Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Jiclor benzina corp 1 tocit

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
jiclorul ala mic de sub jiclorul ala mare din stanga cum te uit din fata masinii e infundat cu bucati din el ,e tocit ca nu pot sa il scot macar ,celalalt mic din stanga pt corp 2 se poate scoate dar asta nu.Ce mai pot face?
Daca nu am nici o solutie....cine vinde partea de jos a carburatorului aia cu jicloarele si cat cereti pe el,daca nu se poate doar atat,cat e unul intreg ?.Astept oferte/idei.Multumesc
Click pentru a vedea imaginea 
bytzu1 a scris:jiclorul ala mic de sub jiclorul ala mare din stanga cum te uit din fata masinii e infundat cu bucati din el ,e tocit ca nu pot sa il scot macar...
Este jiglorul de benzina a corpului 1.
"Taietura" jiglorului pt capul de surubelnita a fost farimata datorita utilizarii unei surubelnite neconforme.
Ai putea incerca sa-l scoti facind in el un filet invers (pe stinga) cu un tarod sau sa incerci sa folosesti un shaber in 3 muchii pe post de surubelnita.
Daca nu reusesti, ultima solutie e sa inlocuiesti corpul inferior al carburatorului. Aceeasi problema o am si eu la un carburator!Sa-mi zici si mie cum ai rezolvat-o pana la urma!Mersi Aceeasi problema si la mine la un corp de carb. dar eu am incercat sa-l gauresc si am rupt burghiul .Cred ca o sa-l arunc . Nu încercați să dați găuri! Veți strica iremediabil carburatorul.

O soluție "chinezească" totodată "englezească" (răbdare și eleganță) este baterea ușoară a unei șurubelnițe cruce. Dar... atenție maximă. Eu cum scot un surub de progresiune din corpul carbului, daca nu vrea sa iasa? raspuns simplu...nu-l scoti SI cum spal corpul carbului? simplu,un spray pt spalat carbu dupa care aer cu presiune Am fost acum la garaj si m-am uitat. Este varza capul surubului. Mi-aduc aminte ca am incercat cu baietii sa-l gaurim cu un burghiu de 3-4
O sa incerc cu un burghiu de 1 sa-l gauresc sa pot infige ceva in el, sa-l trag afara. Am in garaj vreo 4 corpuri de carburator, asta e singurul de 1,3
7thRaven a scris: am incercat cu baietii sa-l gaurim cu un burghiu de 3-4
E prea mare burghiul de 4. Cu unul de 1.5-2 mm cred ca vei putea macar sa incepi o gaura pt a putea infige ceva ascutit in 3 muchii cu care apoi sa incerci sa-l desfaci. Prima data am incercat asta, anul trecut cu baietii. Acum, o sa incerc cu un burghiu de 1 si cu o bormasina cu turatie mica. Dupa ce dau o gaurica, o sa-l desurubez [in caz ca se insurubeaza la gaurire] si o sa infig o pila cu 3 muchii. Merge si cu un inbus mic? daca il gaurim cu burghiu de 1mm am eu o trusa cu surubelnite in stea si bagam una dinaia si o sa iasa sigur...maine ajung la mag de piese electronice,iau de acolo burghiu de 1.5 Tatic. Nu iei si niste varnish? prinde-l cu, clestele sau cu patentul de margine si incearca sa il desfaci asa
edy99 a scris:prinde-l cu, clestele sau cu patentul de margine


Cred ca nu ai citit bine. Are bulit jiclorul de benzina, care se afla pe fundul acelui orificiu din imagine. Am montat az-nopate un alt carburator sh dar destul de bun ,suruburile micrometrice au sigiliul pe ele,de asta am scapat nu imi mai bat capu cu ele,nici un jiclor infundat(probat) are totul intreg ,se prezinta bine,iam pus garnituri noi mai putin ala de pe capac care e in stare buna,am pus pasta de aia rosie ,etc.Il accelerz ,urca frumos in orice turatie nu da rateu, dar.... TOT NU STA MASINA LA RELANTI !!
Voi cate ture desfacute aveti la CO SI AER(la mine:AER cam 4.5, CO 2-3) Functioneaza electrovalva???
bibi a scris:Functioneaza electrovalva???

Da,tocmai am probat si tacane Dar cand deconectezi contactul de la electrovalva motorul moare? Verifica pozitia antretroazei probabil ai montata gresit antretoaza (coltul cu 90grade trebuie sa fie in partea stanga, sub pompa de spritz), sau ai insurubat prea mult surubul de aer din capacul superior (surubul ala cu arc)


La pasta rosie de etansat, atunci cand e vorba de BENZINA, ar cam trebui sa renunti. Acea pasta nu se mai 'solidifica' ci ramane semi-fluida, si mai poate intra in carburator, si e posibil sa nu mai fie etansat bine carburatorul(fata de admisie).
Mai bine utilizeaza 1-2 garnituri de clingherit (sau carton de dosar) Mie mi-a iesit o reteta ciudata: pe marginea garniturilor un strat subtire de silicon rosu, lasat sa se usuce, iar inspre interior, vaselina. Pana acum, de vreo 2 luni incoace merge. etasaza cu vopsea auto Miere SI GARNITURI DE CARTON Jiclorul benzina corp 1 pe un 28CIC5 (TRS) trebuie sa fie gaurit dintr-un cap in altul si sa se poata vedea un orificiu? ca al meu, pe langa ca nu e de 95. ci de 100, nu pare gaurit.
Leter edit: l-am deblocat, era o mazga, cred silicon rosu dizolvat de benzina.
Injectorul pompa sprit se poate scoate? si daca da, cum?
niqqus a scris:1. Jiclorul benzina corp 1 pe un 28CIC5 (TRS) trebuie sa fie gaurit dintr-un cap in altul si sa se poata vedea un orificiu?
2. Injectorul pompa sprit se poate scoate? si daca da, cum?

1. Normal ca DA. Altfel, n-ar mai fi jiglor; ar fi doar un simplu dop.

2. Se poate scoate insa nu te sfatuiesc. In primul rind, daca te uiti bine, are un anumit unghi de inclinare fata de orizontala. In al doilea rind, scotindu-l si remontindu-l, risti ca in timp el sa cada de pe "tija" si sa intre in capul unui piston. Multumesc, Laurentiu. Mizeria care il obtura era atat de mica, incat a fost nevoie de lupa ca sa o pot vedea, cu ochiul liber parea ca gaura nu a fost strapunsa pana pe partea cealalta. Si un pont de om patit: nu etansati pe la circuitul de alimentare cu silicon rosu, benzina se pare ca il dizolva.
Injectorul pompa sprit se poate curata pe pozitie in vreun fel? "nu etansati pe la circuitul de alimentare cu silicon rosu, benzina se pare ca il dizolva. "Asta scrie si pe tubul de la silicon,nu trebuie pus in contact cu benzina Suntem barbati, nu citim niciodata instructiunile de folosire :D
niqqus a scris: Injectorul pompa sprit se poate curata pe pozitie in vreun fel?
Stai ca acum am inteles ceea ce vrei sa faci.
Eu am crezut ca vrei sa scoti "paralelipipedul" (virful prin care este purjata benzina) .

Intreg "ciocul de papagal" (injectorul cum ii spui tu) se poate scoate tragind in sus cu un patent de capul lui. Ai grija ca sub cap, ai o garnitura de cauciuc (inel-oring) si sa n-o rupi. Daca e deja rupta, trebuie inlocuita caci altfel pompa va trage aer iar "shpritzul" nu va fi puternic. La remontare, umezeste inainte o-ringul, altfel risti sa il rupi la montare.
bytzu1 a scris:
bibi a scris:Functioneaza electrovalva???

Da,tocmai am probat si tacane

La mine, masina rosie merge fara duza din varful electrovalvei, pt ca, desi "tzacane", nu lucreaza cat trebuie si nu statea in ralanti. Asaca... chiar daca se aude ca lucreaza, va poate pacali. Off:Lurentiu ,parca tu ai scris pe aici pe undeva ,cate minute trebuie sa mearga motorul la relanti ,doar cu benzina din cnc,dupa ce scot turul de la pompa de benzina? Cam incepind de la 2.5 minute (doua minute jumatate) pt un consum decent. Prima data am scos 2 minute si 6 secunde pe urma am mai desfiletat micometricul dela tr 1 si a mers 2 minute 58 secunde si asa l-am lasat(cred ca nu trece de 10% nu ?),sta relantiul pe la 850 dar are prostul obicei sa stea doar 5 minute pe urma sa se balbaie relantiul ,dau un sprit iar sta 5 minute....
bytzu1 a scris:sta relantiul pe la 850 dar are prostul obicei sa stea doar 5 minute pe urma sa se balbaie relantiul ,dau un sprit iar sta 5 minute....
Ceva e "putred". Un carburator curat si bine reglat, trebuie sa functioneze normal in toate regimurile. Salut Laurentiu,azi am mai gadilat carburatorul si am refacut testul cu benzina din cnc ,a mers 4,31 secunde ,merge bine nu se balbaie dar, cand scot furtunasul de la capsula de dezanecare nu se mai opreste motorul,doar se balbaie.Data trecuta cand am scos 2,58 sec se oprea cand scoteam furtunelul.
LE:Desfundare cu palma a carburatorului dauneaza grav cuiului poanto?Intreb pentru ca azi era cam blocat,am apasat pe el si a facut un mic "poc" si abia pe urma a inceput sa inchida/deschida.Sau l-a afectat decarburol-ul de acum o luna,poate o fi ramas prin el si l-a intepenit? Atentie cu electrovalvele! La masina rosie, electrovalva se auzea cum lucreaza, acel TZAC. dar nu lucra corespunzator. Am montat electrovalva noua si voodoo s-a produs: avem ralanti.
bytzu1 a scris:1. ....cu benzina din cnc ,a mers 4,31 secunde...
2. Desfundare cu palma a carburatorului dauneaza grav cuiului poanto?
1. Eu inca n-am reusit performanta asta.
2. Nu are nici o problema cuiul cu desfundarea "la palma". Poate un gunoi a picat intre axul cuiului si scaunul sau. Cam care ar fi motivul pentru care cuiul poanto nu ar mai vrea sa functioneze bine?Deseori ,din senin,si numai in intersectii sau dimineata inainte sa plec la munca,se blocheaza cuiul poanto pe deschis(cred) siface balta de benzina pe langa carburator ,bujiile le face fleasca.Si nu trebuie decat sa scot bujiile 1 si 2 le las scoase pana scot capacul carburator sa apas pe cuiul poanto (uneori face poc ,semn ca s-a deblocat).Cuiul poanto nu e vinovat,cu toate astea am incercat cu alt cui si face la fel,deci nu cred ca ambele cuie poanto au gunoaie in ele.
bytzu1 a scris:...nu cred ca ambele cuie poanto au gunoaie in ele.
Evident dar .............. pot fi si defecte (au joc lateral si se blocheaza incercind sa cada pe scaun). Salutare pretini dhragi,tocmai ce am descoperit ca pe trs in loc sa am jiclor ralanti de 55 il am de 50(kile/metri/litri sau ce-or fi astia).
pe site arata clar ca pe carb trs jicloru de relanti sa fie de 55 ,eu il am de 50 ,merge putin de tot balbait larelanti dar oare asta sa fie cauza ?Sau diferenta asta nu se simte? nu ar trebui sa se simta diferenta....
se incadreaza in limitele normale diferenta de 0,5 intre jiglere........ nu se simte asa ceva...alea sunt sutimi de milimetru.... Consumul ar trebui sa fie nitel mai mic la relanti cu asta de 50 fata de ala mai mare de 55 nu? depinde
daca dai relantiul mai mic poate ca da,daca dai relantiul mai mare poate ca nu
daca jiclorul nu e calibrat bine,s-ar putea ca 55 ala sa fie chiar 50,sau 60,si iar nu merge bine
pune-l si vezi ce se intampla Pai tocmai ca nu am de 55 toate pe care le am sunt de 50 ,si ala care era pe carburator 1.3 cand am luat masina tot 50 avea si pe un carb 1.4 de nova la relanti tot 50 este ,numai siteu spune ca trebuie de 55 ia-l de unde nui lasa-l 50,ce atata bataie de cap?
2. Se poate scoate insa nu te sfatuiesc. In primul rind, daca te uiti bine, are un anumit unghi de inclinare fata de orizontala. In al doilea rind, scotindu-l si remontindu-l, risti ca in timp el sa cada de pe "tija" si sa intre in capul unui piston.

Adica:

Si totusi am scapat ieftin cu chiulasa,pistonul a infipt piesa respectiva chiar langa scaunul supapei,ca zgomot se aude de parca ai avea o mana de suruburi in motor.
In alta ordine de idei,daca tot suntem la capiolul carburatoare,mie relantiul sta bine si frumos cand e cald motorul,aprinderea e pusa la punct(clasica cu platina,platina reglata):cand plec de pe loc pana in 3 mii de ture motorul nu prea trage indiferent daca apas acceleratia pana la 50% sau o calc progresiv,si cam la fel de lenesa e si in celelalte trepte,uca greu in turatii,avansul vacuumatic functioneaza...ma gandeam sa mai bibilesc surubul de progresiune,care e desigilat,deci s-a mai umblat la el,ce sa-i fac,sa-l mai desfac si cam cat?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community