agresiv as fi mers ...si nu am reusit niciodata sa le supraincalzesc ...

dezavantajele pe care le vad sunt altele ... in regim de mers normal .. discurile nu vor ajunge la o temperatura optima pentru care au fost calculate ...suprafata de contact a plachetului cu discul scade (nu mult dar destul)..deci de aici un dezavantaj ... nu vei mai avea aceiasi forta de frecare a plachetului cu discul ..deci distanta de franare se va mari

deci cam asta ar fi logica ... si teoria ... acuma eram curios cum merge in practica .. de multe ori practica sfideaza logica ... de ce nu ma intreba ... si eu ma intreb adesea http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=5117&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Enjoy!
lancer a scris:si rezultatul ? asa ca fapt divers franeaza mai bine sau doar fite? sau e doar impresia ...

sincer chiar nu prea vad rostul gaurilor ... la cele de racing adevarate e altceva ... e vorba de temperaturi de functionare, de materialul din care sunt facute, de tipul de ferodou pentru placheti folosit ... si astea toate se aleg in functie de cat de des e folosita frana ... + ca o frana racing nu va da niciodata randament la mersul in oras ..oricat de agesiv se va merge ...din contra poate sa devina ineficienta datorita faptului ca nu ajunge la temperatura optima de functionare

acuma sa revenim la oltcit ... gaurile alea in mod normal ar trebui sa ajute la racirea suplimentara a discului de frana ... intrebarea e .. iti trebuie racire suplimentara? Eu unul nu am avut probleme cu franele originale bine puse la punct oricat de agresiv as fi mers ...si nu am reusit niciodata sa le supraincalzesc ...

dezavantajele pe care le vad sunt altele ... in regim de mers normal .. discurile nu vor ajunge la o temperatura optima pentru care au fost calculate ...suprafata de contact a plachetului cu discul scade (nu mult dar destul)..deci de aici un dezavantaj ... nu vei mai avea aceiasi forta de frecare a plachetului cu discul ..deci distanta de franare se va mari

deci cam asta ar fi logica ... si teoria ... acuma eram curios cum merge in practica .. de multe ori practica sfideaza logica ... de ce nu ma intreba ... si eu ma intreb adesea


e o vorba: "Vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri!"
lancer a scris:si rezultatul ?

Rezultatul este unul bun. vei vedea imediat de ce.

lancer a scris:acuma sa revenim la oltcit ... gaurile alea in mod normal ar trebui sa ajute la racirea suplimentara a discului de frana

Gaurile nu sunt pt racire, aici te-ai pacalit. La franari lungi si mai ales la franari multe si violente, din placute se emana un gaz (imi scapa denumirea si n-am chef sa caut). Acel gaz se interpune intre disc si placuta. Gaurile sunt pt eliminarea acelui gaz.
Inainte sa spui ca Oltcit-ul are frane foarte bune (total de acord cu traba asta!), adauga in ecuatie un termen nou: omu' are TURBO! Din cate stiu eu, cand adaugi ceva cai putere sub capota e bine sa adaugi ceva si la sistemul de franare. O fi bine?
lancer a scris:Eu unul nu am avut probleme cu franele originale bine puse la punct oricat de agresiv as fi mers ...si nu am reusit niciodata sa le supraincalzesc ...

Las' c-am reusit eu, pe serpentine, in Bulgaria.
lancer a scris:dezavantajele pe care le vad sunt altele ... in regim de mers normal .. discurile nu vor ajunge la o temperatura optima pentru care au fost calculate

Oare? Discurile de Oltcit sunt din fonta chioara, nu din cine stie ce aliaj, ceramica sau carbon. Nu le trebuie o anumita temperatura de functionare. Ai sesizat vreodata, iarna, la prima frana, vreo deosebire? Excludem placutele Pheonix. cristi mersi pentru informatie ...spre rusinea mea partea aia a forumului mi-a scapat ..nu stiu cum dar am reusit sa o scap ...

kft ... in cea mai mare parte ai dreptate mersi si de unele explicatii pe care nu le stiam ... complet de acord cu tine cand pui ceva cai sub capota pui ceva si la frane (de fapt nu numai la frane ..ci si la intreg trenul de rulare) ... ideea era daca face bine ce face ...

adi ... citeste pana la capat ..si nu da cu parul ... nu e vorba de ajuns la struguri ... daca voiam sa imi modific masina in blana pana acum o faceam ...eu unul sunt mai modest ... de un an jumate de zile in care am facut cam vreo 16.000 de km nu am mai bagat un ban in masina in afara de benzina si ulei (asta pe langa partea de fite si confort adica scaune, ceva autocolant pe la interior si cam atat) ... o fi bine? eu zic ca da

in alta ordine de idei ...sa nu se inteleaga ca sunt cu totul impotriva discurilor de frana gaurite (chiar si cele standard facute cu simt de raspundere)... dar in cazul oltcitului nu le vad rostul decat daca folosesti frana in conditii extreme ... deabea atunci isi arata avantajele .. in rest in conditii normale ai un mic minus ... suprafata de franare (si asta era parerea mea si inainte si dupa ce m-am documentat cu linkul de rigoare si dupa explicatiile lui kft) Sistemul de franare Oltcit este putiiiiin supra dimensionat, el fiind preluat de pe o masina ceva mai grea: Citroen GS/GSA 950 kg (2,094 lb) (hatchback). In concluzie, suprafata pierduta prin gaurire nu e mare branza. Daca calculam la cm2, este neglijabila.
Raposatul meu TRS a fost, din fabrica, 11RT - frane integral Dacia (pompa dublucircuit Dacia 1310, etriere si discuri fata Dacia, tamburi Dacia spate). Masina a avut frane bune chiar si cu discurile mici de Dacia.
lancer a scris:dar in cazul oltcitului nu le vad rostul decat daca folosesti frana in conditii extreme ... deabea atunci isi arata avantajele

Tu crezi ca a montat supraalimentare ca sa se dea cu 40 km/h?
b28kft a scris:Sistemul de franare Oltcit este putiiiiin supra dimensionat, el fiind preluat de pe o masina ceva mai grea: Citroen GS/GSA 950 kg (2,094 lb) (hatchback).
Tu crezi ca a montat supraalimentare ca sa se dea cu 40 km/h?


dar nici sa franeze in nestire la viteze de 200 si de km/h in 20 de km de coborare (cu tot cu turbo nu o sa ajunga niciodata la viteza asta)...

si da dupa cum bine ziceai sistemul e supradimensionat la oltcit ...dar considera ca la el greutatea a crescut cu 50-60 de kg daca nu mai bine ... deci ideea e ca in conditii normale o sa aiba o frana mai slaba decat un oltcit standard (un spatiu de franare mai mare) .. cu sau fara discuri gaurite tot asa o va avea poate un pic mai mare cu ele gaurite (mica dar va fi) ... iar in conditii de suprasolicitare extrema atunci cand discurile standard nu mai fac fata lui o sa ii functioneze ...deci mare lucru nu a castigat la franare ...si asta e parerea mea ...mai bine ar incerca ceva care sa aiba un randament mai mare si in conditii de exploatare normala acolo unde masina e deficitara datorita cresterii greutatii si puterii motorului

P.S.
cam atat am avut de spus ... asta e fiecare face cum il taie capul fiecare cu parerile lui ... imi cer scuze pentru offtopicul creat Haideti, ma, ca nu e off topic discutia, e chiar constructiva. De tinut seama si de faptul ca GSA nu are pompa de frana, ci dozator. Parerea ta Nu uita ca marginile gaurilor, in frictiune cu placutele... -te las sa continui si sa tragi concluzia
lancer a scris:
b28kft a scris:Sistemul de franare Oltcit este putiiiiin supra dimensionat, el fiind preluat de pe o masina ceva mai grea: Citroen GS/GSA 950 kg (2,094 lb) (hatchback).
Tu crezi ca a montat supraalimentare ca sa se dea cu 40 km/h?


dar nici sa franeze in nestire la viteze de 200 si de km/h in 20 de km de coborare (cu tot cu turbo nu o sa ajunga niciodata la viteza asta)...

si da dupa cum bine ziceai sistemul e supradimensionat la oltcit ...dar considera ca la el greutatea a crescut cu 50-60 de kg daca nu mai bine ... deci ideea e ca in conditii normale o sa aiba o frana mai slaba decat un oltcit standard (un spatiu de franare mai mare) .. cu sau fara discuri gaurite tot asa o va avea poate un pic mai mare cu ele gaurite (mica dar va fi) ... iar in conditii de suprasolicitare extrema atunci cand discurile standard nu mai fac fata lui o sa ii functioneze ...deci mare lucru nu a castigat la franare ...si asta e parerea mea ...mai bine ar incerca ceva care sa aiba un randament mai mare si in conditii de exploatare normala acolo unde masina e deficitara datorita cresterii greutatii si puterii motorului

P.S.
cam atat am avut de spus ... asta e fiecare face cum il taie capul fiecare cu parerile lui ... imi cer scuze pentru offtopicul creat


Greutatea masinii ... nu a crescut, ci chiar e mai usoara decat era...
b28kft a scris:Parerea ta Nu uita ca marginile gaurilor, in frictiune cu placutele... -te las sa continui si sa tragi concluzia


o sa roada placutele mai repede ..atat tot ...

ei adi daca ai dat jos de pe ea asta e altceva nu aveam de unde stii, dar vezi ca poate e prea usoara de spate ca de fata nici o sansa motorul sigur e mai greu decat cel normal, capota e de tabla, poate aripile ceva fibra, deci scaderea greutatii s-a facut de la volan spre in spate ...
lancer a scris:
b28kft a scris:Parerea ta Nu uita ca marginile gaurilor, in frictiune cu placutele... -te las sa continui si sa tragi concluzia


o sa roada placutele mai repede ..atat tot ...

ei adi daca ai dat jos de pe ea asta e altceva nu aveam de unde stii, dar vezi ca poate e prea usoara de spate ca de fata nici o sansa motorul sigur e mai greu decat cel normal, capota e de tabla, poate aripile ceva fibra, deci scaderea greutatii s-a facut de la volan spre in spate ...


nu zic ce anume ... te las in suspans secretosule .. ... Raposatul KFT era mai usor cu fix 89 kg a slabit proprietarul? sau ce?

si tu, kft, stiu ca conduceai prin telecomanda masina de era mai usoara cu 89 adevarat? Ntz. Era ceva aluminiu p-acolo, in loc de otel Daca vrei sa afli, iti zic pe messenger.
rabbitdani a scris:a slabit proprietarul? sau ce?


asta chiar ca -i buna ....

le: discurile montate...
b28kft a scris:Ntz. Era ceva aluminiu p-acolo, in loc de otel Daca vrei sa afli, iti zic pe messenger.


aluminiu sau dural .. ... au propietati diferite ...
lancer a scris:

o sa roada placutele mai repede ..atat tot ...

....dar vezi ca poate e prea usoara de spate......deci scaderea greutatii s-a facut de la volan spre in spate ...


tu esti capos rau bag de seama.
dupa tine am fi stat tot in pesteri si de foc am fi facut rost doar de la traznete ca , deh , e periculos.
ti-am dat linkul pe privat ca sa nu poluam topicul lui adi , da degeaba , in opinia ta cei ce fac asa ceva sunt prosti si nu stiu ce fac , se joaca doar asa ca sa se uzeze placutele mai repede
http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/siguranta-ta-la-volan-ce-nu-stiai-despre-frane-5266.html

iar referitor la usurarea masinii , nu conteaza unde a fost usurata , fata sau spate , in franare momentul ( inertia masinii in limbajul tau) se transfera catre fata , de aceea exista si repartitor de frana pe rotile spate

scuze de oftopic adi dar nu m-am putut abtine , despite my signature
apropo , ai scos-o la plimbare cu discurile noi pe ea ?
daca da , cum ti se pare ca franeaza azi am reusit sa pun plafonul care a iesit pana la urma ...asa si asa...
si am pus pe pozitie si ceasurile de presiune si temperatura ...

tonim a scris:
tu esti capos rau bag de seama.
dupa tine am fi stat tot in pesteri si de foc am fi facut rost doar de la traznete ca , deh , e periculos.
ti-am dat linkul pe privat ca sa nu poluam topicul lui adi , da degeaba , in opinia ta cei ce fac asa ceva sunt prosti si nu stiu ce fac , se joaca doar asa ca sa se uzeze placutele mai repede
http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/siguranta-ta-la-volan-ce-nu-stiai-despre-frane-5266.html

iar referitor la usurarea masinii , nu conteaza unde a fost usurata , fata sau spate , in franare momentul ( inertia masinii in limbajul tau) se transfera catre fata , de aceea exista si repartitor de frana pe rotile spate


ei tocmai aia e problema .... discurile facute de profesionisti calculate bla bla pe fiecare masina in parte sunt una ....si sa te apuci sa dai gauri in discurile originale e cu totul altceva (oricat de profi le-ai face)... daca intelegi bine daca nu iarasi bine ... fiecare crede ce vrea ..si cu asta am terminat fiecare isi pune pe masina ce vrea si cum il taie capul ...cat despre faza cu traitul in pesteri ... cam aia facem toti ... incercam sa evouluam dar cand altii au ajuns pe luna noi deabea descoperim focul ... cu alte cuvinte cand altii au ajuns sa scoata din motoare mai mici ca ale oltcitului performante mult mai notabile si ca putere si ca, consum ..noi stam sa dam gauri in discurile de franare ... deci nu ma condamna pe mine ca toti suntem la fel ca de fapt toti suntem involuati deci bafta

cat despre ce spui despre franare e complet adevarat... dar tocmai avand usurat prea mult spatele ...si momentul trasferandu-se spre in fata ...pierzi aderenta ... deci spatele ura si la gara cu tot repartitorul de franare cand nu mai ai aderenta poate repartiza toata forta de franare si degeaba ..e suficient sa ai un simplu damb si te-a aruncat ... norocul tau daca nu te arunca in vreun copac sau in vreo masina de pe contrasens..
de aia se intervine si la partea de suspensie si la mai multe ...

plus ca asta e rolul evolutiei ... eu cand mi-am spus parerea de fiecare data am argumentat-o... ceilalti au venit cu argumentele lor ...deci ce ti se pare rau in asta... de asta e forum ...pana la urma sa incercam sa facem ce e mai bine si sa scotem niste rezultate din rablele noastre chiar daca unii sunt mai caposi ca altii si isi pastreaza ideile
lancer a scris:
ei tocmai aia e problema .... discurile facute de profesionisti calculate bla bla pe fiecare masina in parte sunt una ....


Oare ? Omule, sunt fix niste gauri pt evacuarea rasinii vaporizate, trece un gaz prin ele, nu combustibil de racheta! Ce poate fi atat de complicat, incat trebuie musai executat de catre profesionisti?? Oricine are o masina de gaurit fixa poate face asta! Faci un sablon, masori sa fie distanta egala intre gauri si oha! Poate ar trebui verificata si echilibrarea, da' cum discul are din fabrica fulaj 05mm, nu sunt sigur ca e neaparat nevoie.
Adi, le-ai montat? bine bre ...cum ziceti voi nu mai intru in amanunte nu are rost ... sunt bune ok ... din partea mea poate faceti si striatii cu flexul ca sa fie si mai si ... oricum echilibrarea ar trebui verificata tinandu-se cont de acel fulaj ... daca se amplifica sigur nu e de-a buna ... iti da vibratii in momentul franarii ...

cat despre montat am vazut ca le-a montat sunt poze mai sus ... pareri nu a spus dar ... probabil ca vor fi de bine ... nimeni de pe aici nu zice ca a gresit cand a dat vreun rateu cu vreo noua tentiva de tuning ... toti au fost mari ingineri dar majoritatea au revenit la ce a pus fabrica mama... dupa cateva testari in care isi laudau inovatiile

si ca sa nu mai poluam topicul daca si initiatorul e de acord cer sa fie sterse toate mesajele offtopic pe aceasta tema . sunt date la facut de mine la o fabrica pe o masina de gaurit in coordonate. tipul a impartit circumferinta in grade si a tinut cont sa nu cada pe peretii despartitori ai discului
restul e simplu Iara ati inceput cu tehnologia pentru racheta?! Asta faceati si pe topicul lui robertino.Acolo va-ti oprit acum continuati iar aici?
Tonim eu sunt de parere ca si tu si persoana de la fabrica ati stiut ce face nu va-ti apucat dat gauri de plictiseala asa ca mare parte din posturile de sus sunt pur avioane. va rog frumos : Gata cu off-topicurile
Rog un moderator sa mute discutia despre discuri perforate in alta parte , macar un splitt sa nu se piarda informatiile ...

Si acum la subiect :
Avem oltcit turbo .....
azi am mers cu masina ...si ce pot sa spun ca la 0.4 bari pare mai sprintena decat civicul ...meu(ajunge fara sa imi dau seama la suta ), si ma p-i-s pe ele coliere de aluminiu ... pierde presiune pe undeva (cred ca pe la toate incheieturile (furtunele)) ca nu face fsss pe unde trebuie .... tre sa caut niste coliere de inox ca vad ca alea de aluminiu sunt varza .....

Cat despre frane nu ma pot preciza ca nu s-au rodat inca franele (discurile si placutele sunt noi...)
,dar vad ca tin si nici nu bat

a...acuma pentru cunoscatori ...cat are de gand banda aia termoizolanta sa mai arda ...ca nici nu a inceput sa fumege ca m-am si saturat de mirosul ala de fibra arsa... pai astea sunt lucruri bune pana acum ... si ma bucur sa aud asta (inclusiv despre frana... chiar daca nu este rodata)

cine te-a pus sa iei coliere de aluminiu ..nu te gandeai ca totusi nu o sa tina ..+ ca alea din punctul meu de vedere sunt cam de unica folosinta ... aluminiul se deformeaza destul de usor plastic ca material in sine, de aia probabil nici nu a tinut la presiune ... + la strangere nu ai putut strange la o forta prea mare tocmai ca se deformau

cu banda nu stiu ... oricum probabil pana se arde primul strat ... oricum ca sa scapi de miros pana se mai arde un pic ...las-o pornita pe la relanti ... se mai arde cat de cat ..nu ca in sarcina dar totusi ai optiunea de a nu-ti intra mirosul ala in nari ... pe forja vezi tu dar ... macar scapi o perioada de miros Adi, vezi daca gasesti coliere cum sunt cele de planetara de Oltcit. Le fixezi, strangi urechea cu clestele si nu mai pleaca.
Ma bucur ca ti-a reusit proiectul! Practic turbina e setata pe 0.75 bari dar ...se stabilizeaza pe la 0.4...
ce am observat ca are si un mic "kick" ca sa spunem asa cand intra turbina .... zici ca e o honda cu Vtec Sau Alfa ts Am promis niste filmulete ...

Astea sunt din teste inainte de a modifica flansa ...
ce se aude la schimbarea vitezelor e fenomenul de Compresor Surge ...
http://www.youtube.com/watch?v=IK_cWwS3_7U
http://www.youtube.com/watch?v=Iy0yN1wb6dg
http://www.youtube.com/watch?v=lrTdVbDC8FI
http://www.youtube.com/watch?v=MpaHBda4ZZc

Exteriorul
http://www.youtube.com/watch?v=II-hVp6Q7-M

si motorul...
http://www.youtube.com/watch?v=THEr5yWtowk buuun...am reusit sa modific flansa si sa montez din dou carbu pe masina ....

am schmbat furtunul (pe care sunt legate ceasul si bovu) la stutul din flansa.... si am astupat stutul din capul de lebada si acuma la relanti ceasul ini arata cam asa:

http://www.youtube.com/watch?v=fFMPmMA1qfk



si al naibii treaba ....
din cauza ca m-a lasat bateria (care si asa are vro 7 ani de mers pe un opel corsa ... ) n-am putut sa testez masina ...cu configuratia noua .... adica cu bovul si ceasul de boost puse pe vacuum...(asta se intampla la doua zile dupa testul de la relanti ...adica pe loc..) buun...acu avem si pompa electrica de benzina ...
dar ma chinuie socul .. care nu vrea sa mearga asa cum vreau eu...

ca cineva a incercat sa modifice carbul si a taiat un stut de la clapeta de soc....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 4 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community