Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Citroen AXEL ... AKA THE GRIMM
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
si cica , curatenie de primavara ....
-spalat exterior ...
-curatat interior
- huse noi (cele vechi erau decolorate de la soare..)
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2755229&d=1366566760
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2755230&d=1366566760
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2755231&d=1366566760
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2755232&d=1366566760
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2755233&d=1366566760
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2755234&d=1366566760 iaca si pozele cu bujiile si cu volanul:
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2758730&d=1366917452
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2759505&d=1367005799
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2759506&d=1367005799
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2759507&d=1367005799
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2759508&d=1367005799
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2759509&d=1367005799 Foarte frumos volanul, dar cam lung axul ala bre... Sa-l invarti cu placere!
jimmy92 a scris:Foarte frumos volanul, dar cam lung axul ala bre... Sa-l invarti cu placere!


asa mi s-a parut si mie...
am sa il scurtez.. Am schimbat alternatorul ..paris-rhone cu unul femsa....
ca nu incarca parizianul...cand aprindeam farurile ...se aprindea becul de la baterie hai ca am rezolvat si cu relantiul....
cred ca era un gunoi/ceva in orificiul de la surubul de CO ...
l-am desurubat aproape la maxim, am turato in vreo 2000-3000 rpm vreo 30 de secunde ... apoi l-am insurubat in pozitia initiala si acu vad ca sta relantiul si la 600 .... Cu relantiul la 600rpm nu ti se aprinde becul la baterie ?
L&M a scris:Cu relantiul la 600rpm nu ti se aprinde becul la baterie ?

nu...dar acum e pus la 800-850...
L&M a scris:Cu relantiul la 600rpm nu ti se aprinde becul la baterie ?


in mod normal fara consumatori porniti la o incarcare buna nu se aprinde la 600 rpm ... nici macar nu are voie ... daca tie ti se aprinde inseamna ca nu ai o incarcare chiar ok ... si ar trebui sa te gandesti ce o sa te faci la iarna cand motorul sta la relanti si tu o sa ai pornita climatizare dezghetarea luneta si niste faruri ... daca mai pui si ceva stergatoare ... inseamna ca o sa mergi cu becul aprins sigur ... si oricum becul doar ca martor nu spune mare lucru ... pe langa bec e bine sa iti pui si un voltmetru La mine incarcarea este ok, eu la fiecare 6 luni merg la service pentru a verifica incarcarea, intotdeauna m-am incadrat intre 14,10 si 14,25.

Am intrebat pentru ca intr-o postare mai sus spunea ca a schimbat si alternatorul.
L&M a scris:La mine incarcarea este ok, eu la fiecare 6 luni merg la service pentru a verifica incarcarea, intotdeauna m-am incadrat intre 14,10 si 14,25.

norocosule....
l-am schimbat pt ala incarca cand vroia muschiu lui...cam 13.2-13.3v
si da se aprindea becul la relanti ...si era pus pe la 1100 -1200 (cand statea ... )

curios e ca ... alternatorul femsa incarca 13v dar nu se aprinde becul de la baterie ... la relanti , ci doar cand pun contactul. Tre sa fac din 4 alternatoare paris-rhone macar unul bun din ele... iar nu tine relantiul .... ce draq are ca ii dau foc!!!
Acc3l3ratoR a scris:iar nu tine relantiul .... ce draq are ca ii dau foc!!!


Cata benzina ai in rezervor?Stiu de pe timpu cand avea taicamiu oltenu, imi tot zicea sa fie peste jumate benzina in rezervor . ce are a face stampila primariei cu coada vacii??? Pai daca ai benzina mai putina iti trage toate gunoaiele din rezervor si d'aia se infunda relantiu' Eu merg doar pe rosu si nu am avut probleme cu infudatul carburatorului.De cand merg cu Oltcitul in 4000 km nu am desfacut niciodata carburatorul sa-l curat, doar l-am mai desfundat cu palma cand a facut figuri .Dar am curatit rezorvorul inainte sa-l pun pe masina iar sita de la sonda e la locul ei chiar daca e lipita cu picatura
Danutz Bratosin a scris:Pai daca ai benzina mai putina iti trage toate gunoaiele din rezervor si d'aia se infunda relantiu'


tot asa trage gunoaiele daca exista si daca ai benzina multa si putina ... pentru ca tot de jos trage si gunoiele cam stau jos nu stau sus ..de asemeneea si eventulul condens/ apa din benzina .... dar de aia exista filtre si daca sunt schimbate la timp nu ai probleme ... in plus masinile au o vechime rezervoarele la fel ... asa ca o curatire nu strica

acuma sa iti dau eu explicatia de ce se merge de obicei cu benzina peste jumate ... mergand pe rosu sau mai mult pe rosu rezervoarele de proasta calitate (in special cele noi ... cele vechi erau cositorite pe interior) au prostul obicei de a ruginii in partea superioara iar apoi la un plin benzina sa curete parte din acea rugina iar aceasta sa cada in rezervor si sa infunde ulterior carburatorul ...in plus fiind o suprafata goala mai mare se face si mai mult condens ... asta era explicatia cu rezervorul jumate ... dar nu are nici o legatura cu relantiul ... adica in speta nu poti spune ca nu tine relantiul pentru ca nu ai rezervorul jumate Carbu jos,bucati (nu cu ciocanu) si spray de carb si nitrodiluant.Suflat cu compresoru.
Asamblat si blanuit ma baieti...
filtrele sunt noi
au maxin 3000 km...
rezervoru o fost curatat vara tecuta ...

si mai zic ca azi vad ca iar a mers....
am cetit pe un forum ca se tureaza pe la 3000-4000 si se pune socu ...
se creaza vacuum si suge tot ce acolo ... (la fel ca faza cu palma la carbu ..de aspirat cic )
carbu asta de r5 gtt eu l-am cumparat de la valiB... si a stat dupa ce l-am cumparat de la el cam vreo 2-3 ani ..in garaj.... cine stie ce depuneri a avut pe interior (ca sre inca sigiliile pe el )

deci cred ca gunoaie /depuneri .... sau cenusa ...ca s-a intamplat cate odata sa mai dea ceva rateuri pe admisie ...ca era avansu la mic(cred) ca l-am mai reglat eu ... cica Eu am aproape aceleasi simptome la oltean de vreo 2-3 saptamani, tot aceeasi problema cu relantiul care dispare cand ti-e lumea mai draga si rateurile pe admisie in ture joase, cand vrei sa pleci repede de pe loc (am ghicit?). initial am zis ca e de la aprindere, dupa ce am schimbat tot ce tine de ea, am trecut la carburator, unde am schimbat piesa aia cu 2 membrane triunghiulare, din dreapta lui (cum te uiti la el cu cnc-ul innspre tine). Dupa faza asta am rezolvat cu rateurile (le mai da dar foarte rar cand e rece rece) problema cu relanti-ul, si-a facut aparitia tot cam pe atunci. Msina statea ok la relanti, plecam o calcam tare 1-2-3, dupa care apasam ambreajul si deja se balbaia (benzina are suficienta, nu se pune problema), in fine, dupa o blana de obicei trebuia sa-i dau vreo 2-3 sprituri ca sa tina relanti-ul, si ala chinuit. Am verificat jiglerul de relanti (de pe laterala) desfacut carburatorul curatat, schimbate alte piese jiglere cu altele mai mici, mai mari (apropo, sami spui daca stii ce jiglere are al tau sa stiu cam ce trebuie sa aibe, am 3 carburatoare de r5gtt si toate au alte jiiglere in ele). In fine ideea e ca l-am dat peste cap si nu am gasit nimic, pana acum 2-3 zile cand am zis ca il schimb cu totul am ajuns la concluzia ca era unn canal obturat sau ceva si ca il schimb si am terminat. cand l-am desfacut am constatat ca imi lipseste surubul de reglaj din talpa (a zburat) drept urmare tragea aer in prostie pe acolo, l-am pus la loc fara acel surub (cu furtun si dop). Masina merge ff ok are relanti se accelereaza, merge ok dar nu stiu cum pentru ca acolo nu mai e nimic. (celelalte 2 carburatoare nu au acel surub din acelasi motiv - a zburat, dar nu la mine la fostul proprietar al lor, asta de pe masina il cumparasem strict pentru faptul ca avea acel surub si s-a dus si asta). In fine verifica si tu ce am verificat si eu si vezi daca ajungi la vreo concluzie. Cu surubul ala lipsa, e posibil sa dea rateuri pe evacuare in frana de motor, asa facea la mine cel putin, de cand i-am pus dop, nu mai face. Bafta si te rog scrie pe forum ce avea... la mine s-a rezolvat in proportie de 90% dar tot mai face fite o data pe zi.

edit: merg de 1 an deja cu turbo si acelasi carburator si asta e prima oara cand nu sta fix la turatia de relanti
rabbitdani a scris:Eu am aproape aceleasi simptome la oltean de vreo 2-3 saptamani, tot aceeasi problema cu relantiul care dispare cand ti-e lumea mai draga si rateurile pe admisie in ture joase, cand vrei sa pleci repede de pe loc (am ghicit?). initial am zis ca e de la aprindere, dupa ce am schimbat tot ce tine de ea, am trecut la carburator, unde am schimbat piesa aia cu 2 membrane triunghiulare, din dreapta lui (cum te uiti la el cu cnc-ul innspre tine). Dupa faza asta am rezolvat cu rateurile (le mai da dar foarte rar cand e rece rece) problema cu relanti-ul, si-a facut aparitia tot cam pe atunci. Msina statea ok la relanti, plecam o calcam tare 1-2-3, dupa care apasam ambreajul si deja se balbaia (benzina are suficienta, nu se pune problema), in fine, dupa o blana de obicei trebuia sa-i dau vreo 2-3 sprituri ca sa tina relanti-ul, si ala chinuit. Am verificat jiglerul de relanti (de pe laterala) desfacut carburatorul curatat, schimbate alte piese jiglere cu altele mai mici, mai mari (apropo, sami spui daca stii ce jiglere are al tau sa stiu cam ce trebuie sa aibe, am 3 carburatoare de r5gtt si toate au alte jiiglere in ele). In fine ideea e ca l-am dat peste cap si nu am gasit nimic, pana acum 2-3 zile cand am zis ca il schimb cu totul am ajuns la concluzia ca era unn canal obturat sau ceva si ca il schimb si am terminat. cand l-am desfacut am constatat ca imi lipseste surubul de reglaj din talpa (a zburat) drept urmare tragea aer in prostie pe acolo, l-am pus la loc fara acel surub (cu furtun si dop). Masina merge ff ok are relanti se accelereaza, merge ok dar nu stiu cum pentru ca acolo nu mai e nimic. (celelalte 2 carburatoare nu au acel surub din acelasi motiv - a zburat, dar nu la mine la fostul proprietar al lor, asta de pe masina il cumparasem strict pentru faptul ca avea acel surub si s-a dus si asta). In fine verifica si tu ce am verificat si eu si vezi daca ajungi la vreo concluzie. Cu surubul ala lipsa, e posibil sa dea rateuri pe evacuare in frana de motor, asa facea la mine cel putin, de cand i-am pus dop, nu mai face. Bafta si te rog scrie pe forum ce avea... la mine s-a rezolvat in proportie de 90% dar tot mai face fite o data pe zi.

edit: merg de 1 an deja cu turbo si acelasi carburator si asta e prima oara cand nu sta fix la turatia de relanti


daca tu zici de surubul de reglaj co la relanti ...ala il am ...
cam asa ceva face si la mine.... uita pur si simplu sa stea la relanti .... si tr

hmmm...daca tu mergi cu turbo de 1 an ...cam ce consum ai in oras ...ca al meu nu ma scoate din 15-16 la mers noirmal....(cu aproape 9 litrii merg cam 50-60 de km maxim)
practic cica carbu ar fi cu setarile standard ...dar nu mi-am bagat inca labele in el
cand l-am luat era sigilat ...

apropos...daca ai zis ca ai 3carburi nu imi vinzi si mie un capac???
ca la mine e rupt un tumburuc de la clapeta de soc...

apropos cu cum ai prins cablul de shock??? La cum l-am vazut eu ca merge...15-16 ar fii ''consum de diesel'' pentru el de consumat la mers normal nu prea pot sa iti zic decat ca destul de mult si totusi mi se pare mult ce ai scris tu sus, adica cred ca in bucuresti consuma mai putin a mea, daca merg linistit cu ea, acum nu stiu, poate ma insel ca abia acum imi merge si mie kilometrajul dupa ceva vreme.
Capac sincer nu prea am cu ce sa te ajut am 2 de r5 si unul are 2 filete sparte din cele 3 ce tin gatul si mai am unul de renault 18 care nu are deloc cele 3 prezoane (presupun ca venea cu cot si colier din fabrica). eu am nevoie de un surub pentru talpa ca am ramas fara, merg cu dop si nu stiu cat de ok e
Cablul de soc are camasa prinsa de o tabla (un suport) care vine montata pe capacul carburatorului, nu mai tin minte daca e un suport de la ala de 18 sau e de renault 5, oricum e prins de ea cu un colier, si la capatul cablului am facut o bucla in care intra cilindrul ala rotund de la parghia socului. la tine ala s-a rupt? ca daca da, as putea sa-ti trimit parghia cu totul.
rabbitdani a scris:de consumat la mers normal nu prea pot sa iti zic decat ca destul de mult si totusi mi se pare mult ce ai scris tu sus, adica cred ca in bucuresti consuma mai putin a mea, daca merg linistit cu ea, acum nu stiu, poate ma insel ca abia acum imi merge si mie kilometrajul dupa ceva vreme.
Capac sincer nu prea am cu ce sa te ajut am 2 de r5 si unul are 2 filete sparte din cele 3 ce tin gatul si mai am unul de renault 18 care nu are deloc cele 3 prezoane (presupun ca venea cu cot si colier din fabrica). eu am nevoie de un surub pentru talpa ca am ramas fara, merg cu dop si nu stiu cat de ok e
Cablul de soc are camasa prinsa de o tabla (un suport) care vine montata pe capacul carburatorului, nu mai tin minte daca e un suport de la ala de 18 sau e de renault 5, oricum e prins de ea cu un colier, si la capatul cablului am facut o bucla in care intra cilindrul ala rotund de la parghia socului. la tine ala s-a rupt? ca daca da, as putea sa-ti trimit parghia cu totul.


hmmm....
ai putea sa faci o poza cu detaliul cablului de shock ...cum e prins ...ca am cautat eu pe net dar ...nu prea am gasit unghiuri bune... noutati?!?
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2768897&d=1368133341
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2768898&d=1368133341 al naibii relanti...iar se joaca cu nervi mei.. azi m-am pupat cu un logan ..care mi-a intors in fata ...
era ud pe jos , s-au blocat rotuile la franare si am intrat in el...
sa vad acum pe unde mai scot maneca... naspa ... sper ca nu e nimic grav ... daca ti-a intors in fata in principiu e vina lui ... dar partea naspa cu piesele de schimb si cu munca ...si cu nervii intinsi la maxim daca o bagi in service http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2792361&d=1370543559
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2792362&d=1370543559
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2792363&d=1370543559
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2792364&d=1370543559
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2792388&d=1370544032 Nu e grav, se repara.
O repari pe asigurarea lui ? naspa ... aiurea e ca si lonjeronul e un pic afectat ... acuma ramane sa vezi ce faci ... si vezi ce meseriasi gasesti ... in principiu ar merge indreptat dar de niste oameni responsabili care nu au auzit de principiul "e oltcit ..masina veche ...merge si asa" ...

de inlocuit e mai naspa ca e pe partea cu seria ...si daca ajungi acolo ... mai bine gasesti alta cu tablaria buna si faci recarosare ... costurile probabil tot acolo te duc cam asa se prezinta treaba ....







si am aflat si unde m-am ranit la picior .... se pare ca busitura m-a prins cu piciorul pe frana si cu rotile bracate spre dreapta .. am facut rost de:
-aripa
-far
-ochelari
-armatura bara Nu mai monta armatura d-aia... Fa rost de o armatura de Club, ii scoti ornamentul din plastic si tai din capete cam 10mm. Fa rost si de o teava care sa intre fest prin gaurile suportilor, un tinichigiu va sti s-o potriveasca la fix. Succes cu reparatia!
dj53zfb a scris:Nu mai monta armatura d-aia... Fa rost de o armatura de Club, ii scoti ornamentul din plastic si tai din capete cam 10mm. Fa rost si de o teava care sa intre fest prin gaurile suportilor, un tinichigiu va sti s-o potriveasca la fix. Succes cu reparatia!

multumesc pt sfaturi... am schimbat si capota....

tre sa o mai tai pt priza .... hai ca a iesit bine pana la urma ... am reusit sa schimb amortizoarele pe fata ...cu ceva mai ok ...pt suspensia asta (sper sa nu mai topaie la gropi... )si sa verific uzura discurilor ...dupa 1500 de km....
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2843580&d=1377639275
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2843581&d=1377639275
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2843582&d=1377639275
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2843583&d=1377639275 i-am facut azi itp-ul....
dar de data asta nu au mai iesit gazele ...pe bune ca data trecuta ....
in loc sa fie 2.45 ....is pe undeva pe la 6.xxx...
cu surubul de co stans aproape la maxim (mai e o juma de tura pana la maxim... )
doar am desfacut carbul da il suflu si sa il curat....
de la ce poate fi...?

masina merge ok...ca si atunci ... in 2011

PS: A ajuns vedeta ...se uitau aia ca la urs... Nici mie nu mi-a iesit fumul din prima, era 3 si ceva.Curios e ca a doua zi mi-a iesit. Ai fost cu turbo montat la itp? asta am vrut sa intreb si eu, ce au zis de piesele in plus? ma asteapta si pe mine la anu in aprilie itp-ul, de jante?
rabbitdani a scris:asta am vrut sa intreb si eu, ce au zis de piesele in plus? ma asteapta si pe mine la anu in aprilie itp-ul, de jante?


eu m-am dus la itp cu jante ca in talon , dar cu turbo ...
practic ...masina e absolut ok .... inafara de modificarile aduse motorului...

s-au holbat ....si m-au intrebat diverse , ca sa isi dea seama daca stiu ce am facut acolo....
poze de dimineata : Pai si poze la motor ti-au mai facut daca aveai turbo montat? Sau s-a rezolvat cu o atentie?
jimmy92 a scris:Pai si poze la motor ti-au mai facut daca aveai turbo montat? Sau s-a rezolvat cu o atentie?

iti dai tu seama ....
oricum nu e obligatorie poza la motor .... ci doar la seriile motorului si a caroseriei
a...si mai e o poza cu exteriorul... Poza cu compartimentul motor este obligatorie. Banuiesc ca i-ai "uns" la buzunar si au decartat o poza cu un alt motor Oltcit. Seriile se pozeaza doar la RAR, cand faci modificari in cartea de identitate gen schimbare proprietar (certificat autenticitate), omologare motor, schimbare culoare etc, nu si la statiile ITP.
dj53zfb a scris:Poza cu compartimentul motor este obligatorie. Banuiesc ca i-ai "uns" la buzunar si au decartat o poza cu un alt motor Oltcit. Seriile se pozeaza doar la RAR, cand faci modificari in cartea de identitate gen schimbare proprietar (certificat autenticitate), omologare motor, schimbare culoare etc, nu si la statiile ITP.


esti sigur??? ...uite ce am gasit eu :
Pentru a cunoaste care sunt reglementarile legale impuse si cerute de o inspectie tehnica ITP sau revizie este util de stiut care sunt etapele necesare pe care inspectorii RAR sau angajatii service-ului auto le iau in calcul in cazul verificarii masinii dvs:

- Se verifca dupa serii motor + sasiu
- Se valideaza lumini + stergatoare si alte butonase (faza lunga scurta, semnalizari, inclusiv lumini la numar verifica)
- Se efectueaza teste de suspensie
- Se verifica starea amortizoarelor pe fiecare punte separat, cu niste ‘trepidatoare’ speciale, computerizat;
- Se verifica functionalitate frane fata + spate
- Tot computerizat verifica trenurile de rulare pe niste role, tot punte cu punte, si tot la pasul asta verifica eficacitatea franarii pe fiecare punte;
- Se face o ridicata pe rampa verifica joc directie / stare.
- Se face o verificare electrica – inaltime lumini (au un fel de rigla cu care masoara la ce inaltime bat)
- Se verifica tensiunea de la bornele bateriei, cu si fara motor pornit si ulei;
- Se urmaresc dotarile ce sunt considerate legale si obligatorii – triunghi reflectorizant, extinctor, trusa medicala
- Se verifica cauciucurile sa corespunda cu cele de pe talon (dimensiuni)
- Se fac fotografii fata, spate, lateral pentru baza de date a RAR.
tocmai mi-o murit kilometrajul....
oare ce sa fie ceasul, caburile (dar care din ele ???)

ceasul e nou ...are maxim 2000 km...
cutie e 5 fr .... si precizez ca se auzea un ticait in bord iar viteza/acul oscila .... :rolleyes2


ceva idei oameni buni? Verifica cablul inferior de kilometraj in prima faza e mai usor de verificat cel superior ... desfaci din fata ... si incerci sa invarti de el in timp ce cineva se uita la bord ... si iti spune dacase misca acul sau nu daca nu se misca ... verifici mai usor daca e prins in spatele bordului ... deabea apoi vezi ce si cum cu cablul inferior Aceas problema a avuto un baiat din Brasov . sa rezolvat prin inlocuirea interiorului . Ulterior am intrebat o cunostinta de la Electroprecizia , sectia care fabrica cabluri de kilometraje ,mi-a confirmat defectul . INTERIORU PREA SCURT si nu mai antreneaza in ceas.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community