Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 11R din 1986 - B34MKH (inca)
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Scuze de off-topic. Eu am facut ITP acum o luna si aveam CO 4 si ala mi-a zis ca trebuie sa fie sub 2,5 si mi-a invartit la surubul din talpa carburatorului (TRS) pana a fost 2,5. Si a zis ca daca imi da in nas sa vin sa rasuceasca inapoi. Dar nu a dat in nas.
Deci, inteleg ca m-a mintit la greu. M-a pus la EURO 1 sau 2 , la ce naiba m-a bagat?
cristi_s a scris:La CO scrie sub 10%, ori normele impuse de RAR (4,5%) sunt mai jos de jumatate. E corect? Nu cred.

Pai............NU e corect .
CO cuprins intre 1 si 2.5 iar CO2 > 10.
cristi_s a scris:Sasic, noi.
Un gust amar pt marca SASIC http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=182428#182428 si http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=182851#182851

Si mai am informatii ca pivotii, se pot reteza in locasul portfuzetei.
MARE ATENTIE la ce puneti pe masina mai ales la sistemul de directie !
cristi_s a scris:Gata. Sus numita masinuta are si ITP valabil, de ieri, luat din prima si fara pic de ... emotii. Noxele au iesit foarte bune, 4,3 % CO. V-ati uitat vreodata de curiozitate in cartea lui Canta la valorile noxelor date de fabrica? La CO scrie sub 10%, ori normele impuse de RAR (4,5%) sunt mai jos de jumatate. E corect? Nu cred. E de admirat ca o masina de 20 de ani poate scoate noxe mai jos de jumatate decat ce e stipulat de fabrica? Dap, dar nu mi se pare corect norma impus a de RAR.
Am pus si TRX urile pe masina, arata mult mai fioros cu cauciucurile alea.


Salut Cristi, pune si tu poza cu masina si jentile!...cat despre zapada, iti spun, pe mine nu m-au lasat in nameti niciodata! ..atentie! este periculos sa circuli cu celelalte montate pe masina iarna..sunt sanie! O sa pun poze, deocamdata jantele sunt la reconditionat (vopsit si lacuit). N-am mai scris demult, desi multe s-au mai intamplat. Dar nimic senzational, nimic care sa se vada. O chiulasa schimbata, amortizoare spate schimbate, o planetara bibilita, ce a primit un burduf nou, niste jante de aliaj pe fata. Sper weekendul asta sa fac rost de o camera foto sa fac si ceva poze. Zi cand vrei si se rezolva cu camera Azi dupa masa. Ca tot schimbi uleiul si vrei sa pornesti masinile. Done! Partea cu pozele s-a amanat pana azi dupa-amiaza ... iar rezultatul este urmatorul



bre cristi,ce-ai zice matale daca te-am ferici cu o bara de spate,intr-o stare mai buna ca a matali? Asta ar fi o treaba ! Un cadou frumos! Superbe! Alea de Axel imi plac la nebunie. Ce roti haioase! N-am mai vazut pana acum asa ceva,arata intr-un fel! Sper ca ai 4 bucati,nu doar 2 Evolueaza foarte frumos masinutza asta ata buei cristi Chiar foarte interesante jantele alea de pe fatza... super!

Punei un set de spoilere noi ca merita sau fa ceva cu ele, mai ales cel din spate (de nova ai avut... incearca cu d'alea de sandero ca de lighean nu-i sta bine )

Chestiile alea de pe muchiile ushilor "ie musai" sa fie? din pacate am auzit ca are doar 2 jante(alea de pe fata....pacat,arata foarte bine ) sunt pe 13.5, sau mi se pare mie? Jantele fata sunt doar 2, din pacate. Sunt pe 13 ", cu caucicuri de 165/70/R13 pe ele. Si sunt noi noute, luate de la un nene care le-a tinut in garaj. Avea 4, dar 2 s-au dat inainte sa prind de veste. Jantele spate sunt TR cu pneuri TRX 190/55/340. Mai am doua jante TR la reconditionat, mai trebuie vopsite, puse cauciucuri si echilibrate. dar acum pregatesc setul de pneuri de iarna, care vor fi pe jante clasice de tabla.
Buei, nu va legati de barele mele. Mi-a trebuit jumatate de an sa vopsesc si sa montez ornamentul din jurul hayonului. Oricum, definitia lor e "bare de protectie", deci trebuie sa protejeze, nu sa fie protejate. O sa le schimb si pe alea cand o fi, deocamdata nu sunt o prioritate.
Chestiile alea de pe muchiile usilor e musai sa fie, din motiv de parcari in spatiu ingust si usi imense la Oltcit. Dupa cum vedeti, sunt alese sa fie cat de cat in nota masinii.
Ce nu se vede din poze: toba finala e sparta de-a lungul ei, in partea de sus. Se aude intr-un mare fel (Corbu stieeee ). Partea nasoala e ca se incalzeste podeaua portbagajului. a,deci asta era ti-e lene sa o montezi,lasa ca mai vedem noi Ii eram dator lui Cristi cu o poza ... mai exact .... cum lucreaza el la cadoul lui ...
Buei, ala e cristi_s? cel care ne mereu ne face capu' patrat cu "divaisurile potrivite"?

Bueeeeeeei tu lucrezi pe chiulase cu toporu? si altu nu poate sa scoata un pivot cu ciocanu' ca ii sari in cap??

Zice prietenamea ca: "si noi avem dinalea ia aici" adica chiulase, aici langa calc. N-ai Bre cu divaisu (toporu`), sa il ti departe de mine, caci pe al lui Cyclopu` l-am aranjat la Paltinu... Tu urmezi daca nu te potolesti Hm, cum sa va explic. Am avut un singur ciocan si s-a rupt coada,d e bun ce era (din ala de praktiker, facut din lemn ud, dupa o saptamana a sarit din coada de era sa omor lumea si sa distrug 3 masini). Asta a fost cea mai apropiata chestie apropiata de ciocan pe care am gasit-o pentru a scoate axele culbutorilor afara. Ideea e ca unele chestii se rezolva cu ciocanul, altele se rezolva mai usor si mai bine cu divaisuri. Totul e sa gasesti echilibrul. La mine nu e greu sa gasesc echilibrul ala, neavand fizic necesar pentru ciocane mai mari de 0,5kg
Mda, ce sa zic si eu ca sa ma scot. Drinkere, sa vezi tu ce patesti ca zici din casa. De cate ori ti-am salvat onoarea... pastrand tacerea la ceea ce am vazut Mda... s-a scos Cristi... ce hexplicatiune... Vad o firimitura de inginer undeva in adancul subconstientului tau Baga mare Dreamere! "cristi_s revealed" Nu pot... ar fi ca si serialul "Tanar si nelinistit" .... adica fara final Cam asta se intampla cand omul se plictiseste ingrozitor in casa: Dar ce face acolo? Pune parchet in iglu? aaaa... pare sa fie un oltcit pe sub zapada aia Nu era parchet, ci gresie.

De fapt montam volanul, dupa ce surubarisem la coloana (am slefuit bucsele de poliamida ca le-am montat prea stranse si era o distractie enorma sa mearga volanul sacadat iar dupa un timp sa nu mai revina, ma simteam ca in Carmaggedon dar mult mai transpirat, mai ales pe Predeal ). wow...z S-a cam dus si de pe la noi. Succes in continuare cu masina .Niste poze noi nu mai pui? Pa in afara de inevitabila "patina a timpului", mare lucu nu e de vazut.
Un mic update: am montat difurile de la Joy-ul. Acum se aude intr-un mare fel. Super multumit, mai ales ca nu sunt fanul muzicii date la maxim (sau mai bine zis nu eram ). Mama si cum se aude Pull me under de la Dream Theater. Acum parca vad ca incep sa butonez la greu dupa setari. Hope not. Mama, de cand n-am mai scris aici. Inca nitel si disparea topicul.

Mare lucru nu s-a mai intamplat, am pus carburatorul Solex de pe fosta decapotabila, consum mai mic decat pana acum, trage destul de bine. Ca tot a venit iarna, am trecut pe penuri de iarna.
Am mai pus niste aparatori de noroi pe spate, trebuie sa le pun si pe alea de pe fata, ca ma enerveaza fara, dar am un chef pe vremea asta...
Inca o imbunatatire: xenoanele. Se vede fain noaptea, dar tot mi se pare ca nu vad nimic. Deh, sunt cam chior noaptea de felul meu.
Am schimbat si panoul de sigurante cu unul de Dacia Berlina cu injectie (ala cu 6 sigurante). In sfarsit merg si luminile de ceata.
Am schimbat din nou rotulele superioare pe dreapta, ca deja devenea periculos.
Inca nu am montat reductia si ceasurile, ca deh, lenea si lipsa chefului de sapat dupa cheia inelara (care mai mult ca sigur e pe la talash ). In rest, merge masinuta, mai da cu fum cateodata, dar deocamdata nu e grav, probabil reniflardul se cere curatat.
A, am mai pus si aprinderea electronica (de vreo doua ori, ca prima oara a stat 2 zile pe masina, dupa care am tranbordat-o pe masina de coasta a lui talash), cu un radiator de procesor drept radiator pentru modulul de aprindere. Bre, corbule, parca trebuie sa iti aduc modulul ala bulgaresc si restul de piese, mai putin bobina. Sa imi zici cat face bobina.
A pornit la prima cheie desi nu a fost pornita de o saptamana, si de frig a fost destul de frig.
In rest, tre sa schimb odata amortizoarele, ca e cam barcutza pentru gustul meu. Pai n-ai mai folosit placa de racire de la modulul ala?
Oricum, zic eu ca-i mai bun ala de la cooler
Bobina? Draq stie, dar nu mai trimite banii la Talash, ca si acum ma chinui sa iau aia 30 de lei S-ar putea sa ti-i dau personal, ca e posibil sa ajung pe la Buftea dupa Craciun.
cristi_s a scris:un radiator de procesor drept radiator pentru modulul de aprindere.


Asa e si la mine. De P3 parca. L-am spanzurat provizoriu cu o sarma de bidonasu' de spalat parbrizu', de vre-o 3 ani. Salut Cristi, am citit tot topicul tau si din primele poze am observat ca interiorul tau are mai multe nuante de culoare. Am un interior aproape complet (fara plafon si cutia casetofonului) coniac. Daca te intereseaza iti ofer cu cea mai mare placere orice piesa.
P.S. Bordul si ornamentele de sub geamuri sunt maro. Masina a fost 11R. Salutari. Merci de oferta. La mine, in afara de partea superioara a bordului si cutia casetofonului, restul este tapiseria originala de pe fosta mea masina, RM din '89. A, iar tapiseria plafonului e "home made". Daca ai o plansa superioara necrapata deloc, as fi interesat.

Hofy, la mine modulul spanzura langa pompa de frana. Nu de alta, dar e mai uscat pe acolo. Ca eu de obicei cand bag lichid la spalator, intai torn jumatate pe langa.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community