Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Fiul P
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Si in cazul in care vrei sa faci ceva interesant atunci vopseste si celelalte table de la carenaj pe exterior.Alea care nu se vad in negru iar restul in ce culori iti plac tie. Azi am sp
diferente intre axe de 1.1 si 1.3
ala de 1.3 are santuri la mijloc
dac
Zephirus a scris:
dac mai conteaza ?
numai una dupa ceafa sa nu fie Nu m Mno... ai zis sa scriu, acilea, apoi scriu.

Tampoanele motor le verifici calumea... eu am cumparat noi si le-am dus inapoi la magazin... am montat sh Cele noi erau ca de plastic lipite cu prenadez... Sa fi atent ce cumperi. Nu e exclus sa gasesti noi si bune.

Cuzinetii cu umar sunt cele care nu sunt RO. Pretul acu cativa ani era mai mic... S-o fi scumpit.

Curelele le gasesti GATES(dupa cate stiu sunt de calitate) la importatori. Ex: unix, meteor etc. La fel ca si semeringurile de supapa(AJUSA), cele din teflon sunt albe si materialul seamana cu plasticul. Alea siliconice ca de cauciuc si verzi de VW se potrivesc perfect dar nu rezista nici 500km la temperaturile noastre. Dupa cum observi, le diferentiezi usor.

La galeti iti vin doar rulmentii. Matzele din centru raman ale tale dupa cate stiu.

Garniturile pentru capacele de culbutori ERAU bune cele de pluta... acuma gasesti doar de clingherit si le montezi cu silicon roshu...

Ceva de genu... se gasesc bolturi de usa zigzag,2 lei unu pe turda Setul reparatie ax culbutori sunt saibele alea de aluminiu +alea de cupru. Na bre, ca si eu iti scriu aci, ca sa nu zici ca uiti...

1. Tampoane motor: cum zice si hofy, le poti uita pe cele din magazin. Cauti unele sh in stare buna, pe care nu a curs ulei de nici un fel. Le speli, le faci gigea si le montezi.

2. Cuzineti... Obligatoriu noi si obligatoriu modelul original, nu romanesc. Glyco/Federal Mogul de departe cea mai buna alegere, indiferent de pret.

3&4. Simeringuri orice culoare, atata timp cat scrie pe ele Fartec Brasov. Foarte ok.

5&6. Garnitura reniflard se gaseste un singur "model". Nu are cum sa fie proasta. La inelul toric de la pompa de ulei tre sa ai grija sa fie carnos si sa aiba o "buza" de cauciuc de jur imprejurul lui(o sa vezi la magazin la ce ma refer)

7. Curelele poa' sa fie orice firma atata timp cat sunt de fabricatie recenta. Dupa cum ti-am zis, mergi pe curele Bosch, deoarece sunt fabricate de curand(am observat o schimbare in constructia lor fata de acum 2 ani cand am mai luat, deci cineva inca lucreaza la ele). Galetii se pot chema oricum, atata timp cat sunt noi. Mecanismele le folosesti pe ale tale.

8. Inelele torice de la tevile de retur obligatoriu rosii, siliconice Sunt foarte bune, nu sunt largi, nu nimic si tin bine in timp!

9. Garniturile de radiator de ulei sunt un singur model. Nici o problema aici... le cumperi noi si cu asta basta.

10&11. La axele de culbutori cauta inele tot de Fartec Brasov, negre. Cele mai bune. Merg si cele rosii in lipsa de altceva. Setul de reparatie contine saibele de aluminiu si saibele de cupru necesare fiecarei axa de culbutori in parte. Daca ale tale nu au facut razboiul, nu ai nevoie de asa set... Decalesti garniturile de cupru(inrosite in foc si racite brusc in apa/bere rece ) si montezi totul la loc.

12. Simeringurile de supape obligatoriu de teflon. Se gasesc si Corteco si Ajusa la magazinele de import, dar si in unele magazine de Oltcit. Daca nu ai bafta la Bacau, ramane sa mai discutam.

13. Garniturile de capace se gasesc la magazin, un singur model. Iei si un tub de silicon negru si le etansezi(cu bun simt, nu pui juma' de tub, ca altii).

Un singur lucru pe care trebuie sa-l mai iei in seama cand vine vorba de asamblarea unui motor... OBLIGATORIU CHEIE DINAMOMETRICA PENTRU SURUBURILE CARE SE STRANG, CONFORM MANUALULUI, LA UN ANUMIT CUPLU.
Si la fel de obligatoriu zmacuri specializate pentru fiecare operatiune in parte. Putem incepe discutia si aici, dar deocamdata ocupa-te de piese.
Pfiuuuuuu... S Cel putin 10 kile de Busuioaca de Bohotin,productie 1996.
Si vii cu piesele.Restul fac eu.Ce zici?Bautura la intilnire.Noi bem si dupa aia iti povestim cit de bine a fost.Ok? Gata Rodajul nu este recomandat sa fie facut la o turatie constanta. Poti sa pleci la un drum intins si variezi turatia. De asemenea, anu trecut la nationala, fiind in rodaj, am evitat sa depasesc 4500 de ture.
7thRaven a scris:Rodajul nu este recomandat sa fie facut la o turatie constanta. Poti sa pleci la un drum intins si variezi turatia. De asemenea, anu trecut la nationala, fiind in rodaj, am evitat sa depasesc 4500 de ture.

DITO!!! Zeph, ai putea sa intaresti tampoanele de motor cu cate un surub lung si 2 piulite pentru a nu avea surprize in cazul in care ar ceda. da` de fapt stii despre ce vb, am zis ca poate ai uitat. Uite o idee bun cu placere (dar nu imi atribui inventia). A P gasket inseamna garnitura
si garniturile de radiator asa atre sa arate , tubulare.ajung ca niste palarii din cauza caldurii si locasului Sper sa nu deranjez ca scriu pe topicul tau dar daca tot se vb desprea asta.... daca am scurgeri pe la delcou si pompa de benzina.... cam ce ar trebui sa schimb ? ca am vazut ca ai scris si simeringuri pt axele cu came si simeringuri la delcou si pompa... care ma lamureste ? sa ma duc sa imi cumpar. ce imi recomandati si cam ce preturi au ? Simering delco, ro Dau Trebuie s Dar ATEN Sunt bune si alea negre,in cazul in care mai pui si silicon rosu. La soare te puteai uita, da la ele ba...

ma lesi... arata foarte misto, cum le-ai facut? mai ca imi vine sa ma apuc si eu...
misto.. ...continu Au iesit foarte fain! Bravo!
Pune si poza cu degetul ... sa vedem daca straluceste la fel Stratul primar.
Mai urmeaz Si restul saptamina care vine pina in Paste.Asta e clar. V
Iulius_je a scris:V Iulius: aia e Sapphyra !!!
'nea AFACEREA SECOLULUI

Nu s-a mai v Chiar ca nu am vazut jante de alea....O sa ai de lucru pana o sa le cureti si vopsesti
Ghicesc eu pretul,100 ron asa Arat
Ghicesc eu pretul,100 ron asa


Cine ce nasoale...............ce naiba alea sunt jante? bravo zeph...daca le si vopsesti ma ungi la suflet (macar o spalare ca la carte )
Zephirus a scris:
Ghicesc eu pretul,100 ron asa


Cine DA don' doftor nemul sper ca nu te superi, dar ... nu e bine asa. daca ai anvelope diferite, macar sa ai la fel stanga-dreapta. nu-i problema daca ai anvelope diferite fata-spate, dar e bai daca-s diferite st-dr. si vezi cum le pui si in privinta directiei de rulare. E pus provizoriu.
Mai trebe dat jos, tre s care-i solutia magica? Cred ca e vorba de solutie de curatat aragazul.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community