Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

intrebare despre carburator
Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am o problema,nu stiu daca e foarte mare,sa va explic,
am reglat carburatorul si am plecat cu ea la drum ,cu masina evident,dupa ce am stationat,am observat ca ,atunci cand las masina la relanti, imediat dupa ce opresc masina, sta putin turata,cam 1200 de ture ,in loc de 950,dar in scurt timp isi revine,circa 1 minut asa astept si isi revine,ce parere aveti,eu am mai strans de CO,de Saer,si nimic ,lafel,ce parere aveti? Vezi sa nu-ti traga aer fals pe undeva.
b28kft a scris:Vezi sa nu-ti traga aer fals pe undeva.

hmm.si cum observ asta.poate am amestec sarac,poate fi asta problema? verifica frana de relanti, daca revine greu incearca sa mai tensionezi arcul de la acceleratie.
baltazar2003 a scris:verifica frana de relanti, daca revine greu incearca sa mai tensionezi arcul de la acceleratie.

de cand am luat oltcitul nu am umblat niciodata la frana de relantii,si nici nu cred ca e de acolo
am impresia ca e de la jiglorul de CO2 e cam strans nu tare are cam 2 3 ture,si el de aer multe nu le`am numarat.in fine,tu ce crezi,eu cred da nu sunt sigur ca e de la CO2,trage prea mult aer.dar si consum mai mic cred?
fuflea a scris:...la jiglorul de CO2 e cam strans nu tare are cam 2 3 ture,si el de aer multe nu le`am numarat.
nici eu dar e mai usor de umblat la CO decit la frina de ralanti. intii umblam in reglaje si apoi ne uitam sa vedem cind cum si de ce nu ne merge bine motorul sau masina. lasa frina de relanti in pace ca e buna asa cum este. umblam in carburator, in motor, in frina si transmisie dar sa nu se atinga nimeni de frina de relanti. Am si eu o intrebare: stiti cumva o metoda de scoatere a varfului electrovalvei de relanti din carburator? Am gasit o electrovalva cu o constructie mai ciudata(este mult mai subtire decat cea obisnuita) si am vrut sa o incerc pe masina. Cand am scos-o pe a mea a iesit fara varf. M-am uitat pe gaura si am impresia ca a mai vrut cineva sa o scoata dar nu a reusit. Cred ca a si fortat cu surubelnita sau altceva pentru ca se vede rupta partea aia care intra in electrovalva.
Plumber a scris:stiti cumva o metoda de scoatere a varfului electrovalvei de relanti din carburator?
Pe o scobitoare sau chibrit, pui o picatura de "PICATURA" si apoi o pozitionezi pe o latura in interiorul jiglorului. Lasi citeva minute sa faca priza dupa care incerci s-o scoti afara. Cu putin noroc, problema poate fi rezolvata cu o surubelnita magnetizata. ar merge si daca dai jos carburatorul, si il intorci cu electrovalva in jos, aplicandu-i cateva 'atentii' in partea de sus(spate cum ar veni)
Szente Sandor a scris:problema poate fi rezolvata cu o surubelnita magnetizata.
Bronzul din care e confectionat jiglorul, poate fi magnetizat ai putea incerca si cu un tarod care sa-l infiletezi in capatul acela si apoi sa tragi de el
Laurentiu a scris:
Szente Sandor a scris:problema poate fi rezolvata cu o surubelnita magnetizata.
Bronzul din care e confectionat jiglorul, poate fi magnetizat


Chiar acum 10 minute am verificat si, din pacate, magnetul nu are niciun efect asupra acestei piese.

Scoaterea piesei se mai poate incerca prin crearea unui vid, cu ajutorul unui tub. salutare
am si eu o mica problema cu surubu de CO. am dat carburatorul jos de pe masina sa-l bag in decarbusolv, insa nu reusesc sa scot deloc surubu de CO. este desfiletat de tot, insa nu iese din gaura deloc. vreo metoda ceva? da....
faci o bucla, dintr-o litza, o impingi peste capul surubului, bagi o surubelnita langa surub astfel incat bucla formata sa nu iasa de pe surub, siii....tragi de capetele buclei, totodata apasand cu surubelnita pe lateralul surubului astfel incat bucla sa nu iasa de pe surub

putina dexteritate...si se rezolva

sau...adu-mi carbul, si ti-l fac eu...
valib a scris:da....
faci o bucla, dintr-o litza, o impingi peste capul surubului, bagi o surubelnita langa surub astfel incat bucla formata sa nu iasa de pe surub, siii....tragi de capetele buclei, totodata apasand cu surubelnita pe lateralul surubului astfel incat bucla sa nu iasa de pe surub

putina dexteritate...si se rezolva

sau...adu-mi carbul, si ti-l fac eu...

ca si cum ai scoate un dinte ? da


P.s: surubelnita o pui acolo unde se formeaza bucla, astfel incat sa poti trage de ambele capete ale litzei ok vali.... o sa incerc si daca nu reusesc apelez eu la tine. credeam ca esti acasa ca nu ti-am vazut masina deloc, si nici pe mess. oricum vorbim maine dupa ce ies de la scoala ca am nevoie de o surubelnita sa scot un jiglor sau chiar doua . se mai poate cu un ac indoit varful ~4 mm la varf si bagat sub umarul de la capul de surubelnita si tras afara jiglerul, si eu am patit asa. sau indoaie varful de ac asa:


bafta multa surubul de CO se poate scoate impingandul din interior ,
barutzu a scris:surubul de CO se poate scoate impingandul din interior ,


si pe unde se impinge mai exact, ca eu inca sunt nou in d'astea. carbu e de 1300. desfaci carburatorul si-l intorci cu flansa in sus si te uiti sub clapeta treptei a1a ca este o gaura mica sub 1mm care corespunde cu gaura unde vine surubul de CO . pai tot acolo mai sunt vreo 2 gauri din care una de progresiune parca. da ,mai sunt dar fiecare corespunde cu altceva ,trebuie urmarit [teoretic] care cu care .
D3Marco a scris:pai tot acolo mai sunt vreo 2 gauri din care una de progresiune parca.
La progresiune sint mai multe gauri. Gaura de sub clapeta de acceleratie, este pt avansul vacumatic. intr-un final s-a chinuit si vali sa scoata surubul de CO da ne-am lasat pagubasi, si l-am bagat in decarbusolv cu surub cu tot, plus vreo 2 jigloare care s-au incapatanat sa iese. asteptam sa vedem rezultatul.
barutzu a scris:desfaci carburatorul si-l intorci cu flansa in sus si te uiti sub clapeta treptei a1a ca este o gaura mica sub 1mm care corespunde cu gaura unde vine surubul de CO .



ne-am uitat azi la carb...si n-am reusit sa facem corespondenta gaurilor...
e o gaura care teoretic ar merge spre surubul de CO...dar am incercat degeaba sa bag o sarma pe acolo (e in unghi)
valib a scris:
barutzu a scris:desfaci carburatorul si-l intorci cu flansa in sus si te uiti sub clapeta treptei a1a ca este o gaura mica sub 1mm care corespunde cu gaura unde vine surubul de CO .



ne-am uitat azi la carb...si n-am reusit sa facem corespondenta gaurilor...
e o gaura care teoretic ar merge spre surubul de CO...dar am incercat degeaba sa bag o sarma pe acolo (e in unghi)


Ce zice barutzu este valabil numai pentru carburatorul de 1100. La ala de 1300 e altfel circuitul. De aici si diferenta cu reglajul relantiului intre cele doua carburatoare. Circuitele de relanti sunt usor diferite la cele doua carburatoare. scuze ca vam bagat in ceata dar eu am scos prin metoda impingere surub CO la 1100 are gaura cu o inclinare mai mica decat 1300 dar se poate scoate cu multa rabdare . eu asa am scos dar mai sunt metode .
pushtiu a scris:intr-un final s-a chinuit si vali sa scoata surubul de CO da ne-am lasat pagubasi, si l-am bagat in decarbusolv cu surub cu tot, plus vreo 2 jigloare care s-au incapatanat sa iese. asteptam sa vedem rezultatul.



da...
surubul de CO s-a incapatanat sa nu iasa, la fel si jiglerul de la membrana triunghiulara, la fel si unul din jiglerele de sub tubul emulsor

nasoala situatie..... Sa va spun cum scot surubul de amestec.
Il desfac la maxim,il curat bine,pun putin decapant in capul lui,lipesc un bob de cositor si il trag afara cu pistolul de lipit.(Dupa ce se intareste de ansa pistolului).Nu mi-a scapat unul pana acum!
valib a scris:surubul de CO s-a incapatanat sa nu iasa, la fel si jiglerul de la membrana triunghiulara, la fel si unul din jiglerele de sub tubul emulsor
Inseamna ca jigloarele au capul terminat de folosirea unor surubelnite nepotrivite => jigloare infundate cu pilitura de bronz sau astupate de brocurile aparute la incercare de desfacere.

robertino a scris:Sa va spun cum scot surubul de amestec....lipesc un bob de cositor si il trag afara cu pistolul de lipit.
Nu e mai simplu cu o picatura de "lipinol" (picatura) eu intotdeauna scot Sco cu varful indoit al unui ac de Super-Glue + una bucata surubelnita mica (set de surubelnite mici), iar daca se distrug garniturile Sco si Sprog (decarbusolul o face garantat) recomand 2 bucati potricale una de 5 mm si una de 3 mm si ca material camera cuciuc, asta in caz ca nu se gasesc noi. Sunt f multumit de reusita.
Nu e mai simplu cu o picatura de "lipinol" (picatura)

Am scos si asa, insa am patit sa nu pot scoate,Era umflata garnitura de nu puteai nici sa invarti surubul.S-a rupt si cositorul de doua trei ori.
Pacat ca nu se mai face "CARBUROL" de policolor.A fost cel mai tare!!
D3Marco a scris:...daca se distrug garniturile ...recomand 2 bucati potricale ...

Potricale = fac parte din grupa sculelor pentru confectionarea garniturilor, seibelor de cupru etc, sunt cilindrice ascutite la capete.. = preducea ???
eu asa stiam ca se cheama
tonim a scris:= preducea ???
eu asa stiam ca se cheama

Asa se numeste . pe la noi asa se stie ca si denumire potricala Barutzu cred ca stie mai bine. 1.Se gasesc in comert garnituri pentru cele doua suruburi,de progresiune sau de amestec.Nu e nevoie sa le confectionezi cu potricala sau cu preduceaua ca nu vor iesi prea bine si nici nu veti gasi unealta potivita pentru o dimensiune asa mica.2-La un magazin ACSA din Craiova am gasit de vanzare respectivele surubele,cu garnituri pe ele da. preducea sau potricala aici in vale e tot una . si mai sunt multe scule care au denumiri ciudate ex paiter =levier sau ranga mica ,spiral=burghiu ,macaraua de mana =hup=yala spitzul de la picamer=stecait etc .
deceneu32 a scris:1.Se gasesc in comert garnituri pentru cele doua suruburi,de progresiune sau de amestec. .... La un magazin ACSA din Craiova am gasit de vanzare respectivele surubele,cu garnituri pe ele



vreau si eu vreo 5buc din fiecare surub..(CO/progresiune)
la depozitul central ACSA nu mai au nici garniturile respective, nici suruburi cu tot cu garnituri, si nici nu se mai fabrica Pentru necunoscatori mai e si cheia de piluga tot Barutzu stie cel mai bine... la ce se foloseste..)
valib a scris:
deceneu32 a scris:1.Se gasesc in comert garnituri pentru cele doua suruburi,de progresiune sau de amestec. .... La un magazin ACSA din Craiova am gasit de vanzare respectivele surubele,cu garnituri pe ele



vreau si eu vreo 5buc din fiecare surub..(CO/progresiune)
la depozitul central ACSA nu mai au nici garniturile respective, nici suruburi cu tot cu garnituri, si nici nu se mai fabrica
Cinci bucati din fiecare?Adica zece in total?Nu cred ca gasesc atatea.Mai degraba iti caut niste garnituri.De-astea am vazut la tara,expuse intr-o trusa,la un magazin auto,incepand de la cele mai mici,pana la cele mai mari. din alea in trusa de garnituri, am vazut si eu...la aproape toate magazinele.
Nu am apucat sa vad daca se potriveste la surubul de reglaj.

S-ar potrivi din trusa aia si pentru axele culbutorilor, si pentru tevile de tub retur ulei...insa vanzatorii nu stiu cine le produce, la cate grade rezista, daca rezista sau nu la benzina


P.s: as vrea 1-2-3-4-5-30 suruburi, cu tot cu garnituri... cate gasesti:)
Contra cost...evident:) Iti cumpar cate gasesc. garniturile ,,O'' sau oringuri se fac la Artego Tg Jiu de toate marimile . poate se mai fac si in alte parti ale tarii . la noi la mina folosim acelasi tip de garnituri la utilajele care folosesc presiune [aer-ulei -apa combinata cu emulsie] . pentru capetele axelor culbutorilor am si mai pot face rost de, N ' bucati noi le identificam DN 5,7,10,13 ,20.25,....etc la motor folosesc de13 -ax culbutori si aia mare de la pompa de ulei . pentru S.CO si S. prog. nu am putut sa pun ca sunt groase .
garniturile ,,O'' sau oringuri se fac la Artego Tg Jiu de toate marimile ...
Inainte de montarea oringurilor, incercati sa le ungeti cu putina vaselina. Nu le montati in stare uscata. Exact!Intra mai usor pe canalul respectiv iar surubelul se infileteaza mai lesne.
barutzu a scris:pentru S.CO si S. prog. nu am putut sa pun ca sunt groase .



doar astea necesita 'ungere'....si dupa cum spune barutzu, astea sunt prea groase pentru ce avem noi nevoie (la CO si Progresiune)
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community