Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BH 04 XPK
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am desfacut bordul, aeroterma si tot pt a vedea problema...firul care merge la frana de mana a fost prajit...defapt 2 fire
astazi am desfacut si pe XPK, ca sa demontez de acolo instalatia respectiva, si spre mirare am vazut, ca mufa de la bord arata cam la fel si acolo...deci bordul a fost de vina... Si acuma n-am cu ce sa schimb instalatia...
ps: o poza iti duc eu o instalatie saptamana viitoare cand trec pe acasa..... ms mult Vali pentru mine e un mister cum reusesc unii sa bage mufa aia mai sus sau mai jos decat trebuie sa intre normal de pus invers nici nu incape discutie...
nu trebuie sa schimbi toata instalatia pentru un amarat de fir,trebuie doar sa dezizolezi traseul care il face firul,il scoti si pui altul

p.s. de ce toata lumea care desface bordul,scoate intai butoanele?firele care duc la butoane se continua cu cateva mufe antiprost...si apar apoi probleme..nu merge aeroterma,avariile...fiindca se incurca ordinea papucilor.. vreau sa vopsesc rama bordului...de aia am scos butoanele...
iulicuta2000 a scris:pentru mine e un mister cum reusesc unii sa bage mufa aia mai sus sau mai jos decat trebuie sa intre normal de pus invers nici nu incape discutie...
nu trebuie sa schimbi toata instalatia pentru un amarat de fir,trebuie doar sa dezizolezi traseul care il face firul,il scoti si pui altul

p.s. de ce toata lumea care desface bordul,scoate intai butoanele?firele care duc la butoane se continua cu cateva mufe antiprost...si apar apoi probleme..nu merge aeroterma,avariile...fiindca se incurca ordinea papucilor..

zi bre in cuvintele tale,am scris ceva aiurea? NO.Pe sufletul meu! am schimbat cablurile necesare, am pus la loc majoritatea pieselor din interior, si acum astept ca tinichigiul si vopsitorul sa aiba timp pt mine...si dupa aia... A trecut ceva timp si n-am mai scris nimic pe aici...
Masina a suferit de o schimbare de planetara, si am constatat, ca lonjeroanele sunt praf... total mancate de rugina.
In iulie am avut o oferta de nerefuzat, un prieten de-al meu mi-a vandut un passat variant din 92, inscris, cu acte in regula, itp pana sept 2011, cu... 500 iepuroi

El ii Rudi:
http://img130.imageshack.us/i/p1040538.jpg
http://img543.imageshack.us/i/p10405610.jpg
http://img262.imageshack.us/i/p1040644.jpg
http://img29.imageshack.us/i/p1040677jn.jpg
http://img413.imageshack.us/i/p1040679.jpg

ca dotari are: motor 1.8 8valve benzina injectie monopunct cu 90cp, geamuri electrice fata, oglinzi electrice, trapa electrica, computer bord, inchidere centralizata, aer conditionat (nu functioneaza, dar nu ma deranjeaza), toate din fabrica. Si un interior destul de mare Cu Oltciturile ce se va intampla? pregatire...?
Sper ca nu e pregatire pentru rabla asa se pare? Mie mi se pare, mai degraba, o reconstructie. Dar poate ma insel. cine stie sa vedem,ce rezolv in weekend... Nes 2in1? waiting for the summer (spring)...
http://imageshack.us/photo/my-images/843/20111210685.jpg/ Pe care o sa-l readuci la viata?
Pe Oltcit-ul portocaliu ai jante latite pe spate? Pe ala gri.
Nu, are jante standard, cauciucul e de 185 parca, dar numai pe o parte, si are aripi umflate. mestereala de sambata... imi face figuri bobina si delco-ul. sper sa primesc saptamana asta o aprindere electronica...
http://imageshack.us/photo/my-images/689/20120324988.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/20120324990.jpg/ Iti vand eu una 65 de lei mersi de oferta, dar am facut rost deja, numai inca n-a ajuns la mine cum pot sa dau jos frumos aripile spate, ca sa pot monta pe o alta masina? daca sunt cele din fabrica ...sudate in puncte ....ura si la gara nu ai cum sa le dai jos fara sa le strici (de fapt aici cam ai de ales ori aripile ori caroseria).... daca au fost schimbate depinde de modul in care au fost prinse ... si aici e vorba de service sau meseriasul care a facut lucrarea ....

in mare ideea e ca cele originale se debutoneaza in zona punctelor de sudura ...de obicei se debutoneaza aripa ...si din cauza gaurilor mari nu prea mai pot fi prinse ulterior ... daca au fost schimbate si au fost prinse altele ...de obicei se alegea metoda de prindere prin nituire ... propriu-zis aripa noua era prinsa de caroserie cu nituri amplasate in locurile unde fusese sudura in puncte Se pot scoate si cele de fabrica cu un burghiu special si o bormasina sanatoasa.Ideea este ca trebuie sa dai gauri putin mai mari decat punctele de sudura de la caroserie unde ai prinderea aripi. In partea de sus la streasina eu recomand sa tai portiunea din plafon cu tot cu partea de la aripa apoi "pe jos" sa o separi.
Mare grija de demontarea aripi sa nu faci zona de prindere aripilor valuri si la partea de montare caroseria..
Ps: partea cu cuiul de inchidere pastreal cel am masini ca sa ai un punct de reglaj. e vorba de oltcitul portocaliu. aripile-s noi, ai fost schimbate... de asta as vrea sa-o schimb...
deci o sa am ceva de lucru cu ele... in cazul in care au fost schimbate ... depinde de meseriasul care a facut lucrarea ... eu unul cand am schimbat la cea veche am ales metoda de prindere cu pop-nituri (se demonteaza usor, se poate refolosi aripa la nevoie ca in cazul tau acuma)... cand am lovit-o odata in aripa spate si a trebuit sa o schimb din nou ... mai aveam un pic si il bateam pe tinichigiu ... cand l-am vazut ca pune mana pe aparatul de sudura sa ii dea punct de sudura in zona triplei ... + ca stiu destul de multi care le prindeau prin sudura

deci daca o ai prinsa un nituri se taie capetele niturilor cu bormasina la faza cu sudura ... nu stiu ce sa zic mai greu ai ceva de munca si poate sa nu iasa

Alex cele ale masinii originale ...o fi cum zici tu si se pot refolosi ...dar la montare ... prin nituire (faza cu sudura ...nu sunt de acord in cazul aripilor spate) apar unele inconveniente:

1 in locul unde ai debutonat (ai taiat punctul de sudura cu un burghiu drept in cap) gaura va fi mai mare ca punctul de sudura care si asa e destul de mare deci in locul acela nu o sa mai poti folosi nituri + ca ai niste locuri in care punctul de sudura e si asa prea aproape de margine si se poate musca din margine

2. avand in vedere cele spuse mai sus ...niturile nu le poti monta decat intercalat intre gaurile fostelor puncte

3. mi se pare ca arata cam a tiganie daca ma uit la puntele 1 si 2

ca sa arate bine cat de cat la o astfel de treaba sacrifici ori aripa ori caroseria adica cum ziceai si tu tai pe langa aripa si apoi debutonezi din spate si asta nu numai la streasina ci si in zonele unde nu permite sa debutonezi din spate ... si astfel de zone ai cam peste tot mersi pentru raspunsuri
o sa vad cum iese, cand ajung la etapa respectiva... pana atunci mai am un pic. poate nici nu ma complic cu schimbatul, dar e pacat de aripi, ca-s noi... Ce se mai aude cu Oltciturile? din pacate nimic... din aprilie foarte rar am fost la tara, n-am avut timp sa le mesteresc... poate la primavara, ca au venit frigurile...
http://imageshack.us/photo/my-images/29/201210061414.jpg/ Asteptam noutati. De mult timp n-am mai scris pe aici. XPK, si AFY din pacate nu mai exista Dar, nu m-am lasat de Oltcit, saptamana trecuta am luat un RL alb din 93. Poze inca nu prea am, ca am fost plecat din tara. Deja cand l-am adus a facut figuri, dar am ajuns acasa cu ea... Turul si returul de la carburator au fost fisurate, si o data a iesit furtunul ala mic metalic di pompa de benzina... Masina a pornit la prima cheie dupa vreo 3 luni de stat pe dreapta. Azi l-am pornit dupa o saptamana (tot la prima cheie), am lasat sa mearga la relanti, am vorbit la telefon. Dupa vreo 2-3 minute a scazut turatia, si s-a oprit. De atunci nu-l pot porni, invarte in gol. Benzina primeste in carb., scanteia inca nu l-am verificat... nu stiu ce poate fi, dar sper sa rezolv problema. Poze o sa fac, cand reusesc, sa-l spal.
http://img541.imageshack.us/img541/8998/cjhf.jpg Felicitari pentru achizitie! Pare sa arate bine
Ce aprindere are? Mersi! Are aprindere clasica, dar am si una electronica undeva... nu am incarcare... am vrut sa schimb releul, dar eu am una de dacie din ala subtire (care pe celalalt a mers brici) dar nu prea stiu cum sa leg firele... ceva poze...
http://img823.imageshack.us/img823/7675/zotq.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/8452/y7be.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/7175/rnuc.jpg
http://img825.imageshack.us/img825/4097/9qev.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/8775/e1a2.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/4546/i736.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/4913/jmnk.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/325/hlua.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/2082/4mgm.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/3851/bpo5.jpg
ieri am bagat bujiile mele NGK BP6EFS Roni mai ai o usa de oltean la.mine.Cand te hotarasti sa tio trimit ma anunti. Gasesti in urmatorul topic cum sa montezi releu de Dacie http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=10545 ,si eu tot releu de Dacie am si sunt multumit de cum incarca
Pe dedesubt cum se prezita masina? Frumos oltcitul, am vazut pe net fotografii cu el.
Sa il stapanesti sanatos!
Dar, cu celelalte doua ce s-a intamplat? am reparat electromotorul (a avut un fir desfacut), am schimbat toate furtunele de benzina, am gasit releu de incarcare de Oltcit, acum merge brici. Frana de fata nu prea tine, tre sa ma uit de ce...
Din ce am vazut pana acum, pe dedesubt arata destul de ok, dar inca nu m-am bagat sub ea.
Cristii a scris:
Dar, cu celelalte doua ce s-a intamplat?

????
Ronee a scris:XPK, si AFY din pacate nu mai exista.

nu stiu ce nu intelegi... inteleg tot, dar eu ma refeream la ce ai facut cu ele, fier vechi, remat? cristii e vreo diferenta intre fier vechi si remat???? ca eu unul vad mai degraba asemanari adica daca a ajuns fier vechi ... rematul e singurul loc unde il poti valorifica ...

diferenta ar fi cupon sau fier vechi dar diferenta e de ordin financiar... deci neimportat ..asta daca cumva te intereseaza situatia financiara a lui Ronee

daca se spune ca masina nu mai e ..e clar ca a ajuns fier vechi la remat ... indiferent de modalitate altfel ar fi spus ca a ajuns la unul sau la altul sau ca nu mai e in posesia lui

in alta ordine de idei cel putin in situatia de fata e o chestie de bun simt daca vezi ca omul evita raspunsul sa nu mai insisti

ronee scuza-ma de offtopic ... si ontopic arata binisor tabla in interior Ce face plictiseala...
Salutari!
Am cam lipsit o vreme...din pacate nu prea am avut timp pentru olticanie, dar sambata am reusit sa-l pornesc, si sa-l aduc acasa de la lucru, dupa aproape un an jumate de stat
Acuma incepe distractia
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  E bine ca nu ai renuntat! Are vopsea originala pe el? Nici gand n-am avut, sa renunt!
Da, inca are vopsea originala
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community