Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Citroen AXEL ... AKA THE GRIMM
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Azi cred ca am dat si de ceva detonatii... pe la sfarsitul treptei a 4 -a(sau a 3-a nu mai stiu exact ) adica pe la vreo 6000 rpm pe turometru...
Tinand cont ca de cand tot fac teste numai cu benzina de 100 merg ...

Filmuletele cu sunetul dat de bov...
http://www.youtube.com/watch?v=U2eyVqJB4mo
http://www.youtube.com/watch?v=sK7i_yPN8G8

Si o incercare de 0-100 km/ora...
http://www.youtube.com/watch?v=Z1JUXFFM_aY

aaa....uitasem sa zic ca de cand functioneaza si bovul , turbina parca face boost mai rapid.....

ps: Stiu ...trebuie dat acul de la kilometraj mai jos si sa schimb cablul superior de la kilometraj ... cred ca de la asta e tremuriciul ala... frumos , sa ai grija de el acusi acusi ... intra la hibernat.... poze tottusi:


si cele de cand am spalat compartimentul motor...
Inainte ...


si dupa spalare...
poze , iar ...


PS: Stiu ca e murdara ...degeaba o spal , la ce praf e in spatele blocului.. gata ...la hibernat cu ea ....
nu mai merg iarna asta cu ea .... la ce consum am scos in oras (cam 15 la suta ... si asta combinat cu si fara talpi(dehhh...nu m-am prea putut abtine... ))

am sa o scot prin martie ...sper ca iarna asta sa ii fac si admisia din inox... pai ai scos totusi bine 15% ... pentru un turbo ... oltcitul si asa iarna consuma de rupe ... mai ales pe oras cu drumuri scurte ... Foarte bine arata masina, decupajul din capota e foarte discret, iar rosul ala arata si el bine acolo, da bine la culoarea masinii. Simpla, fara "tunareli", fara folii in geam, culoarea e foarte marfa, la fel si jantele. In plus e si jegoasa, acum depinde si de gusturi, insa mie unul imi place o masina sa fie jegoasa, de aia e masina, spalarea saptamanala a masinii mi se pare un obicei cam cocalarish... multumesc ...motane....
masina va intra la anu la o refacere capitala a tablariei.... pt ca a cam dat rugina ...mai ales prin compartimentul motor..
sper sa nu apara altceva ...mai important.. de facut Oameni buni...am o problema ....
anu trecut cand am facut itp-ul ...imi zicea nea ingineru ca imi raman luminile de mers inaloi blocate...pe aprins ...

Am zis ca e de la sonda .... Zis si facut am comandat o sonda noua ... si cand am schimbat discurile pe fata am schimbata si sonda ...
care era identica cu cea care am cumparat-o...
de testat am testat-o scoasa (si functionau ambele... )

Dupa ce am montat-o pe cea noua nu se mai aprind luminile de mers inapoi DELOC.... mufele sunt puse toate .....

Oare ce s-o fi intamplat ....??
Cutia e de Axel 12 Trs.... Poate ai vreun fir intrerupt...eu am patit-o bibi daca cu sonda veche ramaneau blocate pe aprins si cu sonda noua nemontata pe cutie functionau inseamna ca nu e nici un fir intrerupt in instalatie .

problema poate apare in cutie, probabil mecanismul de actionare din cutie sa nu calce bine pe contactul sondei sau nu oi fi infiletet sonda suficient .. si sincer chiar nu stiu daca nu cumva se poate deranja ceva in interior prin scoaterea sondei de acolo ... in alta ordine de idei curata si mufele bine poate nu fac bine contact din cauza oxidarii (asta ar fi cel mai simplu)
lancer a scris:bibi daca cu sonda veche ramaneau blocate pe aprins si cu sonda noua nemontata pe cutie functionau inseamna ca nu e nici un fir intrerupt in instalatie .

problema poate apare in cutie, probabil mecanismul de actionare din cutie sa nu calce bine pe contactul sondei sau nu oi fi infiletet sonda suficient .. si sincer chiar nu stiu daca nu cumva se poate deranja ceva in interior prin scoaterea sondei de acolo ... in alta ordine de idei curata si mufele bine poate nu fac bine contact din cauza oxidarii (asta ar fi cel mai simplu)

am sa incerc...sa vad faza cu oxidu..
ps: sonda e la fel de stransa ca si cea originala ..... care nu parea stricata ...si functiona atunci cand am testat-o pai iti functiona si inainte sa o dai jos ..problema din cate spui aparea ca nu revenea contactul la timp si mai ramaneau becurle un pic aprinse pana la primul soc sau pana isi dadea drumul sa intrerupa contactul ..
lancer a scris:pai iti functiona si inainte sa o dai jos ..problema din cate spui aparea ca nu revenea contactul la timp si mai ramaneau becurle un pic aprinse pana la primul soc sau pana isi dadea drumul sa intrerupa contactul ..

ramaneau tot timpul aprinse.... si la un moment am scos mufa si nu am mai puso timp de 1 an pana am schimbat sonda... Adi scuze ca sunt off , din ce "pozitie" ai schimbat sonda de marsalier?
De sus demontand aeroterma sau dedesubt prin zona Ygrecului? ca chinui si eu sa o schimb pe amea ,dar nici cum nu reusesc sa pun cheia pe sonda.. Scuzele noastre pentru discutia pe langa subiect!

Alex. Mie mi se pare mult mai usor de schimbat contactul de mers inapoi pe la compartimentul motor.
Trebuie date jos partea inferioara a aerotermei, cea prinsa in doua suruburi pentru cheie de 10, si colectorul de aer rece din partea stanga. Apoi ai cale libera.
Inca un lucru. Ai nevoie de o cheie inelara cu cot de 22 din ce tin eu minte. Sper sa nu gresesc. Acc3l3ratoR, cate saibe de etansare ai pus la sonda? Ca poate nu mai atinge tija in furca. Sau poate sondele nu sunt la fel in partea care vine filetata in semicarcasa. Desi eu sunt patit cu multe coincidente (desfaci undeva si la remontare nu mai merge din cu totul alte cauze ) ca sa nu exclud si varianta asta. Mufa de sub scaunul soferului ai verificat-o?
cristi_s a scris:Acc3l3ratoR, cate saibe de etansare ai pus la sonda? Ca poate nu mai atinge tija in furca. Sau poate sondele nu sunt la fel in partea care vine filetata in semicarcasa. Desi eu sunt patit cu multe coincidente (desfaci undeva si la remontare nu mai merge din cu totul alte cauze ) ca sa nu exclud si varianta asta. Mufa de sub scaunul soferului ai verificat-o?

ele erau identice ...ca i*am spus lu tanti exact codul pt sonda pt cutie fr 5 tr. de axel...
avea o singura saiba .... azi am peticit un pic admisia ...care scapa pe la legatura de la o teava de plastic (care s-a gatuit pur si simplu)

Sa speram ca va rezista la 0.5 bar macar pt un test - doua plastic+caldura mare =/=lucru bun ) sa stii ca e asa... o chestie ..oameni buni....
ori consuma de rupe carburatorul asta de r5 ....ori am spart iar rezervoru ....
eri am facut un drum de vreo 120 km ... in afara ...si am scos un consum de 11%...

tre sa verific iar furtunele de la rezervor ...sa vad daca nu s-au spart ...sau poate imi curgea benzina prin furtunul ala de la carb ...care duce pe sub motor(parca era conectat la pompa de sprit) .... azi am facut si un test de viteza filmat .... cu cameruta in mana si conducand (era drum drept si 4 benzi )
luati de va holbati ....
http://youtu.be/tllA_uB_Mco Cutia de axel vad ca isi face cu adevarat treaba.
Asfalt uscat! Cam scurta cutia de Axel... tot 5 Ro ramane cea mai lunga... Eu sunt de parere ca pentru turbo varianta cea mai buna ar fi cutia 5ro cu pinioane de dacie pe a 5a...Dar vad ca alearga destul de bine si asta 5fr Stiu ca e mai lunga cea romaneasca cu pinion de dacie ...dar pe mine nu ma pasioneaza vitezele alea/astea ...

Eu am facut doar un test ...ca cine stie cat consuma masina la viteza aia .... ced ca spre 15-20% ... nu stiam eu de ce consuma 15 in oras si vreo 10-11 afara ... rezervorul(care are 21 de ani .... (e de pe fostul jvz)) ....e spart de la rugina in mai multe locuri ..

si pus de asta am luat o groapa cu pertae dreapta a masinii si cred ca se futui bieleta de directie ca are un joc imens si scartie... cica noutati...
A iesit bine, dar sunt curios cum mai pui aeratoarele, ca vad ca s-au cam micsorat gaurile. Cat te-a costat ? aeratoarele intra... se aranjeaza ... dar era bine sa fi facut chestia asta cat nu era prenadezul intarit bine si se mula perfect la colturi
jimmy92 a scris:A iesit bine, dar sunt curios cum mai pui aeratoarele, ca vad ca s-au cam micsorat gaurile. Cat te-a costat ?

100 lei ...cu ajutorul si materialul meu

nenea care m-a ajutat sa il pun la punct ...asta face ...
eu de obicei unde nu ma picep nu ma prea bag ... vin doar cu ideile ...

intra aeratoarele nu e problema .... ca e data pielea cu o solutie speciala ... care o face mult mai maleabila ...din cate am vazut Hai ca am mai facut ceva pe la masina ....

- am revopsit capota (ca am refacut grila ... am batut niste fibra in jurul grillei si sper eu sa nu mai crape ) si am dat-o si cu lac (sper sa nu se coscoveasca ...)
- am inlocuit aripile fata cu unele mai ok si fara rugina (desigur .. acestea au fost vopsite ...numai ca nu am mai nimerit nuanta de la rosu ... )
...ca cele de pe masina aveau 18 ani....si erau cam mancate de timp...

poze nu am apucat sa fac ....dar voi pune ... Cusaturile alea n-ai reusit sa le eviti?Sunt foarte urite.
deceneu32 a scris:Cusaturile alea n-ai reusit sa le eviti?Sunt foarte urite.

eu asa am vrut....mie imi plac... Adi eu unul astept sa vad si restul interiorului rosu.Nuanta de rosu aleasa e foarte faina.
Legat de "problema" cu nuanta de rosu la exterior ,eu te sfatuiesc sa revopsesti intreaga parte de rosu la aceasi nuanta ca si cea de pe aripi .
Bafta. din pacate interiorul ...nu va fi gata pt nationala ......
ca nu trea stau bine cu timpul liber.....asa ca ... Mi-a reglat Iulica avansu la nationala .... acu trage ca nebuna ...
Toni ...stie!!!

Am reglat actuatorul de la Wastegate ( ca facea 0.7 bari .... )
ca sa faca pana in 0.5 bari... azi am mai bagat pe cineva in boala .... Felicitari tine-o tot asa au venit si garniturile...
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2720628&d=1363457599 a mai sosit azi ceva de la posta....
Mai ai si doua de rezerva. Bravos! Sa le forjezi sanatos! De la ce masina provin? Tot el spunea in alt topic ca sunt de GS/GSA, daca nu ma inseala memoria. Care o fi topicul ala... De GSA la 83 mm ??
Am aflat ulterior ca sunt de Toyota...
gyorgyoda a scris:Tot el spunea in alt topic ca sunt de GS/GSA, daca nu ma inseala memoria.

te cam inseala din pacate!!
cele de pe motoru de 1300 sunt de gsa 1299... intradevar
aste din cutie sunt de japoneza...

Sa vedem totusi ce compresie o sa aiba ....dupa ce il fac pe cel nou (cel de 1300 e absolut ok... ) Azi am mai aranjat ceva pe la turbaciune
-am strans un surub de la un ax culbutori sa picura ulei ...
-am schimbat vroe 2 furtune, unul de vacum/presiune si unul de benzina(cel de la filtru la pumpa de benzina )...

Am si pornit-o .... ..a pornit la a 3-a cheie ...

Tre sa fac ceva curat prin ea...ca tre sa merg cu ea ...ca vad ca daca merg cu honda e cam magnet de politai....am fost oprit de 3 ori pana acum de cand ii lovita in spate...
ps:tre sa gasesc neaparat piulita care am scapat-o la un moment dat pe motor , nu stiu unde s-a dus dar o aud trancanind cate odata.... si ma enerveaza
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community