Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

intrebare despre carburator
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
normal plumbere ... toti suntem facuti din greseli pana la urma inclusiv carbelitoarele ... mai gresesc si ele sa mearga cateodata ... ca in rest .. numai belele:))

si scuze de off mulț-am tutur-or d-e sf-aturi c-u p-l-a-c-e-re
lancer a scris:... mult ai muncit ...nu mult-ai

Zeph, banuiesc ca prin scrierea lui
Zephirus a scris:mult-ai ...

a facut referire la cum a scris
Danutz Bratosin a scris:mult-am ...
ok ... atunci zeph .. ai dreptate ... ma retrag singur in coltul cu prosti ... data viitoare sa casc mai bine ochii ... oricum ai un 10+ la capitolul ironie subtila

laurentiu mersi ca mi-ai deschis ochii imi raspunde si mie cineva la nedumeriri? va rog eu muuuult
deceneu32 a scris:
Enrique a scris:ce se face din surubul din talpa? consumul scade sau creste?

Din surubul din talpa,numit surub de dozaj, se regleaza continutul de monoxid si bioxid de carbon,in statiile service dotate cu testere de gaze.Valorile maxime admise sunt urmatoarele:
a)motor 1129
-CO:1-2,5%
-CO2:>10%
b)motor 1299
-CO:0,5-1,5%
-CO2:>10%
Cu cat acest surub este mai deschis,cu atat masina polueaza,deci consuma.Consumul nu este exagerat,aproape nesemnificativ,daca acest surub nu este reglat in mod corespunzator deoarece regleaza carburatorul numai in regim de ralanti.Adica vei avea probleme in oras,pe la semafoare etc.


Am gasit o intreaga discutie despre problema ta, aici:
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=11186&start=50
b28kft a scris:Danut, ia vino tu cu rabla la mine, poate ai noroc si primesti ceva


Tinem legatura sper sa ajung sapt asta pe la tine Sa-i dea Domnu sanatate lu' nea KFT.
Solutia pentru mine era alt carburator...pe care KFT mi l-a daruit pentru prima data dupa mult timp imi tine si mie relantiu corect la 950 ture si nu are fluctuatii de turatie.
Mult'am inca o data KFT! pacat ca nu e aici sa vada multumirile ... asta e ... oamenii cu valoare merita ban ...

scuze de off...
lancer a scris:pacat ca nu e aici sa vada multumirile
De vazut le poate vedea si nelogat; nu poate scrie si nu poate intra pe sectiunea "Online".
b28kft a scris:@Danut Bratosin:
Sa fii sanatos si lasa multumirile. Te-am ajutat pt ca esti unu' din putinii care merita! Are jicloare noi d-alea bune si e reglat pe banc, nu-ti baga nasu-n el. Si cand iti zic "adu rabla, ca avem solutii", apai crede si nu cerceta, ca avem solutii!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community