Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Fiul P
Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
OLTCIT CLUB 12 TRS, pai daca il refaci ar fii indicat un set motor,nou. Arbori cu came.
La cilindri, cand bagi segmentii, fanta nu trebuie sa fie mai mare de 0.7 parca.
Mai ai nevoie si de cuzineti.
Mai ai nevoie si de simeringuri la supape. Teflon, nu lua din alea din comert de acum, ca dupa 2000km incepe sa scoata fum!
Mai ai nevoie si de restul de simeringuri de etansare.
Pff..... sunt multe... vezi ca ai pus aiurea topicul asta
La cilindri, cand bagi segmentii, fanta nu trebuie sa fie mai mare de 0.7 parca.


parca trebuia sa fie 0,3 ! Eu stiu ca maxim admis, pana sa iti pape ulei e 0.7 nu e vorba ca o sa-ti pape ulei,doar ca la 0.7 cat spui tu deja compresia motorului e pa Bre, distanta MAXIM ADMISA este de 0.7. pana aici (inclusiv 0.7) merge bine, ai compresie! Dupa, incepi sa pierzi.
Eu cand mi-am facut motorul, am avut distanta de 1mm, si masina doar la pornire scotea fum albastru, si vana avea destula.
0.7 da? bre e vorba de set nou,daca la setu nou fanta e 0.7 atunci sa te faci ceva pe el de set de segmenti...am vazut pana acum segmenti de gsa si axel care dupa peste suta de mii de km au fanta 0.4...adica mai putin decat la un set de segmenti noi...asa ca da-o-n masa de treaba cu 0.7 nu e vorba de set nou

Zephirus a scris:
B 0.7 la bujii fanta la seg = 0,10-0,15 era odata pe vremuri la seg fr ,la seg sm era 0,20 iar acum la goetze 0,40 Ast Am ajuns la concluzia c
tot eu a scris:- pomp Da' daca tot te dai jos sa bagi benzina din PET/canistra/orice alt recipient mai mult sau mai putin autorizat pentru asta, nu e mai simplu sa bagi intai bezina in carb si dupa aia in rezervor? Si scapi de fire, pompite, furtune & tot rahatul ala? Nu de alta, dar curent + papuci + caldura + curent electric = FOOOOC! nu de alta dar cat crezi ca o sa-ti functioneze pompita aia stropitoare de parbriz?
poti face altceva,montezi un corp de pompa de benzina de dacie si il inseriezi cu furtunul de tur,si cand ramai fara benzina dai la pompa de dacie manual si vine benzina niste poze ai pus si nu le-am vazut Buna alegere cu arborii de 11 E foarte simpla varianta oferita ce Crisiti_s ... si chiar merge ... nu de alta, dar e testata de el de mai multe ori
angel a scris:niste poze ai pus si nu le-am vazut


Dup pana da pe afara. la 5 ro e circa 2 litri, daca nu ma insel. La alea franta e 1,6 litri.
Zephirus a scris:pe forum scrie c Bine, o s Vezi ca de rabufnit iti rabufneste pe la cauciucul ala de la cautator, iti scuipa uleiul afara Bun, cutia s-a pus de s Ochiometric? ia un shubler si te vei lamuri. Difera putin inaltimea camelor cat si alte alea unghiurile care dicteaza cat de repede/tarziu sa apase sau nu supapa... informatii demne de un topic luuung

Oricum la shubler trebuie sa fie diferenta de vre-un mm la inaltimea camelor.. in cel mai rau caz, toate ti-s de 1.1 P
Zephirus a scris:diferen Bre, pe limba mea...

Asta
Zephirus a scris: Asta
tot eu a scris:Ai crede dac Dupa cate stiu, asa trebuie sa fie. Nou 1100 versus uzat (magazin local: 69,5 lei axul)

Surpriz nu au de ce sa fie mai scurte...
cred ca noua axa cu came nu va iesi din chiulasa, si nu vei putea pune roata dintata pe ea.
Zephirus a scris:Nou 1100 versus uzat (magazin local: 69,5 lei axul)

Surpriz
mihu a scris:Axa noua e de stanga si aia veche dreapta ...

Daca e asa cum spui, axul drept ar trebui sa aibe o a 5-a cama care actioneaza pompa de benzina. Ambele axuri au 4 came.
Cea de a-5-a cama e detasabila de respectivul ax cu came.Ai ramine in palier la demontarea palierului.
DanH a scris:Ai ramine in palier la demontarea palierului.
Se vind arbori incompleti Axul trebuie sa fie intreg. De unde stie vinzatorul ca am cea de a 5-a cama sau ca nu este uzat capatul ce intra in palier Ala se baga prin presare.Dupa care se pune capacul de etansare.
Si.......mai vin cu o precizare:ati observat ca chiuloasele sunt decalate?Aia de pe dreapta e mai in fata?
DanH a scris:ati observat ca chiuloasele sunt decalate?Aia de pe dreapta e mai in fata?


Altfel bielele erau dispuse "claie" pe arbore nu pe rand si se numea motor radial/stea, nu boxer
Laurentiu a scris:
mihu a scris:Axa noua e de stanga si aia veche dreapta ...

Daca e asa cum spui, axul drept ar trebui sa aibe o a 5-a cama care actioneaza pompa de benzina. Ambele axuri au 4 came.


Se vede clar sunt diferite axele, lasand la o parte lungimea.
DanH si Hofy au zis foarte bine.
Zephirus a scris:Despre cutia de vitez Da, p Pai tie nu iti trebuie nici macar a-4-a.3 iti sunt suficiente. in buc 2 sunt deja pre multe
angel a scris:in buc 2 sunt deja pre multe
2 cu tot cu marsarier, un buton de avarie si restu` claxoane La sfatul unui me
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community