Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Intrebare in legatura cu cv5 ro si 4 fr

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am tot cautat pe forum si nu am gasit ce vroiam.
Deci,capacu din spate (cel cu bucsa) al cutiei 5 ro potriveste pe o cutie 4 franta??
Daca nu,atunci cum trebuie sa modific suportul acela din spate de pe traversa al cutiei de viteza pt a putea monta o cutie 4 franta?...ca deh a venit primavara si sunt pus pe fapte mari Nu tre sa modifici nimic. Cutia 4tr franta intra pe gaurile de sus ale traversei. Aia 4tr ro intra pe gaurile din mijloc, iar aia romaneasca in 5tr pe cele mai de jos gauri cred. Dar 4tr franta sigur pe gaurile cele mai de sus. Sa inteleg ca caroseriile sunt identice si ca in fuctie de cutia de viteza fr sau ro se monteaza pe alt set de gauri?
Sunt sigur ca 5 ro de pune pe gaurile din mijloc pana in spatele ovalului acela! modificari se fac doar in cazul in care detii o cutie gsa si vrei sa o montezi pe masina.
in rest nu e nevoie de nici o adaptare , indiferent de cutie ca e in 4 sau in 5 , ro sau fr
Iulius_je a scris:Cutia 4tr franta intra pe gaurile de sus ale traversei.
CV in 4 Fr si RO, se prind pe gaurile din mijloc a suportului. Subscriu la ce a spus Laurentiu, am cv 4 Fr si este montata pe gaurile din mijloc. In rest, nu se pupa cu motorul, mai exact nu imi picau suportii pe gauri. am un club 11rt si nu stiu ce fel de cutie doar ca e cu 4 trepte. se potriveste cea de 5 tr ro??(urmeaza sa achizitionez una din cauza problemelor pe care le are cea veche) da , fara adaptari e misto atunci . ms mult
Laurentiu a scris:
Iulius_je a scris:Cutia 4tr franta intra pe gaurile de sus ale traversei.
CV in 4 Fr si RO, se prind pe gaurile din mijloc a suportului.

si cv 5 ro unde se mai prinde? Teoretic.........tot in gaurile de pe mijloc.
alexandru a scris:am un club 11rt ... se potriveste cea de 5 tr ro??
Trebuiesc facute modificari la arborii de iesire (spre roti).
CV in 5 tr. are discurile de frina si etrierii, la iesirea din ea pe cind la RT, ai etrierii de frina fixati de roata. si in ce consta aceasta modificare???dar si cutia de viteze romaneasca are etrierii la cutie?(eu stiam ca nu) Cutiile de la RT si RM nu au etrierii si discurile la cutie.
Modificari:inlocure de arbori iesire cit si planetare.Mai trebuie vazut daca sunt gaurile de prindere a etrierilor pe cutie.De asemenea mai trebuie planetare,etrieri si discurile de frina.Sa nu uit si de inlocuit cablurile de la frina de mina. Dan. omu schimba doar cutia nu tot sistemul de franare - deci doar modificari la arborii de iesire Eu m-am gindit ca poate vrea sa il faca Club.
alf 08 a scris:Subscriu la ce a spus Laurentiu, am cv 4 Fr si este montata pe gaurile din mijloc. In rest, nu se pupa cu motorul, mai exact nu imi picau suportii pe gauri.



Club din 82 frantuzesc, cutia 4tr fr era pusa pe gaurile de sus!, aia 4ro a trebuit sa dam noi gauri in mijloc ca sa intre si in ce consta aceste modificari la arborii de iesire?? se desfileteaza de pe cutia ta de viteze, si se face schimb cu cei de pe cutia noua.
Ai chestia aia in care vine bagata planetara la cutia de viteze. Ei, aia se desfileteaza cu ajutorul unei chei speciale (sau surubelnita si ciocan), si se muta pe cealalta cutie de viteze.
Operatiune de 10minute.... ms valib. la un moment cand citeam comentariile credeam ca e mai nasol pana sa imi raspunzi
deci se schimba doar cutiile de viteze intre ele fara alte modificari? nu?
ms mult Circula odata pe forum o legenda despre un pinion de tr. 5 de Dacia pus in locul pinionului de a 5-a de c.v. 5Ro
lntrebarea este de la ce model de Dacia provine pinionul.
Intentionez sa fac modificarea asta, insa vreau un raspuns sigur, ca sa stiu ce sa cumpar.
Multumesc! Pinioane tr 5 de Dacia 1410. Arborii din cutia de 12TRS sunt arbori de Dacia, diferentele sunt la treptele 4 si 5. De 1410!? Eu stiam ca de Nova sau de Super Nova.
Pe mine ma intereseaza ca topspeed-ul sa creasca la 180 km/h, iar la 100 kmph sa ai 2500 rpm in loc de 3500 rpm.
Parca asa era legenda... Cu motor stock n-o sa creasca niciodata top speed-ul la 180. Cutiile pe care s-au pus astfel de pinioane sunt intr-adevar cele de dacia 1400 (dar nu toate; au fost vreo 3 tipuri de rapoarte pt treapta a 5a) si de nova. Super nova nu are asa ceva, pt ca are motor si cutie de renault. Nu e legendă. Știu că Băruțu are o astfel de cutie. E pinion de Nova da am cutie modificata complet a fost a lui Calin a5-a e de nova si parca si a2-a si a4-a e modificata Si cum e? Legenda mai spunea ca pinionul de a 5-a de Nova e mai mic decat cel de Oltcit si de aici provin viteza maxima superioara si turatia mai joasa la viteza de 100 km/h.

Ce se confirma din legenda? nu prea cred eu in legende dar eu pot pleca de pe loc in tooate treptele fara sa omor ambreaju si in turatii mici ,plec cu a2-a foarte lejer cam la 1000 ,pot sa sar peste a2-a ,si peste a4-a merg in oras cua5-a la1500-2000 sub 60 la ora in viteza a4-a merg intre40si120 cand folosesc mai mult oltcitul sar peste treapta a2a si a4a dar din reflex le ia la rand ca la munca am diesel Stiti exact cum a fost modificata cutia? Ce pinioane au fost schimbate? De la ce cutii/masini provin acele pinioane?

Masina, acum cu cutia modificata, cum se comporta? Aici ma refer la demaraj, consum, viteza maxima.

Multumesc!
gyorgyoda a scris:Stiti exact cum a fost modificata cutia? Ce pinioane au fost schimbate? De la ce cutii/masini provin acele pinioane?

Masina, acum cu cutia modificata, cum se comporta? Aici ma refer la demaraj, consum, viteza maxima.

Multumesc!


nu stiu ,cineva din Bucuresti a facut-o
din ce am inteles eu pinioanele la a2a,a4a,de pe cutie de mazda si a5a de nova
demaraj ?mai fac liniute si se duce bine cat despre consum acceptabil 9litri in oras cu mers agresiv sub 5km ,la drum mai lung si un stil de condus normal 7% turatie 3500 -4000 viteza pe autostrada125-140 km dar merge si mai mult dar din alte motive nu -i dau eu
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community