Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 11R din 1986 - B34MKH (inca)
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
E vorba de noua achizitie, care a inlocuit batranul RM care timp de 18 ani a fost in familie. Din pacate lupta cu cancerul auto, rugina, a cam pierdut-o, din varii motive.
Despre noua achizitie. In primul rand vreau sa ii multumesc lui talash si familiei sale pentru sprijinul acordat, fara de care nu reuseam sa prezint masina aici.
Este vorba despre un 11R din 1986, motor Franta, cutie Franta. A stat cuminte timp de aproape 3 ani in garaj, asteptand sa alerge din nou pe strazi. Dupa o reconditionare a tablei (interventii minore de altfel) si o vopsire proaspata, a urmat o saptamana de surubareala intensa, am adus masina de la stadiul de caroserie pe roti la stadiul de masina. Si ce masina. A pornit la prima cheie, cu benzina proaspata, ulei si filtre schimbate, plus bujii bune. De mers, merge impecabil, iar cutia Franta imi place la nebunie. Frane impecabile. Micile probleme: esapament spart, scartaie nitel puntea spate si unele amortizoare putin obosite.
Va urma un proces lent (din lipsa de timp) de reconditionare si imbunatatire. Nu am de gand sa fac modificari extreme, ci doar mici imbunatatiri pe ici pe colo. Deocamdata doar relee pe faruri.
Asaaa, poze:


Mai trebuie sa pun poze si cu masina spalata, arata mult mai bine fara praf pe ea. Dupa abtipildul cu treptele cutiei din masina, cutia de viteze ar fi 4 ro

Hai s-o porti sanatos si pe asta si sa-i dai cu cat mai multa vasilina, sa nu mai rugineasca , arata bine, bine Hi, hi, interiorul e luat complet de pe RM. Abtibildul e pentru inducerea in eroare. Merci de urari.
cristi_s a scris:Hi, hi, interiorul e luat complet de pe RM. Abtibildul e pentru inducerea in eroare. Merci de urari.


Ma miram eu cum de nu e bordul crapat Culmea e ca de fapt ala e singurul lucru ramas original. Bravo Cristi!!! Sa stapanesti sanatos masinuta. Arata foarte bine si sunt convins ca merge cel putin la fel.

Nea Georgele... pai cum bre sa judeci o cutie dupa abtipild? SuperTare. Sa o stapanesti sanatos Merci. Motorul incepe sa isi dea drumul incet, incet, avand in vedere ca a stat nepornit timp de 3 ani, merge chiar foarte bine. Urmeaza sa ii pun cat de curand si noile achizitii (pana acum un cablu de kilometraj si jante de aliaj ), cat si restul de ornamente si de reconditionat/schimbat barele (mai ales aia din spate, ca arata naspa). Sa o folosesti sanatos Sa o conduci cu placere Suuuper. Felicitari pentru munca depusa! Masina arata foarte bine si sunt sigur ca merge si mai bine!
Bafta in continuare! Praguri ?
Volanul Teoretic inca mai am RM. Iar RM va avea parte de un sfarsit mai mult decat glorios. Despre detaliile de care vorbeai, vor veni si ele in curand, treptat treptat. Hai s-o stapanesti sanatos! Sa ai grija de ea, ca merita!

Numai bine! Bravo Cristi! se pare ca te-ai ales cu o mashinutza pe cinste Sa te plimbe cat mai multi km fara probleme Imi place culoarea(ca e ca amea nu de alta )
E misto cutia fr... cu asta alerg si eu de vre-un an jumate da cu morisca de TRS comprimata rupe

O mica obiectie: dece bre interior maro? musai? Musai, mey. Ca e inetriorul de la RM. Si sincer sa fiu imi place sa fie si nitel contrast, gri masina cu gri interiorul prea monocrom, vad dup'aia numai gri toata viata.
cristi_s a scris:Musai, mey. Ca e inetriorul de la RM.


No apoi daca-i musai, e musai... Nu ca ar fi urat, dar e neobisnuit, cel putin pentru mine. Ce bine o sa-i sada jantele Le lasi negre, le cureti sau le revopsesti?
Poti sa-mi spui cat te-a costat boxeaua? Bocseaua a fost 510 RONi, cu diluant, lac, intaritor &stuff, plus cateva zeci de RONi maruntisuri cumparate de vopsitor. Arata bine.Are o singura hiba.Prea putine butoane. Frumusheata de masinuta Motor si Cutie Fr, fara rugina..Supertare !!
Sa o stapanesti sanatos, bre !! Bun Venit in Clubul TRS !!
cristi_s a scris:...Este vorba despre un 11R din 1986, motor Franta...


andr3it a scris:...Bun Venit in Clubul TRS !!
S-o stapinesti si s-o conduci cu placere !!!
cristi_s a scris: iar cutia Franta imi place la nebunie.
CV Fr, e foarte buna pt mersul in oras, pt sprinturi dar la drum lung, vei tine motorul destul de turat incepind de la 100 km/h.
cristi2307 a scris:
cristi_s a scris:...Este vorba despre un 11R din 1986, motor Franta...


andr3it a scris:...Bun Venit in Clubul TRS !!


oups. da. Mea Culpa.
Laurentiu a scris: CV Fr, e foarte buna pt mersul in oras, pt sprinturi dar la drum lung, vei tine motorul destul de turat incepind de la 100 km/h.


Chiar am observat o diferenta (cu eroare banuiesc, avand in vedere ca masuratorile s-au facut cu vitezometre diferite) intre cutia Franta si cea Ro. Adica daca la RM la 4000rot/min aveam circa 110km/h pe vitezometru, la cea Franta la 4000rot/min aveam doar 100km/h.
Laurentiu, turatia mai mare nu e o problema.

Hashu a scris:Prea putine butoane.

Deocamdata. Contactele de raliu stau cuminti deocamdata pe birou, ca ploua.
Imbunatatire seminifcativa: i-am cumparat lama de stergator noua pe fata. Champion. O shapca de bani setul, dar a meritat. Pe bune, sterge extraordinar de bine. Asa ca vi le recomand cu incredere (si nu sunt singurul). Jantele sunt pentru aceasta masina? Da, le-am luat in ideea de a le monta pe aceasta. ce jante? http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=9708 aaaaaaa n-am fost atent si la vanzari
sa le tocesti cauciucurile cu placere
iulicuta2000 a scris:aaaaaaa n-am fost atent si la vanzari
sa le tocesti cauciucurile cu placere


Si jentile de fapt sa te tina cat mai mult gumele, ca dupa aia...... Noutati:

- infundat teava de tur. Inainte de filtrul de sub roata. Inlocuit. Nu mai sunt probleme
- schimbat tot ce inseamna rulmenti, pivoti, bielete de directie, bucse brate. Apoi mers la reglat convergenta rotilor.

Am avut parte si de asa ceva:


Mai ramane de rezolvat evacuarea. Ce pivoti si bucse ai pus?? Frumos tare!!! Sasic, noi. bravo cristi!!! tine-o tot asa. o sa te caiesti cu bucsele alea! pivotii si restul sunt ok dar bucsele o sa se duca in max 1000 km sau mai putin ! depinde cum iti e norocu! Si depinde cum le-am strans, cu masina sus sau jos. Om trai si om vedea, oricum mai am 2 seturi uzate, o sa le bucsez pe alea cu bucse noi si le tin de rezerva. Cand o fi cazul, pac pac, le-am schimbat. Ca ioo... normal ca se strang cu masina jos! dar iti spun ca ale mele au tinut putin , la fel si a lu Corbu si a lui Valib!
cristi_s a scris:


care-i treaba cu cornitele astea de la capacul culbutori?
asa am si eu... ar trebui sa fiu ingrijorat? Alea sunt suporturile de fise de bujii.
bisso edk a scris:care-i treaba cu cornitele astea de la capacul culbutori?
Sint distantiere; mentin fisele departe de sursele fierbinti. nu m-ati inteles...
capacul de la culbutori are niste cornite, ca urmare a unor batai , de la supape cred
ma refer la deformarile care le are.
sunt o problema? Nu e nici o problema! Toate au cornitele alea. Sunt tocmai ca sa nu loveasca supapele in ele...
Dumitru Cristian a scris:Nu e nici o problema! Toate au cornitele alea. Sunt tocmai ca sa nu loveasca supapele in ele...

oare?
ale mele, ca si cele din poza, par mai degraba rezultatul acestor lovituri.
capacele nu cred ca vin din fabrica cu cornitele alea...
adica am vazut motor, ce-i drept ingrijit, care nu avea capacele deformate Se taseaza supapele alea bre, se taseaza


bisso edk a scris:
adica am vazut motor care nu avea capacele deformate

Ba chiar asa sunt ele de fabrica. sunt special deformate ,tocmai sa nu bata surubul de bocare a culbutorului in supapa Gata. Sus numita masinuta are si ITP valabil, de ieri, luat din prima si fara pic de ... emotii. Noxele au iesit foarte bune, 4,3 % CO. V-ati uitat vreodata de curiozitate in cartea lui Canta la valorile noxelor date de fabrica? La CO scrie sub 10%, ori normele impuse de RAR (4,5%) sunt mai jos de jumatate. E corect? Nu cred. E de admirat ca o masina de 20 de ani poate scoate noxe mai jos de jumatate decat ce e stipulat de fabrica? Dap, dar nu mi se pare corect norma impus a de RAR.
Am pus si TRX urile pe masina, arata mult mai fioros cu cauciucurile alea. Arata foarte fain cu gumelele alea ... mai lipseste doar ... zapada Pe mine m-a uimit spatiul ramas intre aripa si cauciuc, pe spate! Nici macar un deget! Da' masina arata SUUUPER!!! Bravo Cristi!
A! Iar bulina aia de pe numar e tot efectul!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community