Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Sfat urgent - moare motorul in sarcina !

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
fratilor nu stiu ce sa ii mai fac,azi am pornit masina dimineata ,si am plecat la munca,pe drum am simtit ca merge cam in suturi si cand dadeam sa o accelerez usor murea motorul,cand bagam piciorul in ea se infingea,acuma naiba stie ce are ,am desfacut carburatorul am lam spalat lam pus degeaba la fel face,mai nou cand incerc sa umblu la avans si ii dau cheie imi umple carburatorul de benzina,da cum asa curge de parca toarna cineva cu bidonul in el nu stiu ce sa ii mai fac,spuneti`mi urgent ce poate avea,
fuflea a scris: imi umple carburatorul de benzina,da cum asa curge de parca toarna cineva cu bidonul in el
inlocuieste cuiul poantou, verifica plutitoarele sa nu fie sparte sau sa atinga de peretii carburatorului, desfunda circuitul de retur.
Laurentiu a scris:
fuflea a scris: imi umple carburatorul de benzina,da cum asa curge de parca toarna cineva cu bidonul in el
inlocuieste cuiul poantou, verifica plutitoarele sa nu fie sparte sau sa atinga de peretii carburatorului, desfunda circuitul de retur.

doamne am reusit sa o pornesc.da nu stiu ce dracu are ca eu cand acelerez putin deci nu stau in masina ma duc sub capota si dau sa o accelerez putin moare parca se ineca dracu sa o ia ,mam uitat la plutitoare da nu mam uitat sa vad daca sunt sparte am suflat pe tur si retur cu plutitoarele`n jos si nu intra sa iese aer,ce dracu poate avea,nu merge ,cand dau sa plec cu 1 de pe loc usor nu pot moare.trebuie sprituita,


sa va povestesc mai exact m`am bagat in casa ca sa intunecat put tot a benzina si plin de nervi ca nam rezolvat nimic.ok sa va spun ce am facut si ce am patit,
miercuri m-am pus sa`mi fac masin,aveam probleme cu alternatorul,asa ca m-am pus sa il dau jos si sa il schimb cu unu bun,asa ,l`am schimbat ,si ce m`am gandit sa fac si carburatorul aveam ,adica,sa ii reglez clapa micrometrica de la tr 1 ca era dereglata,am pusa ca de pe site am pus carburiciu si am pornito.in ziua repectiva nu am avut probleme cu ea,dar a doaua zi am plecat la munca si mi se parea ca nu se infinge,nu am dat importanta,am mers ce am mers cu masina in ziua aia si hopa figuri.nu se tura cand acceleram usor dadea sa moara ,parca ii dadea in nas ,am ajuns acasa si am inceput sa mai reglez din co si saer doar atat,in rest nu am umblat,degeaba,la fel,ma luase capu,am dat jos carburatorul lam curatat lam pus ,degeba,deci chiar si cand nu merg cu masina cand o turez usor la relanti da sa moara motorul,de plecarea de pe loc pff,nici vorba dau sprituri de`mi sar gambele,am desfacut co la maxim scot furtunul de la capsula de dezinecare moare motorul,il injurubez la maxim ,scot furtunul.moare motorul.am dat avans maxim ,aceeasi problema,sta turata sta la relantii ,dar cand i pun in sarcina si accelerez putin nu la maxim da sa moara motorul,nu stiu ce poate avea,si in schim iam dat forjala de iau sarit capacele,si cand m`am mai bagat la reglaj am atins cu mana filtrul de ulei,frigea de imi facuse bajica,de ce oare,asa de tare sa se fi incins uleiul?asa,ei de 3 ori am incercat sa pornesc masina iam dat la automat si vad ca nu porneste asta atunci cand am incercat sa reglez avansul,asa,dau la cheie ,dau ,dau,nica,ma dau jos ma uit in carburator,ce sa vezi .ploua deacuma in el,curgea benzina ca la robinet,doamne,am dat jos capacul am masurat plutitoarele am suflat cu capacul in jos cu plutitoarele lasate sa vad daca scapa aer sau trage ,mergea le`am masurat cu lera de 18 cm era boon 18 cm pana in mijlocul plutitorului,lam pus am lasat sa se evapoere benzina ,iam dat cheie cu greu o ia,dadea sa moara motorul iam desfacut co la maxim,aer la maxim,dar in mers acelasi lucru cand turez putin moare bine ca nu o las sa moara ,da se simte de parca nu vrea parca se infunda,nu stiu ce sa ii mai fac,maine ma pun pe ea iar,daca nu merge ,pun carburici de dacie,ata ete,oricum astept pareri si sfaturi si va rog sa fie bune sa ma ajute sa o fac ,parca nu asi vrea sa recurg la carburator de dacie, schimba cuiul pontou...cu altul nou,de preferinta. na ca ti-ai dereglat carburatorul ala care consuma putin io cred ca de la atita ...abstinenta(sper sa ma fii exprimat corect)..sa dereglat...
adrian-ar a scris:io cred ca de la atita ...abstinenta(sper sa ma fii exprimat corect)..sa dereglat...

ma ajutati,da sau nu,??? furtunele de tur si retur le-ai pus corect?
fuflea a scris:ma ajutati,da sau nu,???
Ai primit deja niste raspunsuri.
Vrei sa scrie aici toti membrii forumului ca sa faci ceea ce ti se spune Ai ochi, stii sa citesti => pune in aplicatie daca te duce cit de cit mintea. Daca nu, pune un carb de dacie si nu mai umbla tu singur in el.
Schimba cuiul poantou, sufla INTREGUL retur si verifica plutitoarele. l-ai cam zapacit daca ai umblat tu asa aiurea la suruburile de reglaj ... totusi verifica garnitura de la injectorul pompei de sprit dupa care ia si citeste pe site cum se regleaza carburatorul benzina insuficienta in carb!!asta e clar!
Laurentiu a scris:
fuflea a scris:ma ajutati,da sau nu,???
Ai primit deja niste raspunsuri.
Vrei sa scrie aici toti membrii forumului ca sa faci ceea ce ti se spune Ai ochi, stii sa citesti => pune in aplicatie daca te duce cit de cit mintea. Daca nu, pune un carb de dacie si nu mai umbla tu singur in el.
Schimba cuiul poantou, sufla INTREGUL retur si verifica plutitoarele.


nici macar la ala de dacie sa nu umbli in el fara asistentza...
Laurentiu a scris:stii sa citesti


Daca stie sa citeasca la fel cum scrie e clar

Oamenii de aici incearca sa te ajute, sfaturile lor sunt constructive. La alimentarea proasta primele lucruri de verificat sunt cele de mai sus asta e clar. Ceea ce adanceste misterul problemei tale e ca ai umblat peste tot... Poate ti-e greu sa crezi dar sa reglezi un carb de oltcit cu succes, ai nevoie de cunostinte si experienta cu caru'. Multi de pe forum am refacut/modificat o gramada de motoare dar nu am reustit sa reglam un singur carburator perfect. Iar daca am reusit, probabil din noroc/greseala.

Daca alimentarea (plutitor/cui/conducte) sunt in regula si nu primeste nici aer fals pe undeva, simtomele carburatorului tau pot indica si amestec foarte sarac pe treapta1 al carbului.

Relaxeaza-te si doar apoi apuca-te din nou. De obicei daca omu' greseste ceva, se enerveaza ca nu iese, isi repeta greseala la nesfarsit.

Identificarea iti este ingreunata de faptul ca ai umblat la multe subansamble deodata si trebuie sa investighezi toate alea, plus cele neprevazute... Rezumat din mesajele lui fuflea:
fuflea a scris: am simtit ca merge cam in suturi si cand dadeam sa o accelerez usor murea motoru... ii dau cheie imi umple carburatorul de benzina,da cum asa curge de parca toarna cineva cu bidonul in el ... parca se ineca ...cand dau sa plec cu 1 de pe loc usor nu pot moare.trebuie sprituita...ma uit in carburator,ce sa vezi .ploua deacuma in el,curgea benzina ca la robinet...am masurat cu lera de 18 cm era boon 18 cm pana in mijlocul plutitorului...


Concluzia:
- masurat inaltimea plutitoarelor care este de 18 cm;
- curge benzina in carburator ca la robinet dar tot trebuie sprituita;
- s-a umblat la reglaje si aprindere.

Ce defect(e) are masina 18 CM +-2METRI
Nu era el care a reglat super din nimereala? foarte important: verifica de la un cap la altu conductele de benzina si starea furtunelor de la cap la coada, deci de la rezervor pana in fatza. Eu sunt patzit ! Eventual anuleaza-ti si filtrul ala de sub masina in dreptul rotii spate stanga hai sa va spun pe larg, moare motorul cind il accelerez, dar daca ii trag puitin socul isi ia mersul, trebuie sa mentin pedaua de acceleratie constanta, daca reduc, sau accelerez iar moare trebuie sa umblu la soclu, am masina de 2 luni, nu m-am urcat pina acum intr-un oltcit, dar sunt multumit de performante
juve 35 a scris:1. moare motorul cind il accelerez
2. trebuie sa mentin pedaua ...trebuie sa umblu la soclu...

1. Pompa de repriza (spritz) infundata, sparta membrana, garnitura torica ce nu etanseaza pe corp carburator sau circuitele de sarcina infundate. Se impune o curatare si o suflare a carburatorului.

2. "pedaua" = pedala; "soclu" = șoc. va salut, nu am vrut sa creez un topic nou cu problema mea care sta in felul urmator:
cu motorul rece abia pornit, sta la ~1600 rpm din soc (merge si mai putin dar il tin asa sa nu moara sau sa am nevoie sa il ajut din pedala), pana aici totul ok, se incalzeste motorul si ajunge sa stea la ~1000 rpm cu ff putin soc, de obicei aici plec de pe loc.... dar nu pot deoarece da in nas
Problema, cred eu este de la treapta I a carburatorului deoarece la relantiu sta bine iar daca apas pedala pana la fund (trII) fuge, si spun asta pentru ca in ziua in care am patit asta eram destul de departe de casa si am venit numai cu pedala in fund. Daca incerc sa accelerez, sa zicem cu 50% din pedala mersul masinii e haotic (ceva gen frana de motor, acceleratie in continuu). Am mai facut urmatorul test, cu masina pe loc am accelerat cat sa atinga ~4500rpm in gol si face urmatoarea figura: pe moment accelereaza, ajunge la ~4000, se opreste acolo dupa care scade turatia concomitent cu rateuri in carburator (popcorn) - deci probabil lipsa benzina....
Pana acum am facut urmatoarele, am desfacut carburatorul dupa ce am mers cu masina si tine benzina in cnc la un nivel bun, cuiul poantou functioneaza perfect, am curatat 3 jiglere din cele patru situate intre camere ( OooO ), nu am reusit sa vad/scot primul jigler mic de la stanga la dreapta, dar am incercat sa-l curat cu o lita din interiorul unui cablu de retea, dupa care am pus totul la loc, am verificat returul si nu pare a fi infundat.
Dupa toate operatiile astea am pornit motorul si mergea cum nu a mai mers niciodata, rotund urca ff rapid in ture etc. am zis ca am rezolvat problema si am plecat la o tura, si in 3 minute ajunsese la starea initiala masina, dat in nas etc.
Problema stiu ca este de la carburator sau de pe circuit, ce imi recomandati sa verific/inlocuiesc? filtru de benzina nu am in compartimentul motorului, il am doar pe cel din spate care nu stiu in ce stare este, sa-l anulez si sa pun unul bun inainte de pompa, in fata?
multumesc.

LE: am facut chestia cu curatarea jiglerelor de 2 ori si de fiecare data a mers bine vreo 3 min pai mai mult ca sigur ai ceva gunoaie in canalul de sub jicloare
chiar daca nu iese jiclorul ala,poti sufla cu aer comprimat(la o vulcanizare ceva) dupa ce a stat in decarburol vreo 2-3-4 ore,ca sa dispara si eventualele depuneri Cea mai sanatoasa metoda pe care am incercato eu a fost sa ii fac dus. Bagat je in el prin toate gaurelele si nu a avut nici o treaba. Dar "popcornu" poate sa fie si de la avans si de la reglaj prost al carburatorului. Desfa carburatorul complet ,si fierbe-l in apa timp te 1/2 ora.
Ce nu face carburolul,face "fiertura".Dispar toate "gunoaiele" din canale. Dupa simptome inclin sa cred ca este infundat jiclorul de sarcina pe treapta I (cel din partea stanga). sigur este ceva in canal,pentru ca a spus mai sus ca merge cca 3 minute dupa ce ii face tratament cu o liță
ghita petrisor a scris:jiclorul de sarcina pe treapta I (cel din partea stanga).


intrebare, care din partea stanga? cel mic sau cel mare? sa stiu sa ma concentrez pe el

ghita petrisor a scris:merge cca 3 minute dupa ce ii face tratament cu o liță .


cu lita am incercat sa curat doar pe cel mic din stanga pe care nu am stiut cum sa-l scot Nu mai curatati jicloarele sau/si emulsoarele cu sarma, ace sau lite.!!

Riscati sa le decalibrati!!! asta s-o crezi tu
cand oi decalibra un jiclor cu lita inseamna ca aliajul din care e facut acel jiclor e mamaliga
atata timp cat "lita" nu e din otel,nu e mai mare in diametru decat gaura din jiclor nu are cum sa se decalibreze acel jiclor Daca bagi sarma de cupru nu o sa decalibrezi nimic, da daca baga o sarma daia otelita a?? daca e mai mica in diametru decat gaura jiclorului trebuie sa te jocu cu ea in gaurica multa vreme ca sa o decalibrezi Aceleasi simptome le avea si a mea acum 2 zile. Am rezolvat astfel: scos capacul delco si curatat cu alcool, montat la loc. Apoi am desfacut carburatorul, dat jiglere jos, suflat, montat la loc, pornit motorul si aplicat metoda palmei ca sa fiu sigur de treaba.
iulicuta2000 a scris:pai mai mult ca sigur ai ceva gunoaie in canalul de sub jicloare


Dap cred ca ai avut dreptate, in cazul in care vorbesti de acel canal care are cate o iesire in ambele parti ale cnc-ului. azi prima chestie cand am scos capacul am observat niste depuneri negre pe fundul cnc-ului (ceva negru gen zat de cafea, dupa ce am curatat tot ce era acolo, am adaptat un furtun subtire la un compresor de umflat roti si l-am bagat intr-una din gaurile de la acel canal si am astupat cele 4 jiglere de deasupra cu mana si i-am dat drumu... au sarit aceleasi depuneri negre (in cantitati mari) pe cealalta parte, am curatat din nou toate jiglerele si le-am montat inapoi dupa care am pus totul inapoi dar nu am reusit sa pornesc masina.... guess why??? eu am un buton de "stergator spate" in bord care intrerupe curentul de la bobina cand nu e apasat (nu eu am pus asta ci fostul proprietar) iar eu nu il folosesc, e tot timpul apasat si am uitat de el, si un prieten l-a oprit, desigur ca am terminat bateria in 5 min de incercari... nu stiam ce avea, acum bateria e pe redresor si incerc maine mai pe seara sa vad ce a iesit, in orice caz cand prind mai mult timp liber voi spala carburatorul complet.

De asemenea o sa caut un filtru de benzina bun ca sa-l schimb - ce am uitat sa mentionez este ca figurile astea au inceput dupa ce am ramas fara benzina intr-o seara deci se explica depunerile din carb
multumesc foarte mult pentru sfaturi cu placere
schimba filtrul cat mai repede posibil,dar pune unul metalic,pentru motoarele cu injectie!
la carburator era bun si un spray pentru desfundat carburatoare,pe care sa scrie "gum cutter",asta curata destul de bine depunerile din carb Am si eu o problema asemanatoare cu un carburator de TRS, cand accelerez usor tinde sa "dea in nas", pe treapta a2a nu e niciun fel de problema trage frumos si accelereaza uniform. E posibil sa faca figura asta de la pompa de sprit? in rest nu cred ca sunt probleme, nivelul l-am reglat bine, returul nu e infundat si progresiunea am lasat-o in jur de 6 ture. Poate sa fie atat din membrana, cat si din ajutaj, adica din piesa aia in forma de L care pulverizeaza benzina in difuzor. Poate nu etanseaza cum trebuie O-ringul ei si curge benzina pe langa, pierzandu-se astfel presiune.
Cu avansul cum sta motorul? Incerc astazi cu alta membrana, pisea in forma de L e ciocu' de papagal nu? Cu avansul nu stiu cum sta, am aprindere electronica si l-am reglat dupa ureche, astia de la itp mi-au zis ca e bine reglat.
Scroogie a scris: progresiunea am lasat-o in jur de 6 ture.
Poti incerca pina 4 ture sa vezi cum este.
Scroogie a scris:Am si eu o problema asemanatoare cu un carburator de TRS, cand accelerez usor tinde sa "dea in nas", pe treapta a2a nu e niciun fel de problema trage frumos si accelereaza uniform. E posibil sa faca figura asta de la pompa de sprit? in rest nu cred ca sunt probleme, nivelul l-am reglat bine, returul nu e infundat si progresiunea am lasat-o in jur de 6 ture.

Umbla la economizor.Membrana triunghiulara din lateral.Acolose aduna frecvent impuritati(apa ,moloz din coroziune) verifica starea jiglerului ,a canalului de vacuum, si supapa cu arc din corpul carburatorului.Avansul se face usor cu scanteia,nu dupa ureche.(ca sa-l scoti primul din calcul).Poate auzi mai bine cu o ureche si mai slab cu cealalta dupa care ai facut avansul!
ai mp detaliat! Maine incerc sa reglez si avansul...pana una alta revin cu niste detalii, incercai si progresiune cu 4 ture si nu e nicio schimbare in bine, schimbai membrana de la pompa de sprit si cea triunghiulara, acum sunt noi ambele si nu se simte nimic. Dupa ce se incalzeste motorul bine se accelereaza mult mai bine, dar cand e rece e durere cu socul tras si turat pe la 2000 rpm cand dau drumul la ambreiaj scade turatia simtitor si tinda sa se opreasca dupa care se accelereaza foarte ciudat. schimba uleiul din cutia de viteze, incalzeste-o si vezi cum se tureaza daca tot prost incearca sa tragi socul si daca se tureaza mai bine pe masura ce tragi socul inseamna ca ai amestec sarac pe tr1 sau poate sarac de tot pe partea de relantiu, fa si testul cu scoaterea furtunului de la capsula de dezinecare, motorul ar trebui sa se opreasca in maxim 20 de secunde eventual sa mearga balbait rau de tot. Daca se opreste imediat ceva nu e in regula...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community