Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GL-01-MBG - snc.symplu.car
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Daca socotesti transportul pe platforma, taxa de itp si plus ce trebuie sa mai mesteresti la ea ca sa fie totul ok cand ajungi acolo, sare lejer de 10 milioane. Iar cu 10 mil imi iau un oltcit acceptabil si cu acte in regula.

Daca era sa nu-mi pese de masina, nu mai ceream sfaturi nimanui, o dezmembram sau o lasam sa rugineasca. Am investit o multime de bani si suflet in masina asta, nu pot sa o las balta. Dar nici bani nu am de dat in stanga si in dreapta doar ca sa ajung la o statie ITP, si sa-mi mai si refuze aia masina acolo.

Sunt deacord cu tine, sa respectam legea, dar cei care dau legile, cei care le aplica mai mult sau mai putin corect, ei cand o vor respecta. Cu cat vom fi noi mai corecti , cu atat vor abuza ei mai mult.

P.S. Nici nu exista un serviciu de tractari in oras la mine. Iar ca sa chem de la galati sau focsani, nu e ceva ce ma incanta foarte tare, plus ca nu am o situatie materiala fericita. Abia am strans bani ptr asigurare si taxa de itp. Ma chinui din greu sa mai fac rost de un milion sa ii schimb uleiul si sa ii pun benzina sa ma duc pana la verificare cu ea. cui te-ai adresat ??? Hai bre sa fim seriosi... sa ridice mana toti cei care si-au urcat masina pe platforma, din motiv de lipsa ITP. Nici eu nu circul fara acte in regula DIN PRINCIPIU, de frica... erc. Dar neah... s-a mai intamplat sa-mi expire ITP-ul si chiar daca nu am circulat deloc, de acasa pana la statie a mers. Asta e. Fara asigurare nu se circula nici macar un metru, asta e clar.
Cristip1970 a scris:cui te-ai adresat ???


Lui bibi, care mi-a urat " sarbatori fericite" Special lui bibi pt :
Tare bine ar fi sa-l opreasca!Numai asa ca sa va alegeti amandoi cu un dosar penal!
Nu ai actele in reglula o urci pe platforma si o duci!Nu ai bani de platforma ...strangi si gata!


Corectitudine intruchipata , mai ai rabdare sa faci 70ani si sa iesi la pensia aia pe care n-o s-o mai primesti pt ca "fondul de pensii se va prabusi" si sa te vad cum ii vei indragi pe aia care au dat o gramada de legi idioate in tara asta si pe care ei nu le respecta niciodata ! Bine ca le respecti tu si mai si incerci sa le bagi altora pe gat !!!

Symplu : omul cu mana lui isi croieste destinul , adica daca ti-e frica atragi evenimentele , daca nu , NU ! Ai o viata si nu cred ca ai timpul si banii de irosit pe fiecare rahatel care poate fi si ocolit ! Stii de unde vine atitudinea asta de zei a celor care ne conduc ? Sunt copii crescuti cu bani si relatii din timpul lui Ceasca , carora viata le-a dat tot timpul ! De acolo increderea oarba ca ei sunt ! Elementul care trebuie urmarit este increderea , nu conteaza cum o obtii , ea iti niveleaza hopurile ! Ai incredere , daca poti oarba in tine si vei reusii tot ce-ti propui !
Pt cei carora faza cu increderea in ei insisi le iese mai greu s-a inventat credinta in Dumnezeu , Alah , Buddha....

Sfatul meu : fa cum simti tu ca e mai bine pt tine dar nu uita ca legile au fost date pt a stavili anarhia prostimii , nu pt a trai cu groaza lor in suflet , ca inca nu suntem in 1984 , ce dracu ! du-te nene linistit la itp,daca te opreste politia le arati cartea de identitate a masinii si le spui ca esti in drum spre itp,trebuie sa te inteleaga...
p.s. la itp paremise ca se cere asigurare,asa ca ar fi bine sa-ti faci
dupa ce iesi din statia itp,chiar daca esti respins,poti circula o luna cu masina,timp in care ar trebui sa rezolvi bubele pentru care te-au respins si sa mergi la ei,ca sa platesti doar jumatate din taxa aia de "Examinare" altfel platesti tarif intreg
iulicuta2000 a scris:... dupa ce iesi din statia itp,chiar daca esti respins,poti circula o luna cu masina,timp in care ar trebui sa rezolvi bubele pentru care te-au respins...

Din ce stiu eu, acum, poti circula doar daca ai vechiul ITP in vigoare, adica te-ai prezentat la inspectie inaintea expirarii ITP-ului. Daca ai ITP-ul expirat nu ai voie sa circuli ! In situatia asta s-a aflat o vecina de-a mea care a primit amenda; era in perioada de 30 de zile, cu revenire.

Am cautat si pe net si asa se pare ca este. Dar trebuie cautat un act oficial !

L.E. Am dat o cautare AICI Nu demult, mi-au dat 30zile cand am cazut ITP-u chiar daca era expirat de vre-o 2 saptamani. Daca nu exista probleme la directie, frana & stuff... nu au dece sa nu dea. total de acord cu scorpion.
Asigurare? ce e aia? Nu am mai auzit de ea de jumatate de an. Prietenii stiu ce si cum: No Stress !! Nu am patit'o cu asta..dar am patit-o cu niste ca*turi de camere care , mai nou, au fost scoase. Cu alea am patit-o urat (cat pt 2 ani de RCA).
Daca esti superstitios-chiar aia ti se intampla.
Ma amuza oamenii drepti, sfintii de pe aici (care merg pe principiul sa moara si capra vecinului) Voi aveti cam mult timp liber, asa-i?
O zi Buna !! cristi2307 aici nu te contrazic,eu mai aveam vreo saptamana inainte sa-mi expire itp-ul cand am mers la verificare... eu am mers vreo 3 luni fara ITP...
iulicuta2000 a scris:du-te nene linistit la itp,daca te opreste politia le arati cartea de identitate a masinii si le spui ca esti in drum spre itp,trebuie sa te inteleaga...
p.s. la itp paremise ca se cere asigurare,asa ca ar fi bine sa-ti faci
dupa ce iesi din statia itp,chiar daca esti respins,poti circula o luna cu masina,timp in care ar trebui sa rezolvi bubele pentru care te-au respins si sa mergi la ei,ca sa platesti doar jumatate din taxa aia de "Examinare" altfel platesti tarif intreg


asa este, m-am interesat astazi, imi trebuie asigurarea. o fac luni, si abia miercuri pot sa ma duc la itp cu ea, ca sa intre asigurarea in vigoare [cica dureaza 48 de ore]

@scorpion- merci de sfat ! Marti am programare la ITP.

Am fost si am vorbit ieri cu inginerul de acolo, i-am explicat in mare starea masinii mele, i-am mai spus si ca vin din partea cuiva... si mi-a spus sa o duc sa vada despre ce e vorba, ca rezolvam.

Acuma ce intrebari am eu. Se poate lega de faptul ca:

- imi bate o planetara [dreapta] de mama focului.
- frana de mana nu stiu cat de bine tine [ de impins nu pot sa imping masina cand e trasa ]
- am eleron sus pe cupola, praguri laterale, si bara de pe spate schimbata [ nu seamana cu originala DELOC ]
?????
- mici modificari pe la motor pe acolo, sunt fire trase de mine etc... si e MURDAR RAU

cam astea sunt defectiunile pe care le stiu eu ! De frana de mana zic eu ca da ,de plantara nustiu.
Cu murdari,pragurile,eleronu si fire nu are legatura el.
Frana de mana ar fi,planetara ?!??? daca te-ai dus la "cineva" trimis de la "cineva" nu se ia de planetara si eleron , nici de motor de este jegos .
Cristip1970 a scris:daca te-ai dus la "cineva" trimis de la "cineva" nu se ia de planetara si eleron , nici de motor de este jegos .


Nu ma bazez foarte tare pe vorbe. De aceea as vrea sa fiu cat mai in regula cu masina cand o duc.

Am vazut ca acolo o ridica pe elevator, ca nu au groapa. Eu am praguri la masina -- o sa mi le faca PRAFF

Inca ceva, la ITP se verifica si interiorul, sa vada daca e original sau daca sunt modificari la el !? Men.. ITP este o inspectie tehnica a masinii.. Ce treaba are el cu interiorul? Poti sa ai interior de ferrari, ca nu-l priveste.. Ideea e sa functioneze corect masina din punct de vedere tehnic si sa se prezinte bine din punct de vedere estetic(fara rugina). Deci daca-ti merge tot la masina, e bine.

Mie mi-au intors-o ca nu aveam cauciucurile pereche.. Si cand m-am dus cu cauciucuri noi s-au luat de mine ca de ce nu am cerut unui vecin niste roti 10 minute.

LE: Daca ti-e frica pentru praguri, mai bine le demontezi decat sa ti le zdrentuiasca pe elevator. mie mi-au dat anul trecut dovada de 30 de zile chiar daca imi expirase ITP prin mai si eu m-am dus la sfarsitul lui iulie. la interior trebuie sa ai toate locurile care "e trecute" , eu am ridicat bancheta sa vada si ochii lor ca este acolo, nu prea le pasa ca ai vitezometru de pasat si turometru de veyron
franele tre' sa tina in mod aproape egal stanga-dreapta Mi-e frica tare sa o duc acolo, sa nu-mi gaseasca ei nod in papura.

- o planetara bate tare
- masina nu este pe numele meu
- este in 2 culori in momentul de fata, iar cupola este un pic batuta de soare cum a stat in curte atata timp, as vrea sa ii pun un autocolant de ala negru pe ea, cum au majoritatea in zilele astea. - ar fi o problema asta ?


ma duc 2-3 poze sa va arat in ce stare se afla, poate imi mai puteti da niste sfaturi cu ce sa fac la ea pana marti.

EDIT: pozele:


hmm.. de ce apare doar una si nu toate?! Mi-a zdruncinat-o de paraia tablaria pe ea . Numai legat de frane s-a legat si de faruri . Si mai avea rugina pe ici colo . directia era buna . Si bineinteles de noxe ca asa cica trebe pt masini vechi . Nu era pe numele meu atunci . Iar la cauciucuri mi-a cerut sa am modificarea de la RAR care am si facut-o ulterior . Directie , frane , faruri , cauciucuri , noxe sunt baza si asa ramane la ITP .
Te ia sigur si dupa vopseala . Este cam multa la tine ce acopera vopseaua ce este trecuta in acte . uite aici o poza mai clara.
Cu galben - zgarieturi
cu roz - e distantata bara de aripa. In partea celalalta cade perfect pe aripa. Numai aici e problema.

si partea neagra de jos si din spate.

http://img17.imageshack.us/i/10056556.jpg/] da jos eleronul ala...pentru ca in primul rand nu e montat nici macar de departe corect...te faci de tot rasul cu el

de spoilerul spate...am aceeasi parere din pacate, dar nah...ala macar se incadreaza cat de cat in peisaj...

in rest stai linistit, e ok totul

cu pragurile in schimb ar putea fi o mica problema...
dar daca zici ca mergi pe pile...stai linistit, las-o asa..(cu exceptia eleronului ala), ca se rezolva sa fie bine fiecare brat al elevatorului are un disc de cca 10cm diametru pe care se sprijina suportul de cric din caroserie,si un surub cu care poti ridica acel disc incat sa nu-ti sparga pragurile...
la motor trebuie sa fie seria vizibila,si sa nu curga prea mult din el seria ups.. trebuie sa rezolv aia de la caroserie.. ca am dat cu antifon peste.

la motor se vede, dar ulei imi cam curge... cel care mi-a segmentat motorul, probabil ca nu a strans cum trebuie suruburile alea pe acolo, ca la cca 100 km completez 100-200 g de ulei. mey...sa nu-i lasi lu' nenea itp-istu ulei pe jos in statie...la asta ma refer pai o sa-i las o multime daca o ambaleaza atunci cand verifica noxele. Poate tine daca ii spun ca abia am schimbat uleiul, si a mai ramas pe scut - de asta curge s-ar putea sa mearga
mie imi picura putin ulei,si i-am lasat vreo 10 picaturi de la rolele de testat frana pana la elevator,si mi-a spus ceva de genu "uite ca tre sa fac pe femeia de servici din cauza masinii tale " Siii...... A D M I S

Dupa 4 ore de asteptat si stat la rand, emotii si nervi .... hreapca mea m-a uimit. La mine face un milion de probleme cand o "rulez", iar acolo s=a comportat ca un Volvo abia scos din punga.

Mentionez ca m=-am dus pe pielea mea, pana la urma. M-am tot saturat sa astept pe unu pe altu cu tot cu pilele lor, sa vorbeasca in stanga si in dreapta cu cineva care cunoaste pe altcineva ca sa imi dea ITP ul, plus ca trebuia sa le dau si lor partea pe langa spaga de ITP. Asa ca mi-am luat olteanu in spinare si l-am pus in fata service-ului.

Ploua, vineri, atat de tare, ca m-a pus inginerul de acolo sa bag eu masina in statie ( sa nu cumva sa il atinga vre-o picatura de apa pana in parcare) mi-a convenit ca eu stiu cum sa intru cu ea fara sa bata planetarele .

Am bagat-o acolo si:

-test 1 - gaze: OK
-test 2 - gaze, inca odata: OK ( scotea fum LA GRREEEUU si nu scotea noxe ) Mufferu de la toba si-a facut datoria (iesea mai mult fum pe langa masina decat din toba)
-test 3: - frane [acolo am zis ca mor] stiu ca atunci cand franez brusc masina are tendinta sa traga intr=o parte, ma gandeam ca nu tine vre-o frana pe stanga sau dreapta fata. Cand a calcat ala pedala, au inghetat rotile si au aruncat masina de pe role in spate. la frana de mana, pe care nu am folosit-o NICIODATA, la fel, avea tendinta sa o scoata de pe role. Frane pe spate - a calcat pedala, si -a inceput masina sa se lase de fund, pana a dat cu bara de podea - deci si aici a trecut cu BRIO.
- test 4 - a urcat-o elevator - si-au inceput sa traga de roti ca apucatii, imi venea sa le dau cu levieru peste maini. 4 roti, 5 insi. unu la cate o roata si unu care nota pe hartiile alea.. Stanga fata: " parca are un pic de joc aici, aici, aici si cred ca si aici", Dreapta fata : la fel. Roti spate - nimic, doar ca s-au luat de amortizare ca cica is lasate/scurse.. le-am explicat eu ca masina a mai fost coborata din suspensii, in fine.. au trecut peste asta, au lasat-o jos de pe elevator si mi-au spus:
Defecte constatate:
- rulmenti uzati [fata]
- o bieleta are un joc mic- trebuie schimbata, dar nu mi-au spus daca stanga sau dreapta
- si atat.
- test 5 : lumini - OK
Si afara cu ea. au scos masina prin spatele halei , si cand mi-a adus-o ingineru ala mi-a spus : SCHIMBA DRQ PLANETARELE ALEA !
Planetarele nu mi le-a trecut pe fisa cu defecte.

Eram deja cu iepurele la fund si il intreb: "Acuma, cand trebuie sa mai vin cu masina? "
- vrei sa mai vii odata? nu mai ai de ce sa vii, schimba rulmentii si bieletele cand ai timp si esti in regula.
imi da sa semnez o fisa si am vazut ca scria pe ea ADMIS, n-am inteles ce inseamna pana cand nu am vazut ca imi lipeste pe certificat si pe nr masinii, timbru 2011.

Imi venea sa ii pup.

M-a costat 100 ron [taxa]. Spaga ZERO. Pile ZERO.

Acum sunt READY TO GOOO.
----


PS. e grav daca mai merg vre-o luna- doua cu rulmentii uzati si mic joc la bieleta din stanga sau din dreapta ? Momentan nu am banuti. Bravo!!!!!!!!!!
Ma tot cert cu tata ca un oltcit normal nu poate lua itp fara pile,ei uite ca amu are bani sami dea .
Mersi domnle!!
Sa vedem cand o so bag si eu pe amea la itp ce va fi:).
Niste poze recente nu faci?? Felicitari pentru ITP
Si iti multumesc ca ai scris etapele ITP-ului . Multam' de urari. Pai ... poze... cam greu. Iar numai am net acasa. Acuma intru de la munca cate 10-20 de minute pe zi. Dar promit ca fac diseara poze, si le iau pe un stick maine aici, si daca nu e seful prin preajma... hopa sus cu pozele Vezi ca te descurci ? HAI la asfalt cu ea . Atat eu cat si "bolidu" suntem la Tecuci acuma. Daca se mai raceste un pic vremea afara, venim pana la galati, poate ne gasim sa -i fac cunostinta cu a ta.... cine stie.. ;

De ce spun cand se raceste vremea?!, pentru ca acuma dupa 20 km mi se aprinde becu de ulei si trebuie sa stau pe dreapta ceva vreme sa se raceasca. I-am schimbat uleiul inainte sa o duc la ITP, dar cred ca mai are ea ceva bube + ca trebuie sa imi reglez stachetii sau cum s-or numi aia, ca parca e razboi de tesut cand o turez. Oltcitul nu are "stacheti" (tacheti), are culbutori. Se regleaza relativ usor. Se regleaza si aia cat de cat sa se auda ca o masina de cusut
Prin Tecuci nu ai vazut un Lastun culoare visinie ? Visina putreda era culoarea si lucea de numa numa . A fost al meu si l-am radiat la cerere caci nu stiu la cine era dar stiam ca a ajuns la Tecuci dupa ce l-am dat unui tip din Galati care aproape plangea sa astept pe el sa mi-l cumpere la vremea respectiva in 97 . Numerele erau 03-GAB
Nu ma intereseaza practic masina dar vreau sa-l stiu pe respectivu ...asa cum vreau eu sa ma stie unea ... Era unul verde, singurul pe care l-am vazut in viata mea. Dar se pare ca s-a consumat si acela... numai este pe aici. MBGu loveste din nou.

Dupa ce ca toate vin una peste alta, de cateva zile incoace, pornesc masina dimineata - o ia la sfert de cheie. merg - opresc motorul - dau sa pornesc iara.... pauza.. invarte de parca nu as avea baterie. Ii dau a 2 cheie.. la fel.. de-abia de la a 3 cheie porneste din nou. Bateria e buna, are curent si amperi in ea cat sa porneasca un TIR.

sau .. pornesc motoru - merg - opresc motorul - las sa se raceasca bine motoru, dupa care porneste din nou la sfert de cheie.


Am intrebat pe cineva acum, un mecanic, si mi-a spus ceva de DELCOU. L-am intrebat daca mi-l regleaza, contracost, bineinteles, si mi-a spus ca nu are " BEC " !
nu se porneste motorul imediat dupa oprire! imediat = de la 2 minute pana la 30 de minute, uneroi chiar mai mult dureaza pana sa o ia din nou la prima cheie, fara sprituri, si nechinuit. cum pornesti , asta e intrebarea .
in mod normal la cald se apasa pedala de acceleratie la fund , si cu ea apasata se da cheie La a mea cum este reglat carbul de mine fara spritz la rece nu porneste decat dupa cateva invartituri cu demarorul . La o baterie slaba n-ar porni . Dar daca este motorul cald abia oprit pornesc la sfert in acelasi timp dau un pic de spritz cat ar fi diferenta de la 1000 de ture la 1200 , un sprijin de talpa asa zice .
Dupa cum te obisnuiesti o vei porni omule . Testeaza si-ti dai seama dupa "cheia" ta Nu am pornit niciodata masina cu sprituri. Dimineata de obicei, trag putin socul, si porneste fara sprit. Iar in restul zilei, o pornesc fara nici un pic de ajutor.

Insa de ceva zile, mai exact de cand am spalat motorul, si am scos fisele si capacul de la delcou, de le-am curatat si tot ce mai era pe acolo, nu vrea sa mai porneasca DELOC la cald. Decat daca sta relaxata vre-o jumatate de ora.

NU ESTE de la mine problema. EA ARE o problema, de numai porneste nici cu ajutor si nici fara. pornirea am rezolvat-o : am miscat un pic de delcou inspre motor, si numai face probleme.

acuma, urmeaza o noua investitie:

- In urma DRIVE TEST-ului oferit de Cristi, cu oltcitu lui pe digul Galati-Braila, am ajuns la concluzia ca am un motor extrem de foarte prost, si ca trebuie urgent schimbat.
...100euro

- astept planetarele si restu' pieselor de la Dan Alexandru ... ~ 100euro

- inscrierea masinii pe numele meu + taxe impozite din urma, amenzi d-ale mele neplatite.... ~200 euro - in cel mai fericit caz.

- geamuri cu folie Omologate..... 100 euro FIX
_______________________________________________
= Nu vreau sa ma gandesc cat !

Sper ca pana la iarna sa reusesc toate astea! Ai vazut ce simplu este s-o gadili un pic ?
Un drum dus in regim econom si un drum intors cu oleaca de forja cu doar cateva reglaje de carb .
Tot ce trebuie este sa ajungi sa pui motorelu si planetarele pe masina , primordial .
Toate se fac dar tot la cursul RON
Actele masinii le faci ultimile si chiar in iarna se poate . Am pus planetarele - ALTA VIATA
multumesc d-lui Alex Dan pentru planetare bune si pentru seriozitate !

Mai urmeaza motorul saptamanile ce urmeaza.

Pot sa mai cobor garda la sol cu inca un dinte pe fiecare roata ? Ea este deja lasata cu unul. Pot sa o mai cobor inca unul, fara sa modific nimic la amortizoare sau ce-or mai fi ele pe acolo ??
am suspensiile stock pe ea acuma, si este coborata cu 1 dinte !
Are nevoie ?

L.E. fratee.. da m-am exprimat de toti banii.. trebuie alte amortizoare Poti, dar o sa topaie mai rau ca mine (tot ma tachineaza toni si drimaru ) iepurasi de galati pai ce fel de amortizoare imi trebuiesc ? ca si-asa topaie de-mi sar plombele din gura daca nu e soseaua EXTRA_FINA . amortizoare de spate, modificate ca sa intre pe fata (pus bucsa superioara de amortizor fata, pe amortizoru de spate),
simple sau intarite...


si o lasi in jos cat te lasa inima...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community